Igazából nem a kátyú miatt van!
Hanem ha beülnek többen vagy csomag van meg a kocsi lengéseit kiküszöbölje!
Hidd el a gyári állitású elég gyors!
GEORGE2008-01-09 22:00:26 // 56253
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-09 20:48:43 // 56252
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-09 20:45:06 // 56251
de megnéztem az árát a normális minőségű két hátsó ára 6900 :(
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-09 20:44:06 // 56250
Mike.2008-01-09 20:41:59 // 56249
Nem-nem! 0,298756 el kevesebbet! :-D
csocsi2008-01-09 20:41:04 // 56248
Igen, ezért is megy nehezen a döntés :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-09 20:40:19 // 56247
könnyen leszakad sajnos :(
Liquid2008-01-09 20:39:16 // 56246
Perdixnek normál váltósat csinálnak, mert az nem kapcsol vissza ha eszetlenül, 63-mal megy hosszútávon, és ezért 0,298L-rel kevesebbet fog enni :DDD
Mike.2008-01-09 20:36:42 // 56245
Azt Perdixnek gyártják le! :-))))
Alfás 156 "hupikék"2008-01-09 20:36:22 // 56244
köszi. ugyes be állást csináltamDDDDDDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-09 20:34:18 // 56243
jah olyan körül 5-6 között..
Liquid2008-01-09 20:33:14 // 56242
majd szerelnek össze egyet és az lehet hogy még a 250-et is megfutja, 2,9L-es fogyi mellett :DDD
Poló2008-01-09 20:33:01 // 56241
5.500-ért vettem egy pár utángyártottat.
Alfás 156 "hupikék"2008-01-09 20:32:18 // 56240
üdv. érdeklödnék kézifék kötél ár után, sikerült le szakitani a kapu kitámasztoval
Liquid2008-01-09 20:32:10 // 56239
Csörinél, csak nem tudok írni
Poló2008-01-09 20:31:42 // 56238
Valami 1,6-osra? Az meg nincs selespeedben, vaze :))))
csocsi2008-01-09 20:30:16 // 56237
Éppen ezért már gondolkodtam a cserén :)))
csocsi2008-01-09 20:29:31 // 56236
A jobb oldali tartály neked nincs :))))
Liquid2008-01-09 20:28:30 // 56235
Tegnap voltam Csrönél nagyszervizelni. Most már lehet zúzni rendesen, nem mintha eddig a fogyira gyúrtam volna :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-09 20:07:22 // 56234
nah ma elmentem lecserélni a hosszbordást meg a vezetőgörgőt (tavaly lecseréltem a feszítőt miután eltörött) mivel mély sutyorgó hangot lehet hallani...
még a gyári hosszbordás volt fennt, kicseréltünk mindent, indítás s megint ott a hang...hoszzbordás le...nincs hang...kíváncsi vagyok mi lehet nem csapágyhang az biztos...
még a gyári hosszbordás volt fennt, kicseréltünk mindent, indítás s megint ott a hang...hoszzbordás le...nincs hang...kíváncsi vagyok mi lehet nem csapágyhang az biztos...
Zsolesz2008-01-09 20:06:19 // 56233
Nem is értem. Biztos nagy volt rá az érdeklődés. Én is vettem vagy 4 párat belőle.
Mike.2008-01-09 20:03:58 // 56232
Le ám! Ráadásul a mutyukival és csak 3 lteres fogyit produkálva! :-))))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-09 20:03:43 // 56231
van még külön egy elektronika ami szabályozza azt is meg kell venni...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-09 20:01:13 // 56230
s ez nem angel eye..ők nem gyártanak már 156 első lámpát...
admirális2008-01-09 20:00:15 // 56229
Szerintem megvalósíthat, mert a szintszabályozó vezérlőegység a fényszóró alján van, tehát elvileg működhet a régi fajta 156-ban is, ha teszel bele szenzort. Csak a csatit kell átalakítani, mert különbözik a halogén fényszóró csatlakozójától, de állítólag nem nagy ügy.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-09 20:00:09 // 56228
hát ez gusztustalan ...
Seriff2008-01-09 19:53:30 // 56227
Mi ez a kis motor?? Ezt simán lenyomja Perdix kolléga:DDDDD
admirális2008-01-09 19:53:03 // 56226
Meg ezt a kutya.... országot.
admirális2008-01-09 19:52:22 // 56225
Ezért szeretem ezt a város!:)
admirális2008-01-09 19:51:45 // 56224
A bal öregszik, mert az öregedéstől a xenon kékül. Tehát amelyik kékebb, az az öregebb.
Youri2008-01-09 19:51:41 // 56223
TSá.Köszi a képet,nagy segítség volt.Üdv
Mike.2008-01-09 19:50:31 // 56222
Nem baj mert rögtön ott a másik kátyú! :-))))
admirális2008-01-09 19:49:02 // 56221
Mire a szintszabályozó beállítja a fényszórót, addigra már rég kijöttél a kátyúból.
Poló2008-01-09 19:40:53 // 56220
Több képet nem találok, csak ami az oldalamon is van. Egyébként ugyanaz az enyém is, mint a Csocsié, csak nekem nem selespeed.
GPti(V6)2008-01-09 19:27:52 // 56219
Sziasztok.Xenon kérdés lenne,a jobb oldali gyári xenon fénye sárgább fényű.Lehet,hogy öregszik ,
Poló2008-01-09 19:18:38 // 56217
Szia! Oldalamon van egy kép, de mindjárt keresek még és felteszem ide.
Youri2008-01-09 19:03:43 // 56216
TSá mindenki!Kérnék 1 kis segíTSéget tőletek.Szükségem lenne egy képre 156 2.0 motorteréről(nem JTS,hanem 114kw!!!!).Kutattam de nem találtam 1 képet sem,és már nem bírom idegekkel.Előre is kösz.Ja,ha ide fel lenne tolva az is megfelelne!
Hurricanes2008-01-09 19:02:38 // 56215
Üdv mindenkinek! ha volna valakinek 1 iwiw meghívója szeretettel
megköszönném !!!!!!!!!
megköszönném !!!!!!!!!
Poló2008-01-09 18:48:40 // 56214
Ha valaki vesz 1 pár gyári xenon lámpt ezekkel az érzékelőkkel, akkor be lehet kötni, hogy magától szintezzen?
GEORGE2008-01-09 18:47:11 // 56213
A gyári xenonban egész gyors a mozgatás, teljesen más motor állitja mint a kéziszintszabályzós állitómotor.
GEORGE2008-01-09 18:45:59 // 56212
Nekem a balelső és balhátsó gátlószárhoz van rögzitve egy-egy érzékelő.
Amk figyelik a kasztnit, hog a vízszinttől mennyire tér el és annak megfelelően korigállja a lámpában lévő motorral hogy a lámpák mindig vízszintessen álljanak.
Állitólag van olyan utólagos szett amit rákötnek a kézi állitású villanymotorra és az állitgatja a lámpát.
De az egy kicsit másabb és fényévekkel lassabb mozgatást tesz lehetővé, mert eredetileg nem is erre tervezték ezt a motort.
Szóval létezik útólagos megoldás a szintezésre, de a mosást még akkor is meg kell oldani.
Amk figyelik a kasztnit, hog a vízszinttől mennyire tér el és annak megfelelően korigállja a lámpában lévő motorral hogy a lámpák mindig vízszintessen álljanak.
Állitólag van olyan utólagos szett amit rákötnek a kézi állitású villanymotorra és az állitgatja a lámpát.
De az egy kicsit másabb és fényévekkel lassabb mozgatást tesz lehetővé, mert eredetileg nem is erre tervezték ezt a motort.
Szóval létezik útólagos megoldás a szintezésre, de a mosást még akkor is meg kell oldani.
Poló2008-01-09 18:19:33 // 56211
Asszem az indexen olvastam egy fórumban.
12008-01-09 18:16:21 // 56210
Háááát, szerintem köze nincs az angel eyes lámpákhoz :-))))
admirális2008-01-09 18:15:20 // 56209
Nem hallottam még ilyenről. Én még azoknál a szintszabályozóknál ragadtam le, amik csiga lassúsággal mozogtak (ahhoz képest hogy egy kátyún milyen gyorsan átmegy az ember).
12008-01-09 18:15:04 // 56208
és ezt a műveletet milyen gyorsan teszi???? mert egy jó kis kátyús úton a lengőke sem bír olyan gyorsan csillapítani :-))) tehát ha mindenképpen az a cél, hogy a terhelésnek megfelelően állítsa a lámpát, és azt a síkoz akarja igazítani, akkor szerintem giroszkópot kell a szerkezetre aplikálni :-)))))
Poló2008-01-09 18:12:27 // 56207
Biztos van, aki beteszi Alfába, különben nem árulnák. Szerintem szép az Alfa lámpája úgy, ahogy van. A halogén helyzetjelzőtől elég szépen világít városin is, olyan különleges.
Tetszik a BMW-nek az angel eye lámpája, egy BMW-hez illik is, de Alfába nem. Ez az audi féle annyira nem jön be.
Tetszik a BMW-nek az angel eye lámpája, egy BMW-hez illik is, de Alfába nem. Ez az audi féle annyira nem jön be.
Poló2008-01-09 18:09:58 // 56206
Két féle van. A régebbiek csak a terhelés állapotából adódót. Az újabbak viszont dinamikusak, tudják a kátyúk és úthibák miattit is állítani.
admirális2008-01-09 18:08:55 // 56205
Ez is egy ötletes ujjítás lámpa fronton, de nem Alfába való.
admirális2008-01-09 18:07:56 // 56204
És a közhiedelemmel ellentétben nem a kátyúk és úthibák okozta fényszóró magasság különbséget hivatott kiküszöbölni, hanem az autó megváltozott terhelési állapotából adódót.