Fórum >> Típusok >> 159

droberto2024-08-11 15:01:25 // 126854
Jó kis 2k epoxy. 😁
Attis2024-08-11 12:41:13 // 126853
Látom száradnak a ruhák. Csak bem perwollal mosva? 😀
berobbantam2024-08-11 09:38:24 // 126852
Üdv Tagok.
Kellene egy kis segítség.Az alany 2.0 jtdm berlina.A hűtővíznek szeretnék beépíteni egy szintjelzőt,amit párhuzamosan kötnék a fékfolyadék visszajelzőjével.A szintjelző már bent van a kiegyenlítőben.Viszont pont fordítva működik mint a fékfolyadéké.Ez ha tele a tartály akkor zár,míg a fékfolyedéké ilyenkor nyitva van.Ezt egy kisrelével szeretném megfordítani.A relé működtetéséhez kellene gyujtás 12 volt.Kérdésem az lenne,hogy ilyet találok-e a motortérben.Másik opció a kormány melletti biztosíték táblárol a szivargyújtó biztosítéka.Ebben az esetben hol a legegyszerű kijuttatni 1 szál vezetéket a motortérbe ami nem fél nap bontással jár.Válaszokat előre is köszönöm.
droberto2024-08-10 21:22:35 // 126851
51 db-os puzzle.
Avagy a szokásos móka....

maseRomeo2024-08-06 11:54:28 // 126850
Köszönöm, már továbbítottam is az infót!!!
Attis2024-08-06 11:40:42 // 126849
szia! Véleményem szerint az üzemanyagszivattyú lesz a ludas a hátsó ülés alatt.
maseRomeo2024-08-06 11:33:03 // 126848
Sziasztok, az utastérben van egy kis benzinszag... már szerelőnél van a gép, még keresi az okát... valakinek esetleg van ötlete, járt már így valaki közületek, mi lehet a hiba oka?
_Ata_2024-08-05 16:29:53 // 126847
Szia! Én erről az oldalról rendeltem: https://allegro.pl/kategoria/wyposazenie-wnetrza-deski-rozdzielcze-konsole-18886?string=alfa%20romeo%20159
Liquid2024-08-05 12:19:04 // 126846
aha :) hát esetleg nézz utána hátha lehet adaptert szerezni hozzá, de lehet hogy a proxi átnézés / rendezés is segít.
Cgo2024-08-05 11:28:35 // 126845
Az elozo tulaj szerelte be, en csak az eredmenyt latom 😀
Liquid2024-08-05 10:11:25 // 126844
Nem volt hozzá adapter, a kormány vezérlőkhöz?
A km számláló villogása valami "proxi hiba" általában, próbálj egy proxi-rendezést.
pettinke2024-08-05 10:10:36 // 126843
fel kéne tanítani a proxy rendezéssel, hogy a régi rádió már nincs, de van helyette új. attól megjavul a villogás, a kománykapcsolóban nem vagyok biztos, ahhoz még van, hogy adapter is kell

a kis kínaiak nem írtak valamit?
Cgo2024-08-05 10:06:36 // 126842
Sziasztok, van valakinek tapasztalata android radioval? Szepen mukodik, csak a km allas jelzoje villog es a kormanykapcsolok nem mukodnek.
Attis2024-07-25 20:16:02 // 126841
Ezer százalékban egyet értek.
Liquid2024-07-25 13:20:25 // 126840
az se mindegy ám hogy merre közlekedsz, mert az M1-M5 tranzit út, ott szinte csak balkániak mozognak, persze hogy fingjuk sincs semmiről
SD2024-07-25 12:18:23 // 126839
Az olasz pályán van egy egyezmény szerintem hogy aki béna menjen a középsőben így nem akad bele abba aki lassú, és nem akadályozza azt aki siet.. És nem is kötekednek miatta. Még ha folyamatosan üres a külső akkor is kisorolnak megleőzik.

A románoknál van olyan szokás hogy minden szekérre dudálnak ez náluk annyit jelent hogy jövök:D

Itt nálunk csak azt érzem hogy sem a tempomatot sem az autópályát nem tudják használni az emberek.

Pl: Azon agykörcsöt szoktak kapni ha én a követő tempomatot 2 pálcikára állítom, ez az átlag kötvetési távolságnál nagyobb, de már pont szabályos.. na most aki még nem látott ilyen szerkezetett, az ebből arra asszociál hogy van egy autónyi hely előttem és ott ő akar lenni, 50m-re meg már nem lát el hogy ott is kocsisor:D

Így nehéz, de mégis 3500km-re jutott 4-5 balfék.. azért az arány nem rossz:)
Liquid2024-07-25 11:59:43 // 126838
Ez a sávváltástól való félelem, vagy micsoda sajnos a mindennapokban is megvan itt a városban is. És évról-évre súlyosabb. Elképesztően birkák az emberek. Beállnak az egyik sávba ötödiknek, mikor a másik szabad, csak oda kell egyet váltani, meg esetleg 2km múlva meg fog szűnni. Nulla gondolkodás, semmi életösztön, csak beáll az előző mögé aztán ha az elindul akkor elindul Ő is.
Attis2024-07-25 11:52:31 // 126837
A szlovén A1-esen tapasztaltam nem egyszer hogy a “kapaszkodó sáv” üres míg a másik kettő fullon akár meg is állt a forgalom. De az emberek nem szeretnek/mernek sávot váltani, mindenki birka mód követo a másikat. Pedig minden féle náció van vegyesen: szlovén, magyar, osztrák, német, lengyel, román stb. Ott en is elmegyek jobbrol, mint akar az M7esen is. Volt már hogy rámdudált a delikvens hogy jobbról “előzök”. Ezekkel nem lwhet mit kezdeni, mert egyre több lesz belőlük. Szarnak mindenbe és mindenkibe, de én két kisgyerekkel hátul nem fogok beleállni senkibe. Megfigyeltem hogy az autopályás vezetés már lassan egy harc. Ki kit tud lenyomni.
Liquid2024-07-25 10:22:19 // 126836
Na olyat én is csináltam már nem egyszer hogy jött a gyökér, látta hogy előttem is vannak vagy 100-an, mellettem meg kamion, amint lehetett lehúzódtam aztán ugyanazt csináltam mint Ő. :)
Sajnos valóban sokan nem nézik a tükröt, vagy fogalmuk sincs mi az hogy jobbra tartás. Magyarból kevesebb az ilyen de azért van. Aztán mikor jobbról elmegyek mellette és átnézek, látom az arcán a tökéltes fogalmatlanságot.
Liquid2024-07-25 10:16:00 // 126835
Igen így van, de azért ha átnézel sok esetben meg lehet állapítani hogy osztrák-e, vagy inkább azt hogy nagyon nem az hanem pl. román.
A Bécsbe ingázó burgenlandi osztákok pl. igen fax módon tudnak közlekedni :)
Elég sokat figyelgettük.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-25 10:14:01 // 126834
Én többnyire azt tapasztalom, hogy román, ukrán, esetleg lengyel rendszámmal szeretnek a belsősávba bérletet venni. Érdekes módon az ukrán pl addig marad ott, míg rá nem villantassz. Ha villogsz egyet, szépen lehúzódik. Országonként más idiótaságok szépen kiadják ezt a káoszt ami tud lenni az utakon :-) A múltkor három motoros bérelte ki a belsőt, pont ez a gondolat vezérelhette őket, hogy ők 140-nel mennek, mindenki tanuljon mögöttük. Azt ne számoljuk össze, hogy hány egyéb szabályt szegtek meg..
SD2024-07-25 10:07:09 // 126833
Nekem a xenon óta és hogy van led nappali fény én nem gyújtok xenont egy villantás kedvéért.
Viszont ha már ugye be van gyújtva, akkor meg csak egy szemöldököt emel fel, akkor lehetne rángatni, de én valahogy úgy vagyok vele ha valaki nem nézi a tükröt..

