Akkor moist mi van?
"sörgő hang párosul az autó elejének berázásával...rakd be egyesbe és csak a kuplungot engedd fel aztán ha rázza az autót halálozik..."
:-))))
Piritu - 1.000.0002008-12-02 22:23:54 // 82643
Piritu - 1.000.0002008-12-02 22:22:09 // 82642
A kuplungom szerintem mint a gyári, aki kevesebbet nyomkodja mint én az csal.
A 146-nál 180e-nél lett cserélve, mert a kinyomórugó eltört. A tárcsa majdem "szűz" volt még....
A 146-nál 180e-nél lett cserélve, mert a kinyomórugó eltört. A tárcsa majdem "szűz" volt még....
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-02 22:21:02 // 82641
nem kéne remegnie max a 80 éves öreganyó kezének...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-02 22:19:51 // 82640
66
Piritu - 1.000.0002008-12-02 22:19:37 // 82639
Nem csörög, kerepel.
Indulásnál semmmi.
A múltkor volt nálam egy 1,6mjet bravo. A váltó annál is diszkréten remegett 6-ban. Volt benne 2-3e km, ott kezdtem gondolkodóba esni, hogy ennek esetleg ilyennek kéne lennie?
Indulásnál semmmi.
A múltkor volt nálam egy 1,6mjet bravo. A váltó annál is diszkréten remegett 6-ban. Volt benne 2-3e km, ott kezdtem gondolkodóba esni, hogy ennek esetleg ilyennek kéne lennie?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-02 22:19:13 // 82638
150 lovasoknál előferdül :(((
Adrián2008-12-02 22:19:08 // 82637
99
Adrián2008-12-02 22:18:23 // 82636
be baszna ha ez lenne a baja 90e km nél nem kevés autópályázás mellett!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-02 22:16:13 // 82635
cseréltesd le a kuplungszettet gariban a kettőstömegűvel...jól jársz meg a csörgés is abba marad..
Piritu - 1.000.0002008-12-02 22:13:09 // 82634
Kizárólag ha a motor húzza a kocsit, amint leszállok a gázról, vagy kinyomom a kuplungot, vagy üresbe teszem elhallgat.
Piritu - 1.000.0002008-12-02 22:11:20 // 82633
Takibá2008-12-02 22:09:20 // 82632
Aha, erre gondoltam, hogy a szerelő tudja kiolvasni... Mennyivel frankóbb lenne, ha pontosan mutatna a műszer... :) Ez legyen a legnagyobb probléma.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-02 22:08:03 // 82631
aham szóval te is kirakod télen az ablakba :DDD
Adrián2008-12-02 22:05:50 // 82630
az eszkimo hozzám képest ipari tanuló;)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-02 22:05:41 // 82629
kuplung ki be nyomásra is kerepel? lehet valamelyik hővédő lemez nem bírja a turbolenciát...
Zsifi2008-12-02 22:04:04 // 82628
140 felett is van élet!:))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-02 22:03:54 // 82627
ne sírj már nem vagy cukorból a csajok sírnak az idő miatt :DDD
Piritu - 1.000.0002008-12-02 22:02:01 // 82626
Inkább valamiféle kerepelő hangot hallok, ami motorféknél elmúlik. Eddig csak a váltókar remegett 6-ban és kerepelt. Aztán kivettem, visszatettem és elmúlt. (Szerintem csak valahogy átvette a rezonanciát) Most már "remegésmentes" állapotban is hallani kintről a kerepelést. 80-100 körül jön elő és 130-140-ig tart - ebben a tartományban megyek a legtöbbet. Váltóhuzalokat már cseréltek, utána kicsit jobb lett, de nem sokáig.
Lehet hogy bebeszélem magamnak, de motorfék és gázadás átmenetnél mintha kottyanna valami. Mint amikor nagy a holtjáték valahol.
Lehet hogy bebeszélem magamnak, de motorfék és gázadás átmenetnél mintha kottyanna valami. Mint amikor nagy a holtjáték valahol.
csocsi2008-12-02 22:00:07 // 82625
Normális szerelőnél van számítógép amivel csatlakozva ezt el tudja vgezni. Annak idején nekem Piri csinált ilyet. Menet közben is folyamatosan mértt.
Adrián2008-12-02 21:59:14 // 82624
Ebben a szemét időben nem csodálom;)
Hardy2008-12-02 21:56:47 // 82623
4-5 perc alatt le lehet szedni, nem nagy meló!
Zsolesz2008-12-02 21:55:58 // 82622
Lehet de én valami fémnek hallom. Ha lesz erőm hozzá (lelki) akkor a hétvégén megpróbálom megnézni. Újabban nem vagyok túl barkács kedvemben.
Zsolesz2008-12-02 21:54:46 // 82621
Szerintem a csuklót is lehet hallani. Nekem egyszer szerencsére még nem ment tönkre csak kiszáradt de akkor olyan csörömpölős hangja volt mikor elvettem a gázt vagy hirtelen gyorsítottam (ha jól emlékszem) de szerintem ennyi km-el csak nincs ilyen gondod.
Hardy2008-12-02 21:54:46 // 82620
Van alatta pár fém pálcika, meg vezeték. Lehet, hogy a vízzáró borítás zizeg, mert hozzá ér valamihez.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-02 21:53:34 // 82619
nagyobb gázadásnál kottyan?
Takibá2008-12-02 21:52:34 // 82618
Ezt hogyan lehet "megnézni"? Érdekelne.... :)
Zsolesz2008-12-02 21:51:49 // 82617
Tudtam hogy nem csak simán le kell tépni?
Volt már akinek zizegett alatta valami? Ajtónyitó vagy valami egyéb fém "pálcika"?
Volt már akinek zizegett alatta valami? Ajtónyitó vagy valami egyéb fém "pálcika"?
Piritu - 1.000.0002008-12-02 21:51:27 // 82616
Köszi, ez tui nem, héten elnézek csukló ügyben a szaxervízbe. Még van 750 km garanciám :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-02 21:49:50 // 82615
csörgő hang párosul az autó elejének berázásával...rakd be egyesbe és csak a kuplungot engedd fel aztán ha rázza az autót halálozik...
Piritu - 1.000.0002008-12-02 21:46:14 // 82614
Még egy kérdésem lenne: a kettőstömegű "halált" mi jelzi?
Hardy2008-12-02 21:33:20 // 82613
A kilincs alatt, a hamutál alatt, a hangszóróknál 2 db, meg a fogantyút, amivel becsukod ki kell venni, és alatta 2 db 10-es anya.
156er2008-12-02 21:30:42 // 82612
szerintem a fogantyú részénél vagy minél amivel becsukod az ajtót abban van egy kis gumilap ha minden igaz alatta van egy csavar.....
nem biztos csak tipp:))
nem biztos csak tipp:))
Mike.2008-12-02 21:26:48 // 82611
Szerintem kell lenni csavarnak is.
De ahogy szeded le majd észreveszed. :-)
De ahogy szeded le majd észreveszed. :-)
Zsolesz2008-12-02 21:25:22 // 82610
Gondoltam újra megkérdezem. A hátsó ajtóról a borítás lejön simán (csak patentek tartják) vagy van valami trükk is? Úgy kellene leszednem hogy vissza is tudjam tenni, csak meg akarom nézni mi van alatta mert kicsit valami zizeg bizonyos fordulatszám környékén és marhára zavar. A tetőkárpitra meg nem jöttem rá azzal már a f...om is kivan
Mike.2008-12-02 21:25:19 // 82609
Kezdő lehetett nagyon ez a targoncás. Még bőven dönthetett volna, ahogy én láttam.
Na meg ahogy elkezdett fordulni már ott is billegett. Ott már meg kellett volna állnia.
Majd ezek után jobban odafigyel. .-))
Na meg ahogy elkezdett fordulni már ott is billegett. Ott már meg kellett volna állnia.
Majd ezek után jobban odafigyel. .-))
Hardy2008-12-02 21:20:19 // 82608
Talán nem ártott volna egy villahosszabító. Megdönteni meg nem merte, nehogy meghúzza az oldalát. Vagy kellett volna bele egy két balance a jobb oldalra.
csocsi2008-12-02 21:12:08 // 82607
Igen, sőt folyamatosan mutatja a változást is.
Mike.2008-12-02 21:10:36 // 82606
Itt inkább a gépkezelő volt a f@sz. Gondolom az éves fizetése ugrott is.
Hardy2008-12-02 21:06:38 // 82605
Akkor más is ilyen géniusz? Azt hittem, hogy még egy ilyen idióta nincs. De a kamerás is meglepődött, mert lerakta és rohant a kocsihoz.
Takibá2008-12-02 21:02:22 // 82604
Igen-igen, 70-nek látszik, de nem annyi :) A computer szerint - ezt ki lehet olvastatni?
Dévid2008-12-02 21:01:31 // 82603
Haver egy 156-al járt így, mikor targoncával vette le a trélerről, mert nem találta a kulcsot. :S
Mike.2008-12-02 20:50:13 // 82601
Ezt már láttam én én is elszörnyülködtem, hogy vannak ilyen barmok!?
Mike.2008-12-02 20:48:40 // 82600
Látod!! Én ilyen hátrányos sorsú gyerek vagyok. :-))
Attie2008-12-02 20:45:53 // 82599
Zsifi2008-12-02 20:44:43 // 82598
A Tiéd nem nyílik távirányítóról?:)
admirális2008-12-02 20:21:44 // 82597
Nekem kétszer volt ilyen, hat év alatt, és nekem is ugyanazon az oldalon (bal).
admirális2008-12-02 20:19:25 // 82596
Ez a jelenség tényleg kiakasztó. Nekem például a 10 éves autón soha nem volt koszból eredő gomb beragadásom. Tény, hogy egyszer beragadt, és csak úgy jött ki, ha beletettem a kulcsot, elfordítottam, és kihúztam óvatosan. Ez viszont azért volt, mert elszaadt a tömítő gyűrű, és attól beszorult.
Hardy2008-12-02 20:15:23 // 82595
Trabant behúzótekercs és az örökös mint a nyomor, és olcsó is.
Mike.2008-12-02 20:01:45 // 82594
Elvileg megoldható lenne, már utánajártam.