Csabi2014-09-23 15:39:32 // 59040
szerintem a hiba a program mélyebb bugyraiban van, valamely térképpel van a gond...
mex862014-09-23 15:38:29 // 59039
B Vectra ha jól emlékszem?
akkor egyértelmüen nem éri meg felujitani, egyenlö a GTK kategoriäval.
akkor egyértelmüen nem éri meg felujitani, egyenlö a GTK kategoriäval.
Shadin2014-09-23 15:27:00 // 59038
Ma hazafelé diagolom a gyári 136-os programot...
Shadin2014-09-23 15:25:51 // 59037
Hát ez az :-(
Shadin2014-09-23 15:24:55 // 59036
nekem ue. 6-osban is érezni pl. dombon felfelé.
Vermacy2014-09-23 15:09:00 // 59035
Vazze! Gondoljátok át a témát, mert a Vectrában motorcserén ill. felújításon gondolkozom...
Vermacy2014-09-23 15:08:09 // 59034
:o) Akkor jó. Mostanában még azt is kuplung hibának látom, ha kifogy az ablakmosó tartály :o)
Nem volt egy leányálom átélni, hogy egy fostos 325d is ott hagy!
Nem volt egy leányálom átélni, hogy egy fostos 325d is ott hagy!
Csabi2014-09-23 14:17:46 // 59033
Ez nem kuplung, az bírja :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-23 14:04:10 // 59032
az első része így ebben a formában nem igaz, nagyon sok blokkot újítanak fel jó eredménnyel ...inkább a felújítás értéke szab határokat és van garancia, bontott blokkra meg gyakorlatilag semmilyen garancia sincs...mérlegelni kell melyik a jobb. olcsóbb megoldás ha vennék bontott blokkot ott is levenném a HF-et és elvinném nyomáspróbára ...gyakorlatilag ugyan azok a tömítések kellenének, mint a felújításhoz... meg akkor bele lehet látni milyen állapotban vannak a dugók stb....
mex862014-09-23 13:44:11 // 59031
meg lehet nem is létezik ehhez sem túlméretes cucc akkor meg úgyis bukta az egész.
mex862014-09-23 13:43:22 // 59030
en sem újitanám fel.
régi motorokat sem minden esetben tudtak normälisan megcsinälin, persze garid annyi nem lesz rä hogy az idöben kiderüljön. (1évnél többet sztem nem adnak felujitäsra)
manapsäg egyre kevesebb motort ujitanak fel, nem lennék biztos benne hogy sok helyen birtokoljäk a kellö technológiät meg gépparkot.
egy biztos km-es garis bontott motor sztem jobb megoldás.
az meg hogy értékcsökkentö tényezö? amit päran szajkóztak. sztem baromsäg.
külföldön papirokban bent sincs a motorszäm... nem szämit födarabnak, egy nagyobb km-es autó esetében még értéknövelö tényezö is ha tudod bizonyitani valamivel hogy a motorban kevesebb van. nälad sem nehe´z még kevesebbet futottat talälni bele, igaz eladni nem akarod de akkor is jobb lenne.
régi motorokat sem minden esetben tudtak normälisan megcsinälin, persze garid annyi nem lesz rä hogy az idöben kiderüljön. (1évnél többet sztem nem adnak felujitäsra)
manapsäg egyre kevesebb motort ujitanak fel, nem lennék biztos benne hogy sok helyen birtokoljäk a kellö technológiät meg gépparkot.
egy biztos km-es garis bontott motor sztem jobb megoldás.
az meg hogy értékcsökkentö tényezö? amit päran szajkóztak. sztem baromsäg.
külföldön papirokban bent sincs a motorszäm... nem szämit födarabnak, egy nagyobb km-es autó esetében még értéknövelö tényezö is ha tudod bizonyitani valamivel hogy a motorban kevesebb van. nälad sem nehe´z még kevesebbet futottat talälni bele, igaz eladni nem akarod de akkor is jobb lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-23 13:36:14 // 59029
a legnagyobb gáz akkor van ha sérült a főtengely és köszörülni kell akkor biztos nem kérném a felújítást...
Giuntini2014-09-23 13:00:34 // 59028
Köszi, még átgondolom.
dev1662014-09-23 12:47:17 // 59027
:(((
Sajnálattal olvasom, amit írsz. Ez egyik legdurvább sztori eddig, itt a fórumon.
Nem értek egyet a döntéseddel. Nyilván a motorcsere rizikó, de ne gondold, hogy a felújítás nem az. Egyáltalán nem mindegy az, hogy egy motort üzemszerű kopás miatt kell teljes generálozni (ekkor az eredmény akár hibátlan is lehet), vagy pedig túlmelegszik és szétkopik, mint a tied. nem hiszek abban, hogy bármi köze lenne a mostani problémádnak ahhoz, hogy előtte ki és hogyan használta az autód (leszámítva a olajat, de az más tészta). ha nem kímélték, az legfeljebb a szokásosnál minimálisan kopottabb gyűrűket, veztengelyt, csapágyakat, hengerfalat, stb. jelent, de semmiképpen sem lógó dugattyúkat és szélvészszerű kartergáz kifújást. Ez inkább amiatt lehet, h a motor minden alkatrésze túlmelegedett, az olaj nem tudta ellátni feladatát és rendellenes kopás lépett fel. Sok JTD-n nézegettem már kartergázt olajbeöntőn, nívópálca lyukon, kartergázcsövön keresztül és még az egészen magas futású motorokon sem jellemző, h érdemi kartergáz távozna (csak normális olajköd, de erős kifújás nincs).
Én a bontott motornál is megnézném beszerelés után a kertergázt és, ha erős a kifújás, akkor erre hivatkozva visszakérném a pénzt, de mivel ezek a bontott motorok jellemzően karambolos vagy bemutató autókból vannak (néha 20-30e-s futással), nem aggódnék emiatt, megy amúgy sem. Gondold át, nem csak a pénz miatt, hanem a felújítás kockázatai miatt is.
plusz ha veszel egy bontott motort, lesz egy csomó fontos és amúgy drága pótalkatrészed is.
u.i: nem árulok bontott motort :)
Sajnálattal olvasom, amit írsz. Ez egyik legdurvább sztori eddig, itt a fórumon.
Nem értek egyet a döntéseddel. Nyilván a motorcsere rizikó, de ne gondold, hogy a felújítás nem az. Egyáltalán nem mindegy az, hogy egy motort üzemszerű kopás miatt kell teljes generálozni (ekkor az eredmény akár hibátlan is lehet), vagy pedig túlmelegszik és szétkopik, mint a tied. nem hiszek abban, hogy bármi köze lenne a mostani problémádnak ahhoz, hogy előtte ki és hogyan használta az autód (leszámítva a olajat, de az más tészta). ha nem kímélték, az legfeljebb a szokásosnál minimálisan kopottabb gyűrűket, veztengelyt, csapágyakat, hengerfalat, stb. jelent, de semmiképpen sem lógó dugattyúkat és szélvészszerű kartergáz kifújást. Ez inkább amiatt lehet, h a motor minden alkatrésze túlmelegedett, az olaj nem tudta ellátni feladatát és rendellenes kopás lépett fel. Sok JTD-n nézegettem már kartergázt olajbeöntőn, nívópálca lyukon, kartergázcsövön keresztül és még az egészen magas futású motorokon sem jellemző, h érdemi kartergáz távozna (csak normális olajköd, de erős kifújás nincs).
Én a bontott motornál is megnézném beszerelés után a kertergázt és, ha erős a kifújás, akkor erre hivatkozva visszakérném a pénzt, de mivel ezek a bontott motorok jellemzően karambolos vagy bemutató autókból vannak (néha 20-30e-s futással), nem aggódnék emiatt, megy amúgy sem. Gondold át, nem csak a pénz miatt, hanem a felújítás kockázatai miatt is.
plusz ha veszel egy bontott motort, lesz egy csomó fontos és amúgy drága pótalkatrészed is.
u.i: nem árulok bontott motort :)
Giuntini2014-09-23 12:29:11 // 59026
A vízpumpa nem. A hengerfej körül lehetett a probléma.
.......................2014-09-23 12:21:36 // 59025
mi okozta végül a galibát ?
lehet tudni miért forrt fel a víz?
lehet tudni miért forrt fel a víz?
Giuntini2014-09-23 11:48:23 // 59024
Sziasztok!
Hát nem túl jók a fejlemények. Szatmáriék levették a hengerfejet, elküldik nyomáspróbára. A nagyobb baj, hogy lógnak a dugattyúk is. Ez pedig egy komplett motorfelújítást jelent. Tehát két verzió van. Vagy veszek egy bontott motort, vagy felújítjuk ezt. Én a másodi verzió mellett döntöttem. Tudom, hogy ez lesz a költségesebb, de egyszersmint a biztosabb. Ahogy egy használt autó vásárlásánál sem látsz bele a motorba, egy bontott motor még rosszabb, hiszen ki sem lehet próbálni. Én azt szeretném, hogy ez az autó tényleg jó legyen. Ha felújítják erre garanciát kapok, egy bontott motornál azon remegnék, mikor esik szét újra. Az autómban Szatmári szerint is a kilométer valós, sajnos nálam bejött az, hogy nem lehet tudni ki hogy használta. Sajnos ez az autó egy üzletemberé volt, tolta neki, gondolom mindenhová időre kellett érni, az olajat jó esetben 30000km-enként cserélte. Valóban ezekkel az autókkal 200000-ig nincs gond, utána jön ki, hogy előzőleg hogy használták. Ez a legnagyobb szemétség az autógyártók részéről (ebben a németek is ugyanúgy benne vannak), hogy használtan már a gatyánkat is rá lehet költeni. Én nagyon megszerettem ezt az autót, most is azt mondom egy fantasztikus gép, és alig várom, hogy ismét a kormánya mögé ülhessek. csak sajnos egy valag pénzbe fog kerülni. És ha 200000km-nél történik valami a motorral sajnos egy év után sehova se mehetek. Meg elég bonyolult a helyzet, nem szeretném tovább bonyolítani. Normálisan akarok autózni.
Hát nem túl jók a fejlemények. Szatmáriék levették a hengerfejet, elküldik nyomáspróbára. A nagyobb baj, hogy lógnak a dugattyúk is. Ez pedig egy komplett motorfelújítást jelent. Tehát két verzió van. Vagy veszek egy bontott motort, vagy felújítjuk ezt. Én a másodi verzió mellett döntöttem. Tudom, hogy ez lesz a költségesebb, de egyszersmint a biztosabb. Ahogy egy használt autó vásárlásánál sem látsz bele a motorba, egy bontott motor még rosszabb, hiszen ki sem lehet próbálni. Én azt szeretném, hogy ez az autó tényleg jó legyen. Ha felújítják erre garanciát kapok, egy bontott motornál azon remegnék, mikor esik szét újra. Az autómban Szatmári szerint is a kilométer valós, sajnos nálam bejött az, hogy nem lehet tudni ki hogy használta. Sajnos ez az autó egy üzletemberé volt, tolta neki, gondolom mindenhová időre kellett érni, az olajat jó esetben 30000km-enként cserélte. Valóban ezekkel az autókkal 200000-ig nincs gond, utána jön ki, hogy előzőleg hogy használták. Ez a legnagyobb szemétség az autógyártók részéről (ebben a németek is ugyanúgy benne vannak), hogy használtan már a gatyánkat is rá lehet költeni. Én nagyon megszerettem ezt az autót, most is azt mondom egy fantasztikus gép, és alig várom, hogy ismét a kormánya mögé ülhessek. csak sajnos egy valag pénzbe fog kerülni. És ha 200000km-nél történik valami a motorral sajnos egy év után sehova se mehetek. Meg elég bonyolult a helyzet, nem szeretném tovább bonyolítani. Normálisan akarok autózni.
Vermacy2014-09-23 11:13:49 // 59022
Mostanában hűvösebb van...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-23 11:11:02 // 59020
akkor pedig a gyári progiban van valami ami vissza szabályoz...
Csabi2014-09-23 10:50:43 // 59019
Box-al nem volt hullámzás, viszont a rövid tesztidő alatt azért feltűnt, h padlógázra ott is csapkodott a turbónyomás mérő, csak ott 1-2 s-ig aztán kisimult, +nem volt érezhető gyorsulásban
.......................2014-09-23 10:40:30 // 59018
lehet,
de ha visszagondolok nekem is Volt hullámzás,
aztán lett leömlö cserélve ,akkor a Turbo geom rendesen mozgott így a Turbo nem lett bántva
de ha visszagondolok nekem is Volt hullámzás,
aztán lett leömlö cserélve ,akkor a Turbo geom rendesen mozgott így a Turbo nem lett bántva
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-23 10:30:34 // 59017
pedig az a progi is hullámzik sokaknál gondolom neked nem lett annyira felhúzva...
.......................2014-09-23 10:24:49 // 59016
Balogh Zoltán
Csöri intézte anno
Csöri intézte anno
.......................2014-09-23 10:24:25 // 59015
Novitec el is hullámzik?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-23 09:46:11 // 59014
neked ki írta?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-23 09:45:48 // 59013
az az...
.......................2014-09-23 08:55:47 // 59012
Nekem nem hullámzik,
Beton 1,55 bar a töltőnyomás padlón bármely fordulaton
Beton 1,55 bar a töltőnyomás padlón bármely fordulaton
.......................2014-09-23 08:45:20 // 59011
Már a szöveg is segít
.......................2014-09-23 08:41:38 // 59010
Köszi
ValeRossi462014-09-23 07:59:09 // 59009
Ha a viz hofok nem 80 foknal megall.akkor az termosztat lesz ? Mostanaban vettem eszre,meg mintha nehezebben melegedne fel a viz is .
ValeRossi462014-09-23 07:57:05 // 59008
Megtalaltam :) szerintem le is nezunk :-o
Vermacy2014-09-23 06:29:49 // 59007
Vermacy2014-09-23 06:28:30 // 59006
Geza22332014-09-22 23:46:27 // 59005
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy tud-e valaki segíteni az alábbi alkatrészek beszerzésében (új vagy bontott egyaránt lehet):
- 2. kipufogó (jobb oldali) helyét takaró műanyag lemez (nem fényezett, natúr sötétszürke színű kellene)
- xenon fényszórónak a hátsó billenés érzékelő csatlakozója
Az előbbit sajnos valahol elhagytam útközben, a billenés érzékelő csatlakozó pedig cserére szorul.
Előre is köszi.
Érdeklődni szeretnék, hogy tud-e valaki segíteni az alábbi alkatrészek beszerzésében (új vagy bontott egyaránt lehet):
- 2. kipufogó (jobb oldali) helyét takaró műanyag lemez (nem fényezett, natúr sötétszürke színű kellene)
- xenon fényszórónak a hátsó billenés érzékelő csatlakozója
Az előbbit sajnos valahol elhagytam útközben, a billenés érzékelő csatlakozó pedig cserére szorul.
Előre is köszi.
Csabi2014-09-22 23:15:19 // 59004
2-3-4ben fordulattól függetlenül hirtelen padlógázra, felugrik a turbónyomás, majd elkezd pulzálni a gyorsulás.....5-6ban nem annyira észrevehető...
Nem diagoltunk, 4-5programot próbáltunk folyamatosan csökkentve a turbonyomást, és az üzemanyag mennyiséget, de semmi
Nem diagoltunk, 4-5programot próbáltunk folyamatosan csökkentve a turbonyomást, és az üzemanyag mennyiséget, de semmi
Csabi2014-09-22 23:09:37 // 59003
A ricsis programod nem hullámzott, azzal mi volt a gond?
Boxal nem hullámzott nekemt, csak korom volt nem kicsi, bár az most is volt...
Boxal nem hullámzott nekemt, csak korom volt nem kicsi, bár az most is volt...
Shadin2014-09-22 23:04:51 // 59002
Nekem 10+ progim van Ákitól. Légtömegmérőt cseréltem. Pityukomának köszönhetően most az Ő tb vtg vezérlője van bent, de nem az a gond. O gyűrű kifúj, az gond lehet. Le tudod írni ezt a hullámzást kb.? Diagoltátok?
Shadin2014-09-22 23:00:13 // 59001
Akkor már vagy négyen vagyunk akire nem lehet progit írni, ill. valamink szar...
Vagy maximalisták vagyunk...
Vagy maximalisták vagyunk...
Shadin2014-09-22 22:59:08 // 59000
Nekem csak akkor nem hullámzik ill. akkor javul a helyzet, ha magas fordulaton lerontjuk a lambda értékét. Na ezt kell mekkfejteni...
Dömpi (il dottore)2014-09-22 22:43:31 // 58999
Pirituskodom egyet!
Grat a "K"-hoz :)
Grat a "K"-hoz :)
Csabi2014-09-22 22:41:57 // 58998
Rákattintasz, vagy pedig a 'végrehajt' ra nyomsz, ez már nem rémlik...
Csabi2014-09-22 22:40:26 // 58997
Lehet egyszerübb lenne, egy már működő progit áttekinteni...Szerintem így túl időigényes a hiba megtalálása. És mint tudjuk azért van 2,4 felhúzva hullámzás nélkül
Pityukoma2014-09-22 21:35:41 // 58996
Szeretnék venni az olajszűrő fedélhez szerszámot. Szerintetek EZ jó lehet? Szombaton a kezembe volt a fedél, megszámoltam a fogakat rajta, de hülye fejjel nem írtam fel :-( Én 16-ra emlékszem és 74mm-re. Valaki nem tudja melyik a jó hozzá? Olyan cumi kitekerni mert a szíjas patronfogóm mindig lecsúszott róla. Nem szeretném szétbarmolni a fedelet.
Pityukoma2014-09-22 21:24:25 // 58995
No ez nem sokat segít :-( ettől kisebbet nem is tehettem volna fel :-(
Pityukoma2014-09-22 21:22:46 // 58994
.......................2014-09-22 21:08:45 // 58993
Köszííí,
A piros ablak mivel jön elő?
A piros ablak mivel jön elő?
Dömpi (il dottore)2014-09-22 20:55:20 // 58992
Nekem meg olyan sziloplaszt szaga van néha kikapcsolt klímánál. Ha bekapcsolom a klímát, elmúlik a szag.
norbi04092014-09-22 20:47:08 // 58991
Nekem elég sűrű ez a pár nap sajnos...
Kedd-szerda délelőtt szabad vagyok, tuti ráérek :)...délután meló.
Csütörtökön viszem Zé.-hez az autó hosszbordás és társai cserére, valszeg pénteken délelőtt kapom vissza...legalábbis remélem mert péntek este meló után már kell az autó..valahogy haza kéne jutnom Ajkára.
Szombat-Vasárnap Ajkán leszek.
Jövő hetet még nem tudom hogy lesz...kb szerda, csüt magasságában lesz kész a köv heti beosztás. :(:(
Kedd-szerda délelőtt szabad vagyok, tuti ráérek :)...délután meló.
Csütörtökön viszem Zé.-hez az autó hosszbordás és társai cserére, valszeg pénteken délelőtt kapom vissza...legalábbis remélem mert péntek este meló után már kell az autó..valahogy haza kéne jutnom Ajkára.
Szombat-Vasárnap Ajkán leszek.
Jövő hetet még nem tudom hogy lesz...kb szerda, csüt magasságában lesz kész a köv heti beosztás. :(:(