A. annak hibába villogtatok
B. megelőzöm jobbról, ez nagyon ritka de van hogy egyszerűbb nem összegabalyodni valami gyökérrel
C. megvárom és mikor előtte is szabad a pálya akkor letúrom:D:D:D

A villogtatókról nekem az az érzésem alakult ki hogy valamilyen 1.0 corsa-n szocializálódak amin se fék se gázpedál és egyszer ha felhergelték a gépet 130-ra már nem akarják alább adni nehogy megint meg kelljen megint megvárni. Na most egy ilyet beültetni egy mai modern autóba hát az meg ezt okozza hogy utána nézi a fogyasztást meg a belsőben villog..

Én is rá szoktam küldeni a refit a villogókra fixen míg megyek mögöttük:D
SD2024-07-25 10:03:08 // 126832
Igen a koszlottabb német rendszámos is legtöbbször román vendégmunkás valójában.

Jó tényleg én is itthon jobban hajlamos vagyok a huligánkodásra, most útközben nem reszkíroztam, mert tudtam még van pár km előttem.

Kivéve a Giulia hágón (mert ott hiába a tetőbox, meg a 4cm ültetés a csomagok miatt) lapjával kellett venni pár kanyart és ilyenkor a visongás és szülési hangok az utasoktól:D meg utána a letolás még így is megéri:D meg érezni hogy milyen stabil ez az autó és milyen jó a balansz hogy még így szarásig pakolva is kiteszi a seggét:D

Ja ezt nem ide kellett volna már hazamegyek igérem:D
Piritu - 1.000.0002024-07-25 09:37:22 // 126831
Az osztrák rendszámos autók nagy részét már nem osztrákok vezetik.
Amerre most jártam ott pl. a hotelek személyzete minden nációból jött (pl. brazil) csak osztrák nem volt és mint osztrák rendszámos autóval járt...
Attis2024-07-25 09:06:26 // 126830
nyílván azok türhők, akik nem bírják megvárni az előzést vagy az másik seggében mennek, engem is fel tudnak húzni viszont szerinterm továbbra sem csak a magyarokra jellemző.
Jöttünk hazafelé az osztrák A2-es autópályán, ami kb üres volt, de a lakóautós emberünk úgy gondolta, hogy neki belső sávra szóló josija van (karintiai rendszám volt). Én 130-al jöttem ő kb 100-al. Kettőt villantottam, semmi, még kettőt semmi. Ezt ötször játszottuk el mire kiment a külsőbe majd mikor elmegyek mellette látom a visszapillantóban, hogy vadul villog. Der miért? Nem voltam agresszív, ő maradt a belsőben és ahelyett hogy elgonolkozna inkább kötekszik... Nagy baj van a fejekben.
A másik kedvencem a mindent is letúró gyökerek. Értem én hogy ő tud jönni 200+-al is, de a MAXIMÁLIS megengedett sebesség tudtommal 130. Várja már meg az előzést és ízlelgesse a maximális szó jelentését, mert nagyon sokan elfelejtették.

Én nem szeretem, ha minket magyarokat alaptalanul szídnak, márpedig a közlekedési kultúrában nem vagyunk se jobbak, se rosszabbak mint mások. Csak ugye az a fő kérdés, hogy mennyit tartatnak be belőle. :)
SD2024-07-25 06:35:42 // 126829
Akkor lehet belőlem itthon jön ki az állat:D és egész eu-ban tudtam viselkedni

Feleségemmel is ezt beszéltük egy olyan országban ahol 200km-nél messzebbre ritkán mész.. nyilván mindenki siet... és aki nem az egyből útakadály..

De Olaszországban ahol tudod hogy egész nap a kormányt fogod ha elindulsz, inkább oda akarsz érni:D és ha 110-120-al mész nem kapsz idegrohamot..

meg az a rohadt harmadik sáv nagyon sokat jelent, a lassúak a külsőben a pálya tempóban közlekedők középen, aki meg előz a belsőben.. és mindenki elfér..

Itthon két féle ember tud engem felidegesíteni:
- aki pont annyival gyorsabb hogy ne fejezze be az előzést míg én útólérem a kamiont a külsőben...
- és aki annyira nem bír magával hogy ha pont két kamiont előzök meg akkor már idegrohamot kap..

és emiatt nem lehet normálisan közlekedni állandó gyorsítok lassítok túlélőjáték.. és ezért van végül hogy be kell állítani 150-re a tempomatot és menni mert úgy legalább cserélődnek a kretének, a környezetben... :D

Egyéb iránt 120 vagy 150.. 200km-en mennyit is jelenet? :D 10 percet 1000km-en egy órát?:D ezért? hát simán megyek egy órával többet csak azért hogy szebb tájakon menjek:P
Attis2024-07-24 21:40:04 // 126828
Véleményem szerint az osztrákok addig szabálykövetőek, amíg traffipaxot látnak. Elég sűrűn szoktunk járni rolonlátogatóba és nekem nem az jöttle, hogy milyen előzékenyek. Ez egy régi mítosz manapság maximum. Semmivel sem jobbak vagy rosszabbak, mint a magyarok. Pünkosdkor is a felső adrián nem a középkelet európai nációk szoktak tajrészegen szétverni mindent, hanem a kedves osztrákok. Az a baj ezekkel az “otthon jól viselkedem” népekkel, hogy amikor átlépik a határt délre vagy keletre, akkor azért elég sokukból előjön az állat (tisztelet a kivételnek).
Liquid2024-07-24 20:44:31 // 126827
Így van. pl. Ausztria A4 még rosszabb is mint pl. az M1, az osztrákok ott is kretének, csak ha átjönnek hozzánk akkor még gyorsak is nem csak kretének. Otthon se előzékenyek, legalábbis a pályán nem.
Itthon nagyon függ attól hogy a hét mely napján, melyik napszakban mozogsz. Hétvégén általában az M1-en is tudok 150+ menni, persze nem állandóan, mert kell néha egy-egy 110-es etap is.
SD2024-07-24 20:32:28 // 126826
Ja a németek az nem tudom azok olyan egyszerűek:D
SD2024-07-24 20:31:53 // 126825
Lehet tulzás, meg látják külföldi autó..

Az olaszok mennek mint a barom jobbról balról, de úgy figyelnek hogy egy pillanatog nem érzed hogy gond lenne..

Az osztrákok türelmesek, betartanak mindent is:D

Svájcban nem volt semmi gond bár egy piros suzukis néni leldudt hogy szerinte lassú vagyok ez valam elfolytott agresszió lehet mert 28chf egy kávé:D

Franciák ok, monaco hülyék:D áll a dugóban a kaszinó előtt a V12-vel azt előbb odaérek gyalog:D

Magyarországon van ez az egymásba akaszkodunk jószokás..

Már az osztrak pályán nekem akart jönni egy magyar klímaszerelő… addig meg semmi:D
Attis2024-07-24 20:12:04 // 126824
Azért azt, hogy minden más országban tudsz menni kivéve nálunk elég tulzásnak érzem. 2 hete voltam szlovéniában és az osztrákoknál is. Azt kell hogy mondjam semmivel sem kulturáltabbak az autopályán, mint itthon. Mellesleg fondolom azt mindenki látta aki járt olaszországban, hogy ott a friccből is meg az osztrákbol is előtőr az állat. Nem olyan előzékenyek, mint otthon.
SD2024-07-24 16:19:12 // 126823
Odafele úton olyan 140 körül mentem + néhány tanítás:D 10l…
Egész európában lehet normálisan közlekedni, 7-8-9 liter terepviszonyoktóp függően.
Erre hazajövök és pont ott tolja a 159 a porsche tajkánt:D

Legyen akkor így ezt el tudom fogadni:D
RomeoOne2024-07-24 16:06:35 // 126822
De akkor lehet, hogy a 159 tolta, a népautó meg csak próbált menekülni a ragadozó elől, erre egy olasz szendvicsbe került :DDD

Ha 170-nél lerepül a tetőbox, akkor annyit is ér :P

Meglátásom szerint, ha rendesen használod a jobb lábad, spóroltunk volna a topiknak 20 hsz.-t :DDD
Liquid2024-07-24 15:39:08 // 126821
pár napja rácsingoltam egyet az Asszony I10-ével :) A 87 lovas pöcsköszörű tud meglepetést okozni. Kanyarodósávban belül azért könnyebb, az Octavia is gondolhatta hogy majd simán lelép kívülről, neki erősen rangon aluli voltam, de épphogy befért :)

A Stelvioval sajnos ritkán találkozok ilyenekkel (vagy nem veszem észre) :D.
Liquid2024-07-24 15:27:25 // 126820
miért lenne rangon aluli "versenyezni"? :) Mi alapján dől el mi a rangon aluli? Ránézésre nehéz, inkább a power az ami ezt eldönti szerintem. Pl. Manky Puntója is rangon aluli lenne ez alapján, pedig QV alatt nincs ellenfele :)
Attis2024-07-24 14:38:34 // 126819
Az a baj, hogy a 159-el jó része ma már olyan sorsra jutott és olyan gazdákhoz, mint a 147-156-osok 8-10 éve. Boyracerek kezeközé, az autók meg már teljesen legatyásodva. Konkrétan szerintem több 159-est látok amelyik füstöl, mint amelyik nem. :(
SD2024-07-24 14:18:57 // 126818
Talán mert nem akartam tetőboxxal 170-el menni huzamosan:D

De a pdtdi porsche persze jobbról is gondolt előzni, csak erre már nem volt elég power:P:P

A 159 csak a meglepi volt, ezért is bosszantott fel mert rangon aluli egy ilyen fostalicskával kutyafalkában..
Liquid2024-07-24 14:04:01 // 126817
ott a pont :D
RomeoOne2024-07-24 12:49:55 // 126816
Valami hasonló tippelhető, de akkor viszont felvetődik a kérdés, hogy miért a 159-es hibája, ha SD nem figyelmetlen, nem veszi észre és nekimegy? :D

Amúgy is minek kihúzódni egy kotla fóccvágen elöl?? :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-24 12:04:02 // 126815
Gondolom visszasorolt volna gyorsan a germán mögé, mert pl voltak a külsőben. Csak tipp.
Liquid2024-07-24 11:53:15 // 126814
ezt még vágom, de mihez kellett szerencse és mért akart nekikmenni? :)
Attis2024-07-24 11:03:24 // 126813
"A" kekeckedett "Bé"vel aki ezt zokon vette (vagy fordítva) és egymás pöcörőjét méregették a pályán valamint az A és B közül legalább az egyik egy 159-es volt. Én így értelmezem. :D
Liquid2024-07-24 09:44:18 // 126812
nem jutottunk közelebb :)
RomeoOne2024-07-24 08:52:01 // 126811
Most már világos? :D (Nekem továbbra sem)
SD2024-07-24 07:54:28 // 126810
Azért ennél bonyolultab feladatokat is láttam embereket sikerrel kezelni, feszkó nélkül is:)
Erre 3500km problémamentes közlekedés után itthon kiáll a faluvágennel… az M1-re villogni…
Miért kell egy ilyet követni egy 159-el?:D

Ennél többet érdemel a gazda és az autó is:)
Liquid2024-07-23 22:30:33 // 126809
arra gondoltam, hogy melyik fajta burkolat...
Hát, tényleg kapott az élettől. Vagy vennék szép bontottat (ha egyáltalán van), vagy megkérdeznék egy fényezőt mennyiért vállalja el.
Liquid2024-07-23 22:28:43 // 126808
ezzel mi volt a cél? :) Mert infót nem tudtunk meg
Cgo2024-07-23 22:22:21 // 126807
Ilyen

SD2024-07-23 21:57:49 // 126806
Tegnap este/hajnalban majdnem összeakadtunk egy 159-es kollégával az M1-en.

Ha itt van üzenem neki ne barátkozzon ilyen alul motorizált fostalicska germábokkal, akik levillognak aztán meg nem tud megelőzni.

De ha mégis akkor se vonatozzon mögötte mert baromira nem látszott hogy ott jön..
Maradjunk annyiban szerencse volt.

A fostaligát meg tuningolni kell mert puhány:D
Liquid2024-07-23 20:54:32 // 126805
Én kiszerelném, és fényeztetném de ha a karbon jobban tetszik, akkor GT :)
Milyen a mostani?
Anno a 156 műfa középkonzolját így upgrade-eltem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak