Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2019-06-25 13:08:37 // 117521
Én még nem láttam működő AUX kábelt B&M-es autóban.
RomeoOne2019-06-25 12:09:27 // 117519
2 millió? :O
Nem csoda ha lopják a rézkábeleket :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-25 12:00:10 // 117518
Egy Aux-in kábel 2000e Ft. Rádugnék egy normálisabb Bletooth-os DAC-t, faragnék neki tápot és mehet telefonról a zene. A Bluetooth nem fog igazán minőségromlást belevinni, csak a forrás legyen jó (rendes flac). Szerintem kényelmesebb, mint a fejegység idétlen gombokkal lépkedős megoldása (Blue and Me). Soha egyszer sem kerestem még ki zenét a pendrive-ról a fantasztikus használhatósága miatt :-DD
A TD-ben egyébként FM transzmitter van (Xiaomi Roidmi) és egy direkt ilyesmikre vett óccó tepsifon. Sokkal többet használjuk. Nyilván nem audiofil, de hallgatható minőség.
Shadin2019-06-25 11:34:28 // 117517
Ja meg nem tud semmilyen CD MP3 text-et.Track X és annyi, meg spec. folder struktúra is kell neki emlékeim szerint korlátos mennyiségű zenével benne.
Shadin2019-06-25 11:32:06 // 117516
Ford-ba vettünk ilyet kollégának ami BT-s kihangosító is egyben, nem tudok róla rosszat mondani, azt meg kellett szoknia, hogy a kihangosító is csak CD changer forrásnál működik. De neked ez nem játszik. Hangminőségre normális, nem egy audiophile DAC van benne, dehát a gyári naviban sem :-(
Liquid2019-06-25 09:18:59 // 117515
Hú de nagy a csend gyerekek :)
Kicsit megmozgatom....
Nagy navi MP3 kompatibilissá tétele ügyében milyen ötleteitek vannak?
Nem akarom lecserélni.
Dension GWL3AF8-at találtam, látott már valaki ilyet közelről?
Spider 19772019-06-23 22:18:51 // 117514
Köszönöm a válaszokat.
Liquid2019-06-23 11:03:00 // 117512
Lesz, csak idő kérdése :)
Shadin2019-06-23 10:53:09 // 117511
Nekem ez volt fent egy napig:

blog

Írott programmal és a csillagok kedvezőtlen együttállása miatt a második nap elment a turbóm, 99,9% hogy nem a kipufogó matt volt, de mennie kellett :-)

A hangja csak annyi hogy dögös legyen, ne hivalkodó és ez igaz a 90-es végre is.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-23 10:43:55 // 117510
Így jobban néz ki :-)
2.4 vs TBi blog lesz esetleg? :-) Első benyomások, Ti vs normál futómű, első pályás fogyasztás (sokk e vagy nem), előnyök, hátrányok.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-23 08:25:49 // 117509
Novitec szól a legszebben a Supersprint, Ragzzon, Tmc sem rossz
Liquid2019-06-22 22:34:05 // 117508
TiBI :)
Spider 19772019-06-22 22:30:32 // 117507
Sziasztok! 159-es TBI-nek szeretnék kicsit férfiasabb hangot varázsolni, véleményetek szerint mik a legpraktikusabb, legjobb módszerek?
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-21 16:36:37 // 117506
Amíg Ti féknyergeztek, én kipróbáltam pár dolgot. Konklúziók:
1.A Mustang GT 450 lóereje forgalomban kiautózhatatlan, nem bírt megszabadulni tőlem. Kereszteződésben kikanyarodva elé is kerültem , az m0-án adódott olyan tiszta szakasz, ahol lovakkal tudott mit kezeni, 130-140-től egyértelmű fölénnyel tavolodott. Kár hogy a Csobánka szerpentint végig szüttyögtük pár túl óvatos autós mögött.
2. A Corsa OPC (2007?) egész fickós, csak fékezni nem mertem előtte, nehogy felkenődjön, nem túl bíztatóan lassulgatott. 180-ig kb egyformán mentünk, felette elfogy, ott már megette a 2.4 simán. Lényeg, hogy a klíma ki legyen kapcsolva, úgy jobban megy :-)
3. A nemzetvédelmisek simán tolhatják villogó nélkül 180-200-zal, de tisztes távolságot tartva nem bánják ha a letakarított folyosót hiéna Alfások kihasználják :-)
Kitoltam a szemét a dögnek.. na jó nem, mert igazából semmit nem forog ez a motor még 200-nál sem. Mondjuk úgy átmelegítettem és a végére teljesen elveszett a sebesség érzékelésem.
szelod92019-06-21 14:47:42 // 117505
Így a képek alapján inkább a 3003 felé hajlok már én is. Inkább bordó legyen, mint narancsos. Köszönet a sok képért, sokat segített 😁
Shadin2019-06-21 12:20:32 // 117503
Bocsi, a 3001-est ki is hagytam, 3000-es volt az első próbálkozás, majd nem tudtam ral minta alapján dönteni és vettem 3002-est és 3003-ast is, mindkettővel próbafújtam a nyerget is, nem csak a vasakat és utána a bordós 3003 nyert. A többi narancssárgás és világítós volt ezért dobtam. A 3003 ugyan nem a gyári szín, de passzol a hátsó nyereggel és nem utolsó sorban a hátsó lámpabúrák színével és az ülés hímzésével is :-)
Shadin2019-06-21 11:59:33 // 117502
keresés

próbafestés

final

Lehet h van több is...
Shadin2019-06-21 11:55:47 // 117501
Bocsi, ízléstelen, kurvára ne menjen senki kártya alapján...
Én próbafújtam 3 színt és elég bazári lett a 3001-es pl. pedig sötétebb mint a 3026
Shadin2019-06-21 11:52:49 // 117500
Nem jó!
Shadin2019-06-21 11:52:30 // 117499
Nem publikus a RAL kódja én 3 verziót teszteltem és inkább a hátsó nyereg bordója felé mozdultam a RAL3003-mal, de nem az az elsők gyárija. Viszont a 3001 és 3002 nem tetszett, túl narancsos volt.

blog
Shadin2019-06-21 11:45:50 // 117498
Ez jó, a nyers kulcsomat azóta sem tudtam használni :-(
Meg kicserélni sem a tollat benne a fenék stift miatt :-(
Roll19832019-06-21 11:02:54 // 117497
Én a 3020-ra szavazok. :)
RomeoOne2019-06-21 10:41:22 // 117496
3026 kérdés nélkül :D
szelod92019-06-21 10:36:53 // 117495

Megtaláltam, köszi. Én most a 3001-gyel szemezgetek :D
Bali1592019-06-21 10:17:18 // 117494
Szia. Nézd meg Shadinnál a Tbi blogjában, van pár verzió RAL színkódok alapján, fotókkal, mindennel.:-) Nekem is aktuális lenne már, spec. nekem a RAL3003 bordósabb árnyalata sokkal jobban tetszik és szerintem az jobban is passzol a hátsó nyereg színéhez.
szelod92019-06-21 10:03:39 // 117493
Ti nyereg színkódját tudja valaki? Újra szeretném fújni. Milyen festéket javasoltok hozzá?
Fordjee2019-06-21 09:10:31 // 117492
Kicsit meglepődtem, mikor én voltam ott, nem gondoltam, hogy tudnak ilyet. Félve kérdeztem meg, hogy jó helyen járok-e:)
Más téma. Nagy csalódás, amikor 1 perce próbálok kitolatni egy főútvonalra, nem nagyon látok semmit, senki nem enged be, aztán látom, hogy jön egy Alfa, nah mondom ez az. Kicsit tolatok még, erre se integetés, se beengedés, csak kikerülés és tovább menés:(
Giuntini2019-06-21 08:38:41 // 117491
Ezt nem hiszem hogy az ellenörzés hiánya vagy más miatt. A tied 2010-es, az enyém 2007-es, de láttam 2006-ost is rozsdásodni ugyanott. Valamiért odaverődik a dzsuva, és könnyebben képes megbontani a védelmet.
Piritu2019-06-21 07:17:26 // 117490
A facelifttől a Mininél a comp-ba gyárilag beleégetnek 10 kulcskódot, amit nem lehet kiolvasni. A gyár alvázszám alapján tudja ezt és eleve olyat küld ami a kocsihoz tartozik, csak aktiválni kell.

A 159-nél gondolom ugyan úgy megy mint az első generációs Mininél, hogy a nyerskulcs kódját kell "beírni" a comp-ba.
Liquid2019-06-20 22:55:54 // 117489
A 159-nél, az OBD-vel machinál, az eredeti kulcs nem kell hozzá
Piritu2019-06-20 22:46:02 // 117488
Amikor a Spidernek másoltak kulcsot el is gondolkodtam hogy mi értelme van az immonak, ha két perc alatt másolható.
Az asszony Minijébe ellenben beletörött a bicskájuk, az csak a gyártól rendelhető.
Liquid2019-06-20 22:30:45 // 117487
Igen ott :)
Mondta a srác, hogy mindenhonnan jönnek 159 kulcsot készíttetni.
Fordjee2019-06-20 22:25:59 // 117486
A sarkon a körforgalomnál? Én is ott csináltattam, ajánlott. Ráadásul egy sima kulcsot grátiszban lemásoltak 3 példányban.
Liquid2019-06-20 22:20:52 // 117485
Ma Pápán jártam kulcsot másoltatni. Tudom ajánlani ha még nem ismeritek.
Süti1592019-06-20 22:03:43 // 117484
Van olcsóbb, sokkal olcsóbb és olyan lesz amilyet szeretnél. Én 2 éve csináltattam.
A5 be 12 db fért bele, amit én elrontottam, az hogy egyoldalas.





Shadin2019-06-20 21:14:58 // 117483
Ez olcsó...
Szabister2019-06-20 21:13:14 // 117482
Link

Ilyen felirathoz olcsóbban gondolom nem lehet hozzájutni?
Szabister2019-06-20 20:56:11 // 117481
Nekem az alfi volt így tele a műanyag dobbetét mögött mikor megvettem. Következő éven baloldalt már kellet is csinálni. Az éven meg a jobb oldala van teritéken szerencsére itt nem kell küszöböt cserélni.
liusz2019-06-20 20:39:52 // 117480
Ja még annyi, hogy csak az ív mentén a valahol hiányzó tömítőpaszta lehet a dolog mögött. Máshonnan nem tudom elképzelni hogyan megy oda víz. A jobb oldal csont száraz és sima volt belül pedig az 5-8 centi mély tócsákban jártam tegnap este olyan felhőszakadás volt itt is. Emez meg vizes és rozsdás. Simán lehet, hogy évekig szarul nyomta a robot a pasztát. Elhárítás szerintem bizonytalan én egy jól elhelyezett leeresző furaton gondolkodom utána üregvédő még az ívet is a csomagtér felől, aztán ennyit lehet kb csinálni ezzel.
liusz2019-06-20 20:24:24 // 117479
Persze. Ez a probléma könnyen és szépen javítható és a kőfelverődések okozta alapozó látványa is csak rossz emlék lesz. Egyúttal érdemes a küszöb kifolyókat is visszahajlítgatni amiket elbarmoltak a 'gondos' szerelők emelői.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-20 20:03:29 // 117478
Nem biztos, lehet hogy javítottak a folyamaton. Az első képeken a soron a Giulia váz egy Giulietta mögött áll, némi halvány alap így van feltételezni, hogy a Giulia kb annyit fog bírni mint a Giulietta-k.
Haddel2019-06-20 19:59:50 // 117477
Én pont ma szedtem szét az offost,amit téli autónak fogok használni,hogy a kezdődő rozsdafoltokat lekezeljem. És bizony a kerékjárati íveket védő műanyagborítás alatt komoly mennyiségü homok volt felhalmozódva. Ez ha nedves,jó táptalaja a rozsdának.
Majd a Bocin is le fogom szedni a dobvédő műanyagokat ,és ott is lekezelem.
Ehhez az autóhoz vettem Evipass rozsdamarót,Korant rozsdapassziválót,Novol Protect 360 2 K epoxy alapozót ,Sikaflex 221 karosszériatömitő masszát. És ez is Mike Sanders üregvédővel lesz kiüregelve. Még alvázvédő ügyben nyomozok,melyik a legjobb.
Giuntini2019-06-20 19:06:10 // 117476
Ezért mondom, nem temetni kell, a gócpontot kell elhárítani. Valamiért mindegyik a bal oldalon rohad. Tavaly mikor levittem a bontott 166 hf-et eladni, a stác 2,4-ese ugyanott rozsdásodott. Nekem ez érthetetlen. Jobb oldal patika, bal oldalon meg ott vannak a képződmények....
liusz2019-06-20 18:51:36 // 117475
A küszöb elején szerintem elég csak kipucolni a leeresztő furatot éves karbantartásként.Ez a küszöb alsó élének folytatása, de a dobbetét takarja. Nekem mindkét oldalon be volt zárva a nagynyomású mosó sem vitte ki. Gyorskötözővel piszkáltam ki. Kb átmérő 5mm. Ha az bedugul a első 10cm feltelik. Britt barátunknak is ez lehetett a gond a videóban és az a küszöbzáró elem belülről nem szereti ezt. Jó bütykölést mindenkinek!!
liusz2019-06-20 18:38:05 // 117474
Van az 59-ről is egy ilyen video. Pont ilyen módon fürdetik. 8 évet ad ez, most már tudjuk. A156-nál is ezt ígéték és nem az örökkévalóságnak készítik ezeket a 'járműveket'.
liusz2019-06-20 18:30:57 // 117473
Na ez a mondat betette a bogarat a fülembe és szakértettem egy kicsit. A k. anyját tényleg belülről rozsdás. 30cm hosszan végig a függőleges küszöb elválasztó falig a küszöb a9lja odavan. Utána előrefele semmi. Jobboldal mintha nem egy autó lenne, tökéletes az utolsó 3 gumidugót kivettem mindkét oldalon. Majd még szerzek egy kamerát ami belát oda is. Úgy érzem mintha lenne még egy veteránom...A kollégám 2009-esén is csak a bal oldal bubis. Ez durva. A gyártási process control megint. Ott csúsztak el Luigiék.
Roll19832019-06-20 14:39:51 // 117472
Ott én is ránézek évente 1x, és ha kell akkor megcsinálom, nehogy elkanászodjon. Nem is értem, hogy az a védőfólia miért nem megy ott végig, francért hagyták ki az a 2-3 centit.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak