Grando2012-09-26 11:54:21 // 64329
Kicsit mintha még az objektív is könnybe lábadt volna... :DDD
tipoatti2012-09-26 09:15:16 // 64328
Sanyiiiii2012-09-24 20:02:50 // 64327
Üdvözletem az Uraknak!
Érdeklődnék, akinek már van valamilyen tapasztalata, hogy 164 V6 Turbohoz milyen lefújó szelepet ajánlotok!
Köszi előre is :)
Érdeklődnék, akinek már van valamilyen tapasztalata, hogy 164 V6 Turbohoz milyen lefújó szelepet ajánlotok!
Köszi előre is :)
atis_166jtd2012-09-23 21:15:01 // 64326
Esetleg nem lehet kontakt hiba a gázpedál helyzetérzékelőnél?
Joszti2012-09-23 16:04:01 // 64325
ezen én már túl vagyok mret először én is erre gondoltam de sajna a ledugózás nem oldotta meg a problémát
Véncsont2012-09-23 15:45:52 // 64324
Aloha !
Nekem mielőtt teljesen eldugult az egr ezeket a tüneteket produkálta utána már ezt sem... és sehogy sem ment :S .Egr, szívócsonk és hozzá kapcsolódó kütyük tisztítása megoldotta a problémát. Később az egr ledugózása jegelte a jó állapotot. Ez persze nem egy szakvélemény csak egy esetleges hibalehetőség.
Nekem mielőtt teljesen eldugult az egr ezeket a tüneteket produkálta utána már ezt sem... és sehogy sem ment :S .Egr, szívócsonk és hozzá kapcsolódó kütyük tisztítása megoldotta a problémát. Később az egr ledugózása jegelte a jó állapotot. Ez persze nem egy szakvélemény csak egy esetleges hibalehetőség.
Joszti2012-09-23 15:20:28 // 64323
Helló üdv mindenkinek. A segitségeteket kérném ha valaki tudna hozzászólni hogy mi lehet a hiba 166 2.4 jtd a tünet teljesen rendszertelenül jelentkezik amikor rossz akkor az auto csak a gázpedál félig benyomása után reagál és nem akar rendesen menni aztán egyszercsak megjavul és akkor tökéletesen megy. ha valakinek van valami ötlete hogy mi lehet ez kárem irja meg előre is köszi.
Alfás Viktor (NagyVad)2012-09-22 07:21:48 // 64322
Hali szakikák!
166 kórmányműbe lehet kapni perselyt a két végébe?
Köszike!
166 kórmányműbe lehet kapni perselyt a két végébe?
Köszike!
W.2012-09-22 06:31:10 // 64321
:DDD... Azonnal visszarakom én is!
vm2012-09-22 00:45:04 // 64320
Az jó a 164-be is? Vagy jobban járok a 166-éval? ;-)
atis_166jtd2012-09-22 00:12:25 // 64319
Csak szolok hogy van 2012es frissités a navihoz a navteqnél.
W.2012-09-21 20:47:43 // 64317
Ezen már túl vagyok! :)) Sk. kib....tam a pi...ba, hogy jó magyarosan fogalmazzak! :))
Andy2012-09-21 20:23:41 // 64316
Nagy tapasztalatom van 166-nál, a csomagtartóban lévő elektronikai egységek reparálásában. Megiszok gyorsan néhány felest és úgy megcsinálom a navid, hogy csak na! :))
Nem kell hozzá más, csak
meg
És mivel úr vagyok, ingyen végzem a műveletet! :P :))))
Nem kell hozzá más, csak
meg
És mivel úr vagyok, ingyen végzem a műveletet! :P :))))
W.2012-09-21 19:26:21 // 64314
Tényleg! Van hazai lemez a Navihoz, mert nem műxik nekem sem...:))
Zoli19802012-09-21 18:13:31 // 64313
Bocs, hogy élek.. :))))
Grando2012-09-21 18:06:34 // 64312
Azzal a navival semmire se megy már az ember. Kelet-Közép-Európát sose tudott, a nyugati rész is már hót elavult, ráadásul ha be van kötve, akkor az órát is csak onnan hajlandó frissíteni.
Ne bénázzunk már itt ezzel havi rendszerességgel. :))
Ne bénázzunk már itt ezzel havi rendszerességgel. :))
Zoli19802012-09-21 16:38:02 // 64311
Akitől kaptam, az övébe állítólag még a CD tárhoz se ment hátra kábel. Megvette, mert hogy jó dolog, de így járt.
Akkor ha valakinek esetleg kell egy navi az autóhoz, nálam van :)
Akkor ha valakinek esetleg kell egy navi az autóhoz, nálam van :)
Cro1662012-09-21 16:14:34 // 64310
Szerintem nem mindegyiknek van. Legalább is a tapasztalatok szerint:) Meg az enyémbe sincs:D
Zoli19802012-09-21 15:53:01 // 64309
Létezik, hogy nem mindegyik 166-ban van a navinak csatlakozási lehetősége? A CD-táré megvan, azt be is szereltem, de ugyanott a navihoz nem találok semmit...
Zoli19802012-09-21 15:51:29 // 64308
Ok, köszi, megvan. Már csak kedv kell hogy bemásszak a csomiba, és megnézzem :)
forrasr2012-09-21 08:37:33 // 64307
Nekem volt szerencsém már levenni a tankot fékcső csere miatt, a csomagtérből tudod elérni a szívóegységet, ott van a tankszellőztető is, ha teletöltöd akkor az alacsonyabban van mint a betöltő magassága, és ha a szellőztető nem jó, akkor ott ki tud folyni az üzemanyag, vagy elképzelhető még, a betöltő cső bilincsénél is.
forrasr2012-09-21 08:35:22 // 64306
Nem a fékek kopottságára gondoltam, hanem a fékfolyadék tartály tetejében lévő úszós szenzor hibájára, én azt nézném meg a helyedben.
Zoli19802012-09-20 21:40:18 // 64305
Kb igen. Féltem belevágni, tudtam, hogy sok pénzbe fáj majd. De most azt mondom, megérte. Nagyon sok autóval volt dolgom, de ezt szeretem.
GTPeti2012-09-20 21:34:52 // 64304
A kedvelt idézeteim között van egy ilyen:
"Az olasz autó – pláne ha ilyen nagy – olyan szinten képes a bőröd pórusain beszivárogni egészen a lelkedig, hogy mindent megbocsátasz neki, de tényleg mindent." - Vályi Pista a 8.32 kapcsán
Erről beszélsz, ugye? :)
"Az olasz autó – pláne ha ilyen nagy – olyan szinten képes a bőröd pórusain beszivárogni egészen a lelkedig, hogy mindent megbocsátasz neki, de tényleg mindent." - Vályi Pista a 8.32 kapcsán
Erről beszélsz, ugye? :)
Zoli19802012-09-20 21:33:14 // 64303
A hibái ellenére imádom én ezt a dögöt. Használtan vettem, tisztában voltam vele, hogy eleinte lesznek kissebb gondok. Az asszonyt se cserélem(jük) le, mert néha makacskodik... :D
Viszont asszonnyal ellentétbe, ezután még megfordulnak az utcán :))))
Viszont asszonnyal ellentétbe, ezután még megfordulnak az utcán :))))
GTPeti2012-09-20 21:26:14 // 64302
(Kieg.: Ezt itt azért írtam, mert szerintem egy 166 tipikusan az az autó, amiből később egy körberajongott "klasszikus" lesz.)
GTPeti2012-09-20 21:15:59 // 64301
"Jesszusom! Lassan tényleg levákuumfóliázom és elteszem vagy tíz-tizenöt évre a 166-ot..."
Like.
Nekem van egy olyan tézisem, hogy egy ilyet meglépni bizonyos (különleges) autókkal, nem lenne egy rossz befektetés. (Persze csak "sokadik" befektetésnek. Vagyis olyannak, akinek tényleg sok pénze van...)
Like.
Nekem van egy olyan tézisem, hogy egy ilyet meglépni bizonyos (különleges) autókkal, nem lenne egy rossz befektetés. (Persze csak "sokadik" befektetésnek. Vagyis olyannak, akinek tényleg sok pénze van...)
Zoli19802012-09-20 21:07:36 // 64300
Üléslap alatt nincs, az tuti. :)
Grando2012-09-20 20:59:15 // 64299
Jesszusom! Lassan tényleg levákuumfóliázom és elteszem vagy tíz-tizenöt évre a 166-ot... :(((
Sztem a csomagtér felől férsz hozzá ott a dolgokhoz (üzemanyag-szivattyú pl.). De a hátsó üléspadot sem nehéz levenni, hogy meglesd esetleg. De ott sztem nincs lik lefelé.
Sztem a csomagtér felől férsz hozzá ott a dolgokhoz (üzemanyag-szivattyú pl.). De a hátsó üléspadot sem nehéz levenni, hogy meglesd esetleg. De ott sztem nincs lik lefelé.
F412012-09-20 20:57:18 // 64298
Passz!
Ha annyir kopott lenne az első fék,akkor -gondolom- jelezné a kopást az adott ikonnal.
Elviszem szerelőhöz,aztán meglátjuk.
Ha annyir kopott lenne az első fék,akkor -gondolom- jelezné a kopást az adott ikonnal.
Elviszem szerelőhöz,aztán meglátjuk.
Zoli19802012-09-20 19:30:32 // 64297
Sziasztok.
Az üzemanyagtanknak van valahol az utastérben hozzáférési pontja? Teletankolásnál kifolyik a tank felső részén a 2 hátsó kerék közt pont középen a felesleg, 2 alkalommal is "otthagytam" a kúton pár litert az aszfalton.
Ja, a "ne tankold tele" szintű ötletek nem érdekelnek :)))))
Zoli
Az üzemanyagtanknak van valahol az utastérben hozzáférési pontja? Teletankolásnál kifolyik a tank felső részén a 2 hátsó kerék közt pont középen a felesleg, 2 alkalommal is "otthagytam" a kúton pár litert az aszfalton.
Ja, a "ne tankold tele" szintű ötletek nem érdekelnek :)))))
Zoli
forrasr2012-09-20 10:09:27 // 64296
Szia!
Ha jól emlékszem csak egy úszós érzékelő van a fedéllel egybeépítve, nem lehet hogy a szintjelző nem 100%-os, vagy a stekker, csatlakozók elég gyatrák a gépben, szokott viccelni velem a két hátsó belső lámpa is a csomgatartófedélen(helyzetjelzők) ha megpiszkálom a csatit akkor jó egy darabig, aztán hol világit hol nem.
Ha jól emlékszem csak egy úszós érzékelő van a fedéllel egybeépítve, nem lehet hogy a szintjelző nem 100%-os, vagy a stekker, csatlakozók elég gyatrák a gépben, szokott viccelni velem a két hátsó belső lámpa is a csomgatartófedélen(helyzetjelzők) ha megpiszkálom a csatit akkor jó egy darabig, aztán hol világit hol nem.
F412012-09-19 20:17:20 // 64295
Még nem olvastattam ki földi :-).
Bíztam benne, hogy utántöltéssel megoldódik a gond.Tévedtem!
Bíztam benne, hogy utántöltéssel megoldódik a gond.Tévedtem!
Zoli19802012-09-19 19:27:39 // 64294
Szia.
Kiolvastattad a hibát? Hátha megmondaná, mi a baja. Nem lehet hogy valamelyik szenzor szórakozik veled? Ha nem fogy az olaj, nem veszel észre semmi változást az autó fékhatásán, akkor sanszos lehet.
Üdv: egy földid :)
Kiolvastattad a hibát? Hátha megmondaná, mi a baja. Nem lehet hogy valamelyik szenzor szórakozik veled? Ha nem fogy az olaj, nem veszel észre semmi változást az autó fékhatásán, akkor sanszos lehet.
Üdv: egy földid :)
F412012-09-19 19:16:05 // 64293
Már kezd égni a képem, hogy mindig aproblémáíimmal jövök :-(
A fékfolyadékos történet nem oldódott meg.
Ma elindultam, már világított a visszajelző.Megálltam, megnéztem a fék folyadékot, a maxon van.
Elindultam újra, akkor nem jelzett, majd menet közben felgyulladt az ikon.
Megálltam egy boltnál, mikor elindultam, megint nem jelzett.
A kézifék kötelek tavaly lettek cserélve, meg amúgy sem használtam mostanában.
Mi a bánat baja lehet?
Tanácstalan vagyok, mert szombaton mennék Ausztriába, bár nem messze, kb. 100 km oda-vissza, de nem tudom, hogy el merjek-e így indulni.
A fékfolyadékos történet nem oldódott meg.
Ma elindultam, már világított a visszajelző.Megálltam, megnéztem a fék folyadékot, a maxon van.
Elindultam újra, akkor nem jelzett, majd menet közben felgyulladt az ikon.
Megálltam egy boltnál, mikor elindultam, megint nem jelzett.
A kézifék kötelek tavaly lettek cserélve, meg amúgy sem használtam mostanában.
Mi a bánat baja lehet?
Tanácstalan vagyok, mert szombaton mennék Ausztriába, bár nem messze, kb. 100 km oda-vissza, de nem tudom, hogy el merjek-e így indulni.
Cro1662012-09-19 08:15:25 // 64291
Gratu az új családtaghoz:)
Grando2012-09-18 19:10:11 // 64290
Köszi! Ez már a 98-as ráncfelvarrott, dizájnosított belsőterű változat. Abszolút bejön. :)))
A kis 33 meg egyelőre megvan. Néha megmozgatom. Persze el kéne(?) adni, de amilyen áraik vannak... Annál a vas maga többet ér, meg az is, hogy van, és nem a nagyvadat aprítom a városban, ha nagyritkán kikocsizok.
Persze, ha vki szeretne ilyet, azért szóljon. De kupeckodni, okoskodni nem vagyok hajlandó körülötte. 250, kell vagy nem kell alapon. 1-2 rozsdával (küszöb, jobb első ajtó közepe, nem több, nem is kevesebb helyen), téli/nyári gumikkal, felújított motorral, új első fékekkel, stb. stb. :)))
Na szóval izé... úgy lebeg a státusza pillanatnyilag. Annyit sem ér, hogy alkudozzak körülötte, meg mutogassam és fárasszanak, idegeljenek. Legalábbis most épp. :DDD
A kis 33 meg egyelőre megvan. Néha megmozgatom. Persze el kéne(?) adni, de amilyen áraik vannak... Annál a vas maga többet ér, meg az is, hogy van, és nem a nagyvadat aprítom a városban, ha nagyritkán kikocsizok.
Persze, ha vki szeretne ilyet, azért szóljon. De kupeckodni, okoskodni nem vagyok hajlandó körülötte. 250, kell vagy nem kell alapon. 1-2 rozsdával (küszöb, jobb első ajtó közepe, nem több, nem is kevesebb helyen), téli/nyári gumikkal, felújított motorral, új első fékekkel, stb. stb. :)))
Na szóval izé... úgy lebeg a státusza pillanatnyilag. Annyit sem ér, hogy alkudozzak körülötte, meg mutogassam és fárasszanak, idegeljenek. Legalábbis most épp. :DDD
tipoatti2012-09-18 18:37:04 // 64289
Grat, szép kis rosso!!! A 33-mal mi lesz?
Grando2012-09-18 18:26:59 // 64288
Na ez itt az! Az "új" GTV a famíliában.
Vettük, hogy legyen. Kriszta autója, ő jaszkarizik vele. A gimnazisták a vasútállomás parkolónál reggelente már előre köszönnek neki, annyira vagány lett. :DDD
2.0 TS, mert V6 csak egy lehet. A fényezése ramaty állapotban van (egyelőre), de tavasszal új mázat kap. Műszakilag viszont meglepően rendben van. Kapott eddig új vezérlést, meg olajat, meg hűtőt-vízszivattyút-termosztátot. Kap még új gyertyákat, egy első kipuffdobot (vagy csövet), hátsó lengéscsillapítókat, hátsó egyenes lengőkarokat (az lesz húzós kicsit).
A belsőtere nagyon kulturált, mindene működik (elektronyos ketyerék, klíma stb.). Egyedül a bal oldali külső kilincsgomb ragadozik be néha, de ha meghúzzuk a belső kilincset, akkor kiakad.
Bazijó kis kocsi, nagyon bírom, néha elkunyerálom. A TS motor karaktere abszolút tetszik (persze nem a V6-tal összemérve). Tempós, karakánul autózható gép, nagyon nem versenyautó - talán sokan ezt nem látják, ezért hajtják szét szegényeket.
Dióhéjban... ;)))
Vettük, hogy legyen. Kriszta autója, ő jaszkarizik vele. A gimnazisták a vasútállomás parkolónál reggelente már előre köszönnek neki, annyira vagány lett. :DDD
2.0 TS, mert V6 csak egy lehet. A fényezése ramaty állapotban van (egyelőre), de tavasszal új mázat kap. Műszakilag viszont meglepően rendben van. Kapott eddig új vezérlést, meg olajat, meg hűtőt-vízszivattyút-termosztátot. Kap még új gyertyákat, egy első kipuffdobot (vagy csövet), hátsó lengéscsillapítókat, hátsó egyenes lengőkarokat (az lesz húzós kicsit).
A belsőtere nagyon kulturált, mindene működik (elektronyos ketyerék, klíma stb.). Egyedül a bal oldali külső kilincsgomb ragadozik be néha, de ha meghúzzuk a belső kilincset, akkor kiakad.
Bazijó kis kocsi, nagyon bírom, néha elkunyerálom. A TS motor karaktere abszolút tetszik (persze nem a V6-tal összemérve). Tempós, karakánul autózható gép, nagyon nem versenyautó - talán sokan ezt nem látják, ezért hajtják szét szegényeket.
Dióhéjban... ;)))
Grando2012-09-18 17:32:02 // 64287
Hali! A hűtőd még az eredeti? :))
Van-e jellemző menethelyzet/környezeti feltétel, amikor túlmelegszik a rendszered? Teszem azt: araszolós, sűrű forgalomban haladás, sok meg-megállással
vagy
hegymenet
vagy
normál városi forgalom nagy kánikulában, üzemelő klímával
... hasonlók.
És mondjuk ezzel szemben teszem azt országúti vagy autópályás haladáskor, vagy mondjuk olyankor, amikor úgyszólván "menetszél többlet" van, akkor minden klappol, és nincs melegedés.
Azért kérdezem, mert nálam hasonló volt a helyzet a V6-tal. Még az eredeti hűtője volt. A hűtőcsere óta gyönyörűen üzemel minden.
Illetve most vettünk egy 2.0 TS GTV-t, és ugyanez volt a betegsége. Azzal kezdtem, hogy a kötelező cserék mellett cseréltük a hűtőt és a vízszivattyút is. Azóta istencsászár - még volt idő kánikulában tesztelni.
Szóval egy kérdés, amin érdemes esetleg elmerengeni: Hány éves a hűtő? (nem a kapitány). ;)))
Van-e jellemző menethelyzet/környezeti feltétel, amikor túlmelegszik a rendszered? Teszem azt: araszolós, sűrű forgalomban haladás, sok meg-megállással
vagy
hegymenet
vagy
normál városi forgalom nagy kánikulában, üzemelő klímával
... hasonlók.
És mondjuk ezzel szemben teszem azt országúti vagy autópályás haladáskor, vagy mondjuk olyankor, amikor úgyszólván "menetszél többlet" van, akkor minden klappol, és nincs melegedés.
Azért kérdezem, mert nálam hasonló volt a helyzet a V6-tal. Még az eredeti hűtője volt. A hűtőcsere óta gyönyörűen üzemel minden.
Illetve most vettünk egy 2.0 TS GTV-t, és ugyanez volt a betegsége. Azzal kezdtem, hogy a kötelező cserék mellett cseréltük a hűtőt és a vízszivattyút is. Azóta istencsászár - még volt idő kánikulában tesztelni.
Szóval egy kérdés, amin érdemes esetleg elmerengeni: Hány éves a hűtő? (nem a kapitány). ;)))
Arno1662012-09-18 15:02:28 // 64286
Túlhűteni nem fogja, mert kikapcsol ha visszahűtötte eléggé.
Azzal ne foglalkozz, h gyujtas utan ujra 90. Ez egy trükk benne amiatt amit írtam.
Vmi oka van, hogy felmegy normál üzemben.
Vagy kh, vagy a motor melegszik tul. Elso korben ezt kene eldonteni, melyik.
ECU-t olvasva hany fokot mutat a diag cucc, amikor normalis / meleg.
Illetve diag progi tudja kapcsolni a venti fokozatokat is teszt keppen.
A.
Azzal ne foglalkozz, h gyujtas utan ujra 90. Ez egy trükk benne amiatt amit írtam.
Vmi oka van, hogy felmegy normál üzemben.
Vagy kh, vagy a motor melegszik tul. Elso korben ezt kene eldonteni, melyik.
ECU-t olvasva hany fokot mutat a diag cucc, amikor normalis / meleg.
Illetve diag progi tudja kapcsolni a venti fokozatokat is teszt keppen.
A.
Atya2012-09-18 14:44:25 // 64285
Ja!
Új az aksi, saruk tiszták és lekezelve, konzerválva. Ott nem lehetne semmi hiba!?
Új az aksi, saruk tiszták és lekezelve, konzerválva. Ott nem lehetne semmi hiba!?
Atya2012-09-18 14:43:23 // 64284
Testkábel jó, most cseréltük. Ha leállítom, és azonnal ismét gyújtást adok rá, akkor normál 90°-t mutat, még ha beindítom is.
ECU kiolvasva semmi hibát nem ír.
Ha meg csak a kettes fokozat menne, akkor túl kellene hűtenie a rendszert - szerintem.
Az ellenállás ha kimegy, tudtommal akkor csak kettes fokozat van, de itt lehet, hogy keverem az utastérfűtéssel. (?) Ott tuti, hogy csak magas fokozaton dolgozik a ventillátor.
Az a bajom, hogy nem mindig csinálja, bár mostanában egyre gyakrabban. Ráadásul a leállít-újra indít akciónál pár percig ismét jónak tűnik.
Talán most fog az elektromos rendszer meghalni?
ECU kiolvasva semmi hibát nem ír.
Ha meg csak a kettes fokozat menne, akkor túl kellene hűtenie a rendszert - szerintem.
Az ellenállás ha kimegy, tudtommal akkor csak kettes fokozat van, de itt lehet, hogy keverem az utastérfűtéssel. (?) Ott tuti, hogy csak magas fokozaton dolgozik a ventillátor.
Az a bajom, hogy nem mindig csinálja, bár mostanában egyre gyakrabban. Ráadásul a leállít-újra indít akciónál pár percig ismét jónak tűnik.
Talán most fog az elektromos rendszer meghalni?
Alfás Viktor (NagyVad)2012-09-17 20:58:55 // 64283
Nekem akkor volt hasonló hibám mikor rossz volt a akksi sarum!
Nézd csak meg a sarukat!
Megéri!
Nézd csak meg a sarukat!
Megéri!
Arno1662012-09-17 16:29:21 // 64282
Nalam a valto-kaszni közti testkábel kh csinált ilyet.
De az is lehet "megnyúlt" a hőfokmérőd, sajnos a muszerfalon levő kijelző "tuliskolazott" , kicsit csal, csak akkor megy 90 főlé, ha tartósan ott van a víz.
(H leállított motornál ne 110-et mutasson, amitől frászt kap az ember :)
Egy diag progival erdemes lenne kiolvasni az ECU mit mér ilyenkor.
(kulon homeron vannak a muszerfallal)
A ventillatorod mindket fokozata megy, nemlehet h az elotet ellenallas szakadt, es csak a 2-es fokozat megy?
De az is lehet "megnyúlt" a hőfokmérőd, sajnos a muszerfalon levő kijelző "tuliskolazott" , kicsit csal, csak akkor megy 90 főlé, ha tartósan ott van a víz.
(H leállított motornál ne 110-et mutasson, amitől frászt kap az ember :)
Egy diag progival erdemes lenne kiolvasni az ECU mit mér ilyenkor.
(kulon homeron vannak a muszerfallal)
A ventillatorod mindket fokozata megy, nemlehet h az elotet ellenallas szakadt, es csak a 2-es fokozat megy?
Atya2012-09-16 00:35:55 // 64281
Ciao Márkatársak!
Találkozott valaki a következő hibával: - Menet közben a víz hőmérséklete mutató szerint megemelkedik, akár a nemkívánatos piros mezőig. Avagy hirtelen vissza lemegy mutató szerint a tuti 90°-ra.
DE! Ha a felemelkedett hőfoknál gyújtást lekapcsolom, majd vissza, akkor a mutató a tuti pozícióban áll!
Az egésznek olyan kontakt probléma jellegű kisugárzása van, de ebbe mélyen én nem tudok belemenni.
Várom szíves tanácsaitokat!
(Valaki, aki érti és tudja a villamosságot 166-n?)
Találkozott valaki a következő hibával: - Menet közben a víz hőmérséklete mutató szerint megemelkedik, akár a nemkívánatos piros mezőig. Avagy hirtelen vissza lemegy mutató szerint a tuti 90°-ra.
DE! Ha a felemelkedett hőfoknál gyújtást lekapcsolom, majd vissza, akkor a mutató a tuti pozícióban áll!
Az egésznek olyan kontakt probléma jellegű kisugárzása van, de ebbe mélyen én nem tudok belemenni.
Várom szíves tanácsaitokat!
(Valaki, aki érti és tudja a villamosságot 166-n?)
Pedrus2012-09-15 20:34:33 // 64280
Rendezünk egy mini találkozót!!! :)