Kilo166 (Droid#1)2005-12-07 08:35:02 // 4029
Szia! Automata váltó olajleeresztését nem tudod hogyan tudom véghez vinni?
Don Gombóc2005-12-07 08:10:32 // 4028
És a többieknek is szia. Most látom többen is vagyunk nagyvadasok. :)
Don Gombóc2005-12-07 08:09:12 // 4027
Szia Bandi.
Don Gombóc2005-12-07 08:08:51 // 4026
Ne add fel! Biztos találni szépet jót csak idő kérdése.
Kilo166 (Droid#1)2005-12-07 07:39:15 // 4025
Egyébként a tegnapi problémám nem jelentkezett azóta. Sem az indítás, sem a szeleptőke kopogás. Mindig tudtam, hogy szellemek vesznek körül.
Kilo166 (Droid#1)2005-12-07 07:38:00 // 4024
Nem mondod! Van ellenfele a V6-os motornak? Ki kell várni a 169-est, abban lesz 5000-es V8. Te leszel az utak császára. :)))
tibcsi2005-12-06 22:43:56 // 4023
A szentendrein egy merci faképnél hagyott....
tibcsi2005-12-06 22:30:31 // 4022
Hello . Szevasztok.Rosz hirem van.
TáDé2005-12-06 21:52:55 // 4021
Szerintem kifogtad ... nem is hallottam még ilyentről. ...
Vader (a Gróf)2005-12-06 21:37:26 // 4020
Ciao!Hasonló cipőben jártam én is amíg megtaláltam Ő-t!A Budaörsi úti Classic Auto-nál vannak jónak tűnő autók, de vigyázni kell.Érdemes a Szamosinál megnézetni.Általában 40-60e km-t pörgetnek bele, viszont így is elég jó állapotúak.Én szerencsére magán kézből vettem, de ezt ki kell fogni.Volt olyan aki azt hiszem sárospataki vagy tokaji tulaj azt mondta a telefonban: Nagyon tuti az autó, vedd meg öcsiii!Aztán 800e lett vna a javítás, csak azokra a dolgokra ami nagyon muszály...Kijárt a szőlőhegyre a 166 JTD-vel...Szerinted??Az alja....No, csak annyit akartam ezzel szemléltetni, nehéz szülés.Sok szerencsét!
Zsül2005-12-06 20:36:27 // 4018
A kecskeméti TESCO-nál!!!!!!!!!!
Zsül2005-12-06 20:35:49 // 4017
Esetleg! :-(
Sajna dolgozom. (szilveszteri rakéták és hasonló durranó bigyók árulása)
Bati2005-12-06 17:38:47 // 4016
ja nem is mondtam 3-3.5Mil van rá szánva
Bati2005-12-06 17:36:05 // 4015
nem nekem lenne (SAJNOS) egy jo ALFA-s barátomnak
és ha összejönne neki valami akkor eladosorba keröl a 145-je
vipex2005-12-06 17:28:32 // 4014
Bati ,
sok sikert hozzá :-) , én lemondtam róla :-( , 8 autóból ( ennyit voltam megnézni, ennyi maradt a rostán ami 2001 utánni 130.000 alatti ) egy olyan volt amit megvettem volna, de mivel aludtam rá egyett úgy döntöttem (ez kivül nagyon szép de belül ez is leharcolt volt), nem veszek autót 120e Km-el. És az sem volt tökéletes csak kompromisszum ( sok pici apró hiba). Sajna nagyon sok belga,svájci autó van hirdetve kevés Km-el. A konstans válasz "ennyivel hoztuk be". A svájciakat nagyon nézd meg én amiket néztem mindegyik vagy nagyon sok köfelverődéses volt , de inkább jégkárosak voltak :-((( Mondjuk attól függ mennyit akarsz rászánni, németben vannak nagyon szép darabok, de nem is itthoni árakon.
konijani2005-12-06 17:28:18 // 4013
nekem a hengfej valahol belülröl a szelepfészkek felett repedt el ha gátas lett volna akkor lazán meghegesztik.igy is megcsinálták volna de nem akartam beszopni vele inkább szereztem 1 másikat.egyébként a motor nem füstöl nem eszi az olajat és hidegben is indul!
TáDé2005-12-06 17:17:49 // 4011
Lehet már LMM-et kapni utángyártottat valami 10-20eFt között ... szerintem ez lesz az, de meg nem mondom, hogy ki ajánlgatta ....
Bati2005-12-06 17:16:37 // 4010
csá
ELADO 166 JTD keresek
TáDé2005-12-06 17:15:53 // 4009
Na akkor ezt a szakit kerüld el messzire a jövőben .... egyébként mennyit kért?
Az egy tized az qrva sok, ha nagyon szar állapotban van a hf. akkor kell annyit leszedni belőle, századokat szoktak csak síkolni rajta ... ja és egy VM hengerfej 100%-osát kibírja mint a német fos mert olyan vastag a gát része hogy kb fél - 1 mm-es!!! repedés kell hozzá, hogy beledolgozzon a víztérbe ...
Vader (a Gróf)2005-12-06 17:13:23 // 4008
Akkor nem tudom milyen lehetett, de az biztos hogy nem gyári volt...Jó lenne tudni, neki bevált!
konijani2005-12-06 17:11:07 // 4007
a 180k-ás hengfej cserénél még nem én voltam a tulaj.a mostani cserénél crysler tömitést kapott meg lettek sikolva a hengerfejek, bár csak 1tizedet kellet leszedni belőlük.az öreg aki a gépmunkát csinálta azt mondta hogy fos anyagbol van mert még a forgácsa is más mint a ww és opel hengerfejeknek.azt mondta inkább adjam el az autót de arra akérdésre hogy ha az offos verdák hengerfeje annyira jó akkor mért van nála 1 trepnyi repedt ezekböl is,már nem tudott válaszolni!
TáDé2005-12-06 16:56:45 // 4006
1,5 bar-os töltőnyomásnál már nem sok ellenfele van ... :)))
TáDé2005-12-06 16:56:06 // 4005
Nem fos sőt szerintem a legtutibb dolog amit ki tudtak találni ...
Kb. 220 ekm-t tettem bele egy 91-es 164 TD-be ... sikerült is elkövetni vele elég sokmindent. :)))
TáDé2005-12-06 16:54:25 // 4004
Nem figyeltem rá ... illő lett volna egy hengerfejet belinkelnem ;)
TáDé2005-12-06 16:53:42 // 4003
Valami nem kerek annál a motornál ... az enyémben csak a jó isten tudja hogy mennyi km volt/van, de már főtengelyt is evett meg és közben nem volt gondom a hengerfejjel. :)
A hosszú élet titka hogy hidegen beindítod az autó és addig nem indulsz el vele amíg 50 fokot el nem éri a víz, leállításnál is illik legalább 1 percet alapjáraton járatni.
Hengerfej élettartamát a porlasztó csúcs is befolyásolja.
A cserénél rendesen fel lettek síkolva a hengerfejek, egyforma magas volt mind?
90 fok még nem gáz sőt az az üzem hőmérséklet ... 100 fok fölé nem szabad, hogy menjen a víz.
A melegedést még okozhatja hogy a klímahűtő lamellái össze vannak hajolva és nem megy át levegő ...
konijani2005-12-06 16:51:34 // 4002
űdv! neked 164 TD ! mesélhetnél valamit ezekről a fos vm systemes hengerfejekröl ha egyáltalán neked volt e már probléma ezzel?
farki2005-12-06 16:45:58 // 4001
Gratula a K-hoz! :-)))
TáDé2005-12-06 16:44:43 // 4000
Szólított valaki? Itt vagyok ... ;)
GEORGE2005-12-06 16:41:29 // 3999
A haverom 2,5 TDi v6 audi6-ban is bosch a légtömegmennyiségmérő, cserélgeti ő is :-)
TáDé2005-12-06 16:39:54 // 3998
A Shell is lehet baja ... tudomásom szerint Kecskeméten és Hatvanban is ajánlatos elkerülni ezeket a kutakat.
Vader (a Gróf)2005-12-06 16:35:09 // 3997
Ciao cartársak!Olvastam vmelyik hozzászólásban, hogy vki kicserélte a gyári LMM-t talán az audiéra???!!!Mert ez a bossss egy f..sss!Info?
farki2005-12-06 16:27:52 // 3996
Keressed 164TD-t.
Ő mindent tud erről a motorról!
No, meg majd jelentkezik a többi szaki is.
farki2005-12-06 16:23:12 // 3995
Hö!
Még szép!
Természetesen ott leszek én is! :-))
konijani2005-12-06 16:22:20 // 3994
üdv! akinek már volt v van 164-es 2.5 tádé megoszthatna velem a tapasztalatait a hengerfej repedéssekkel kapcsolatban,mert nekem a kaposujlaki tali után megrepedt 1.pedig a 7-sen sem mentem 130-nál többet!ez tipus hiba ennél az autoknál v csak nekem nincs szerencsém. amugy 180 k-nál is volt 1 hengfej csere amostani 210k-nál történt. olyan rossz helyen repedt meg a hengfej hogy nem válaltak garit ha meghegesztik igy 1 másikat kellett szereznem ami nem volt egyszerü mert 95-töl 2 himbacsavarosra modositották . igy most még inkább nem merem hajtani az autot,pedig hidegen soha nem hajtottam meg. 1 előzmény azért volt szarrá volt rohadva avizhütö amit kicseréltem még szeptemberben, a vizet egyszer sem forraltam meg a régi hütövel,de nyáron a klimát nem is tudtam használni mert 90-fokos lett a vizem. én azt olvastam pedig hogy ezeknek az autoknak 150-160 az utazoja,és már a 130-tól is kifekszenek az autopályán?
Kilo166 (Droid#1)2005-12-06 15:44:08 // 3993
Nem tudom milyen az öblögetőhang. Olyan hajtóműhang. A felfeléváltás szinte tökéletes, nem ránt. A visszaváltás nem tetszik alacsony sebességnél. Leginkább amikor hirtelen fékezek és utána erős gáz adásnál szinte visszab*ssza a fokozatot.
Csumez2005-12-06 15:42:48 // 3992
Én valószinüleg nem megyek. Ha csak valakivel el nem vitetem magam. Majd inkább ismét a közelebbi talikra leszek hivatalos. Ja, köszi a feliratokkal kapcsolatos infót.
Csumez2005-12-06 15:36:58 // 3991
Mivel egyforma gépünk van, vígasztalás képpen azt tudom mondani, hogy amikor vásároltam másfél évvel ezelőtt a gépet, egy hét után vihettem szerelőhöz LMM-et, azaz légmennyiség mérőt / Bosch technika/ cserélni. Majd azóta csakmost volt gondom a vezélő egységgel. Ugyhogy ennyi 15 ezer km alatt. Kopp kopp.
Charlie 1662005-12-06 15:23:06 // 3990
Búgó hang? Olyan öblögetősszerű? Mionden fokozatban vagy csak az alsókban.?
Ha ilyen akkor lehet a nyelestengely is.
Nekem is ez volt, csere is lett belőle, mondjuk én tudtam hogy a váltó gally, amikor vettem.
Kilo166 (Droid#1)2005-12-06 15:21:36 // 3989
A váltónak hogy nézem meg az olajszintjét? Mikor megyek vele, a fordulatszám emelkedésével egy emelkedő halk búgó hangot hallok. A szívem azt diktálja, hogy ez nem jó. Mivel októberben vátlójavítás volt, arra tippelek, hogy nem elegendő mennyiségű és/vagy minőségű olajat raktak bele. Ellenőrizni szeretném, de már látatlanban meg is rendeltem a váltóolajat.
Charlie 1662005-12-06 14:53:37 // 3988
Nyugodj meg, a kocsidnak az égvilágon semmi baja sincs. Igaza van Bandinak, de bárkit megkérdezhetsz itt a 166 tulajok közül, kinek nem volt gondja a Bosch elektronikával..
Az úgy szar ahogy van. És akkor mondják hogy az olasz kocsik elektronikája mennyire szar..(sic).
Ennyit a németekről..
Ja, és nam fél évre tervezted a kocsit , jobb ha utánanézel egy tartalék LMM-nek. HOgy miért azt találd ki.
(Eláruljam a márkáját? B-vel kezdődik és osch-ra végződik...)
FRC2005-12-06 14:23:03 // 3987
Átnéztem az összes nagyvas tulaj oldalát, hátttt belefáradtam!
Kilo166 (Droid#1)2005-12-06 14:14:19 // 3986
Na meglátjuk, ha megint lesz valami sikítok. Ja.... el tudná nekem valaki mesélni, hogy mit kell tudni az autómata váltó használatáról és karbantartásáról?
András bácsi2005-12-06 14:12:15 // 3985
Nem, egyszerűen csak arra gondolok, hogy szar a Bosch cucc általában. Ilyet, illetve hasonlót nekem is csináált már néhány motor. Minden jó, csak valamiért mégsem műxik. Aztán a gyújtást levéve és ráadva tökéletes. Nem mondom, hogy kontakthiba, inkább valami a vezérlőprogramban lehet rossz.
Kilo166 (Droid#1)2005-12-06 14:03:13 // 3984
Azt mondod, hogy elvileg nincs a kocsinak semmi baja, csak a Boschnál csináltak egy algoritmust, hogy szivasson?
ghosty92005-12-06 14:01:08 // 3983
SN, Szegeden tudsz gumist ajanlani? Venni nem akarok semmit, csak kerek le, centrirozas, kerek fel, de azert ertsen hozza. :-)
András bácsi2005-12-06 13:55:00 // 3982
Panaszkodj Robert Bosch-nál! :)))))
Természetes jelenség.
Kilo166 (Droid#1)2005-12-06 13:51:20 // 3981
Ma megsz*patott ez a k*rva. Reggel használtam az autót. Délben indítom, beindul, 2 másodperc múlva fuldokolva lefullad. Ha lenyomom a gázt, azonnal elfojtja. Először az immobilizerre gondoltam. Átkapcsoltam szervízállásba, jelenség ugyanaz. Kocsi lezár, elmentem egy szerelőért. 10 perc múlva visszamegyek, rápróbálok, mintha mise történt volna, beindul és jár folyamatosan. Leállítom, újabb próba... gond nélkül indul. Hibajelzés sem a műszerfalon, sem az ICS-en nincs. Mire a szerelő odaért, már csak a finoman duruzsoló motorhangott hallgatta. A kocsi 90%-os üzemanyagszinten áll, Shell benzinnel. Az elképzelhető, hogy szeleptőkével gondom lesz, mert most elkezdett kopogni. De nem hideg motornál, hanem melegnél. Ha ilyen rigolyás barátnőm lenne mint ez a kocsi, már rég elhajtottam volna. Jövő héten viszem egy teljes felülvizsgálatra, lecserélem a motorolajat, szűrőt, váltóolajat, mérjenek üzemanyagnyomást, nézzék meg a gyertyát.
Charlie 1662005-12-06 13:23:10 // 3980
Akkor ketten már vagyunk. Kiváncsi leszek a többeikre...:):):)