atis_166jtd2017-05-06 17:27:35 // 80629
De inkább egy 66 mint Kappa.
atis_166jtd2017-05-06 17:26:47 // 80628
Nekünk nincs gond az alkatrész ellátással. Van a családban egy. Eddig mindent kaptam hozzá.
Smith2017-05-06 11:37:33 // 80627
Kár, hogy nincs LIKE gomb, jó kis összefoglaló :)
dallosj2017-05-06 11:12:43 // 80626
Köszönöm szépen, ez gyakorlatilag majdnem ugyanaz mint a kappa esetében,köszi. 😉
dallosj2017-05-06 11:11:29 // 80625
Igen. Csak a kappa típusismerete áll szembe a 166 alkatrész ellátottságával. Sajnos kappa nagyon kevés van már.
atis_166jtd2017-05-06 10:03:36 // 80624
A Kappa nagyjából ugyan ez, csak ott elől egyel kevesebb a lengőkar plusz cserélhető a gömbfej benne.
Viszont a kappa tágasabnak tűnik mint a 66, de csak a kárpitok miatt.
Viszont a kappa tágasabnak tűnik mint a 66, de csak a kárpitok miatt.
forrasr2017-05-06 07:46:13 // 80623
Üdv, a teljesség igénye nélkül egy korábbi írásomat másolom be a részedre:
"Belül nem túl tágas a külső méretei ellenére, én mondjuk kényelmesen elférek benne. Megbízhatónak megbízható, de azért gondját kell viselni, öregségi és kopásból eredő bajok jönnek elő főleg, sok extra sok bajt tud okozni ahogy elhasználódik az egész autó. Futóműalkatrészek költségesek de jó sok van belőlük.(elöl 4 lengőkar 2 stab.pálca, hátul 4 lengőkar, összekötőkar, 2stab.pálca 2 lengőkarokat összekötő z alakú rudazat,rugók néha elfáradnak elöl és hátul is. Ha nincs Alfát szerető szerelőd, vagy épp magad nem foglalkozol mélyebben autókkal akkor érdemes keresni egyet megvétel előtt. Sokan megveszik mert mutatós nagy autó de nem számolnak a fenntartásával és hamar prüszkölnek a költségek meg idegesítő hibák miatt. Csomagtartó jó nagy de az üléseket nem lehet lehajtani, egy igazi úrias sedan. Van belőle benzines 2,0; 2,0 v6 tb, 2,5v6, 3,0v6 3,2 v6, dízelben csak 2,4 kezdetben 10 szeleppel majd 20-al 10v=136,140,150,20v=175,185 lóerős kivitelben. Benzineseknél nem illik a fogyasztást firtatni. Rovarlámpás automaták még zf-volt (benzinesben volt csak) a hirdetésben szereplő mozdony orrúban már volt a dízelben is automata de Aisin gyártmány, ha gond van vele nehéz jó szakit találni hozzá és drága hozzá az alkatrész. Facelifthez első fényszóró csak aranyárban van még bontottan is de legalább jó ritka, meg az összes facelift cucc az elejéről drága még bontva is ritkasága miatt. Faceliftes világos belsők szeretnek málni és jó csúnyák tudnak lenni.
Elektronikája kényes a megfelelő feszültségre, célszerű vigyázni, hogy jó karban legyen az akkumulátor és akkor nincs vele gond.
Jó állapotút ritkán hirdetnek, ezért nehéz jót kifogni közülük de nem lehetetlen még talán. Ha rendben van egyébként nagyon jól fekszik az úton, jó kis stabil autó igazán közvetlen még autószerű vezetési élménnyel, nem olyan túlszervózott anyaméh feeling mint a mostani friss gépek jelentős része....Majd eljön az első felső lengőkarok szilentjeinek nyekergése, központi zár motorok behalása,külső belső keringetés állító kar törése hibaüzenettel a klímakijelzőn tompa puffanásal ajtócsukódáskor jelezve a jelenlétét, csomagtartó fedél átvezető kábel törése(mint minden más lépcsőshátú autónál-igen bmw-k ben is el szokott törni pl) jó esetben csak a műszerfal izzó hibajelzője jelzi a hibát-nem világítanak az ajtón lévő helyzetjelzők, rossz esetben folyamatosan megy a csomagtérajtó nyitása vagy épp letestel és összeolvadnak a vezetékek. Csomagtartón lévő belső lámpák tolatólámpa borító része kireped kilyukad az UV-tól, vetítőlencse tükre a fényszóróban megég ezért nem látsz vele sötétben, kulcson a nyomógomb kiszakad, mikrokapcsolók tönkremennek. Hátsó Gl szemek nyekergése. Küszöb és hátsó ív találkozásnál ledobja a festéket. Első hűtőtartó konzol ha nincs "karban" tartva elrohad. Külső féltengely porvédők elszakadnak, ha ugy-t teszel rá akkor pár év után is. Belső radiátor elkezd alattomosan ereszteni, automatáknál közvetlenül a váltóvezérlőre. Index elkezd balról vagy éppen jobbról nem visszatérni egyenesbe forduláskor. Kézifékbowdenek szintén nem örökéletűek (legtöbb Alfán elég furán lógnak egyébként-enyémen nem) Első kerékdőlés szépen kikúszik a gyári értékből még csupa új futóműcuccal is.
Hja én szeretem egyébként a 66-ot szerintem nagyon jó gép, meg is tartom még egy darabig, csak a tisztánlátás kedvéért írom a tapasztalatokat. 159-nél szerintem összességében jobb minőségű autó, tartósabb is talán azok alapján amiket olvasni a cartársaktól."
"Belül nem túl tágas a külső méretei ellenére, én mondjuk kényelmesen elférek benne. Megbízhatónak megbízható, de azért gondját kell viselni, öregségi és kopásból eredő bajok jönnek elő főleg, sok extra sok bajt tud okozni ahogy elhasználódik az egész autó. Futóműalkatrészek költségesek de jó sok van belőlük.(elöl 4 lengőkar 2 stab.pálca, hátul 4 lengőkar, összekötőkar, 2stab.pálca 2 lengőkarokat összekötő z alakú rudazat,rugók néha elfáradnak elöl és hátul is. Ha nincs Alfát szerető szerelőd, vagy épp magad nem foglalkozol mélyebben autókkal akkor érdemes keresni egyet megvétel előtt. Sokan megveszik mert mutatós nagy autó de nem számolnak a fenntartásával és hamar prüszkölnek a költségek meg idegesítő hibák miatt. Csomagtartó jó nagy de az üléseket nem lehet lehajtani, egy igazi úrias sedan. Van belőle benzines 2,0; 2,0 v6 tb, 2,5v6, 3,0v6 3,2 v6, dízelben csak 2,4 kezdetben 10 szeleppel majd 20-al 10v=136,140,150,20v=175,185 lóerős kivitelben. Benzineseknél nem illik a fogyasztást firtatni. Rovarlámpás automaták még zf-volt (benzinesben volt csak) a hirdetésben szereplő mozdony orrúban már volt a dízelben is automata de Aisin gyártmány, ha gond van vele nehéz jó szakit találni hozzá és drága hozzá az alkatrész. Facelifthez első fényszóró csak aranyárban van még bontottan is de legalább jó ritka, meg az összes facelift cucc az elejéről drága még bontva is ritkasága miatt. Faceliftes világos belsők szeretnek málni és jó csúnyák tudnak lenni.
Elektronikája kényes a megfelelő feszültségre, célszerű vigyázni, hogy jó karban legyen az akkumulátor és akkor nincs vele gond.
Jó állapotút ritkán hirdetnek, ezért nehéz jót kifogni közülük de nem lehetetlen még talán. Ha rendben van egyébként nagyon jól fekszik az úton, jó kis stabil autó igazán közvetlen még autószerű vezetési élménnyel, nem olyan túlszervózott anyaméh feeling mint a mostani friss gépek jelentős része....Majd eljön az első felső lengőkarok szilentjeinek nyekergése, központi zár motorok behalása,külső belső keringetés állító kar törése hibaüzenettel a klímakijelzőn tompa puffanásal ajtócsukódáskor jelezve a jelenlétét, csomagtartó fedél átvezető kábel törése(mint minden más lépcsőshátú autónál-igen bmw-k ben is el szokott törni pl) jó esetben csak a műszerfal izzó hibajelzője jelzi a hibát-nem világítanak az ajtón lévő helyzetjelzők, rossz esetben folyamatosan megy a csomagtérajtó nyitása vagy épp letestel és összeolvadnak a vezetékek. Csomagtartón lévő belső lámpák tolatólámpa borító része kireped kilyukad az UV-tól, vetítőlencse tükre a fényszóróban megég ezért nem látsz vele sötétben, kulcson a nyomógomb kiszakad, mikrokapcsolók tönkremennek. Hátsó Gl szemek nyekergése. Küszöb és hátsó ív találkozásnál ledobja a festéket. Első hűtőtartó konzol ha nincs "karban" tartva elrohad. Külső féltengely porvédők elszakadnak, ha ugy-t teszel rá akkor pár év után is. Belső radiátor elkezd alattomosan ereszteni, automatáknál közvetlenül a váltóvezérlőre. Index elkezd balról vagy éppen jobbról nem visszatérni egyenesbe forduláskor. Kézifékbowdenek szintén nem örökéletűek (legtöbb Alfán elég furán lógnak egyébként-enyémen nem) Első kerékdőlés szépen kikúszik a gyári értékből még csupa új futóműcuccal is.
Hja én szeretem egyébként a 66-ot szerintem nagyon jó gép, meg is tartom még egy darabig, csak a tisztánlátás kedvéért írom a tapasztalatokat. 159-nél szerintem összességében jobb minőségű autó, tartósabb is talán azok alapján amiket olvasni a cartársaktól."
dallosj2017-05-06 00:43:43 // 80622
Üdv Urak!
Szemtelen lennék és egy kis iránymutatást kérnék tőletek. 10 évig kappáztam, bátyám alfázik 6 éve 156-ossal, de 166-os kimaradt az ismerkedésből. Családnak nézelődünk valami kisebb értékű olasz nagyvadat, többek között kappát és hát ugye 166-ost. Hirdetnek egy 2.5 v6-ot Kecskeméten, annyit már tudok, hogy donx cartársé volt, vele a kontakt felvétel folyamatban. A kinézett 166-ost hétfőn mennénk megtekinteni.
Szóval. A kérdésem illetve kérésem az lenne, hogy valaki esetleg összetudná foglalni, hogy egy ilyen v6-os alfánál nagyjából mire lehet számítani? Nem fogyasztás érdekel, hanem tipikus hibák, beltér, rozsda, v6 motor gyengeségei :), futómű meg ilyenek. Szóval tipikus 166 betegségekre gondolok. Nem lesz időm átböngészni a teljes 166-os topicot, sajnos. Én magam részéről, főleg a típus ismerete miatt a kappa felé húz a szívem, de alkatrész ellátottság szempontjából a 166-ost jobb választásnak érzem. Az autó nem nekem lesz /sajnos/, hanem családtag akinél betegség miatt nem jöhet szóba a manual, csak az automata. Ettől is fázom azért, de azt már kiderítettem, hogy ZF váltóval szerelték, ami azért nem hátrány, ha jól gondolom. Szóval hálás lennék, ha valaki egy rövid vagy hosszabb összefoglalót tudna írni, hogy mire számíthatunk nagyjából egy 2.5 v6 250.000 km-t futott 166-osnál. :)
Szemtelen lennék és egy kis iránymutatást kérnék tőletek. 10 évig kappáztam, bátyám alfázik 6 éve 156-ossal, de 166-os kimaradt az ismerkedésből. Családnak nézelődünk valami kisebb értékű olasz nagyvadat, többek között kappát és hát ugye 166-ost. Hirdetnek egy 2.5 v6-ot Kecskeméten, annyit már tudok, hogy donx cartársé volt, vele a kontakt felvétel folyamatban. A kinézett 166-ost hétfőn mennénk megtekinteni.
Szóval. A kérdésem illetve kérésem az lenne, hogy valaki esetleg összetudná foglalni, hogy egy ilyen v6-os alfánál nagyjából mire lehet számítani? Nem fogyasztás érdekel, hanem tipikus hibák, beltér, rozsda, v6 motor gyengeségei :), futómű meg ilyenek. Szóval tipikus 166 betegségekre gondolok. Nem lesz időm átböngészni a teljes 166-os topicot, sajnos. Én magam részéről, főleg a típus ismerete miatt a kappa felé húz a szívem, de alkatrész ellátottság szempontjából a 166-ost jobb választásnak érzem. Az autó nem nekem lesz /sajnos/, hanem családtag akinél betegség miatt nem jöhet szóba a manual, csak az automata. Ettől is fázom azért, de azt már kiderítettem, hogy ZF váltóval szerelték, ami azért nem hátrány, ha jól gondolom. Szóval hálás lennék, ha valaki egy rövid vagy hosszabb összefoglalót tudna írni, hogy mire számíthatunk nagyjából egy 2.5 v6 250.000 km-t futott 166-osnál. :)
forrasr2017-05-05 16:26:46 // 80621
Mennyit mentél vele két év alatt kb? (KM)
Pedrus2017-05-05 10:55:59 // 80620
Üdv! Alfa romeo 164 2.0 ts 94- es évjárat Ar 64103 as motorkódú autómhoz keresek sevességváltót! Eset leg valakinek lenne e bontásban! E-mail címem vuki84@freemail.hu
Szépnapot
Szépnapot
Kazes☻2017-05-05 08:22:55 // 80619
Csongi cartárs '56 - órán is volt ilyesmi kis szivárgás, én meg nemrég cseréltem kormányművet...:-)
Lehet csak kis tömitetlenség pl. a csavarnál (réz tömítőgyűrű), rosszabb esetben hajszálrepedés a gumicsövezésen... Kutass! :-)
Lehet csak kis tömitetlenség pl. a csavarnál (réz tömítőgyűrű), rosszabb esetben hajszálrepedés a gumicsövezésen... Kutass! :-)
gradvolttomi2017-05-05 07:51:08 // 80618
Köszönöm a gyors választ. :)
Szervóolaj nem fogy, folyamatosan ellenőrizve vannak a folyadékok... Megvizsgáljuk...
Szervóolaj nem fogy, folyamatosan ellenőrizve vannak a folyadékok... Megvizsgáljuk...
Kazes☻2017-05-05 07:38:46 // 80617
Kormányszervó.
gradvolttomi2017-05-05 07:36:26 // 80616
vologya[kendács mester]2017-05-05 07:07:56 // 80615
Én csak a hátuljába raktam mindenhova ugyan ilyet és 2 éve nagyon jól bírja.
Trumpf (NagyVad)2017-05-04 22:25:20 // 80614
Smith2017-05-04 22:07:02 // 80613
Köszi a képet! Örülök, hogy jó helyre kerültek a szép kerekek!!!!
Putyesz2017-05-04 20:06:12 // 80612
Föckös2017-05-04 12:14:08 // 80611
hát a depos xarul világít ez tény.
van nekem felújított elvileg :-)
van nekem felújított elvileg :-)
Kávé Feri2017-05-04 10:36:03 // 80610
na pontosan erről van szó nálam is, akkor nem akarnak nagyon átverni. A csöveket legyártatják itthon, nem készen veszik (elméletileg 6 méter cső kellene bele, azt mondták az nem drága). Ha kész lesz a munka beszámolok, hogy mi történt , milyen lett. Utána viszem alvázvédelemre DZ-hez, arra is kíváncsi leszek, mit találunk egy 166-os alján, 16 év után :)
atis_166jtd2017-05-04 09:42:19 // 80609
Vagy veszel depos lámpát és ha szarúl világít átrakod a valeo foncsort.
atis_166jtd2017-05-04 09:39:54 // 80608
Minden fékcső fémből van egy darabig. Azt kell cserélni vagy a gumit. Nagyon ritka mikor a fémet cserélni kell.
forrasr2017-05-03 22:08:40 // 80607
Én cseréltem a fém fékcsöveket ami a padló alatt megy hátra a kerekekhez, 30e-volt a két gyári cső 2012-ben. A középdob alu hővédője el volt szabadulva, az hozzáért-lement róla a korrózióvédelem és így kilyukadt az egyik. Valóban a tankot levettem mert felette megy el. Nem volt kicsi munka összességében, mert minden kötőelem össze volt gyógyulva.
Kimis1112017-05-03 20:43:07 // 80606
Hát akkor rajta! A múltkor én is akartam venni,de aztán felújítottam.
Mr. Z2017-05-03 20:32:28 // 80605
hát csak a foncsort is cserélni kéne ( az van felújított) de aztán pakk a kavics, mondom, tököm kicserélem egy új valeora és nincs probléma. mert a helyzetjelző tartó pipa szerűség se az igazi. mondom itt a jel hogy cseréljem.
Kazes☻2017-05-03 19:55:42 // 80602
Ez érdekes... Én a '96-os Alfámon cseréltem, de azok valóban rosszak voltak... persze ettől lehetnek a tieid is, csak hát... no... :) Elég borsosnak tűnik... : /
Kimis1112017-05-03 19:45:52 // 80601
Láttam a múltkor Ebay-en. 60-ra jött ki a pár. Mi van a Tiéddel? Nem tetted bele a ledet?
Mr. Z2017-05-03 17:31:21 // 80600
kérdeztem neki sincs valeo
Kávé Feri2017-05-03 15:37:11 // 80599
hátsó fékcsövek, fémből vannak "sajnos". 2001-es az autó.
pettinke2017-05-03 15:32:26 // 80598
milyen fékcső?
tipikusan a gumi szokott elöregedni, de szerintem ahhoz azért tankot nem kapunk le.
ha a fém, amit kevésbé hiszek, akkor az húzósabb.
tipikusan a gumi szokott elöregedni, de szerintem ahhoz azért tankot nem kapunk le.
ha a fém, amit kevésbé hiszek, akkor az húzósabb.
Kávé Feri2017-05-03 15:29:04 // 80596
sziasztok,
ma voltam műszakin, és megbukott az autó, mondván a hátső fékcsövek cserére szolrulnak. 40-50 közé lőtték be a munkadíjat, mondván le kell szedni a tankot stb. hatalamas meló. Van valakinek tapasztalata fékcső cserével kapcsolatban ?
ma voltam műszakin, és megbukott az autó, mondván a hátső fékcsövek cserére szolrulnak. 40-50 közé lőtték be a munkadíjat, mondván le kell szedni a tankot stb. hatalamas meló. Van valakinek tapasztalata fékcső cserével kapcsolatban ?
Smith2017-05-03 14:14:12 // 80595
Én 84-ért vettem párban Erhardtól ezt a Valeot. (halogén, és a régiről építettem át a xenonos részt)
Kérdezz rá, hátha tud most is.
Kérdezz rá, hátha tud most is.
Mr. Z2017-05-03 13:44:04 // 80594
az a baj unix-on lenne 50%-om de ott meg nincs Valeo lámpa.
Esetleg valaki egy olcsó linket tud? Valeo lámpára? Google nem hoz semmit, vagy nincs készleten vagy annyi lenne mint egy donorautó. Ilyen 60 körül volt a UNIX-on tehát olyan 30-40-be jó lenne. De mindenhol a depo-t találom és arról én is azt olvastam, hogy szar
Esetleg valaki egy olcsó linket tud? Valeo lámpára? Google nem hoz semmit, vagy nincs készleten vagy annyi lenne mint egy donorautó. Ilyen 60 körül volt a UNIX-on tehát olyan 30-40-be jó lenne. De mindenhol a depo-t találom és arról én is azt olvastam, hogy szar
Smith2017-05-03 10:35:21 // 80593
66-ban már próbálkoztak vele páran... Pórul jártak.
Ha valaki, végre megvenné a kocsimat, és elkezdené bontani, abban lenne 1 pár pöpec hibátlan gyári xenon lámpa, amit 3 éve vettem újan. Ha nem sürgető a dolog, esetleg várj, hátha hamarosan sorrakerül.
Ha valaki, végre megvenné a kocsimat, és elkezdené bontani, abban lenne 1 pár pöpec hibátlan gyári xenon lámpa, amit 3 éve vettem újan. Ha nem sürgető a dolog, esetleg várj, hátha hamarosan sorrakerül.
Béci Ɨ|ѯ2017-05-03 09:31:10 // 80592
A 156-hoz kifejezetten szar minőségűt gyárt, gondolom a 166-hoz való se lehet jobb.
pettinke2017-05-03 08:04:55 // 80591
nem tudom, a '66-ban mennyire szar, a kollégám a Passatjához vett és 1 hónapig káromkodott, aztán kidobta és vett bontottat.
atis_166jtd2017-05-03 07:33:33 // 80590
Hát nagyon ne éld bele magad. Magyarország térkép nincs hozzá egyébként se. Viszont igy nem tudod az órát beállítani ha rá van dugva a olvasó. Ne lepődj meg.
Mr. Z2017-05-02 21:44:40 // 80589
sziasztok.
DEPO első lámpa teljesen felejtős?
DEPO első lámpa teljesen felejtős?
hurvinka2017-05-02 21:32:32 // 80588
Ne már.... már beleéltem magamat, h jó lesz az ha én azt kipucolom, meg beállítom. :o
hurvinka2017-05-02 21:31:26 // 80587
Köszöntem, nézem is :)
gradvolttomi2017-05-02 20:59:15 // 80586
Küldtem közben az adatlapon megadott mailcímre.
atis_166jtd2017-05-02 20:56:47 // 80585
A navit hagyd, nem fog működni.
gradvolttomi2017-05-02 20:55:41 // 80584
Szia,
Ha adsz egy mailcímet pdf-ben tudom küldeni...
Ha adsz egy mailcímet pdf-ben tudom küldeni...
hurvinka2017-05-02 19:36:28 // 80583
Üdv, az Uraknak! ICS kezelési anyagot keresek magyar nyelven. Van esetleg valakinek? Illetve, ha a térkép olvasó oldalában lévő zöld led lassan villog, akkor lehet van bent lemez, csak nem tudja olvasni esetleg valamiért? Újat nem tudok betenni, mert egy retesz szerű megakadályozza ezt a nyílás mögött.
bszl2017-05-02 18:19:30 // 80582
http://www.radio-code.rs/alfa-romeo
balu1072017-05-02 12:51:32 // 80581
Sziasztok!
Egy kis segítségre volna szükségem, 2001-es 2.4 JTD 166-os alfához ICS-hez kódot lehet-e valahonnan vadászni, vagy kompletten érdemes cserélni olyanra amihez megvan a gyári kód? Illetve van-e valakinek eladó ICS-e kóddal együtt?
Egy kis segítségre volna szükségem, 2001-es 2.4 JTD 166-os alfához ICS-hez kódot lehet-e valahonnan vadászni, vagy kompletten érdemes cserélni olyanra amihez megvan a gyári kód? Illetve van-e valakinek eladó ICS-e kóddal együtt?
Smith2017-05-01 20:35:10 // 80580
Eléggé tk. Bontani kene de en nem tudom. Sajat labon menni nem tud, csak par metert.
Jobb-e? Inkabb mas, fogalmazzunk igy. Nem ugyanaz a kategoria, nem ugyanaz a feeling. Ettol fuggetlenul imadom az 59-et, csak mas erzes benne ulni mint egy 66-ban.
Jobb-e? Inkabb mas, fogalmazzunk igy. Nem ugyanaz a kategoria, nem ugyanaz a feeling. Ettol fuggetlenul imadom az 59-et, csak mas erzes benne ulni mint egy 66-ban.