Erre már nem akartam kitérni.
De továbbra is tartom, mit műszaki beállítottságú emberke, hogy nem raknak chipel 20 lovat 1.6-ba.
Nekem anno a 2.0 TS 16v-nél 155-ről ment fel 180-ra úgy a teljesítmény, hogy meg lett rendelve az Angol szupertúrás 2.0 TS 16v vez tengelyei, került bele spec kovácsolt dugattyú és pár apróság ki lett még cserélve. természetesen ehhez is kellett egy chipes hangolás, mert sajna a gyári verseny elektronikát nem fogadta el......ha jól számolom akkor ez ép 25paripa, ami ugye sajna nem lett lemérve, tehát akár kevesebb is lehetett.
A beavatkozás után érezhetően javult az autó főleg a középső fordulat tartományban, nagyjából 80-180-ig jó fürge lett.
GEORGE2010-06-20 18:52:58 // 110142
Dévid2010-06-20 18:47:41 // 110141
Én láttam olyan hirdetést, ahol még többet is ígérnek... :D
GTPeti2010-06-20 18:45:49 // 110140
Mondjuk a cartárs a gyorsulást stopperrel mérte ami önmagában is elég nagy tűrést eredményez.
GEORGE2010-06-20 18:43:54 // 110139
Ha a GT-be is belerakod annyival minimum jobban fog menni mint a te 1.6-od az alap 1.6-tól.
Kár chipes autót hasonlítani chip nélkülihez.....bárén még mindig nem hiszem el, hogy 20 lóerőt belevarázsolnak chip tuningal, egy szívó motorba.
Kár chipes autót hasonlítani chip nélkülihez.....bárén még mindig nem hiszem el, hogy 20 lóerőt belevarázsolnak chip tuningal, egy szívó motorba.
GEORGE2010-06-20 18:35:10 // 110138
A műszerfal teteje 147-es valóban, nézd meg az első túlnyúlás és a hátsó is. nop meg nézd meg a 147 csomagtartóját és nézd meg a GT csomagtartóját.
GTPeti2010-06-20 18:32:12 // 110137
Piritu - 1.000.0002010-06-20 18:22:51 // 110136
Jól láttam, hogy ott voltál tegnap?
Piritu - 1.000.0002010-06-20 18:21:45 // 110135
Szerintem igen, csak még előbb a télre tervezek pár projektet a motoron. (pl. összes vízcső csere)
Piritu - 1.000.0002010-06-20 18:20:15 // 110134
Nem volt, pedig az SW-vel mentem:-)
Liquid2010-06-20 18:15:04 // 110133
a pókot is megpaprikázod?
Piritu - 1.000.0002010-06-20 18:12:42 // 110132
Piritu - 1.000.0002010-06-20 18:10:28 // 110131
Nem volt gyors, csak csippelt :-))
Piritu - 1.000.0002010-06-20 18:09:54 // 110130
Stopperrel mértem, a 156-om 10-en belül volt 100-on hála az ATC-seknek, a GT is ennyit tudott.
Ferko2010-06-20 17:47:53 // 110129
Fölösleges; úgyis tudjuk, hogy igen jó motor.:-DDDD
GTPeti2010-06-20 17:14:07 // 110128
Megnéztem a tegnapi képeket. Jó tali lehetett. Volt hifi verseny is?
bilon2010-06-20 17:13:42 // 110127
nem 147? mert belül tökre 147 :)
Dévid2010-06-20 16:33:15 // 110126
De még minimum 5 évig együtt élek a mostanival, ha minden jól megy, vagy legalább úgy mint eddig.
Dévid2010-06-20 16:31:30 // 110125
Szerintem diesel lesz a következő autóm. 3 vagy 5 ajtós. :)
GTPeti2010-06-20 16:26:55 // 110124
TBi-t ugye nem tesznek bele, nehogy veszélyeztesse a többi modelt. Csak azt tudnám, hogy akkor minek bővitették ki ezzel a modelpalettát. (A "nagy konkurrens" BMW-nél minden modellbe lehet szinte az összes motort rendelni.)
Dévid2010-06-20 16:24:41 // 110123
Én is nézegetek mostanában GT-ket is, de a kocsimnak hála egy ideig az a veszély nem fenyeget, hogy veszek is. :)
Mondjuk sajnos olyan motorral ami tetszik is, vagy nem létezik, vagy ritka és drága. Bár ha létezne, akkor is ritka és drága lenne. :)
Mondjuk sajnos olyan motorral ami tetszik is, vagy nem létezik, vagy ritka és drága. Bár ha létezne, akkor is ritka és drága lenne. :)
GEORGE2010-06-20 16:18:19 // 110122
Azt ugye tudod, hogy a GT "tökre" 156?
Szóval egy 120 lovas 156 jobban megy mint egy 1.8-as GT??
De mitől?????????? 20 lóerő és pár Nm több van a GT-ben.
Szóval egy 120 lovas 156 jobban megy mint egy 1.8-as GT??
De mitől?????????? 20 lóerő és pár Nm több van a GT-ben.
Dévid2010-06-20 16:18:03 // 110121
Nálam a nem megfelelő olaj használata (MOL Dynamic 15w-40), az, hogy az 1 év alatt 3-4 szer hidegen elforgattam 5000-ig, a sokáig halott LMM, a 4 működő gyertya 3 hengerben, és a csillagok szerencsétlen együttállása vezetett a motor korai elhalálozásához. Beállt az olajpumpa állítólag. Az órában 15xxxx km volt.
Piritu - 1.000.0002010-06-20 16:16:07 // 110120
huh, ezt elírtam, szóval:
küszönöm nem, olyannak mentem már az 1,6TS 156 jobban ment :-)
Amúgy ismétlem VAN(!!) TS-em :-DD
küszönöm nem, olyannak mentem már az 1,6TS 156 jobban ment :-)
Amúgy ismétlem VAN(!!) TS-em :-DD
GEORGE2010-06-20 16:15:45 // 110119
Már tök régen jött elő a téma a szuper gyors 1,6-ról :-)))
GEORGE2010-06-20 16:14:45 // 110118
Most olvasom csak el jobban....azért marha kiváncsi lennék mitől ment jobban egy 1.6-os mint az 1.8?????
Nem lehet, hogy az emlékeid csalnak?
Az 1,8-on tök más váltó van, szinte csak egy-két tizeddel rosszabb mint a 2.0 TS.
Megkockáztatom, hogy akkor a te 1.6-od egál volt a 2.0 TS-kel.ha azt írod, hogy az 1,8 TS jobban ment.
Nem lehet, hogy az emlékeid csalnak?
Az 1,8-on tök más váltó van, szinte csak egy-két tizeddel rosszabb mint a 2.0 TS.
Megkockáztatom, hogy akkor a te 1.6-od egál volt a 2.0 TS-kel.ha azt írod, hogy az 1,8 TS jobban ment.
GEORGE2010-06-20 16:09:19 // 110117
Akkor ne szalaszd el, mert szerintem szép verda, és ha csak ketten használjátok semmilyen hátrány nincs a 156-hoz képest.
Piritu - 1.000.0002010-06-20 16:05:05 // 110116
küszönöm, olyannak mentem már az 1,6TS 156 jobban ment :-)
GTPeti2010-06-20 16:01:11 // 110115
Elfelejtettem megkérdezni a kollégámat akit a repülőtérre vittem, hogy szerinte benzines-e, vagy dízel. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-20 15:56:13 // 110114
..én 400 felett mentem vele tegnap, igaz országúton is :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-20 15:55:17 // 110113
Ebben viszont nagy király az olajkályha, autópálya és általában a távolsági forgalom. Gyors, keveset fogyaszt, csendes és megy :-) Anno erre találták ki a "nagy" benzineseket, csak az sokat is fogyaszt :-))
GEORGE2010-06-20 15:44:32 // 110112
A JTD helyett vegyél, amivel naponta jársz....van még 2db új GT 1,8 TS 16v a Budaörsi szalonba.
GTPeti2010-06-20 15:37:18 // 110111
Tegnap mentem párszáz km-et pályán. Mindig rácsodálkozok milyen remek útitárs ez az autó. Halk és ahol használom ott húz is. B)
Piritu - 1.000.0002010-06-20 15:36:18 // 110110
ezzel se lenne még semmi bajom, ha mindez nem menet közben történne, mint mondjuk az EGR szelep.
Miért nem mondja a gyár, hogy - mondjuk - 120e km-nél cseréljük EGR-t, mint a vezműszíjat vagy gyertyát??
Amikor mondtam a szervizben, hogy meghalt, rögtön mondták, hogy szokott. Erre kissé elküldtem őket, hogy ezt miért nem egy hónapja mondták, amikor ott voltam??
Miért nem mondja a gyár, hogy - mondjuk - 120e km-nél cseréljük EGR-t, mint a vezműszíjat vagy gyertyát??
Amikor mondtam a szervizben, hogy meghalt, rögtön mondták, hogy szokott. Erre kissé elküldtem őket, hogy ezt miért nem egy hónapja mondták, amikor ott voltam??
Piritu - 1.000.0002010-06-20 15:33:33 // 110109
"De hát vegyél TS-et én nem bánom."
Nem tudsz rábeszélni!
Nem veszek!
Már van... :-DDD
Nem tudsz rábeszélni!
Nem veszek!
Már van... :-DDD
GEORGE2010-06-20 15:26:03 // 110108
Mondjuk úgy, hogy neked szerencséd volt a TS-el.
De ettől még nem jó konstrukció és ott lebeg a "baj"
De hát vegyél TS-et én nem bánom.
De ettől még nem jó konstrukció és ott lebeg a "baj"
De hát vegyél TS-et én nem bánom.
András bácsi2010-06-20 15:24:32 // 110107
Tömegtermelés és globalizáció. Ha nem romlik el, nem veszel újat. :)
GEORGE2010-06-20 15:24:32 // 110106
Gyári új mocit??
Mert akkor ne gondolkozzál rajta!!!!
Mert akkor ne gondolkozzál rajta!!!!
András bácsi2010-06-20 15:23:49 // 110105
Úgy látom hiába mondja mindenki, hogy a komplett motorba nem látsz bele. Lehet persze, hogy jó, de a km nem garancia semmire. Legalább annyi kellene, hogy a csapágysort lehessen megnézni: abból már inkább látszik valami.
A rendes felújítás meg az, amit George írt: esetleg bizonyos dolgokat csak állípotfüggően kell cserélni.
A rendes felújítás meg az, amit George írt: esetleg bizonyos dolgokat csak állípotfüggően kell cserélni.
Piritu - 1.000.0002010-06-20 15:19:56 // 110104
egyértelmű, csak mint user nem tudom mit rontottam el, mint máshol :-DDD
Viszont a TS-é miért jó?
Viszont a TS-é miért jó?
Piritu - 1.000.0002010-06-20 15:18:46 // 110103
ez igaz, csak a négy TS-ben összesen egy kuplungcsere volt (az is a tárcsaában lévő rugó törése miatt 160ezernél) az egy mjetben meg 110-nél és nem tudni miért kellett.
Cs.Alfa2010-06-20 15:17:26 // 110102
cöcö...250-ért akartak hozni Olaszból.komplettet.....
GTPeti2010-06-20 15:10:06 // 110101
A JTD hűtője elég sz@r minőség. A porladásnak szerintem ez a magyarázata...
Piritu - 1.000.0002010-06-20 15:07:26 // 110100
"Nézd, ha nm tartod be a "dolgokat" az ne legyen már az autó "motor" hibája." - ismétlem, fizikailag nem lehet (vagy csak nekem nem sikerül?) 5-8 km-es úton télen bemelegíteni a motort. Te hogy csinálod?
halkan megjegyezném, hogy a meghaló TS-eket se ártana kielemezni, hogy mi nem volt "betartva" - mondjuk én legalább tudom, hogy miért lesz csere.
Viszont azt is megmondhatnád, hogy hűtőt miért kell cserélnem? Egyre szarabbul hűt, porlad a csövek közötti rész. A 12 éves TS-é még olyan, mint az új.
halkan megjegyezném, hogy a meghaló TS-eket se ártana kielemezni, hogy mi nem volt "betartva" - mondjuk én legalább tudom, hogy miért lesz csere.
Viszont azt is megmondhatnád, hogy hűtőt miért kell cserélnem? Egyre szarabbul hűt, porlad a csövek közötti rész. A 12 éves TS-é még olyan, mint az új.
GEORGE2010-06-20 15:06:12 // 110099
Jó hosszú au utcátok, de tény és való hamarább melegszik be egy benzines.
Az én pédámban, ha a Mjet-el megyek hajnalban minuszokban akkor kell neki 5-6km, ha a Mareával megyek akkor meg 3-4km alatt meg van az üzemi hőfok.
Az én pédámban, ha a Mjet-el megyek hajnalban minuszokban akkor kell neki 5-6km, ha a Mareával megyek akkor meg 3-4km alatt meg van az üzemi hőfok.
GEORGE2010-06-20 14:59:48 // 110098
Az egyedi hibákra, meg kár általánosítani.
GTPeti2010-06-20 14:59:41 // 110097
Mondjuk ha "túl közel van" a munkahely az szerintem nem "a használati be nem tartása". :)
Én eddig 1,5 évet jártam ezzel autóval munkába. Az előző mhelyemre direkt kerülőúton mentem, mert az lankásabb volt. (Hegyre kellett felkapaszkodnom.) Télen pedig eldobáltam, de nagyon korán.
Én eddig 1,5 évet jártam ezzel autóval munkába. Az előző mhelyemre direkt kerülőúton mentem, mert az lankásabb volt. (Hegyre kellett felkapaszkodnom.) Télen pedig eldobáltam, de nagyon korán.
Piritu - 1.000.0002010-06-20 14:58:58 // 110096
viszont a benzinessel mire kiérek az utca végére meleg a motor, ja és álló helyben is felmelegszik :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-20 14:57:48 // 110095
előtte kezdett el csúsznim, nem volt elkopva se. A szervizesek is csak lestek, hogy miért csúszott. :-(
GEORGE2010-06-20 14:55:57 // 110094
Télen sokat mentem rövid úton, szerintem sose melegedett be, néha meg "kellett" menni.
Nézd, ha nm tartod be a "dolgokat" az ne legyen már az autó "motor" hibája.
A Turbós benzines turbója is érzékeny lesz erre!
Nézd, ha nm tartod be a "dolgokat" az ne legyen már az autó "motor" hibája.
A Turbós benzines turbója is érzékeny lesz erre!
GEORGE2010-06-20 14:54:06 // 110093
A következő dieselemben lesz, vot a Scudomba is.
Különben egy "konnektoros" melegítő is beutál sokat számít!
Különben egy "konnektoros" melegítő is beutál sokat számít!