Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2019-01-20 00:02:43 // 114190
2008-óta számlásan szervizelem a 'cégest', elég jól nyomon tudom követni a költségeit. Így ezek után azt mondom, hogy nem számít, hogy mennyit érő autóra locsolsz mennyit. Összefüggésében számít, hogy mennyiből autózol, és mennyiből tudod megoldani ugyanezt, vagy hasonló szintet, vagy azt a szintet amire szükséged van.. Én 5 évre szoktam kivetíteni,értékvesztéssel, cakkpakk. Tanulságos ám :-) A veszteséget pontosan azzal realizálod, ha a költséges szervizen átesett autót eladod.

A TD-re most költöttem a javítás előtti értékének dupláját. Talán logikátlanul. Nyilván a érzelem a vezérfonal, de. Ha most eladom, akkor valamennyivel többet kapnék érte mint javítás előtt. Viszont biztosan buknék rajta, senki nem fizetné meg azt az összeget. Ha viszont megtartom pl. 2 évig, már más a helyzet. Ha lecseréltem volna egy újabbra, nagyobb értékvesztés ketyegne, ismeretlen (és nagyobb) szervizköltségek, egy átírás+ alap szerviz. 2 évre saccolom ahol összeér a dolog.

Azon kívül két dolgot remélek. Az enyém még jóval 2 fölött ér, és még nagyon messze van tőle ez a mizéria. :-) Mégiscsak fl utáni, az utolsó 2.4-ek egyike. És egyébként gondolkodok az eladásán. :-) Az autóparkom jelenleg nagyon nem passzol a felhasználás módjához, bármennyire is szeretem ezt a luxusdögöt. Az utóbbi években lassan, de biztosan építettem le az autópályás útjaimat, ennél "mindenesebb" autóra volna szükség.
Haddel2019-01-19 23:01:26 // 114189
Ezekért nem kár,nem volt amúgy sem karcmentes :) De valahogy fel kellett jönni :) Kéne már egy Q4 :)
Zolibácsi2019-01-19 22:53:30 // 114188
hát igen, de amit most itt el mondtál az 1-1,5 millió forint. Áldoznál ennyit egy 1,5-2 millió forintot érő autóra? utólag azt mondom, hogy szerintem nem éri meg. Viszont ha körbe nézek a piacon, egyszerűen nem látok más autó alternatívát amiben szívesen sírnék, hogy bele locsoltam egy halom pénzt. Alattomos egy dolog ez a hengerfej mizéria...
Macccy2019-01-19 22:31:22 // 114187
Hólánc nem b*ssza össze azt a csinos felnit?
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-19 22:01:01 // 114186
Látva a költségeket és a bizonytalanságot a felújított hengerfejekkel, én ha így járnék komplett motort vennék ez 100%. Abból még van pár 50e km körüli futással. Mondjuk gyanús a sok hasonló futású motor az eBay-en, de hátha nem átverés. Ha tényleg annyi, akkor azért van benne 5 alig futott porlasztó, egy alig futott (nem felújított) turbó, egy valószínűleg fél élettartamánál járó szívócső (ami EGR off után örök élet) és egy gyárilag felszerelt szerelési hibáktól mentes hengerfej. Az összes szívás faktor egyben, egy szereléssel kipipálva. egy vezérlés csere, friss olaj és mehet.
Zolibácsi2019-01-19 21:44:35 // 114185
Láttam és ez a legolcsobb egyben az egyetlen amit találtam is
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-19 21:42:00 // 114184
Ez felújított...
ZsuTi2019-01-19 21:10:27 // 114183
Szia, köszi a tippet, de már néztük, és van benne olaj bőven. Más ötlet esetleg?
Zolibácsi2019-01-19 20:50:41 // 114182
Mivel már 2x ki fizettem az autó árát így nem kapkodok, ha marad akkor marad, a mindennapi gyilkolás alól fel mentettem. Marad hétvégi öröm autózásnak és utazó autónak.
ALFA1592019-01-19 20:42:19 // 114180
Ilyen alkatrész árak mellett jobban járnál ha darabokban adnád el. :-(
Scaniamen2019-01-19 20:42:01 // 114179
Láttam eBayn hengerfejet bontotat 371e de az is lutri.
Zolibácsi2019-01-19 20:37:52 // 114178
Amúgy eBay-en 400 ezerért van egy 2.4 jtd motor utána 800 ezer felett vannak a többiek. Csak hengerfejet nem találtam.
Zolibácsi2019-01-19 20:21:01 // 114177
Mennyiért adnak most a piacon egy ilyen megkimelt autót? Lehet árat kéne emelném....
Smith2019-01-19 20:01:27 // 114176
Azért lötyög a bizti, mert a táblában ott a helye, de nincs mögötte a foglalat. Szóval, akkor nem is kell.
szelod92019-01-19 19:31:16 // 114175
Köszönöm. Érdekes, hogy nekem a 06-os helyen nincs biztosíték. 2009-es az autó. Kézzel meg tudtam forgatni a ventilátort, nem szorult. Viszont belepróbáltam a 07-es biztit a 06-os helyére és konkrétan lötyögött benne. Létezik, hogy más lenne a biztosíték tábla? Valami tippetek van esetleg? Szerintem kéne mind két helyen legyen bizti. Így egyik fokozatban sem kapcsolt be a venti MES-sel sem.
Fordjee2019-01-19 19:13:41 // 114174
Oke, koszi, nezni fogom.
tdemeter2019-01-19 19:07:27 // 114173
Az valszeg a kuplung alatti kapcsoló hibája lesz. Majd figyeld meg, hogy olyankor dobja-e amikor emelkedőn mész fel
alfa155gyuri2019-01-19 18:57:51 // 114172
Sziasztok4
Szerintetek lehet egy 3,5 jack dugót rakatni a gyári rádióba és auxon rákötni pl telót?
Fordjee2019-01-19 18:51:01 // 114171
Nah, megjött az első hibaüzenet, Hill Holder not avaible, menet kozben. Mar ketszer is kidobta, mi baja lehet? Elvileg a visszagurulás gátló, de tok egyenes szakaszon jelezte a hibat.
Giuntini2019-01-19 18:23:22 // 114170
Szerintem még nagyon kevés idő telt el, be lehet bizonyítani.
Csabi2019-01-19 18:00:59 // 114169
Igazán sajnálom, viszont azt kell mondjam, hogy már az első hibánál vissza kellett volna vidd. Az idő csak neki játszik, igazából azt mond ami takar a kereskedő, mert nincs az a szakértő aki bebizonyítja, hogy a hiba jelen volt a vásárlásnál. Kívánom , hogy legyen szerencséd, és egy olyan kereskedővel legyen dolgod aki kártalanít!
Giuntini2019-01-19 17:09:08 // 114168
Mennyiért ment el?
Giuntini2019-01-19 17:07:29 // 114167
Sajnálom! Az volt a szemétség, hogy tudták hogy hengerfejes. Ahogy elmondtad a szitut, gyanakodni kezdtem, hogy ki van szedve a tömítőgyűrű a kupakból. Szerintem adja vissza a kereskedő a vételárat, jobban jársz! Ha bontott hf-et szerzel, ami nagyon nehéz, az is alsó hangon mindennel együtt 5 kiló. És nincs hengerfej! Hónapokig fog állni az autód! Adja vissza a kereskedő a pénzt!
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-19 17:05:50 // 114166
Neked már látóhatáron a vigasz. Kitartás :-)
Balu19902019-01-19 16:56:46 // 114165
Sziasztok.

Nos kész a vas, minden kicserélve. A termosztát valóban rossz volt és szivárgott is, a vízpumpa jó volt.
A feketeleves ezután jött, eljöttünk a szerelőtől, mentünk kb. 15 kilométert a következő árúházig ott bevásároltunk, kijöttünk bepakoltunk, indulunk el és a földön ott volt kb fél liter hűtővíz. Na f.sza.... kis keresgélés után a szerelő kollégával meglett a hiba, a termosztát felső visszafolyó csövénél szivárog. Az oka nagyon egyszerű, akkora volt a rendszernyomása, hogy képes volt a bilincs mellett kinyomni a vizet....hengefej. A hűtőbe bemenő vízcső felkeményedve.
Holnap hívom a kereskedőt és meglátjuk mi lesz, de az már most biztos, hogy felültem a szopórollerra.
tdemeter2019-01-19 16:32:29 // 114164
Ez egy szomorú nap! Eladtam az gyönyörűségemet
Mától - átmenetileg - hivatalosan is Alfanélkülivé váltam :((
Haddel2019-01-19 16:12:21 // 114163
Scaniamen2019-01-19 15:21:33 // 114162
Itt a kép.
Giuntini2019-01-19 14:25:57 // 114161
Türelem, türelem....
Próbálj meg 166 20V hf-et szerezni bontva. 159-est mev se próbáld, mind repedt. Az a nagy baj, hogy nincs már hf. Nekem van egy 166-os hf-em, van rajta egy kis hiba, de nyomáspróbára elvileg jó volt. De mi ezt sem mertük felrakni.
Zolibácsi2019-01-19 13:02:28 // 114160
Ebay. De előtte ülj le és vegyél be egy nyugtatót.
Scaniamen2019-01-19 12:47:06 // 114159
Nézted a ventilátor motor nincs megszorulva ?
Scaniamen2019-01-19 12:44:00 // 114158
Szia nézd meg az olajat lehet hogy kevés a szervoban .
Scaniamen2019-01-19 12:41:20 // 114157
Szia 1 óra múlva megyek le megnézem neked de a könyv azt írja F6 benzines változat hűtőventilátor alacsony fokozat F7 ventilátor magas fokozat de nem ír típust hozzá.
Scaniamen2019-01-19 12:31:43 // 114156
Sziasztok nem tud valaki tippet adni 2.4hez honnan tudnék új hengerfejet beszerezni?
ZsuTi2019-01-19 12:10:00 // 114155
Sziasztok kedves Autós-társak!
Menet közben a kabinban a kormánykeréktől sziszegő hang jön, fordulatszám növekedésél a hang is erősödik. Tudjátok, hogy mi okozhatja ezt? Köszönjük!
(Alfa 159 1.9 JTD) mi a szervokormányműre tippelünk...
ZsuTi2019-01-19 12:06:57 // 114154
Köszönöm a tippet!
szelod92019-01-19 11:32:31 // 114153
Akinek 1.9 16v-je van és működik a ventilátora megnézné nekem az akksi melletti biztosíték táblát? Nektek van F06 és F07 helyén biztosíték? Köszi előre is
Giuntini2019-01-19 09:31:18 // 114152
25-30 ezret.
Szabister2019-01-19 08:52:16 // 114151
Szia :) Megközelítőleg egy DPF tisztítás milyen összeget kóstál?
Giuntini2019-01-18 23:53:44 // 114150
A Turbó miatt szükséges, hogy max-on legyen.
Giuntini2019-01-18 23:52:22 // 114149
Tutela GI-VI
zoli9782019-01-18 23:11:52 // 114148
Sziasztok automatába milyen váltó olajat ajánlotok?
Vittorio1592019-01-18 22:10:08 // 114147
Az a baj, h a hamu lerakódik benne a sok km miatt.
Mi kitisztitjuk úgy hogy az újszerű lesz és többet nem kell vele foglalkoznod.
www.turbo-tec.eu vagy keress meg engem.

Ez volt a reklám helye.
Shadin2019-01-18 21:51:17 // 114146
Uncsi a téma.
Macccy2019-01-18 21:45:58 // 114145
Jó jó jó :D Elég lett volna, ha annyit mondasz, hogy uncsii a téma XD
Mától nem parázok rajta, majd tavasszal próbaképp beleöntöm az 5w-40-et.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-18 20:39:13 // 114144
Nekem eddig mindkét jtd (m) annyit hígult, amennyit fogyasztott az olajból. Egy olajcsere alatt nem nagyon valtozott a szint, vagy minimálisan. A TD egyértelműen mutatja a szitut, ha városban rövid utakra van használva, akkor néha kell tölteni rá. Hosszabb úton, ha hajtva van sem fogy semmi. A 2.4-nél sem véletlenül cserélek olajat gyakrabban mint 15e. 100% hogy hígul. A szerelőm egyébként azt javasolta, hogy ezeknél inkább maxon, vagy akár felette legyen. a régieknél én a nívó 3/4-edénél szerettem tartani.
Giuntini2019-01-18 20:16:46 // 114143
Vagy amelyik állandóan rövid távon van használva és felhígul a gázolajtól.
Zolibácsi2019-01-18 20:11:02 // 114142
Shadin téged keresnek :-)
adexi2019-01-18 20:01:37 // 114141
Hello.159 tbi t szeretnék idővel.
Akinek ez van ajánlja?adexi
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak