mszabika2006-11-16 12:29:57 // 13431
kaptok Ti még huligánok :DDDDDD
András bácsi2006-11-16 12:24:12 // 13430
Nem tetszik a színe. :)
Yoyo2006-11-16 12:20:36 // 13429
Igen, és én arra nagyon érzékeny vagyok:))
norbee2006-11-16 12:19:19 // 13428
De ezt csak azért mondod most, mert van otthon hasadóanyagja, nem? :)
Yoyo2006-11-16 12:17:42 // 13427
Jól látod a helyzetet ő a Grand Master:)))))
norbee2006-11-16 12:15:18 // 13426
Tehát joggal bitorolná a Gross Weiss Zauberer címet, ha ez egy fószvágen topik lenne? :)))))))
tgabika2006-11-16 12:14:22 // 13425
igen...bocs
Erre gondoltam...tudtok róla valamit?
Yoyo2006-11-16 12:12:46 // 13424
Természetesen, csak tanulhatsz:)))
tgabika2006-11-16 12:09:02 // 13422
Sziasztok.
Erről az autóról tudtok valamit? Jóbarátom akarja megvenni.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=889419&command=ugras&screenwidth=1280
norbee2006-11-16 12:07:59 // 13421
Asszondod, kérdezzek tőle bátran, ahogy Te is? :)))
Yoyo2006-11-16 12:05:37 // 13420
Keni vágja a srác, ahányszor már szétbombázta:)))
norbee2006-11-16 11:51:42 // 13419
Ném, egy hozzáértő. :D Köfi! :)
mszabika2006-11-16 11:50:48 // 13418
a km/h és a fordulatszám mérő óra körül
piros foglalatban van :)
Paco2006-11-16 11:44:58 // 13416
Három kivételével 1.2W. A maradék 3 darab 2 W
norbee2006-11-16 11:33:20 // 13415
Hát igen, monnyuk Neked könnyű neoncsövezni, aki egyfolytában erőmű meg nagyfesz távvezeték környékén mászkál... :)
mszabika2006-11-16 11:32:07 // 13414
mert mindig a neonokon jár az eszed :)
norbee2006-11-16 11:28:02 // 13412
Elfelejtettem, a műszerfal visszajelző izzói 1.2W vagy azok a 2W-ak?
Paco2006-11-16 11:10:54 // 13411
Leginkább azt,hogy nem tudott-e hozzáérni valamikor a kipufogóhoz....
András bácsi2006-11-16 10:55:50 // 13410
Keresd meg, hol a hő.
süsnye2006-11-16 10:51:56 // 13409
És a kötegelő olvadás?
(Mielőtt lámának néztek, tudom, hogy a hőtől! :D)
Mit nézzek meg, mit mérjek ki, hogyan?
András bácsi2006-11-16 10:51:25 // 13408
A venti forgási sebességét határozza meg a vízhőfok alapján.
süsnye2006-11-16 10:49:00 // 13407
Tudom már volt szó erről a fokozatkapcsolóról.
De mit is csinál ez pontosan? Mér jó?
Yoyo2006-11-16 10:44:05 // 13406
Ezt a lahetőséget nem zárhatjuk ki:)))
süsnye2006-11-16 10:41:43 // 13405
Na bazz...
Akkor lehet, hogy ettől forrt fel a vizem a múlt hónapban...?
András bácsi2006-11-16 10:38:46 // 13404
Réz-oxid. Eltávolítandó, megszüntetendő.
Ha jól értem, amit írsz, akkor a hűtőnek a fokozatkapcsolója.
süsnye2006-11-16 10:36:23 // 13403
Apropó csatik...
Vmelyik nap azt láttam, h van két csatlakozó (saru), ami eléggé korrodáltnak tűnik. Emelett az a cső amiben futnak a hozzájuk tartozó kábelek (kötegelő vagy mi a répa) a csatik előtt nem sokkal rá van olvadva a vezetékekre.
Vhogy megpróbálom leírni, hogy mellik sarukról beszélek. :D
A hűtőventillátorhoz képest jobb oldalon felül, amennyiben a ventillátort a motortér felől nézzük (és nem fejjel lefele :) ).
A csatlakozók környékén, vagy alatta, már nem emléxem pontosan vannak kis likak (gyárinak tűnnek) és azok peremény ilyen zöld por-szerű cucc van, mintha vmi kicsapódott volna oda.
Na, ha érthető volt, akkor mijaza két csati és mi lehet a ződ cucc?
Marklar1552006-11-16 10:34:58 // 13402
Most fogok lefeküdni:)
András bácsi2006-11-16 10:31:19 // 13401
Na, felébredtél?
Yoyo2006-11-16 10:28:15 // 13400
Ok, köszi, jövő hónapban nyélbe ütjük az üzletet:)))
András bácsi2006-11-16 10:23:48 // 13398
Nem sürgős, megtartom neked. Arra a gépre muszáj ilyen. ;)
Yoyo2006-11-16 10:22:26 // 13397
Mennék én, de most volt műszaki, zöldkártya, téligumiszerelés kifutottam a keretből:)))
Ha kall valakinek akkor nyugodtan nyomd el, ha meglesz még akkor jövő hónap 10.-e után megyek érte.
András bácsi2006-11-16 10:19:06 // 13396
Apropó! Nem jössz a hűtőmaszkért?
András bácsi2006-11-16 10:17:54 // 13395
Hová gondolsz? Korrodált csatlakozó?
Yoyo2006-11-16 10:15:30 // 13394
Igen, a csere előtt érdemes ezt végrehajtani:))
Paco2006-11-16 10:14:36 // 13393
Na igen. Ha a hőfok jó, de a mutató mást mutat akkor lehet még jeladó vagy műszer hiba, esetleg feszültségesés valahol a kábelben (korrodált csatlakozó?)
András bácsi2006-11-16 10:12:54 // 13392
Ez igaz. Mindenesetre érdemes lenne megmérni rendesen a hőfokot.
mszabika2006-11-16 10:12:06 // 13391
enyém is állandóan nyitva volt, az egész rendszert hűtötte.
Yoyo2006-11-16 10:10:14 // 13390
Valszeg tovább van nyitva a kelleténél így jobban visszahűl a víz.
mszabika2006-11-16 10:08:15 // 13389
ugyanezek a tünetek voltak enyémnél is :))))))
Paco2006-11-16 10:06:09 // 13388
Akár a normál méretű akár 4 négyzetméteres hűtőt teszel bele, a termosztátnak akkor is zárnia kell 82 fok körül,és akkor már mindegy mekkora a hűtőd. :) Ha jobban visszahűl akkor átereszt a termosztát.... :)
András bácsi2006-11-16 10:05:59 // 13387
Nem tudom. Rendesen műxik minden, a jeladója új, és ha tolod neki, akkor kúszik felfelé rendesen a mutató. Viszont ha csak sebesség van, és menetszél, akkor visszahűl 70-re. Mondjuk ilyenkor 2000-2500 a fordulat, és 100-110 a sebesség.
Yoyo2006-11-16 10:00:08 // 13386
Ilyenkor szoktak a lada hűtője elé kartompapírt tenni:)))
Nem lehet, hogy termosztát hiba ez is, nagy a kapcsolási intervalluma a termosztátnak?
Csak találgatok:)
Nekem állandó 85-90 fokos a vizem.
András bácsi2006-11-16 09:59:57 // 13385
Szerintem meg egyszerűen túlméretezett hűtőnek. Bár valószínűleg megpróbálkozom egy termosztátcserével, ha végre megjön a 41-es dugóm. Akkor úgyis vízpumpa és paraflu is megy bele másik.
mszabika2006-11-16 09:59:01 // 13384
nem újat, használtat :)))
azért mert most egyben van az egész kar, és nem tudom cserélni a lapátot, csak a gumit.
de én lapátot akarok cserélni, nem csak gumit, már megis vettem, csak nem tudtam kicserélni, mert a gumit nem lehet leszedni róla...
Paco2006-11-16 09:57:16 // 13383
Termosztátcserésnek. :)
süsnye2006-11-16 09:50:01 // 13382
Újat akarsz? Mé akarod kicserélni?