Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2019-06-17 15:50:30 // 117371
VVT tárcsa?
Shadin2019-06-17 14:30:09 // 117370
Van, kipufogó oldali VTT tárcsám nincs :-)
Liquid2019-06-17 11:43:44 // 117369
van olyan alkatrész ami neked nincs? :)
Shadin2019-06-17 11:22:23 // 117368
Vannak Ti rugóim!
RomeoOne2019-06-17 09:31:53 // 117367
Mi újság a lakatossal? Volt szembesítés?
RomeoOne2019-06-17 08:46:37 // 117366
Azért a bemelegíett P Zero COrsa Assimetrico 2-vel fel mernék állni ellene :D
VKG699!!! (4x156+75)2019-06-17 07:10:34 // 117365
Ez így van. A PS a legdurvább cucc amit autóra lehet tenni :)
Haddel2019-06-16 23:26:30 // 117364
Pechemre pont ma razziáztak az utakon a rend éber őrei😃
psychoati2019-06-16 22:53:01 // 117363
Gratulálok az új vashoz! :-)
droberto2019-06-16 22:45:14 // 117362
Gratulálok!
Haddel2019-06-16 22:36:05 // 117361
Gratulálok!😃
RomeoOne2019-06-16 22:09:49 // 117360
Hát, azért ilyen különbségről egyáltalán nem tudnék beszámolni, pedig 17 és 18 között szoktam váltogatni télen-nyáron.
Vittorio1592019-06-16 21:50:26 // 117359
Én is azt mondom, h 17 és 18 között oltári nagy a különbség, a 17es majdnem ballonos, nyúlós puha...a 18as meg gyakorlatilag bárhol bármennyivel befordul 😁
Csabi2019-06-16 21:02:42 // 117358
Akkor gratula hozzá! :)
Giuntini2019-06-16 20:39:21 // 117357
Ja látom, leírtad!
Giuntini2019-06-16 20:38:10 // 117356
Na de milyen a gép?
Liquid2019-06-16 20:36:10 // 117355
Hááát ezt nagyon nem osztom. Azért TI futómű nem csak duma... A 225/50R17 és a 235/40R19 között zongorázni lehet a különbséget, ha ugyanolyan kategóriás gumi van rajta akkor még inkább. Sőt már a 17 és a 18 is nagyon nem ugyanaz, volt részem mindegyikben.
Liquid2019-06-16 20:34:01 // 117354
Köszi mindenkinek :)
A kerekeket átszereltem, a 17-es nem az én világom :) Lesz az a pénz amiért eladom, de alapvetően maradnak.
Márti hozta haza, én csak ma városoztam vele, meg elmentünk Anyámékhoz, Dunakilitire.
Benyomások...
- tényleg könnyedebb, szívesebben indul meg
- Mártinak nagyon tetszik, mert elmondása szerint a pedálok, a váltó, a kormány is "puhább", szerintem nincs ezügyben jelentős különbség, de legyen úgy :)
- sokkal alacsonyabb fordulaton is van már nyomatéka, 6-ban 60-ról lehet vele érdemben megmozdulni
- könnyen le lehet vele fulladni, 1x nekem is, Mártinak sokszor összejött
- hangja gyakorlatilag nincs
- a sima futóműről egyelőre nem tudok nyilatkozni, de amint lesz lehetőségem kipróbálom.
- nincs benne az a mindent elsöprő megindulás mint a 2.4 Q4-ben, de összességében nem gyengébb.
- érzetre nem tol annyira, de van benne bugi bőven.
- 17-es kopásjelző felett valamivel evickélő 2014-es Michelin Premacy-k voltak rajta, azokat állandóan elforgatta, csúszott-mászott. Na ez elmúlt a 19-es új RainSportokkal.

Majd még tesztelem :)
Ez a projekt nem jöhetett volna létre, ha nincs Erhard (ez itt a reklám helye) :D
Liquid2019-06-16 20:23:50 // 117353
Köszi! :) volt részed benne....
Liquid2019-06-16 20:23:30 // 117352
Olyasmi :)
Giuntini2019-06-16 19:35:38 // 117351
Nem kell ezt túldramatizálni! Rá kell vágni jó gumikat, jó fékeket, nem a TI-n van a lényeg, hanem azon, hogy valóban prémium cuccok legyenek rajta! Tegnap a balatonlellei lejárón M7-ről 80-al kanyarodtam, ahol 40-es tábla van. Jó hogy annál jobban is lehet átlagautósnak kanyarodni, de én éreztem, 80-ál még benne voltak a tartalékok. Hihetetlen a Michelin Pilot Sport. Nem kell ide űber TI futómű, jó gumival 17-essel is akkorát lehet vele kanyarodni hogy az csak na! Ez a gumi abszolút No 1. Ezen nincs mit vitatkozni! Csak ámulok és bámulok. "Isten őrizz hogy elengedjem az aszfaltot"- ez a mottója.
RomeoOne2019-06-16 19:09:19 // 117350
Éni s úgy sejtem. A LuXuS-ból RiboNukleinSav lett :DDD

Kíváncsi vagyok, a TI kerekek, a tükörburkolat meg a küszöbök átkerülnek? Meg lesz majd valami Bilstein ültetés?
Shadin2019-06-16 18:52:57 // 117348
A kinyomó oldali munkahengeren.
Csabi2019-06-16 17:13:07 // 117347
Mi is történt, lecserélődött a 2,4 egy Tbi-re ? :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-16 15:19:32 // 117346
Gratula! :-DD
Majd számolj be, hogy milyen!
Milyen a nem Ti futómű, hiányzik e a hang, milyen vezetni a 2.4-hez képest.
Kíváncsi vagyok.
yani🍀2019-06-16 15:12:44 // 117345
Gratulálok!
Giuntini2019-06-16 13:34:06 // 117343
Gratula!
Benyomások?
Liquid2019-06-16 13:19:52 // 117342
Megérkezett :)
vexdecore2019-06-16 13:19:09 // 117341
Sziasztok.

Tudja valaki, hol van a kuplung hidraulika légtelenítő szelep?
droberto2019-06-15 19:27:31 // 117340
Szarolaszok!
yani🍀2019-06-15 18:31:08 // 117339
Egy jó nap. Köszönöm srácok!
Vittorio1592019-06-15 14:06:04 // 117338
Nekem a trw tök kussba van, anyósnak Delphinlett belerakva az nyikorgós volt a bezsírzásig...
Elvileg a Lemförder az istencsászár lengőkar dehát manapság már semmi sem tuti...
zoli9782019-06-15 09:19:18 // 117337
Hú köszi ez ki is ment a fejemből.
droberto2019-06-15 08:10:36 // 117336
Meg kéne nézni ePerben a cikkszámokat.
zoli9782019-06-15 07:27:25 // 117335
Nem lett szétszedve, gépen nézte meg nekem Manky, a poti nem érzékel semmit az első 1-1,5cm-en. Egy komplett csere is jó lenne csak nem tudom, hogy meg egyezik-e az automata a kézivel.
Haddel2019-06-14 23:43:27 // 117334
Bizony,otthon,két jutalom sör után😃😃
droberto2019-06-14 23:33:58 // 117333
Ha nem javítható, akkor csak cserélni tudod. :)

Nem látunk bele, szét még nem szedett szét senki ilyen.
Fényképet se raktál fel a belsejéről.
Fotelből ezt nem tudjuk megmondani.
droberto2019-06-14 23:32:05 // 117332
Nekem meg pont a rekkenő hőségben, csinálta most először a 200+-os gyári a nyüsszögést. :)
Remélem elhagyja.
droberto2019-06-14 23:30:54 // 117331
Gondolom otthon volt már amikor írta.
droberto2019-06-14 23:24:45 // 117330
Ugyan már...
Ész kell mindenhez.
droberto2019-06-14 23:21:31 // 117329
"Folyamat ordít,srácaink már ki vannak.Ma már mutatták neki, hogy elverik." - :)))
Nem lehet egyszerű most ez nektek....
Haddel2019-06-14 22:43:41 // 117328
Ma elég sokat mászkáltam a városban,dugóban is ,de végig 90 fokon állt a mutató,pedig 37 fok volt a külső hőmérséklet a kijelző szerint.
Süti1592019-06-14 22:38:36 // 117327
Terv a mai napra: reggel indulás, Cserkeszőlő->Budapest XIII->XIX, délután kisfiam ballagása.
És ami ebből lett: Cserkeszőlő->XIII a szokásos kényelmes utazás minden gond és probléma mentes. XIII->XIX kanyarodok ki a Hős utcából a Pongrác útra és derült égből villámcsapás nagy fémes roppanás. Gondoltam utolért a rugótörés, lehúzódtam egy utcába, megnéztem az autó bal eleje leült, megemeltem, a lengéscsillapító alsó rugótányér leszakadt. Elakadás jelző és 20 km/h hazagurultam.
Délutáni ballagás már a nagy fiam kocsijával.
Belegondoltam, hogy mennyire szerencsés vagyok, hogy ez nem a pályán jött 130 km/h :-) -nál.

Szokom a benzinest, fiam kocsija 145 QV.
Giuntini2019-06-14 21:18:41 // 117326
Ez így van. 34 fokban iszonyatos hőterhelés van regen közben. Én mindig leveszem a tempót 120-ra regen közben pályán. Városban viszont nem tudsz mit csinálni.
Fordjee2019-06-14 21:17:07 // 117325
Nem kérdeztem, de írok neki akkor.
Köszi.
Csabi2019-06-14 21:01:43 // 117324
Persze ha hengerfejes akkor hirtelen képes felugrani. Viszont ha egyszerűen csak túlmelegszik, akkor jelentős terhelés kell, hogy 110fölé menjen, pont ahogy Haddel írja. 1,5tonna +emelkedő stb.
Ezért írom mindig, hogy egy regeneráció kánikulában az igazi kínzás a motornak...
Shadin2019-06-14 20:57:12 // 117323
😀
Csabi2019-06-14 20:56:44 // 117322
120-130foknál jelez.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak