Fórum >> Típusok >> 156

GTPeti2010-06-27 15:25:04 // 110342
Ó... eközben évek teltek el. :)
Liquid2010-06-27 15:23:59 // 110341
:)) elég bonyolultan oldottad meg, nem lett volna eccerűbb egyből feltenni az újrabőrözöttet? :DD
GTPeti2010-06-27 15:22:31 // 110340
Háthogyasszongya:
- műanyagkormány lecserélése fára
- fakormány lecserélése bőrre
- bőr lecserélése műanyagra (amíg a bőrt megújítják)
- műanyag lecserélése bőrre (mert újrabőrözték)

:)))
Liquid2010-06-27 15:20:52 // 110339
aha, valóban 24-es :) mondjuk nálunk akad nagy kulcs, apámnak van valami böszme krovakészlete, 54-es tutira van benne, de asszem van nagyobb is :D
Liquid2010-06-27 15:19:25 // 110338
én is imbuszra emléxem, de minek szedegeted a kormányt lefele? :)
Piritu - 1.000.0002010-06-27 15:15:08 // 110337
Mondjuk nekem a 24-es kormányagy csavar is meglepetést okozott, mert 22-es volt a legnagyobb kulcsom itthon :-)
Liquid2010-06-27 15:11:24 // 110336
nemtudom, mi történhet még olyan ami eddig nem volt? :)
GTPeti2010-06-27 15:10:12 // 110335
Többször szedtem le a kormány és mindig inbusszal tettem. (Ha ez jelent valamit.)
Piritu - 1.000.0002010-06-27 15:08:18 // 110334
Opcióként említettem, mert én is azt hittem, hogy Spider kormánya inbuszos (1997.dec), aztán majdnem sikerült hazavágnom a csavar fejét mire rájöttem hogy nem. Belátni nem lehetett.
Amúgy a kúpos részről a kormány nem volt hajlandó lejönni, csak miután fabrikáltam egy lehúzó szerszámot.
GTPeti2010-06-27 15:03:17 // 110333
Sztem inbusz. (5-ös v. 6-os)
Piritu - 1.000.0002010-06-27 14:40:42 // 110332
"alulról inbusz" vagy torx, mint a Spiderben volt
cseko762010-06-27 14:25:13 // 110331
csak majd nehezen mozdul, mert kúpos:)
bilon2010-06-27 13:46:34 // 110330
köszi :)
szasza(SW)2010-06-27 13:36:36 // 110329
Szed le az aksisarút és nem durran:)Gondolom mint a többin alulról inbusz a légzsák oldásához aztán felül középen a nagy csavar.Ja és a kormányzár nyitva legyen úgy talán lejön:)
bilon2010-06-27 13:31:59 // 110328
le tudja nekem valaki írni, hogy kell lecserélni a kormányt az 56-ban?
mit hol kell, hogy ne durranjon a lufi...stb :)
szasza(SW)2010-06-27 13:15:17 // 110327
Egy tulaja volt előttem.Olaszból jött.A tartalék kulcs zárt kódkártyás borítékban volt a kódkártyával.Ettől még lehet,hogy felprogramozták és berakták egy kódkártyás borítékba amit lezártak.:)
bilon2010-06-27 13:10:12 // 110326
nekem tuti tönkre ment, szédszedtem és valszeg baázott, vagy szétfolyt az elem, vagy akármi :)
Nova2010-06-27 12:35:41 // 110325
Sziasztok!

Ma végleg megadta magát a központi záram.
Már egy ideje rendetlenkedik, gombnyomásra nyílt, de vissza is zárta magát egyből.
Most már csak az irányjelzők villognak, ha megnyomom a központi zár gombját.
Volt mát valakinek hasonló problémája? Mi lehet a baja?
Előre is köszi a válaszokat!
Üdv,
Joci
Hardy2010-06-27 08:37:36 // 110324
Kódkártyát kb 10 perc alatt megkapod egy A4-es formátumba Alfa szalonba.
Kódkártya
kalizsoli2010-06-27 08:29:20 // 110323
És szalonban vetted az autót? Mert ha nem az előző tulaj/ok simán felprogramoztathatták. Gyárilag csak az egyik kulcs van távirányítóra programozva.
Dévid2010-06-25 23:48:18 // 110322
Az előzőt is amoren ajánlották.
Trélerem nincs, vontatva meg messze van Csöri mester. Majd máskor.
GTPeti2010-06-25 23:46:30 // 110321
Minek kell még történnie, hogy elvidd az autót egy itt is ajánlott, tapasztalt szerelőhöz?
Dévid2010-06-25 23:42:36 // 110320
Nem látom értelmét. Majd valamikor elhúzom a szerelőmhöz, aztán megnézi. Nem Alfa specialista, de lelkiismeretes. Jártam már egy "specialistánál", jól átvert, ez a srác meg eddig még bevállt.
GTPeti2010-06-25 23:35:53 // 110319
Hmm... Én a helyedben átnézetném az autód valami kompetens helyen. (Pl. Csörinél.)
Dévid2010-06-25 23:32:42 // 110318
Enyém nem működik. :)
GTPeti2010-06-25 23:05:33 // 110317
Vmi azt súgja, ő járna jobban. :)
Dévid2010-06-25 22:59:05 // 110316
Logikus. :)
Dévid2010-06-25 22:58:04 // 110315
Cserélhetünk.
GTPeti2010-06-25 22:53:25 // 110314
Ez jó. :)
GTPeti2010-06-25 22:51:29 // 110313
Igazából azért vette a gófot, mert kellett neki az autó és elege volt a téli gyaloglásból. Az előző Fiestáját összetörték. Próbálom terelni "a jó irányba", még az is lehet, hogy egy cartárs megkímélt vasát is számításba veszi. (Úgysem áramlik túl sok használt autó keletről nyugatra. :)
Trombozis2010-06-25 22:49:27 // 110312
:-)
Ugyanez a szitu kollegám 525-jében. Beültem ma és kinyitogattam az össze pohártartót, amit hozzám közel volt. :-)
Dévid2010-06-25 22:47:32 // 110311
Szintúgy jó estét kívánok!
Dévid2010-06-25 22:46:59 // 110310
Cserélem is egyszerre a kocsim. :)
Kellene szereznem valahonnan egy pohártartós középkonzolt.
GTPeti2010-06-25 22:43:32 // 110309
'estét!

Nagy a csend...

Ma ültem a kollégám 4es Golfjában. Klassz pohártartó van benne. :))
És gyakorlatilag ezzel fel is soroltam az autó erényeit. :)
(Ha a feltűnésmentességet nem számoljuk ide.)
szasza(SW)2010-06-25 22:19:35 // 110308
Nálam a tartalék kulcs, ugyan azt tudja mint a másik.Teljese egyformák,csak a tartalék még újnak néz ki.:)
kalizsoli2010-06-25 18:53:14 // 110307
Nem ment tönkre, gyárilag így jön ki, a tartalék kulcs csak indít, a távirányitót fel kell programozni márkaszervízben.
zee2010-06-25 18:34:55 // 110306
Köszi. Kódkártya sajna nincs,panel sztem OK, LED visszajelez.
bilon2010-06-25 16:36:29 // 110305
az én kulcsom is így néz ki.
a tiéd vagy nincs beprogramozva (kell kódkártya hozzá), vagy szedd szét, és nézd meg jó-e a benne lévő panel.
sajna nekem is csak az egyik működik, mert a másikban tönkrement a panel. az immo működik, csak a távvezérlés nem.
zee2010-06-25 16:24:21 // 110304
Kötve hiszem,hogy tudja... elég láma volt az autóhoz,vagy nagyon jó színész.

Ilyen a kulcsom:
Karakot2010-06-25 12:27:24 // 110303
Üdv a 156 topicban! Szerintem a a feket bicska nem gyári, és lehet nem programozták át. Talán kérdezz rá az eladótól, neki tudnia kell.
ystuc2010-06-25 11:21:34 // 110302
Szerintem nem kell lebontani. A rádiót ha kiveszed, akkor a vezetékeket már el lehet érni, a kormányt leszedni meg nem nagy dolog. Vagy esetleg még a jobb első ülés előtti lábtér bal oldalán a takarást ha lebontod, onnan is ellehet érni sok mindent. Nekem csak azért volt ez az egész szétborítva, mert a JVC fejegységemhez be lett építve egy kütyü, amivel tudom a gyári kormányról vezérelni. A helyelég volt hozzá, inkább a neheze az volt, hogy ezt a sok zsinórt mind úgy rakjuk vissza, hogy törés ne legyen bennük, és a fejegység is beférjen. Ez volt a nehezebb. :-)
Diny2010-06-25 11:11:37 // 110301
oké, vettem korábban is :))

de azért koszi az infókat, ez alapján nem tűnik annyira bonyolultnak. Bár a középkonzolt lebontani nem kis feladat.
ystuc2010-06-25 10:44:36 // 110300
Nekem nincs...
Diny2010-06-25 10:39:07 // 110299
:)))
nemáááár
ystuc2010-06-25 10:32:06 // 110298
Ezt passzolom.
Diny2010-06-25 10:08:33 // 110297
kapcsolási rajz fellelhető valahol?:)
ystuc2010-06-25 09:29:13 // 110296
Szerintem vezeték kell csak. A gyári fej eleve tudja a távirányítást.
Diny2010-06-25 08:42:42 // 110295
ezt én sem tudom. Abból indulok ki, hogy nincs már eleve bekábelezve.
Ilyenkor csak vezeték kérdése? vagy kell külön valamilyen köztes alkatrész a kormánygombok és a rádió között?
ystuc2010-06-25 08:31:30 // 110294
Hát, nem tudom, hogy gyárilag ki van-e építve a vezetékelés, ha igen, akkor csak össze kell dugni a csatikat. Láttunk már ilyet, nem lennék meglepve... Persze az is lehet, hogy nincs, akkor a rádióvezérlő zsinórokat is be kell szerezned. Először ennek járj utána. De ha szerencséd van, akkor kormánycsere + csatiösszedugás után működni fog a dolog.
Tempomat utólagos beépítésénél volt már ilyenre példa... De ez sem igaz mindenkire.
Diny2010-06-25 08:26:35 // 110293
:)kösz

aztán sima csere.. gondolom kell hozzá valaki szakember, aki beköti, nem csak dísznek gondoltam :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak