Liquid2008-09-08 12:30:24 // 76993
tudtommal az már nem ikergyertyásak
Balázs_GdF2008-09-08 12:24:38 // 76992
Mondjuk ez más, mint ami a 159-esekben van. A JTS Twin Phaserek. -Phaser - kicsit Star Trekes.
Balázs_GdF2008-09-08 12:23:10 // 76991
Amúgy nem tudom mitól olyan nagyon új a JTS motor, mert úgy veszem észre, hogy tök ugyanaz mint a TS csak más a befecskendezőrendszer, meg talán a hengerfej. Vagy vezérlés, szelepek is mások?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-08 12:09:55 // 76990
van a régi cikkszámos az kb 15e km-et bír meg van az új az meg 100e-et...
Balázs_GdF2008-09-08 12:09:13 // 76989
Ennek örülök.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-08 12:00:35 // 76988
ua..
Trombozis2008-09-08 11:54:33 // 76987
Úgy izgulok majd meg halok........ :-S
Trombozis2008-09-08 11:53:08 // 76986
Hol tudok kupakot szerezni a felnibe? Volt már kérdés, de rákért se találom. Nem a színes kellene, olyanom van. A másikból hiányzik 1-2.
Köszi a helpet.
Köszi a helpet.
Liquid2008-09-08 11:40:24 // 76985
valami ilyesmi az én átlagom is. Régebben mikor kocsival jártam melózni és volt benne város is (11km oda-vissza, közepes dugóval), akkor inkább 10-11 volt az átlag
Balázs_GdF2008-09-08 11:35:27 // 76984
A 2.0 JTS motromban is ugyanaz a xar vezérlésmódosító van mint a TS-ekben? Valahol mintha azt olvastam volna, hogy ebben már valami újabb- megbízhatóbb van.
Csak mert kerreg. Egyre jobban?
Csak mert kerreg. Egyre jobban?
Gyalu2008-09-08 11:31:56 // 76983
Én elég sokat járok autópályán, kb. 150-160 körüli tempóval szoktam haladni. A autópálya mellett még Pest belvárosban használom az autót, hála istennek keveset.
A fogyasztásom átlagban 9.5 - 10.5 között mozog.
Tapasztalatom szerint inkább a városban eszik kicsit kevesebbet. Ehhez hozzá tartozik, hogy városban nagyon kis fordulaton közlekedek vele, talán ezért. De 9 alá még soha nem a fogyasztásom.
Pesten valaki akinek 2.0 TS-e van? Jó lenne egy pór szót beszélgetni:)
A fogyasztásom átlagban 9.5 - 10.5 között mozog.
Tapasztalatom szerint inkább a városban eszik kicsit kevesebbet. Ehhez hozzá tartozik, hogy városban nagyon kis fordulaton közlekedek vele, talán ezért. De 9 alá még soha nem a fogyasztásom.
Pesten valaki akinek 2.0 TS-e van? Jó lenne egy pór szót beszélgetni:)
Liquid2008-09-07 20:58:20 // 76982
köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 20:38:10 // 76981
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 20:35:06 // 76980
na azért ennél egyszerűbb :)))
minél nagyobb fogaskerekek vannak annál nagyobb a fokozat mert ugye ha egy 5ft-os mellé egy 5ft-t rax és tekered akkor kisebb a kerületi sebesség mint ha egy 10est vagy egy huszast reaknál mellé ...sebességet úgy is válthatnál hogy csak jobbra vagy balra huzogatnád a váltót mivel 2db bowden mozgatja az egészet csak mivel ez a bevett séma a váltásnál ezért így is marad...
minél nagyobb fogaskerekek vannak annál nagyobb a fokozat mert ugye ha egy 5ft-os mellé egy 5ft-t rax és tekered akkor kisebb a kerületi sebesség mint ha egy 10est vagy egy huszast reaknál mellé ...sebességet úgy is válthatnál hogy csak jobbra vagy balra huzogatnád a váltót mivel 2db bowden mozgatja az egészet csak mivel ez a bevett séma a váltásnál ezért így is marad...
Liquid2008-09-07 20:34:51 // 76979
Erhard, dobj lécci nekem egy képet a 156 ablakmosó rendszeréről. Nem műxik az eperem. Az a része érdekel, ami meggátolja, hogy visszafollyon az anyag a tartályba.
Köszönöm!
Köszönöm!
Attie2008-09-07 20:24:22 // 76978
Én sosem értettem a váltókat :(
Honnan tudjátok, hogy melyik az 1-2-3 stb ebből?
Meg az is magas nekem, hogy az 1-es előre tolom - OK
2-es hátra - OK
eddig valamit még fel tudnék fogni hogy hogyan ugrik egy másik fogaskerékre.
Na de a 3-ashoz ugyanúgy előre kell tolni mint 1-ben, csak kicsit jobbráb. Hogyan választ ki egy másik fogaskereket mint az 1-es?
Honnan tudjátok, hogy melyik az 1-2-3 stb ebből?
Meg az is magas nekem, hogy az 1-es előre tolom - OK
2-es hátra - OK
eddig valamit még fel tudnék fogni hogy hogyan ugrik egy másik fogaskerékre.
Na de a 3-ashoz ugyanúgy előre kell tolni mint 1-ben, csak kicsit jobbráb. Hogyan választ ki egy másik fogaskereket mint az 1-es?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 18:38:03 // 76977
passz nem szedtem szét 6 gangos váltót...
Piritu - 1.000.0002008-09-07 18:31:16 // 76976
Aha, valamelyikkel van egy tengelyen, talán az 5-ös?
Piritu - 1.000.0002008-09-07 18:26:59 // 76975
Ez azt jelenti, hogy külön tengelyen van a 6. fokozat?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 18:10:29 // 76974
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 18:08:05 // 76973
Speed2008-09-07 17:17:54 // 76972
Alátámasztom! Autópályán 180 körűl kevesebb kell mint városban. Nekem is úgy 9.5-10 között evett.
Piritu - 1.000.0002008-09-07 16:55:36 // 76971
Tudna valaki feltenni a 6-os váltóról rajzot? Az érdekelne, hogy a 6 hogyan van benne megoldva - külön tengely, vagy valamelyikkel együtt. Egyre jobban izgat a váltókar remegése a 6. fokozatban. A szaxervíz tanácstalan volt utoljára....
Piritu - 1.000.0002008-09-07 16:53:14 // 76970
A dejzel is kéri városban. Azt a majd másfél tonnát valaminak fel kell gyorsítania.
Piritu - 1.000.0002008-09-07 16:51:30 // 76969
Valamivel 10 felett volt az 1,6TS, bár azzal lassabb volt a tempó, mert nem igazán gyorsult 160 felett, így az afeletti utazó lassan volt elérhető.
Dévid2008-09-07 16:08:04 // 76968
Egyszer mentem eddig még csak 180 felett a kocsimmal, de nem kívánom kínozni, nem 1.6, nem igazán ekkora sebességre van építve. :)
Liquid2008-09-07 14:02:05 // 76967
neki 1.6 volt.
Egyébként 1x lemértem, Győr-BP oda-vissza + kis keringő (Monor,Gyál), 5 személlyel 160-190 között klímával 10,4 volt. A benzines városban eszik durván sokat nem pályán, vagy legalábbis egy erős benzines, egy V6 se enne nagyon többet, sőt a 6. seb. miatt még lehet hogy kevesebbel is beéré
Egyébként 1x lemértem, Győr-BP oda-vissza + kis keringő (Monor,Gyál), 5 személlyel 160-190 között klímával 10,4 volt. A benzines városban eszik durván sokat nem pályán, vagy legalábbis egy erős benzines, egy V6 se enne nagyon többet, sőt a 6. seb. miatt még lehet hogy kevesebbel is beéré
András bácsi2008-09-07 10:53:57 // 76966
Max. és nyugisan. :)
András bácsi2008-09-07 10:53:34 // 76965
Mennyi? Olyan 6 óra körül megvan ez.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 09:49:31 // 76964
már nagyon kíváncsi vagyok a Mjet hogyan fog alkalmazkodni a talpamhoz :))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 09:47:36 // 76963
egyéb iránt én is megcsináltam a negatív fogyasztási rekordom 7,27L 200Km-en csak pálya 170-190 végig..
csocsi2008-09-07 09:44:32 // 76962
Talán egy kicsivel többet :))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 09:43:23 // 76961
180 felett 10-et eszik egy 2.0-ás benyás? akkor veszek egy olyat :)))
ALFI1562008-09-07 05:09:12 // 76959
Azonos körülmények és vezetési stítussal a benzinessel,hogy jöttél ki?
GTPeti2008-09-07 02:38:04 // 76958
Hát akkor ott a 180 feletti utazó tehetett be... Csodák nincsenek.
Liquid2008-09-06 12:35:42 // 76957
szükségem lenne az ablakmosó rendszerről egy képre (pl. eper). Tud valaki segíteni?
Sajna az én eperem nem akar működni (2.0) és online-t se találtam olyat ami rendesen működne.
nem tartja meg a folyadékot a csőben és töröl vagy 3-at az ablaktörlő mire elkezdi tolni az anyagot az ablakra.
Sajna az én eperem nem akar működni (2.0) és online-t se találtam olyat ami rendesen működne.
nem tartja meg a folyadékot a csőben és töröl vagy 3-at az ablaktörlő mire elkezdi tolni az anyagot az ablakra.
Piritu - 1.000.0002008-09-06 12:03:42 // 76956
"Sajnos" egy már soxor bevált német kagylós kút volt :-(
Mondjuk 3-an pakkal 180 feletti utazóval nem sokallom.
Mondjuk 3-an pakkal 180 feletti utazóval nem sokallom.
GTPeti2008-09-06 11:52:28 // 76955
Még nem egészen, mert a vascső még nem épült be a rendszerbe. :)
Utána lesz öö és bódottá. :))
Utána lesz öö és bódottá. :))
Liquid2008-09-06 09:14:19 // 76954
na akkor öröm és bódottá :))
csocsi2008-09-06 08:00:54 // 76953
Kitartás, lesz az még valóság is :))
GTPeti2008-09-06 04:16:56 // 76952
Piritu, nem tudom hol tankoltál, de ha számított adat a 7,5l/100km, akkor lehet, hogy többet mutatott a számláló a kútfejen, mint amennyit valójában tankoltál...
Ha ez Mo-n volt, akkor ez emeli a valószínüséget. :)
Ha ez Mo-n volt, akkor ez emeli a valószínüséget. :)
GTPeti2008-09-06 04:09:15 // 76951
(Azt pedig egyenlőre nem értem, hogyan szívhatta le a 2 órára rajtahagyott gyújtás az akksit. Indításhoz már nem volt benne elég judo. Elvileg x mp/perc után mindennek standby-ba kéne mennie. Más. Kiderült, hogy az egyik kulcsom romlott el, emiatt nem nyit-zár az autó. Javítás folyamatban.)
GTPeti2008-09-06 04:00:08 // 76950
Guten Morgen!
Jelentem bekerült az új vezérlésszett+vízpumpa. (Ez utóbbira - mint kiderült - szükség is volt, mert a régi szivárgott.)
Továbbá jártam futóművesnél, ahol kicseréltettem a belső kormányösszekötőket (új: Ruville) és felső lengőkarokat pandamacis darabokra.

(Cuccok by Erhard. A szerelés munkadíját ne is kérdezzétek...)
Jelentem bekerült az új vezérlésszett+vízpumpa. (Ez utóbbira - mint kiderült - szükség is volt, mert a régi szivárgott.)
Továbbá jártam futóművesnél, ahol kicseréltettem a belső kormányösszekötőket (új: Ruville) és felső lengőkarokat pandamacis darabokra.

(Cuccok by Erhard. A szerelés munkadíját ne is kérdezzétek...)
Piritu - 1.000.0002008-09-05 21:17:44 // 76949
Dévid2008-09-05 20:41:54 // 76948
Pont ugyanígy. Bár ez csak halovány emlék...
Zsolesz2008-09-05 20:38:27 // 76947
Ne panaszkodj :)) Nekem egyel kevesebb sebességem van úgyhogy ebben a tempóban gondolom 8-at is bekajált volna. Szóval indulj ki ebből... :)
Zsolesz2008-09-05 20:24:59 // 76946
Köszi a segítséget, de nem ez a baj. Hanem hogy a kormány alsó részénél (ha egyenesbe van állítva) akkor ott mintha hiányozna valami távtartó vagy mi és emiatt nehéz megnyomni oldalt hogy működjön a duda. Szóval ott valami hiányzik szerintem.
csocsi2008-09-05 20:15:09 // 76945
A 2.0 is hasonlóan forog.
Trombozis2008-09-05 19:14:16 // 76944
Igen, 100nál 5.-ben 3000 forog. Oda kell taposni. :-)