Köszönöm.
Akkor ha ma hazacsorgok vele nem lehet nagyobb gond?
Üdv.RObi
roberto332008-09-10 16:49:34 // 77093
GTPeti2008-09-10 16:46:19 // 77092
Ezzel én is eleget szívtam. És Erhard is.
Lehet, hogy szorulnak pl. a kézifékkötelek, de simán okozhatják a fékbetétek is. Én RH-t tettem be (by Erhard). Jó lett.
(Juridot hátra NE!!)
Lehet, hogy szorulnak pl. a kézifékkötelek, de simán okozhatják a fékbetétek is. Én RH-t tettem be (by Erhard). Jó lett.
(Juridot hátra NE!!)
Kazes☻2008-09-10 16:45:05 // 77091

Zsolesz2008-09-10 16:43:24 // 77090
Lehet lapátos nem tudom hogy érted. Ugyan az mint a gyári kinézetre csak valami német cucc és asszem kék sárga volt a doboza. És csikorgott mint az állat és tényleg ugrált most hogy mondod. Szóval kidobtam és visszatettem a gyárit, csak az is elkopott már.
roberto332008-09-10 16:43:18 // 77089
Sziasztok,
Sürgős segítségre lenne szükségem!
Itt áll a parkolóban a Gép /'98 156 2.0 TS / és ha elindulok vele a hátsó fékek, tárcsák felől fémes "csürüsztökölő" hang hallatszik mindegy hogy előre vagy hátra megyek-e.
A kézifék ki van engedve.
Kérdésem: Mi a gond, hogyan tudom megszüntetni, haza tudok-e vele menni hogy otthon szedjem szét és nézzem meg / 15 km / vagy nagyobb kárt okozok evvel.
Köszönöm: ROberto
Sürgős segítségre lenne szükségem!
Itt áll a parkolóban a Gép /'98 156 2.0 TS / és ha elindulok vele a hátsó fékek, tárcsák felől fémes "csürüsztökölő" hang hallatszik mindegy hogy előre vagy hátra megyek-e.
A kézifék ki van engedve.
Kérdésem: Mi a gond, hogyan tudom megszüntetni, haza tudok-e vele menni hogy otthon szedjem szét és nézzem meg / 15 km / vagy nagyobb kárt okozok evvel.
Köszönöm: ROberto
GTPeti2008-09-10 16:22:38 // 77088
Nézd meg az oldalt! Ott a válasz.
Egyszerűen nyitott vagyok az újra. Az meg világos, hogy az autógyár a saját olaját nyomja. Attól még nem biztos, hogy az a legjobb.
(Amúgy ha vki szkeptikus: nem akarok senkit győzködni.)
Egyszerűen nyitott vagyok az újra. Az meg világos, hogy az autógyár a saját olaját nyomja. Attól még nem biztos, hogy az a legjobb.
(Amúgy ha vki szkeptikus: nem akarok senkit győzködni.)
ALFI1562008-09-10 16:16:51 // 77087
És az miéer jobb mint a selénia?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-10 16:16:21 // 77086
látom a marketing osztály jól dolgozik :DDD
GTPeti2008-09-10 16:15:24 // 77085
Most Castrol Edge van benne. De a Xado Cityline-t is ki fogom próbálni.
ALFI1562008-09-10 16:13:07 // 77084
Milyen olaj megy bele?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-10 16:11:15 // 77083
lehet az autóban sem a gyári a legjobb :D
GTPeti2008-09-10 16:05:17 // 77082
(A lsz-vel is úgy vagyok, hogy nem biztos, hogy a gyári a legjobb. Akárcsak az olaj esetén.)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-10 16:05:08 // 77081
ha ennyit szánsz rá akkor gyári :D de a mann jobb ...
GTPeti2008-09-10 16:03:56 // 77080
Igen. De a kérdés nem ez volt. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-10 15:57:33 // 77079
egy mann 4 rugó...
GTPeti2008-09-10 15:47:57 // 77078
Nem. Az ár ezesetben rendben van. :P
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-10 15:45:52 // 77077
biztos...de mindegyik drága nem?
GTPeti2008-09-10 15:43:52 // 77076
A múltkor a Bárdinál rábeszélt az eladó egy Mann légszűrőre. Állítólag jobb, mint a Technocar. Vélemény?
Nasty2008-09-10 15:13:17 // 77075
Ilyen lapos, vagy a henger alakú?
Karakot2008-09-10 12:31:37 // 77074
Nekem is ilyen van, simán befért. Jóval kisebb, mint a gyári.
laurahanna2008-09-10 10:20:44 // 77073
Sziasztok!
2 napja egyik pillanatról a másikra elment az alapjáratom. 5 percig keringtem vele, aztán visszajött. Azóta minden rendben. Haldokolhat valami, vagy csak pillanatnyi elmezavar, esetleg koszolódás, vagy mi a fene lehet?
Előre is köszi a segítséget!
2 napja egyik pillanatról a másikra elment az alapjáratom. 5 percig keringtem vele, aztán visszajött. Azóta minden rendben. Haldokolhat valami, vagy csak pillanatnyi elmezavar, esetleg koszolódás, vagy mi a fene lehet?
Előre is köszi a segítséget!
Nasty2008-09-09 21:54:27 // 77072
admirális2008-09-09 15:02:39 // 77071
Ez szervizenként változik. A Kelet-Pestben pontosan 6,500 ft a computer, és a Csiki-Bege is ilyen magaslatokban van. Tök jó hogy nálatok csak ennyi.
csocsi2008-09-09 14:39:19 // 77070
A hengerfej más az biztos.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-09 14:05:07 // 77069
le? nálunk itt a szakszervízbe egy ezres a nullázás examinerrel...
Aikon2008-09-09 13:42:24 // 77068
Ok, köszi a tanácsot.
Attie2008-09-09 13:30:33 // 77067
A hibakód törlést pár ezerért megcsinálják. De ehhez nem kell márkaszervízbe menni. Elég ha elmész egy Alfa szakszervízbe, ahol van Examiner.
Aikon2008-09-09 12:56:18 // 77066
Na, akkor menjek szakszervízhez egy ilyen apróság miatt? Nincs nagy kedvem, mert ott úgyis csak lehúznak.......
Liquid2008-09-09 12:54:32 // 77065
tudtommal, a komp. észereveszi, hogy jók a jelek és nem "vészprogramon" megy tovább
Aikon2008-09-09 12:49:41 // 77064
Tehát akkor nem azzal a beállítással fog továbmenni a gép, mint a csere előtt? Hanem érzékeli, h igeni ki lett cserélve és már okés? Mert ugye a lambdaszonda tudtommal befolyásolja a fogyasztást is. Azt meg nem akarom, h kicserélem és ugyanúgy a azzal a beállítással megy tovább, mintha nem lenne szondám....
"Száguldosrác"2008-09-09 12:46:46 // 77063
Elméletileg kéne vinni mert a hibát eltárolta de attol mükszik neked rendesen nem befojásolja.Csak ha valamiért kiakarod olvastatni a hibákat akkor megfog neked jelenni és ismételten javasolni fogják a cserét.
Aikon2008-09-09 12:44:19 // 77062
Hi!
Egy rövid kérdés. Mikor megnézettem az autót, a compútert hibaüzenetet írt ki a lambdaszondára. Beszereztem egy újat, beszerelem. De ennyi szerintetek elég? Nem kell vmit buherálni a kocsi kompúterével is?
Egy rövid kérdés. Mikor megnézettem az autót, a compútert hibaüzenetet írt ki a lambdaszondára. Beszereztem egy újat, beszerelem. De ennyi szerintetek elég? Nem kell vmit buherálni a kocsi kompúterével is?
"Száguldosrác"2008-09-09 11:14:42 // 77061
Hát rajzot nem de elmondani el tudom neked.Beülsz a kocsiba leveszed a váltókaron lévő szoknyát az alatt van egy szivacs szerű hangvédő (de nem biztos hogy van)felülről nézve jobkézfelöl van egy kis műanyag gömbfej ami a váltókar házába csatlakozik bele és ebben van belül a persely.Ennek a cseréjéhez nem kel szétszedni semmit csak a szoknyát kel levenni és egy kis csavarhúzó kel.
Stef2008-09-09 11:00:02 // 77060
mármint erről a perselyről...
Stef2008-09-09 10:59:39 // 77059
Kösz mindenkinek. Ezek szerint ezt a perselyt akkor ajánlatos kicserélni, majd ha a lengőkarok és stabrudak cserélve lesznek. Ezekhez is le kell bontani a fél autót :(
Esetleg van valakinek erről rajza?
Esetleg van valakinek erről rajza?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-09 08:23:03 // 77058
van euro4-es is...ami CF4 az az...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-09 08:21:55 // 77057
az lapátos volt? azt nem adok már mert nekem meg ugrált ...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-09 08:20:40 // 77056
8 feletti az euro4-es...mind1 hogy diesel vagy benzines....
Ferko2008-09-09 08:11:45 // 77055
Köszi az infót. Akkor 6-8 közöttivel számolok majd.:-)
Poló2008-09-09 00:31:37 // 77054
Kevered a dolgokat. A regadóhoz az a szám kell, ami a forgalmiba van beírva a környezetvédelmi besoroláshoz, ez nekem 2-es. Benzinmotornál 6-8 között lesz az EURO 3-as, a 8 feletti pedig részecskeszűrős dízel.
Poló2008-09-09 00:25:16 // 77052
A dugattyú biztos más. A hengerfejnek is másnak kell lennie, hiszen a TS-ben 8 gyertyának van hely, a JTS-ben pedig tudomásom szerint 4-nek.
És ha a kezem alatt épülő audi motorokat nézem, akkor ott jelentős különbség van a hagyományos és az fsi motorok között.
És ha a kezem alatt épülő audi motorokat nézem, akkor ott jelentős különbség van a hagyományos és az fsi motorok között.
Vikking 3112008-09-08 22:54:36 // 77051
Vagy pedig úgy megoldani, ahogy mi oldottuk meg :DDD
Rézdróttal megfogatni a csavarokat alulról és úgy becsavarozni... :P
Rézdróttal megfogatni a csavarokat alulról és úgy becsavarozni... :P
"Száguldosrác"2008-09-08 21:10:00 // 77050
ez igy van lekel bontani a kipufogot a hőterelő lemezt
mindezt 3db csavarért :D
mindezt 3db csavarért :D
Liquid2008-09-08 21:01:54 // 77049
nekem elreccsent a váltókulissza, mikor nemegészen 24 órája volt nálam a kocsi. jobbra-balra nem volt ellenállása a váltónak, így csak 3-ast és 4-est lehetett kapcsolni, az egy párezer forintos alkatrész, volt, de szerelni, állítólag csak alulról lehet, ahhoz meg le kell venni a katot
"Száguldosrác"2008-09-08 20:56:43 // 77048
Akkor a kulisszában van egy müanyag persely amit kikel cserélni más kopo alkatrész nemigen van a kulisszában amit kéne cserélni.Ez kb 1000forint.
Liquid2008-09-08 20:52:56 // 77047
bakter, észre se vettem, meg mások se :)
csocsi2008-09-08 20:44:54 // 77046
Nem vagyunk egyformák.
Ez szép szám :))
Ez szép szám :))
Piritu - 1.000.0002008-09-08 20:44:08 // 77045
Zsolesz2008-09-08 20:38:50 // 77044
És ez jobb mint az amit egyszer vettem tőled? Az valami nagyon nem volt nyerő. Nyikorgott mint állat és nem is törölt szépen. Bár akkor nem volt több pénzem. Igaz az is került ennyibe minimum. Ha nem többe...