Kócosw2010-11-01 22:40:08 // 113504
csak tudnam ki lehet az a sötet arc :)
GEORGE2010-11-01 21:20:12 // 113503
Tudsz ebben segíteni? Bonyhád magasságában ütötte el.
Hardy2010-11-01 21:13:48 // 113502
Nem kell benyelni. Nalunk a vadasztarsasagok annyit fizettek mar higy volt aki csaknem tonkrement.
GEORGE2010-11-01 20:46:53 // 113501
Sajnos:-(
Ferko havernak annyi ideje se volt, hogy a fékre tegye a lábát....jó lebontotta a 156-ot.
A rendőr meg avval vigasztalja, hogy ezt be kell nyelni.......
Örülök, hogy magyarba élhetek......
Ferko havernak annyi ideje se volt, hogy a fékre tegye a lábát....jó lebontotta a 156-ot.
A rendőr meg avval vigasztalja, hogy ezt be kell nyelni.......
Örülök, hogy magyarba élhetek......
Piritu - 1.000.0002010-11-01 20:39:16 // 113500
Nem hervasztó, ez tény.
GEORGE2010-11-01 20:33:18 // 113499
Lehet lehervasztó lesz amit írok, de neked kb ugyan annyi esélyed van vadat ütni mint nekem, vagy bárki másnak aki autóba ül......hidd el én sem és Feri barátom sem direkt ütötte el.
Piritu - 1.000.0002010-11-01 20:30:09 // 113498
Lassan kiválthatnátok a vadászengedélyt :-)
GEORGE2010-11-01 20:28:10 // 113497
Nem, most egy Őz, de nem nekem, hanem a Ferko barátomnak....
Piritu - 1.000.0002010-11-01 20:19:30 // 113496
Csak nem megint egy nyúl? :-O
GEORGE2010-11-01 20:18:14 // 113495
Cartársak.
Kéne faceliftes 156-hoz első lökös, jobbos elsőlámpa, kürtök és azok tartói. jobbos sárvédőtartó konzol.
20-344-6255
Kéne faceliftes 156-hoz első lökös, jobbos elsőlámpa, kürtök és azok tartói. jobbos sárvédőtartó konzol.
20-344-6255
szasza(SW)2010-11-01 17:15:25 // 113494
Hát nem is holnap lesz a szerelés.Olajakat gyertyát meg hasonlókat akar szerelni,de még meg is kell venni-e:)
Zsolesz2010-11-01 16:59:27 // 113493
1,5 hét BP, nem leszek itthon
szasza(SW)2010-11-01 16:58:46 // 113492
Az nincs,de kapcsolok ajtókba meg konzolba van a tiédhez nekem úgyse jó mert kevés a gomb:))Mulderral szerelünk valamikor,ha ráérsz jöhetsz te is:)
Zsolesz2010-11-01 16:53:44 // 113491
Azt ne mond, hogy neked van ilyen csatlakozód benne.... Akkor előkeresem az eredeti gazdát és beverem a fejét, osztrák létére ilyennel spórolni :)
Első ajtóba való üveged nincs? Megspórolnám a fólia leszedést, amíg elül a vihar. Sajnálnám. Máig nem értem miért ezzel kell buziskodni, kötelezővé tenném, tök komfortos ha nagyon süt a nap. Majd úgy járok BP-en mint haver, hogy 300 ft-ért és 2 csomag rágóért felnyomták a kocsiját. Volt vagy 50 ezer a kár.
Első ajtóba való üveged nincs? Megspórolnám a fólia leszedést, amíg elül a vihar. Sajnálnám. Máig nem értem miért ezzel kell buziskodni, kötelezővé tenném, tök komfortos ha nagyon süt a nap. Majd úgy járok BP-en mint haver, hogy 300 ft-ért és 2 csomag rágóért felnyomták a kocsiját. Volt vagy 50 ezer a kár.
dfg (Tanárúr)2010-11-01 13:29:39 // 113490
én is így jártam, 2 évig cukkoltam a cimborám a metálstrandkorlátkék C3 miatt...
erre én is olyan színűt vettem :D
erre én is olyan színűt vettem :D
Dévid2010-11-01 12:43:15 // 113489
Szép is a kocsid, csak ugye van egy nagyon jó barátom, aki egy kívül-belül sötét SW-vel jár, és emiatt az SW kiesett. Egyszerűen nem maradna támadási felületem Rajta. :D
Ha diesel autót veszek, akkor ugye már nem piszkálhatom a kormolás miatt, ha feketét is, akkor már a színe miatt sem cukkolhatom. Ezek szörnyű dolgok, az ember el sem képzelné mennyi fontos dolgot figyelembe kell venni egy autóvásárlásnál. :DDDDD
Hála az égnek, még van időm agyalni, míg gyűlik a pénzmag rá. :D
Ha diesel autót veszek, akkor ugye már nem piszkálhatom a kormolás miatt, ha feketét is, akkor már a színe miatt sem cukkolhatom. Ezek szörnyű dolgok, az ember el sem képzelné mennyi fontos dolgot figyelembe kell venni egy autóvásárlásnál. :DDDDD
Hála az égnek, még van időm agyalni, míg gyűlik a pénzmag rá. :D
dskfjasdlfjkldaf2010-11-01 09:39:03 // 113488
Tiszteletem az uraknak! Volna egy ilyen problémám, miszerint utólagos riasztót kotok be és 2 dolgban kéne a segítség: ajtók nyitásának érzékelését kéne bekotni egy szálon valamint az indexlámpák villogtatását. Az ajtónyitásról dunsztom sincs hova kossem (a DTE-bol nem tudtam kihamozni) mivel a kabinvilágítás reléjére nem kothetem, mert az felvilágit a centrálzár kínyitásánál is nemcsak ajtónyitásnál. Az indexeket a DTE szerint kothetném a vészvillogó kapcsolójára is, csak nincs vele tapasztalatom és nem merem megkockáztatni mert mi van ha a vészvillogó visszafele ad áramot a riasztónak ha bekapcsolom ? Elore is koszonom.
Kócosw2010-11-01 08:54:16 // 113487
Tempomat ügyben ajanlanam figyalemedbe vzsiros cartárs blogjat :)
enis ezen agyalok egyebkent :) csak a multi kormany nem erdekel :) a tempomat az nálamis opcio....
enis ezen agyalok egyebkent :) csak a multi kormany nem erdekel :) a tempomat az nálamis opcio....
ystuc2010-11-01 08:36:46 // 113486
Gyári pohártartó kivételével nálam a többi megvan! :-)
Dévid2010-10-31 21:18:29 // 113485
Nekem erősebb motor is kellene bele, kisebb fogyasztással, meg dönthető hátsó ülések, és gyári pohártartó is. :)
Liquid2010-10-31 20:40:18 // 113484
nagyon jó lenne :)
én is agyaltam már rajta, de túl bonyolultnak éreztem
én is agyaltam már rajta, de túl bonyolultnak éreztem
sty2010-10-31 20:38:25 // 113483
Skacok én a multikormányon és a tempomat utólagos beszerelésén filózom,mennyire gáz a szerelés,a kábelezés benne van a vasamban vagy azt is szerválni kellene?thx
szasza(SW)2010-10-31 19:21:36 // 113482
A tiédet!:))Neked még a hátsó ablakot is kézzel kell tekerni,és csörög zörög mindened.Vettél volna olasz autót:)))
Screwee2010-10-31 17:48:58 // 113481
Első körben a 2.5 ös motor váltójára gondoltam, de köszi a tippet a 166al. Még azért ennek a dolognak gondolatban jópárszor neki fogok futni...
Zsolesz2010-10-31 15:54:56 // 113480
A miénket még nem lehetett gyárilag sem tempomattal rendelni, szerintem a comp. nem is tudja kezelni emiatt. Ha azt cseréled és van kábelköteged hozzá, akkor 250 körül már lehet is gyári tempomatod :)))
GEORGE2010-10-31 15:37:30 // 113479
Nem lehetetlent, de messze nem is olyan egyszerű a dolog....
A 166 2.0 TS 16Vutolsó darabjaiban már 6-os váltóvolt. Mivel az blokk kívülről megegyezik az 1.6 TS-el így magát a váltó felszerelése megoldható.
Esetleg arra kilehetne cserélni.
Kell hozzá a váltókulissza mindenképpen, és már csak a kihajtást kell megoldani......
Kérdés ér-e az egész annyi pénzt és vesződést?
A 166 2.0 TS 16Vutolsó darabjaiban már 6-os váltóvolt. Mivel az blokk kívülről megegyezik az 1.6 TS-el így magát a váltó felszerelése megoldható.
Esetleg arra kilehetne cserélni.
Kell hozzá a váltókulissza mindenképpen, és már csak a kihajtást kell megoldani......
Kérdés ér-e az egész annyi pénzt és vesződést?
Screwee2010-10-31 15:18:27 // 113478
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy volt e már olyan merész közületek valaki, hogy az 5 sebességes váltóját megpróbálta lecserélni egy 6 sebességesre...
Lehet, hogy csak ez az én agymenésem , de mostanában több olyan bontásban lévő 156ost láttam amibe 6sebességes váltó volt (igaz nem 1.6 benzin...).
Gyakorlatban szerintetek van ennek fizikai akadálya?
130-150km/h-nál mind fogyasztásban, mind motorhangban elférne +1 sebesség... jobb lenne ~4500rpm helyett 2500-3000en tartani....
Érdeklődnék, hogy volt e már olyan merész közületek valaki, hogy az 5 sebességes váltóját megpróbálta lecserélni egy 6 sebességesre...
Lehet, hogy csak ez az én agymenésem , de mostanában több olyan bontásban lévő 156ost láttam amibe 6sebességes váltó volt (igaz nem 1.6 benzin...).
Gyakorlatban szerintetek van ennek fizikai akadálya?
130-150km/h-nál mind fogyasztásban, mind motorhangban elférne +1 sebesség... jobb lenne ~4500rpm helyett 2500-3000en tartani....
Dévid2010-10-31 14:50:12 // 113477
Mikor megfordítottam a kocsim, akkor enyémen is lett javítva a küszöb. Fura mód az a küszöb egy ponton már "rügyezik" a festék alatt. A másik azt hiszem nem. Mindegy, télen ráér a karosszériás barátom, szerintem ez a sok aprónak látszó dolog ki lészen javítva, plusz a pincémben található műanyagokat végre fel kellene szórni, mert irtóra zavar, hogy benn áll a pénzem (meg úgy lehet szebb is lenne a autó).
mizooo2010-10-31 14:45:47 // 113476
Egy normális lakatos farag alulra egy darabot, nekem mindkét oldalt alul újraépítette, mert szita volt.
Liquid2010-10-31 14:45:22 // 113475
az enyém már volt javítva, a bal oldalon hátul, de sajna már kezd látszani ugyanazon az oldalon elöl :(
Dévid2010-10-31 14:43:31 // 113474
Asszem enyém is, csak olyan koszos, hogy nem látni.
Liquid2010-10-31 14:29:39 // 113473
rozsdásodik?
Tackry2010-10-31 14:05:27 // 113472
Melyik facelift? :) Mert ugye volt előbb egy belső, aztán egy külső is.
kopikon1562010-10-31 13:02:59 // 113471
Hátsó sárvédő javító ívet lehet kapni a 156-hoz?
Esetleg ha valaki tud törött hátsó sárvédőt aminek még ép az alsó (a küszöb felöli résznél) 20-30cm-es darabja.
SOS Három hetem van még műszakiig :-(
Ha valaki tud segíteni, kérem írjon a falamra!
Esetleg ha valaki tud törött hátsó sárvédőt aminek még ép az alsó (a küszöb felöli résznél) 20-30cm-es darabja.
SOS Három hetem van még műszakiig :-(
Ha valaki tud segíteni, kérem írjon a falamra!
Piritu - 1.000.0002010-10-31 11:59:40 // 113470
MK1 = facelift előtti kivitel
szasza(SW)2010-10-31 11:30:27 // 113469
Mezőgazdasági Kombájn 1-es kiadás:)
Tackry2010-10-31 11:24:19 // 113468
Szőke leszek, de mi az, hogy MK1? :)
dfg (Tanárúr)2010-10-31 07:51:18 // 113467
hát, bár megvan még a 146, abba már nemigen faragok semmit. esetleg less rá a 46 blogjára. a kép emlék, nemigen cserélem le...
Thomika2010-10-31 07:38:16 // 113466
Jó reggelt Cartásak! :))
Akit érdekel esetleg néhány akciós ajánlat Casco-ra, kötelezőre, dobjon nekem egy mail-t, én még aznap visszaküldöm az 6 legjobb legjobb ajánlatot! Alkuszként elég jó konstrukciókat tudtunk kialkudni a biztosítóknál! :))
Az alábbi adatok kellenek:
Név, szül. idő, lakcím (Elég a település, bp-ieknél kerület is), jogsi megszerzésének éve, autó pontos típusa, gyártási éve, M.o- forgalomba helyezés éve, jelenlegi Bonus besorolás, kw, ccm., és rendszám!
Fontos!!!!! Jogszabály írja elő, hogy igazolni kell a biztosítódtól beszerzett papírral, hogy tényleg abban a bonus besorolásban vagy!! Ezt nem feltétlen kell Nektek beszerezni, az új biztosító megteszi ,de addig csak A0-ba lehet megkötni az új biztosítást! Ha új biztosító lekérte az igazolást a régiről természetesen áttesznek a megfelelő osztályba! és jóváírják az esetleges többlet befizetést! Ez többnyire még decemberben megtörténik, így nem kell! TEHÁT SENKI NEM BUKJA EL a BEFIZETÉSÉT! Sajnos néhány alkuszi oldal ezt nem kéri,de ebből gond lehet!!! Mint ahogy meg is történt múlt hónapban 2 esetben is! :( Azóta van 2 új ügyfelünk :P
Akik már elküldték korábban az adatokat, ők ma délelőtt kapják az ajánlatokat! :)
Spóroljatok Ti is egy kis pénzt! :)))
Akit érdekel esetleg néhány akciós ajánlat Casco-ra, kötelezőre, dobjon nekem egy mail-t, én még aznap visszaküldöm az 6 legjobb legjobb ajánlatot! Alkuszként elég jó konstrukciókat tudtunk kialkudni a biztosítóknál! :))
Az alábbi adatok kellenek:
Név, szül. idő, lakcím (Elég a település, bp-ieknél kerület is), jogsi megszerzésének éve, autó pontos típusa, gyártási éve, M.o- forgalomba helyezés éve, jelenlegi Bonus besorolás, kw, ccm., és rendszám!
Fontos!!!!! Jogszabály írja elő, hogy igazolni kell a biztosítódtól beszerzett papírral, hogy tényleg abban a bonus besorolásban vagy!! Ezt nem feltétlen kell Nektek beszerezni, az új biztosító megteszi ,de addig csak A0-ba lehet megkötni az új biztosítást! Ha új biztosító lekérte az igazolást a régiről természetesen áttesznek a megfelelő osztályba! és jóváírják az esetleges többlet befizetést! Ez többnyire még decemberben megtörténik, így nem kell! TEHÁT SENKI NEM BUKJA EL a BEFIZETÉSÉT! Sajnos néhány alkuszi oldal ezt nem kéri,de ebből gond lehet!!! Mint ahogy meg is történt múlt hónapban 2 esetben is! :( Azóta van 2 új ügyfelünk :P
Akik már elküldték korábban az adatokat, ők ma délelőtt kapják az ajánlatokat! :)
Spóroljatok Ti is egy kis pénzt! :)))
admirális2010-10-30 23:32:48 // 113465
De, csak közben el kellett szaladnom itthonról.
A hátsó lámpatestek csatlakozóit húzd le, WD40-ezd be az összes érintkezőt alaposan és egy csavarhúzó segítségével igazítsd meg őket ha úgy tűnne, nem feszülnek rendesen. Nekem a bal oldalon nem volt tökéletes az érintkezés. Nem tudom pontosan hogy a WD40-től vagy a csavarhúzótól javult meg, de évek óta nem tért vissza a jelenség.
A hátsó lámpatestek csatlakozóit húzd le, WD40-ezd be az összes érintkezőt alaposan és egy csavarhúzó segítségével igazítsd meg őket ha úgy tűnne, nem feszülnek rendesen. Nekem a bal oldalon nem volt tökéletes az érintkezés. Nem tudom pontosan hogy a WD40-től vagy a csavarhúzótól javult meg, de évek óta nem tért vissza a jelenség.
szasza(SW)2010-10-30 23:15:30 // 113464
Oksi.Köszi!Meglesem azt a dugót.Meg a itthoni kábelkötegeket is.Az ecu-nál ránézésre van különbség vagy csak a programozásban?
GTPeti2010-10-30 23:09:16 // 113463
Természetesen a motorvezérlő ECU-ba megy a kábel. És olyanod van. :)
A tempomat egy szoftver funkció magyarul. Az ECU annyi üa-t adagol, amennyi a beállított sebesség tartásához szükséges.
(Az utólagos tempomatok pedig a gázpedál-poti jelét manipulálják, vagy magát a gázbovdent "rögzítik". Szóval teljesen más világ.)
A tempomat egy szoftver funkció magyarul. Az ECU annyi üa-t adagol, amennyi a beállított sebesség tartásához szükséges.
(Az utólagos tempomatok pedig a gázpedál-poti jelét manipulálják, vagy magát a gázbovdent "rögzítik". Szóval teljesen más világ.)
szasza(SW)2010-10-30 22:52:39 // 113462
Na majd kiderül.Az enyém nem valami szedet vetett magyarországi szekér:))))A kábel másik vége hova megy?Mert lehet van olyanom is:)
GTPeti2010-10-30 22:49:53 // 113461
Sasold, de a tiedben vszínüleg nem lesz. :((
szasza(SW)2010-10-30 22:44:15 // 113460
Na ezt én is meósasólom,nem mintha kéne városba,csak kíváncsiságból:)
GTPeti2010-10-30 22:31:15 // 113459
Ahh... nagyon bírom az ilyen (részben) félrevezető főképeket. :\
156 2.0TS-ben mindenképpen érdemes gyári előkészítést kutatni. (Fehér csatlakozó az alsó kormányoszlop borítás alatt.)
156 2.0TS-ben mindenképpen érdemes gyári előkészítést kutatni. (Fehér csatlakozó az alsó kormányoszlop borítás alatt.)
Poló2010-10-30 22:27:11 // 113458
Csekkold az adatlapját, már nem 46-osa van.
GTPeti2010-10-30 22:26:52 // 113457
OFF
A teljesség kedvéért itt egy leírás a 146 tempomat beépítéshez. Jól sejtettem, nem létezett belőle gyári, tehát csak valódi faragással lehet megoldani.
ON
A teljesség kedvéért itt egy leírás a 146 tempomat beépítéshez. Jól sejtettem, nem létezett belőle gyári, tehát csak valódi faragással lehet megoldani.
ON
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-10-30 22:26:15 // 113456
ez a kis lelkemet simogatta :)
köszi .
köszi .
GTPeti2010-10-30 22:22:27 // 113455
Létezett egyáltalán 146-ban gyári tempomat?
Mert ez nagymértékben meghatározza a beépíthetőséget. vzsiros cartárs egy "passzív" (tehát kapcsolókból álló) kart dugott a gyári kábelre. Szóval teljes volt az előkészítés. Ez nem "klasszikus tempomat beépítés volt" -> értsd: Waeco utólagos tempomat és társai. (A gyári tempomat funkció amúgyis jobb és megbízhatóbb.)
Mert ez nagymértékben meghatározza a beépíthetőséget. vzsiros cartárs egy "passzív" (tehát kapcsolókból álló) kart dugott a gyári kábelre. Szóval teljes volt az előkészítés. Ez nem "klasszikus tempomat beépítés volt" -> értsd: Waeco utólagos tempomat és társai. (A gyári tempomat funkció amúgyis jobb és megbízhatóbb.)
Online tag
0
Vendég0
571
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Junior
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10