GEORGE2008-01-08 07:10:17 // 56153
A haverom ma még fut neked egy kört lökös ügyben!
Balázs156SW2008-01-08 07:07:51 // 56152
Hála magamnak és a sok eszemnek, nagyon kéne 156 facelit első lökhárító. Ha valaki megy bontóba gondoljon rám. Köszi.
GEORGE2008-01-08 07:07:50 // 56151
Tényleg Red-Dewil cartárs bedobta már a navis fotót???
Ha nem akkor mire vársz már Red-Dewil cartárs?
Ha nem akkor mire vársz már Red-Dewil cartárs?
GEORGE2008-01-08 06:17:39 // 56150
Te csinálod jól! :-)
GEORGE2008-01-08 06:16:22 // 56149
145-146-ban elég gagyik a TYC lámpák személyes tapasztalat utján mondom.
Mattosabb is a foncsora mint a Hellának.
Meglepődnék ha 156-nál jó lenne.
Tuti másként is világit mint az eredeti....
146-nál ez akkor volt eléégé feltünő mikor egyik oldalt Hella volt, másik oldalt TYC.
Mattosabb is a foncsora mint a Hellának.
Meglepődnék ha 156-nál jó lenne.
Tuti másként is világit mint az eredeti....
146-nál ez akkor volt eléégé feltünő mikor egyik oldalt Hella volt, másik oldalt TYC.
GEORGE2008-01-08 06:12:55 // 56148
A bontott gyári ajtó sokkal jobb mint az új utángyártott.
Méretpontos és ha sérülésmentes akkor ugyan olyan lapozási dolgokon ment át mint az autódon lévő összes többi gyári elem.
Az utángyártott cuccok pedig nincsenek ugyan úgy kezelve mint a gyári elemek.
Ha drágább is akkor is megéri a bontott..
Fújni kell az utángyártottat is meg a bontottat is.
Méretpontos és ha sérülésmentes akkor ugyan olyan lapozási dolgokon ment át mint az autódon lévő összes többi gyári elem.
Az utángyártott cuccok pedig nincsenek ugyan úgy kezelve mint a gyári elemek.
Ha drágább is akkor is megéri a bontott..
Fújni kell az utángyártottat is meg a bontottat is.
GEORGE2008-01-08 06:09:46 // 56147
A tükrők nem jók az angol verziókról a mieinkre!
Más a dölésszögük, Ferkó haverom öccsének volt ebből gond a 147-én.Az istenért sem tudtuk olyan szögben forditani a vezető oldalit hogy a vezető lásson belöle valamit. Aztán nekem feltünt hogy a j1-ből tökéletesen látok benne.
Más a dölésszögük, Ferkó haverom öccsének volt ebből gond a 147-én.Az istenért sem tudtuk olyan szögben forditani a vezető oldalit hogy a vezető lásson belöle valamit. Aztán nekem feltünt hogy a j1-ből tökéletesen látok benne.
ZOI2008-01-07 22:56:27 // 56146
Ronnie a te embered kerékügyben! :)
Zsolesz2008-01-07 22:37:35 // 56145
A helyzetjelző sima ügy. Leszeded a kupakot hátul. Az égő foglalatának van egy kis megfogható "szárnya" annál fogva ki tudod venni a helyéről. Kicseréled az izzót és ugyan így vissza. Már szerencsére régen cseréltem azt hiszem talán el is kell forgatni.
A pótféklámpát nem tudom. Nekem kompletten lett cserélve (SW), de nekem nem pár volt kiégve hanem egyszer működött az összes egyszer meg nem.
A pótféklámpát nem tudom. Nekem kompletten lett cserélve (SW), de nekem nem pár volt kiégve hanem egyszer működött az összes egyszer meg nem.
Szotyi2008-01-07 22:20:08 // 56144
ja még most is van pár amit kell. Pl.: Pótféklámpába 3, Rendzámtábla vil., jobb helyzet. A helyzetnek nekiálltam de nem ment. Tudsz valamit róla? Na meg a féklámpa is érdekes lesz, bár azt még nem néztem.
A 147-el nem voltak ilyen bajok soha.
A 147-el nem voltak ilyen bajok soha.
Szotyi2008-01-07 22:17:12 // 56143
Nem tud valaki eladó 17-es vagy 18-as felnit? Jó áron érdekelne. Meg jó chip jtd-hez.
Köszi
Köszi
Zsolesz2008-01-07 22:16:58 // 56142
Nem gond. Majd megszokod melyik hova való. Ha majd párszor kicserélted :))
Szotyi2008-01-07 22:08:32 // 56141
De 156. Igazad van a refi H1. A tompi H7. Bocs Összekevertem!
Szotyi2008-01-07 22:05:24 // 56140
Bocs! 156-om van már csak nem rég vettem és még nincs képem a kocsiról.
csocsi2008-01-07 21:46:59 // 56139
Mindenkinek szíve-joga milyet tesz bele.
csocsi2008-01-07 21:42:29 // 56138
Ez egyértelmű. Ahol gondok voltak ott mindig el lett hanyagolva valami.
Mike.2008-01-07 21:36:04 // 56137
Látszik, szerintem semennyire.
Poló2008-01-07 21:34:33 // 56136
Át van festve kékre ;)
Poló2008-01-07 21:33:54 // 56135
Épp van is egy bontott 156 az adosz-veszek elején, kérdés mennyire sérült a balos tükre.
Liquid2008-01-07 21:31:42 // 56134
eddig észre sem vettem...:)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-07 21:31:13 // 56133
a karosszériaelem más kérdés...
Poló2008-01-07 21:30:02 // 56132
Nekem a két jobbos ajtóm piros.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-07 21:29:43 // 56131
meg a passaton is fele akkora a jobbos, mint a bal..
Liquid2008-01-07 21:28:49 // 56130
aha, na ezt eddig nem figyeltem de majd megnézem
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-07 21:27:54 // 56129
számból vetted ki a szót...a bontott, bontott..semmi garancia nincs rá plusz egy piros hülyén mutatna a sötétkék autómon.....plusz drágább a bontott, mint az új utángyártott..
Poló2008-01-07 21:27:15 // 56128
A TT-ken úgy szokott lenni, hogy az egyik jobban kicsinyít, mint a másik. Jobbkormányos verziókon fordítva. 156-on nem figyeltem, de lehet, hogy itt egyformák.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-07 21:25:52 // 56127
jó kérdés...nálunk a jobbosban lakik a hőmérő
Poló2008-01-07 21:25:33 // 56126
Egy tükörrel csak nem veszek zsákbamacskát, mint mondjuk egy lengőkarral vagy egy LMM-mel vagy lambdával, feszítőkről és társairól nem is beszélve. Azokból lehet venni újat, de ilyen horror árú cuccokból inkább bontottat. Ha törne a verdám, valszeg bontott karosszériaelemeket vennék rá. Bár ott meg a fényezéssel van gond, nem szabad nagyon megcsiszolni őket.
Liquid2008-01-07 21:24:42 // 56125
kérdés hogy áttették-e a hőmérőt a másik oldalra, bár az nem nagy gond
Mike.2008-01-07 21:24:20 // 56124
Nem bántjuk, csak kicsit pojénkodunk. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-07 21:23:54 // 56123
szerintem nincs különbség...
Liquid2008-01-07 21:23:20 // 56122
nembántjuk, végülis igazavan, mert azzal a legkisebb az esély a szopásra
Mike.2008-01-07 21:22:46 // 56121
:-)) ez biztos? lehet, hogy beteg vagy? :-)))
Poló2008-01-07 21:22:46 // 56120
Van két darab 156-os a vaterán, Bp-n vannak. Igaz ezek jobbkormányosok, úgyhogy lehet nem ugyanolyan a balos tükrük.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-07 21:22:20 // 56119
Ne bántsátok Poló-t!
Sok mindenben igaza van, hogy ragaszkodik a gyári cucchoz...
Sok mindenben igaza van, hogy ragaszkodik a gyári cucchoz...
Dévid2008-01-07 21:21:09 // 56118
Már ritkán rontom el, de azért még mindig százezrek repülnek a selejtbe, ha elszúrok valamit.
Nyirkos2008-01-07 21:21:07 // 56117
Én is azt akartam, de Tatán, és Aggostyánon sincsen a bontóban balos jelenleg. :(
Zsifi2008-01-07 21:20:56 // 56116
Én megértem Polót!:)
Liquid2008-01-07 21:20:44 // 56115
a mondat elejét olvasva, azt hittem már megbetegedtél :)
Poló2008-01-07 21:19:57 // 56113
Hát Poló 65-ért nem vesz gyárit, inkább vesz egy bontott gyárit ;))
Dévid2008-01-07 21:19:45 // 56112
Mert kézzel gyártom, és 1 darab íves gyártási ideje alatt 4-500 normál üveg lejön a gyártósorról.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-07 21:19:22 // 56111
szerintem ő sem :))
Liquid2008-01-07 21:19:22 // 56110
ez azé kétértelmű ám :))) csak minden 5. sikerül azé drága?
na jóvan nem kötözködök, úgyis elég borzasztó hogy most mész melóba :)
na jóvan nem kötözködök, úgyis elég borzasztó hogy most mész melóba :)
Mike.2008-01-07 21:18:28 // 56108
Mert te csinálod, vagy mert kézi gyártás? :-)))
Nyirkos2008-01-07 21:18:19 // 56107
Hát...Poló. :)
Dévid2008-01-07 21:17:42 // 56106
Ablak, de a spéci íves Velux ablakokat is én gyártom kézi munkával. (azért is olyan qrva drágák)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-07 21:16:44 // 56105
nah szerinted ki vesz rá gyárit? :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-07 21:16:12 // 56104
annyi a kédergumi az ablakhoz :)))