hátha valakit érdekel... nem régen úgy jártam a járgánnyal hogy indittottam egy pattanás és nem állt vissza a kulcs a normál állapotába... eltört a viszahúzó rugó
rendesen szét kell kapni hozzá a kormány és a körüli dolgokat hgoy javítható legyen...
szóval menetrend a kövi
- az alsó legyíló baszinát ami a biztiket is fedi le kell nyítni
- a kormányoszlop burkolat belső alsó csavarjával tudunk kezdeni majd az összes többi
- a kománylufi csatlakozót az alsó burkolatban széthuzzuk
- kormánylufi leszed ( itt is van egy csatlék), kormány is lehetőleg ne forgassuk el az alsó részt mert a kormánylufi megesznvedi!!!! ahog ylevetted a kormáyn rakd le majd úgy rakd is fel!!!
- két csavar fogja a karos dobozt na meg pár csatlakozó
- a gyujtáskapcsolót fogó alu tömbön van egy gombafejű fényes baszina... M6 os csavar azt kell kitekerni előtte valamilyen úton módon nútot kell bele eszkábálni, pici akkus fúró egy picike kis vágókoronggal nagyon jó erre a célra
- az immo fekete kis karikáját pont a múszerfal felől fogja egy pöcök kiakaszt lehúz
- kijön a zártest
- a kábeleket kötegelőktől megszabadít és a gyujtáskapcsoló kábelénél figyeljünk oda kétoldalt lezártja egy egy bedugott stift, plusz még a nyomós pöckök!, teháét stiftek ki, pöckök össze és szétjön, ekkor lehet kibujtatni a kábelt...
- a kulcs megfelelő állásában azártest oldalán be lehet nyomni egy pököt és szépen szét lehet húzni a zárat
- az alsó részt kép oldalsó furaton keresztül megnyomva a müanyagot jön ki a zártestből, itt vanak tulajdonképpen az érintkezők
- vigyázzunk itt van egy pici pár mm es alkatrész ami rohadtul könynen el tud veszni... :)
- ezután egy 1.6mm es rugót szépten rátekerünk egy 10mm es fúrószárra szorosan, majd méretre hajtogatjuk vágjuk
- összeszerelés fordítva :)