Fórum >> Típusok >> 155

Gyozi1552007-01-26 18:25:24 // 17457
240 lett volna a fényezés meg 50 a szét és összarakás :D
András bácsi2007-01-26 18:24:26 // 17456
120 körül a reális.
András bácsi2007-01-26 18:23:36 // 17455
Mivel az asszony az enyém, ezért az autója is az enyém. A kerekei meg főleg. És a 16-osokat még nem adtam neki. :) Ínséges időkre tartogatom, illetve ha hazatér kertecs cartárs, akkor még cukkolom egy kicsit. :):):)
Gyozi1552007-01-26 18:22:20 // 17454
mikor lezúztam peppet én is feketére akartam, de mikor mengmondták mennyi szét szereléssel meg összerakással akkor azt mondtam okééé, jó lesz ha csak a lökösöket meg a sárvédőt fújod :D
András bácsi2007-01-26 18:21:38 // 17453
1etértünk.
Gyozi1552007-01-26 18:20:34 // 17452
wazze a fasz tudja, de nem szerencsétlenkedjé má, fogod oszt lecsavarozod, aztán meg vissza teszed az újat, csak ici-picit gáz levenni mert akad a olajpumpába meg valami olajterelő lemezbe, de fél óra és kész, és ingyen van
Otto2007-01-26 18:19:50 // 17451
Az az asszonyé,nem?
Otto2007-01-26 18:19:09 // 17450
Nem csúnya!De az autó is tetszik!A legszebb 155 szín a fekete.
András bácsi2007-01-26 18:18:50 // 17449
Van is egy ilyenem... :)
155Gino2007-01-26 18:18:27 // 17448
győzike drága aranyfaszu barátom és a teknő???? azt mennyié cserélik ki?????? az a lényeg az olajcsere má csak lustaságból:D
Gyozi1552007-01-26 18:15:05 // 17446
az gyári Speedline nem?
Gyozi1552007-01-26 18:14:19 // 17445
1,6 TS olajcsere (SEL20K): 12.000,- forint 2,0 TS olajcsere (SEL20K): 12.000,- forint szal 12 :D ezt az adok veszek-ből másoltam, nézd meg
András bácsi2007-01-26 18:14:15 // 17444
Jó kereke van.
155Gino2007-01-26 18:12:31 // 17443
TSöTS emberek nem tudjátok mennyié cserélik ki az olajteknőt olajcserével eggyüt? kb ár is jo:D csak lássam hogy nekem kell e csinálnom vagy ne sajnáljak rá pár ezret. olajteknőm meg van:D
Gyozi1552007-01-26 18:07:17 // 17442
ezt jól megaszondtam :-)
Gyozi1552007-01-26 18:06:36 // 17441
sziasztok benzinvérűek! ki is az itt aki lökhárítókat készít?
perdix1552007-01-26 18:01:01 // 17440
Akkor próbálom anélkül:-)))))) csak ne dadogjon utánna...majd mekkpróbálom holnap........
Otto2007-01-26 17:56:45 // 17439
Megveszed és eddig bírod,hogy nincs benne?Hogy csinálod ezt? Nekem van 24-es fúróm! Az enyémet bátyám hozta haza,mikor mentem érte,már nála az üzlete udvarán beletettem!:) Majd itthon fixre. Ki nem bírtam volna hazáig!Mondjuk bátyám is kiváncsi volt rá!
SD2007-01-26 17:53:33 // 17438
na ez jó hír:)
Otto2007-01-26 17:53:06 // 17437
Ezt a 155-öt ismerjük?
Thomika2007-01-26 17:52:18 // 17436
6000K-sat, nem nagy cucc, egyedül a 24mm-es lyuk, meg a felfúrás ami gondot okoz, mert lent az utcán elég nehéz, és nincs akkus fúróm... majd kimegyek öcsémékhez, ott van minden! De mire eljutok oda.... amúgy már 1 hónapja megvan és még mindig itt figyel a dobozban mettem.
Otto2007-01-26 17:48:43 // 17435
mekkora xenont vettél?Egyébként negyed óra belerakni,ha előkészítesz mindent.
Thomika2007-01-26 17:43:58 // 17434
Látom! A doktorbácsi mindent meggyógyít! Megyek bótba jövő héten ,mert vennem kell új kábel szettet, és akkor beszerzek Neked egy izzót is! Aztán végre bemegy a xenon is helyére!! :)
SD2007-01-26 17:33:41 // 17433
az szerintem semilyen motornak nem tesz jót, h akenés néálkül, hidegen pörög... De látod most már meggyógyította:)
Thomika2007-01-26 17:30:48 // 17432
Az aztán kurva jót tesz ám a mocidnak ha injectoros létére kemény gázfröccsel indítassz!!!
Gery832007-01-26 17:30:15 // 17431
Szia! Köszi! Igen, vele már én is beszéltem, de azért kockázatos vállalkozás, ki tudja valóban csak a főtengely rossz-e?!...
perdix1552007-01-26 17:13:18 // 17429
vagy 17 es?
perdix1552007-01-26 17:12:58 // 17428
Szevasz sapkás Cartárs:-))) na komolyra fordítva: asszem 16-os nak híjják a gyertyakulcs méretét..nemárt rugossat, azaz többirányba fordulossal nekilátni......egyszerűbb és kényelmesebb......
SD2007-01-26 15:56:13 // 17427
tedssék: négy
süsnye2007-01-26 15:51:02 // 17426
Nem baj jöhet! :D Nekem elég lesz 4 szám is! :D
SD2007-01-26 15:49:38 // 17425
csak átküldte a LOTTO számokat a jövőhetit:)
SD2007-01-26 15:48:50 // 17424
nem vót benne semmi érdekes:D
süsnye2007-01-26 15:46:04 // 17423
Engem diszkriminálni! SD nekem ama mélt eküldeni?
András bácsi2007-01-26 15:40:31 // 17422
Neked nem magyarázni...
András bácsi2007-01-26 15:39:53 // 17421
Mailben rövid magyarázat...
süsnye2007-01-26 15:37:26 // 17420
Szintén... :D
SD2007-01-26 15:34:18 // 17419
én nem érteni:)
András bácsi2007-01-26 15:32:32 // 17418
Én megmenteném a másik hengerfejet...
SD2007-01-26 15:25:15 // 17417
nekem gyertyakulcs van a pótkeréknél, de én szerintem nem szedem ki csak ha majd megy a kukába alu hengerfej, csak hidegen szavbad tekergetni, nehogy lemarja a menetet...
SD2007-01-26 15:23:22 // 17416
2 csavar tartja a feketét (kartel gáz nyomás szabályozó szelep vagy mi) 2 cső megy belőle, egy nagyon vékony a motorblokk hátuljára csatlakozik, egy 2-3 cm vastag a szívócsonk alatt keresztbe a bazinagy vastagcsőbe cstlakozik, ott tudod oldani és akkor a fekete izével együt ki lehet játszani balra.
süsnye2007-01-26 15:12:40 // 17415
Gyertyához mekkora csőkulcs kell?
süsnye2007-01-26 15:11:57 // 17414
No, ezt én is megjáccom, akkor mostanában. :D Amibe a kartergáz visszavezető cső csatlakozik (nem a hengerfejnél, hanem a másik oldalon), az vmilyen tartály-szerűseég, na az mi? Hogy ott hozzáférjek a csőhöz le kell bontani a szívócsonkot?
SD2007-01-26 15:10:37 // 17413
Na akkor én is legózok egy kicsit majd:)
perdix1552007-01-26 15:08:56 // 17412
hhhát ez jó kérdés...sehol se volt olyan egetrengető bibi...de most hogy minden meghuzva...most jó...nem tudom..de a gyertyák se voltak tiszták...most azok.......és most müxik ahogy a nagykönyveb megvan írva...mégis sztem kontakthiba lehetett.....és a kontaktspary nek is köszönhető......
SD2007-01-26 15:05:37 // 17411
És melyik részre tippelnéd a falsot, hol volt a gond szerinted? Vagy csak a gondosklodás hiánya volt?
perdix1552007-01-26 14:44:23 // 17410
Szia SD! na végeztem....1 órája nekiestem.......mekknézetm a fals részét....mekkhuztam mindent amit lehetett...hááát volt mit...aztán az elektromos csatikat /spotméter, alapjárati, LMM befujtam kontakttal, mert gyanítom az nem volt....végül kiszedtem a 8 gyertyát és alaposan kitakarítottam...már 10000km volt benne...nem árt alapon:-DD Namost: 2 dolod gyanus: a vékony cső ami a termoba megy, annak a bilincsét nem tudom ütközésig szorosra mekkhuzni.....a másik amire felhívtad a figyelmemet az a kartel visszavezető cca 10 cm csőszakasz...ne ezen egyik oldalon nincs bilincs.......és repedt is a vége....... DE: próba: és hideg moitornál kellemesen beállt 1200 re, tehát nem inagdozott az alapjárat..és ami a lényeg: gázadásnál semmilyen rpm en nincs semmi rángatozás, dadogás....tehát most jó..nem ártott neki a kis karbantartás.....most jövő héten kibobom a katalizátort és jön a vigyorgás ideje:-)))))))
SD2007-01-26 14:25:07 // 17409
Ebben még nem látok rendellensséget, ha jól értem. Nem lehet hogy az elektronkia úgy érzékeli hogy alapjárat alá esik a fordulat ezért ad egy kis pluszt, aztán amikor kikuplungolsz felpörög, de mikor észrevesz visszaáll alapjáratra. Ha tűlzottan sokáig hagyod a lassulni. Ez nem cső problémának hangzik ha még is van valami gubanc.
Gyozi1552007-01-26 14:01:24 // 17408
Le helyett sztem Kw-ott akart írni, mert ha felszorzom az úgy már jó egy 2000-eshez :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak