GTPeti2010-06-22 22:47:34 // 110254
Pedig mekkora tévedésben vagy, hogy egy Alfát fenntartani luxus...
Dévid2010-06-22 22:44:55 // 110253
Számomra már az is luxusnak számít, hogy fenn próbálok tartani egy Alfa Romeot is.
Egy 2.4 20v diesel elég lenne, csak sajna abba a karosszériába ami nekem tetszene, nem szerelték, így marad a V6. :)
Évi 7-8000 km-re szerintem oly mindegy. Hétköznapokra most van egy kis francia (azaz kettő), a 156 elég ritkán jön elő, akkor is csak rövid utakra, 99%-ban aszfalton, néha kis földút vagy letaposott szántás...
Egy 2.4 20v diesel elég lenne, csak sajna abba a karosszériába ami nekem tetszene, nem szerelték, így marad a V6. :)
Évi 7-8000 km-re szerintem oly mindegy. Hétköznapokra most van egy kis francia (azaz kettő), a 156 elég ritkán jön elő, akkor is csak rövid utakra, 99%-ban aszfalton, néha kis földút vagy letaposott szántás...
GTPeti2010-06-22 22:38:11 // 110252
Milyen sarcot törölnek el? A benzin adóját?
GTPeti2010-06-22 22:37:18 // 110251
Piritu, remek mérőeszközöd van. :))
GEORGE2010-06-22 22:19:13 // 110250
A 2.4 20V bármilyen táv élvezetes.
Javasolom, egyszer próbáld ki mindkét verdám és utána talán "elfogadod" vagy "megérted" miért irok itt bármelyikről bármit is.
Javasolom, egyszer próbáld ki mindkét verdám és utána talán "elfogadod" vagy "megérted" miért irok itt bármelyikről bármit is.
Liquid2010-06-22 22:12:02 // 110249
oszt mé? ha tréleren van akkor nem fogyaszt sokat :D
Olcsó és ha eltörlik a sarcot, akkor nem is kerül sokba a fenntartása
Olcsó és ha eltörlik a sarcot, akkor nem is kerül sokba a fenntartása
Piritu - 1.000.0002010-06-22 22:08:35 // 110248
"De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort." - Én sem, mindössze arra próbáltam utalni, hogy mindkettőnek vannak árnyoldalai és előnyei :-)
Érdekes, hogy rövid távon jobbat tudok kocsikázni a TS-el, 1.000 km-t viszont inkább az olajkályhával nyomom le. A nyugodt erő :-)
Érdekes, hogy rövid távon jobbat tudok kocsikázni a TS-el, 1.000 km-t viszont inkább az olajkályhával nyomom le. A nyugodt erő :-)
GEORGE2010-06-22 22:04:50 // 110247
kb 25-30 ezer forintból beépítik a 220V -os előfűtést. ( Én be is rakatom az enyémbe )
És megszűnik a "télen hideg autó" probléma.
Amikor nem elég a dieselnek a 7km a bemelegedésre akkor a benzines is tovább fog felmelegedni. De kétségtelen és vitathatatlan tény, hogy hamarább felmelegszik a benzines.
De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort.
Te a 2,0TS-el hasonlítod az 1,9 jtd 16V-t ( mert neked ezek vannak), ott bizony nincs akkora különbség, mint amikor én a Marea 2.0 20V-hez hasonlítom a 2,4 20v. Sokkal jobb autózni a 2,4 20V-vel minden tartományban, pedig a 155 lovas maris se megy ám rosszul.
És megszűnik a "télen hideg autó" probléma.
Amikor nem elég a dieselnek a 7km a bemelegedésre akkor a benzines is tovább fog felmelegedni. De kétségtelen és vitathatatlan tény, hogy hamarább felmelegszik a benzines.
De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort.
Te a 2,0TS-el hasonlítod az 1,9 jtd 16V-t ( mert neked ezek vannak), ott bizony nincs akkora különbség, mint amikor én a Marea 2.0 20V-hez hasonlítom a 2,4 20v. Sokkal jobb autózni a 2,4 20V-vel minden tartományban, pedig a 155 lovas maris se megy ám rosszul.
GTPeti2010-06-22 22:01:54 // 110246
Ha nekem egy Öthengerest kínálnának, vagy egy 170+ LE-s 1.9-et tokkal vonóval (beépítéssel v. anélkül), akkor lehet lecsapnék rá...
Szép dolog a véhat, de manapság luxus.
Szép dolog a véhat, de manapság luxus.
GEORGE2010-06-22 21:58:57 // 110245
Látom te imádod szervizeltetni az autód :-)
Ha tényleg így van akkor vedd is meg azt a v6-ot amit többet közlekedik tréleren mint a saját kerekein :-)))
Ha tényleg így van akkor vedd is meg azt a v6-ot amit többet közlekedik tréleren mint a saját kerekein :-)))
Piritu - 1.000.0002010-06-22 21:54:11 // 110244
nálam nem volt elég a télen 7 km-se, volt hogy el se mozdult a hőmérő, pedig a termosztát jó. Komolyan gondolkodtam a kőkorszaki kartonlapos hűtőtakaráson. Jövőre lesz benne. Az ülésfűtés adott némi enyhülést.
"Amúgy kabát + kesztyű a megoldás" - nem szeretek vastagon öltözve vezetni, nem szeretem, ha akadályoz a mozgásban...bár a Spiderhez van nyárra kesztyűm, igaz szarvasbőrből :-)
A szakszervizben csak a turbó 600e :-SS
"Amúgy kabát + kesztyű a megoldás" - nem szeretek vastagon öltözve vezetni, nem szeretem, ha akadályoz a mozgásban...bár a Spiderhez van nyárra kesztyűm, igaz szarvasbőrből :-)
A szakszervizben csak a turbó 600e :-SS
Attie2010-06-22 21:26:18 // 110243
Az igazi előnyét városon kívül adja az olajkályha
Ezzel nem feltétlenül értek egyet. Városban pont előnyös az alacsonyan megjelenő nyomatékával. Autópályán meg pont a 2000-es nyomatékcsúcs felett autózol :)
Városban cserébe nem melegszik fel (télen), nincs fűtés
Tény, hogy nagyon lassú a melegedése, viszont kb 2-3 km-en belül már langyos jön télen is. Ez már elég, hogy ne dideregj.
Amúgy kabát + kesztyű a megoldás. :) Én a benzinest is kesztyűben vezettem télen.
400e-s turbó? Jesszus. Gari meddig volt rá? nem 3 év? Akkor éppen hogy kicsúsztál belőle.
Az EGR-em ki lett tisztítva a februári mélygarázsos történetem után, de lehet hogy nem volt rá szükség :)
Ezzel nem feltétlenül értek egyet. Városban pont előnyös az alacsonyan megjelenő nyomatékával. Autópályán meg pont a 2000-es nyomatékcsúcs felett autózol :)
Városban cserébe nem melegszik fel (télen), nincs fűtés
Tény, hogy nagyon lassú a melegedése, viszont kb 2-3 km-en belül már langyos jön télen is. Ez már elég, hogy ne dideregj.
Amúgy kabát + kesztyű a megoldás. :) Én a benzinest is kesztyűben vezettem télen.
400e-s turbó? Jesszus. Gari meddig volt rá? nem 3 év? Akkor éppen hogy kicsúsztál belőle.
Az EGR-em ki lett tisztítva a februári mélygarázsos történetem után, de lehet hogy nem volt rá szükség :)
127_sud2010-06-22 15:04:05 // 110241
Ok nincs mit.
oldTasi2010-06-22 13:57:51 // 110240
Kösz szépen már meg is csináltam és sikerült még egyszer köszi :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-22 13:53:53 // 110239
127_sud2010-06-22 13:37:55 // 110238
Az info gomb mellett kell nyomva tartani egyszerre a + és - gombot legalább 8 másodpercig. Persze ráadott gyújtással :)
Dévid2010-06-22 13:16:40 // 110237
Összeillenénk. :D Bár fehér felnikkel jobban tetszett. :)
Megy még le az ára jobban is. :D
Kár hogy diesel SW-ben kezdek gondolkodni... :S
Megy még le az ára jobban is. :D
Kár hogy diesel SW-ben kezdek gondolkodni... :S
Liquid2010-06-22 13:14:50 // 110236
az pont jólesz :))
Dévid2010-06-22 13:13:30 // 110235
2 eladó 2.5 V6-ot találtam használtautón, abból az egyik angol, szal nincs magyar papírja, jobbkormányos, plusz szörnyen túl van árazva, a másiknak meg hihetetlen számomra a futásteljesítménye. Akkor inkább gyűjtök még picit, és megveszem azt a pirosat, aminek a legrosszabb híre van a környékemen, hisz többet láttam tréleren meg szervizben, mint a közlekedésben. :)
Liquid2010-06-22 13:09:51 // 110234
az tény, valszeg nagyobb meló mint a 2.5ről upgrade-elni,
szerintem maradj a jelenleginél, ne kísértsd a sorsot :)))
szerintem maradj a jelenleginél, ne kísértsd a sorsot :)))
Dévid2010-06-22 13:04:02 // 110233
Nem adom el a több mint 2.5 millió forintos autómat 800.000-ért, mivel ca. annyit ér. :D
Dévid2010-06-22 13:02:54 // 110232
A V6 motortere máshogy van elrendezve, más a hűtővíz tartálya, stb...
Mike.2010-06-22 13:02:27 // 110231
Minden megoldható csak lóvé kell hozzá. :-)
Jobban jársz ha veszel készen egy V6 os motorral szerelt autót mint ha te alakítanád át a mostanit.
Jobban jársz ha veszel készen egy V6 os motorral szerelt autót mint ha te alakítanád át a mostanit.
Liquid2010-06-22 12:59:34 // 110230
Belga megcsinálta, igaz neki 2.5V6 volt a kiindulási alap
Trombozis2010-06-22 12:52:56 // 110229
:-)
Nekem sincs 90 fokos hőfokom. :-) Nem is értem minek az. :-) Mondjuk kezdek izgulni, mert csütörtök óta a szerelőnél áll a kocsi. Azt mondta, hogy este kiszedi a lengéscsillapítókat. Mondjuk nem modnta melyik este. :-) Már mennék vele.
Nekem sincs 90 fokos hőfokom. :-) Nem is értem minek az. :-) Mondjuk kezdek izgulni, mert csütörtök óta a szerelőnél áll a kocsi. Azt mondta, hogy este kiszedi a lengéscsillapítókat. Mondjuk nem modnta melyik este. :-) Már mennék vele.
Dévid2010-06-22 12:43:39 // 110228
Bár a múlthéten kolléga egy Kókusszal rámdudált, aztán másnap mesélte, hogy bazz qrvára megy Dévid Alfája... 1.4 75 lóhoz képest persze... pedig nekem pohártartóm sincs, meg a hőfok sem 90°C -hoz közeli...
Trombozis2010-06-22 12:40:43 // 110227
Ülj le egyes! :-)
Dévid2010-06-22 12:38:22 // 110226
Szervusztok, át lehet alakítani egy TS 156-ot valahogy legálisan 3.0-3.2 V6-ra? És ez mivel jár? Múltkor egy Dodge letolt az útról, és zavart. Igaz 6litre vényolc volt, de akkoris. 170-180nál úgymentel mellettem, mint mikor lovaskocsit előzök én. Persze szerintem megvárom míg ez a blok is kifexik, de ugye az 2.0TSnél mindigvárható sajna.
ALFI1562010-06-22 12:36:52 // 110225
Már látom.Te az info gombra gondolsz.
ALFI1562010-06-22 12:36:06 // 110224
Milyen gombot?
oldTasi2010-06-22 12:06:12 // 110223
sziasztok szervizintervalum jelzést szeretnék lenullázni ha jól tudom az infó gombott kell nyomva tartani de valamiért nem sikerül . az auto 2003 156 jtd 16v uj müszerfalas segitségeteket elöre is köszönöm
András bácsi2010-06-22 11:18:36 // 110222
Hosszabb szakaszon simán elképzelhető.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-22 08:26:54 // 110221
az 59-ben pl van kieg fűtés ami 3 perc után meleget fúj...érdekes az összes taxi nálunk dejzel nekik hogy éri meg? csak városban járnak...
turbó halál nagyon ritka, a magasabb vételárat ellensúlyozza a majd a magasabb eladási ár...
turbó halál nagyon ritka, a magasabb vételárat ellensúlyozza a majd a magasabb eladási ár...
Liquid2010-06-22 08:15:19 // 110220
az nagyon korrekt, a Pandánk inkább 8-9-et eszik, de lehet hogy nehéz a lábunk, legalábbis nekem :)
mondjuk nálunk ált. csak max 5km-t megy egy melegedéssel
mondjuk nálunk ált. csak max 5km-t megy egy melegedéssel
Piritu - 1.000.0002010-06-21 23:20:22 // 110219
GEORGE2010-06-21 23:13:43 // 110218
Horvátba menet vagy írhattam volna Olaszt vagy Német utazást is, tempomattal 150-160 közt a 2,4 mjet 20V-m 6,3-6,5 közt fogyaszt. ( több tanú is van rá, ha valaki megkérdőjelezné )
ha itthon szaladgálok vele akkor nálam is kell neki a 7-7,7 liter közti adag.
ha itthon szaladgálok vele akkor nálam is kell neki a 7-7,7 liter közti adag.
Piritu - 1.000.0002010-06-21 23:09:36 // 110217
A Deggendorf-München szakaszon szoktam elereszteni egy kis átlagjavítás céljából. Néha alig van forgalom :-)
GTPeti2010-06-21 23:03:16 // 110216
A 185-öt az 5seb váltóval én nem forszírozom. Majd ha kettőnégy (v. háromnullám?) lesz 1szer...
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:56:15 // 110215
7 feletti fogyihoz 160 feletti tempó kell, elmegy 8-ig is az Autobahn-on :-)
Miért nem lehet 185 feletti értéket beállítani a tempomaton??? Akkor talán még több lenne :-))
Miért nem lehet 185 feletti értéket beállítani a tempomaton??? Akkor talán még több lenne :-))
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:53:37 // 110214
Ha csak lehet használom, városon kívül szerintem 80%-ban azzal megyek. Furcsa is a Pókkal menni, mert nyomni kell a gázt :-)
GTPeti2010-06-21 22:51:45 // 110213
Az enyém pár decivel többet eszik. Mondjuk 7 fölé sohasem ment.
András bácsi2010-06-21 22:51:05 // 110212
Ezeknél az eGR-eknél a catlakozó járatrendszert is elkúrták szerintem: olyan mintha az lenne a cél, hogy a viszajövő cucc csináljon egy örvénylő mozgást. Na ez a jáart tök simán bedugul, nem úgy mint a régieknél.
András bácsi2010-06-21 22:48:58 // 110211
Na majd a tempomatos dolgot is kipróbáltatom vele.
András bácsi2010-06-21 22:48:03 // 110210
Az 1.9-re voltam kíváncsi hosszú távon.
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:48:02 // 110209
"A 2.4 20V tartós autópályás használatnál 7.0-7.2 között mozog. Az asszonyság állítása szerint 130-150 között megy vele." - nem rossz, az 1,9-em 130-140 között tempomattal 6,3-6,4.
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:46:41 // 110208
Asszony az OFF-al csak helyben közlekedik, távolságira az Alfikból válogatunk :-))
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:45:06 // 110207
András bácsi2010-06-21 22:42:29 // 110206
Vegyesben, vagy pályán?
Eddig nem mértem, de mostanában kíváncsiságból figyelem, mivel nekem kell vinnem tankolni. A 2.4 20V tartós autópályás használatnál 7.0-7.2 között mozog. Az asszonyság állítása szerint 130-150 között megy vele.
Eddig nem mértem, de mostanában kíváncsiságból figyelem, mivel nekem kell vinnem tankolni. A 2.4 20V tartós autópályás használatnál 7.0-7.2 között mozog. Az asszonyság állítása szerint 130-150 között megy vele.
András bácsi2010-06-21 22:39:42 // 110205
Gondolom a pösze, tájszólásos fazon meg hazavitte a kiszerelt egr-t, kicsit berhelt rajta és eladta a török haverjának. :)
Online tag
0
Vendég0
559
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Találkozások
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10