alfaromeo332012-03-16 13:48:07 // 77771
Segítsetek! Három csavar van a dupla-weber karbimon. kettő oldalt, amik rugósak, azt hiszem, és egy srégont a gyújtáselosztó felé. Hogy állítsam be őket, hány menetet csavarjak rajtuk ki-be, mert nincs műszerem, és nem tudom beállítani magamtól hangra sem. Fontos! Előre is köszi!
Ferke2012-03-15 22:27:45 // 77769
volt a gmesből is?:-) francsetudja, rühellem azt az kopek xart:-)
pb_2012-03-15 21:29:33 // 77768
Én is sok mindent hallottam már, nem 1x magát a 33as típus szídták.))) Valamit, valamiért, áldozat/tok nélkül nincs győzelem.)
pb_2012-03-15 21:21:37 // 77767
Az, hogy a kolléga nem tudja az 1 dolog, dehogy vate Te sem?)))
killaghost2012-03-15 09:12:31 // 77766
ha nincs a z LLM el probléma akor nincsen én csak ezt halotam rola akkor hülyeség de mondjuk olyat is halotam hogy az iaw is zsar de nálam már bizonyitott nincsen fölösleges motortér nyitogatás mert csak ha fagyállót vagy olaj csere van csak akkor nyitogatom most lesz elöször nem iaw rendszerü autóm majd meg látjukazért gondoltam egyébként a vissza butitásra karbisra hogy ne szivjak vele ha nem muszály csak azt meg szakembernek kéne össze hangolni mindegy megcsinálom a szivó sonkot karbisra ha nemjönne be akkor meg el adom vagy elcserélem csak még a kapcsolásokat kell kisilabizálnom hogy hogy legyen a gyujtásom ugye veezérlö nélkül de megoldom valahogy az biztos
G-Burt2012-03-15 08:38:00 // 77765
Az tény, h nem volt vmi gyakori dolog az immo nélküli, cserébe szerencsésnek érzem magamat:)
Ferke2012-03-15 07:18:28 // 77764
Csak iaw.Olyat viszont nem találni,csak bennfenteseknél:-) Ahogy kikódolóembert sem, azza a próbálkozásra meg rámehet 2+3 ecu is,mert ha elbaxxák,akkor az az egyég esélyes, h már kuka.
pb_2012-03-14 22:53:25 // 77763
Én pedig azt, hogy ha ez olyan könnyen menne.)
G-Burt2012-03-14 22:43:55 // 77762
Nem olcsó, de valamit valamiért. Rochesterből is volt immo nélküli vagy csak iaw volt immo nélkül?
G-Burt2012-03-14 22:42:15 // 77761
pont ezért írtam azt, h kiszedeti és nem kiszedi:)
Atttis2012-03-14 22:23:43 // 77760
45 1.6boxer már a kapcsolási rajzokat bújjuk hátha valamit kilehet találni
Ferke2012-03-14 22:11:46 // 77759
Az a baj, hogy csak elvileg...az immokiszedését meg kevese csinálják jól,viszont emiatt nem olcsó,azaz kvadrága,annyiból már megvan az immo nélküli szett..
pb_2012-03-14 20:28:46 // 77758
" Vagy kiszedeted a computerből az immot,"
Ha az olyan könnyen menne.)
Ha az olyan könnyen menne.)
pb_2012-03-14 20:27:05 // 77757
Az nem sosemkopelre való?))))
pb_2012-03-14 20:26:07 // 77756
A motronicakkal miért lenne nagyobb a xopás? Nincs az LMMel semmi baj.
G-Burt2012-03-14 19:22:46 // 77755
Elvileg sebesség jel nélkül is kell, h működjön. Vagy kiszedeted a computerből az immot, vagy keresel olyan motorvezérlőt 45ből, ami nem immos, cserébe elég ritka. A motor miből van 45ből?
Atttis2012-03-14 18:23:02 // 77754
Hát az nem jó, mert gyújtáskapcsoló az nincs, kulcsok vannak, immó van, csak sérült kibontásnál.
Sebesség jel nélkül jól működik? Vagy az is létfontosságú?
Sebesség jel nélkül jól működik? Vagy az is létfontosságú?
G-Burt2012-03-14 16:11:48 // 77753
nem, mert csak az immoval együtt működik a motorvezérlő.
Atttis2012-03-14 12:18:51 // 77752
Be lehet rakni a 45/46 motorvezérlést a sprintbe immó nélkül? Valamint mi lesz ha a sebesség jeladó helyett a spirált kötöm be? Előre is köszönöm.
G-Burt2012-03-13 12:28:35 // 77751
én inkább rochester gyújtást tennék rá, megbízhatóbbnak tartom, mint az iaw-t, de ez az én véleményem.
killaghost2012-03-13 12:23:56 // 77750
és mondjuk a rendszert iaw rendszerüre át alakitani
ugy tudom annál kevesebb a szopás mint a motroniknál mert nekem igazábol az 1,7 16 v nél csak ezzel a köcsög torló lapos légmenyiség mérövel lenne bajom nincsen kedvem sem pézem arra hogyy 2 évenként szerezek rá eggyet azt hallotam ezekröl az alkatrészekröl hogy az autó élete folyamán képes több db ot is elfogyasztani belölük de lehet hogy ez csak rosz pletyka
ugy tudom annál kevesebb a szopás mint a motroniknál mert nekem igazábol az 1,7 16 v nél csak ezzel a köcsög torló lapos légmenyiség mérövel lenne bajom nincsen kedvem sem pézem arra hogyy 2 évenként szerezek rá eggyet azt hallotam ezekröl az alkatrészekröl hogy az autó élete folyamán képes több db ot is elfogyasztani belölük de lehet hogy ez csak rosz pletyka
killaghost2012-03-13 12:20:19 // 77749
mire érteted ezt a meglepödést eddig az volt ne csinálj te karbisat mert a verseny gépeknél is csak hengerenkénti pillangószelep és befecskendezö van én arra gondoltam hogy 2 db iaw rendszerü szivó csonkrol leveném a a pilangószelepet és 2db közösitövel megoldani hogy oldalanként külön szivjón a motor a 2 pilangó szelepet egy karbis gázrudazattal müködtetni
pb_2012-03-13 11:06:42 // 77748
Ne haragudj, de ezeken a gondolatokon, most kicsit +lepődtem.)
killaghost2012-03-13 10:31:15 // 77747
még abban is gondolkodtam hogy vagy 2db pillangószelepell megoldani és maradna befecskendezös vagy pedig hengerenkénti pillangószelepet csak ott a beállitások sokkal nehezebbek mint a karbiknál
minden képpen egy bizonyos kategória alázó vedát szeretnék belölle
minden képpen egy bizonyos kategória alázó vedát szeretnék belölle
pb_2012-03-12 21:29:48 // 77746
7 fölött kéne neki.)
LoneWolf332012-03-12 18:40:51 // 77745
Üdv,
A maximális fordulatszámot a Motronic vezérlőegység korlátozza. A 33-asok fordulatszámmérői ilyen korukra már rendszerint hiteltelenné válnak a fordulatszámmérő kalibráló potenciométerének öregedése okán. A potméter átmeneti ellenállásának növekedése miatt a műszer kevesebbet mutat a valós fordulatszámnál.
A maximális fordulatszámot a Motronic vezérlőegység korlátozza. A 33-asok fordulatszámmérői ilyen korukra már rendszerint hiteltelenné válnak a fordulatszámmérő kalibráló potenciométerének öregedése okán. A potméter átmeneti ellenállásának növekedése miatt a műszer kevesebbet mutat a valós fordulatszámnál.
Totya332012-03-12 17:09:01 // 77744
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem , hogy 1.7 16V-nek mi szabályozza a motor fordulatszámnak a tiltást vagy mennyinek kéne legyen mert most 6300nál le tilt. Mert ha jól tudom akkor 6500-nél adja le a legnagyobb LE-öt. Mi lehet a probléma fordulatszám jeladó kábel esetleg?
pb_2012-03-12 11:18:26 // 77743
Én aztán teljesen nyugod vok. Nnél nyugodtabb nem is lehetnék))))
Ferke2012-03-12 11:10:44 // 77742
Nyugodj meg, mosd meg az arcod, be fog az kerülni:) Nem fogok megőrülni, mert nem megyek vele sehova sem időre, úgyhogy ráérek állítgatni:)
pb_2012-03-12 10:50:45 // 77741
Mágusom, mint írtam ez a verda már nem fog felbukkani.) Azért ne Ssél túlzásba a Vgtelen lehetőségek számával.)))
pb_2012-03-12 10:47:14 // 77740
Minek tapasztalat a karbisitásról, az injektrorral teljesen Légedett?)) Melyikkel őrülsz + mire működőképes lesz?))) Te nem fog az soha bekerülni, me ebből az egészből soha nem lesz semmi.))))
127_sud2012-03-12 10:01:00 // 77739
Én karbi párti vagyok és valószínű maradok is és tényleg lehet variálni de ahhoz is kell komolyabb tudás. Ha csak fúvókázgatunk meg cserélgetjük a 36-os 40-es és 45-ös karbikat az még fél siker. Csak az 1,5-ös motorokhoz van a 36 IDF-hez vagy 5 fajta karburálás gyárilag. Azt se igazán tudjuk szerintem melyik miért olyan és miért jó vagy nem jó. Mindentől függetlenül ha szereznék egy 1,7 16V-t én is biztosan karbikat tennék rá a hobby autóban.
Meg kell nézni Tomek autóját és kérdezgetni mi a véleménye. Én mentem az autójával tavaly Komáromban (esőben sajnos) és ment rendesen... Teljesen autózható volt minden körülmény esetén (alacsony fordulaton is) de azért még azon is lehetne finomítani. Van egy osztrák barátom neki is 1,7 16V van a Sud-jában karbikkal és dicséri nagyon.
Meg kell nézni Tomek autóját és kérdezgetni mi a véleménye. Én mentem az autójával tavaly Komáromban (esőben sajnos) és ment rendesen... Teljesen autózható volt minden körülmény esetén (alacsony fordulaton is) de azért még azon is lehetne finomítani. Van egy osztrák barátom neki is 1,7 16V van a Sud-jában karbikkal és dicséri nagyon.
Ferke2012-03-12 09:41:09 // 77738
Mert variálható. Normál üzemben, napi használatra én is az injektor mellett vagyok, mert megbízhatóbb, de az optimalizálás terén a karbi a nyerő, ráadásul a különböző 16v verziók vezérlőrendszerei nem is kompatibilisek, tehát van egy konfig, és kész, tetszik, nem tetszik, ezt eszed. A karbinál ez nem így van. Persze a motorvezérlést is lehet macerálni, de én nem szeretném, eddig itt még egyikünk sem mutatott fel maradandót a motorvezérlés optimalizálására, majd ha ez megtörténik, akkor elgondolkodom a computeres verzión:)
Ferke2012-03-12 09:35:09 // 77737
Már csak az a kérdés, hogy 6 év alatt hány db 16v karbist láttál?:)
Naja, volt lehetőség, csak nem biztos, hogy pont ott van az a 3db, ami az országban van, ahol Te vagy pont:))
Pedig van, hogy előbújik egy az árnyékból:)
pl itt
Ez nem a jobb lebutítása, épp ellenkezőleg...a szabályzott befecsit nemigen tudod módosíthatni, míg a karbival végtelen a lehetőségek száma.:)))
Naja, volt lehetőség, csak nem biztos, hogy pont ott van az a 3db, ami az országban van, ahol Te vagy pont:))
Pedig van, hogy előbújik egy az árnyékból:)
pl itt
Ez nem a jobb lebutítása, épp ellenkezőleg...a szabályzott befecsit nemigen tudod módosíthatni, míg a karbival végtelen a lehetőségek száma.:)))
Ferke2012-03-12 09:26:18 // 77736
Azért még nem biztos, hogy van tapasztalata a 16v karburátorosításáról:))
Kérdezd meg egy bizonyos helyen, hogy vajon melyik baxna oda melyiknek:))
Mind tudjuk, hogy normális karbikkal sokkal többet ki lehet hozni a 16v-ből....nekem így fog bekerülni, mert önmagában alapban a 45-ös és a 33-as vezérlőelektronika nem egy nagy szám, okosítani meg egyikünk sem tudja normálisan, akár milyen nagy a szánk...úgyhogy marad a karbi:))
Kérdezd meg egy bizonyos helyen, hogy vajon melyik baxna oda melyiknek:))
Mind tudjuk, hogy normális karbikkal sokkal többet ki lehet hozni a 16v-ből....nekem így fog bekerülni, mert önmagában alapban a 45-ös és a 33-as vezérlőelektronika nem egy nagy szám, okosítani meg egyikünk sem tudja normálisan, akár milyen nagy a szánk...úgyhogy marad a karbi:))
pb_2012-03-11 14:01:08 // 77735
Mondjuk.)))
+adta magát, csak a komplett felújítás segített volna rajta.
+adta magát, csak a komplett felújítás segített volna rajta.
ANGER2012-03-11 13:23:09 // 77734
Hát lehet,mondjuk az 1.4es motorral amit kidobtam a kukába?
És a mai napig nem értem mi a fene szívatott annyit.
Bármit csináltam folyton generálta a hibákat.
A blokkon kívül már mindent kicseréltem volt amit többször is a gond soha nem oldódott meg.
De most már elégedett vagyok!:)
Egy darabig...
És a mai napig nem értem mi a fene szívatott annyit.
Bármit csináltam folyton generálta a hibákat.
A blokkon kívül már mindent kicseréltem volt amit többször is a gond soha nem oldódott meg.
De most már elégedett vagyok!:)
Egy darabig...
127_sud2012-03-11 12:52:03 // 77732
Ok, variál azt tudjuk de azért kíváncsi lettem volna miért ez most a terv...
pb_2012-03-11 12:28:59 // 77731
Épp tegnap mesélték 1 bizonyos helyen, hogy ezek a Q4ek baszottul mennek.)))
pb_2012-03-11 12:27:32 // 77730
Naja, az AR nem nagyon tartja az árát.(
pb_2012-03-11 12:26:39 // 77729
Mindig variál, +szok6tad volna már.D
pb_2012-03-11 12:25:48 // 77728
Azért nálad Rőteljes problémák voltak mással is, ami nem kicsit befojásolja a befecskendező rendszert is.
pb_2012-03-11 12:23:35 // 77727
Vate 33 16vről volt szó.)))
Sztem pont Vince kollégának nem kellene ecsetelned, hogy ki kinek bax oda.))))
Sztem pont Vince kollégának nem kellene ecsetelned, hogy ki kinek bax oda.))))
VinceP4 (Il capitano)2012-03-11 11:13:17 // 77725
Azért ez okozott és okoz is 1-2 álmatla éjszakát, az a baj, hogy elsőként a P4, utána meg valószínüleg én mennék a háztól. :-( :-) De lehet még így is megérné...
159 3.2 Q4
Subi OBK 2.5 AWD
Azért a két autó nem említhető egy lapon, az Alfa javára. A gond csak az, hogy 2 év múlva a Subi 2,5 milla lesz az Alfa meg 1,5. Sajnos!
159 3.2 Q4
Subi OBK 2.5 AWD
Azért a két autó nem említhető egy lapon, az Alfa javára. A gond csak az, hogy 2 év múlva a Subi 2,5 milla lesz az Alfa meg 1,5. Sajnos!
VinceP4 (Il capitano)2012-03-11 11:02:06 // 77724
Tényleg, azt még nem is írtam, hogy egyik barátom vett egy "f@sza" 2-es Golfot, és egyfolytában szereli. Mint a legtöbben neki is van egy kis előítélete az Alfákkal szemben, de ezt mondta: Amennyit ezt bütykölöm, ennyi erővel vehettem volna egy Alfát is és mégiscsak egy Alfám lenne nem egy Golfom. :-)
Legutóbb panaszkodott, hogy szétdobálta az egész elejét, és mindent ki kell cserélni. Mondom neki, hogy legalább utána lesz egy f@sza autód. Erre a válasz: Nem, akkor is csak egy Golfom lesz. :-)
Legutóbb panaszkodott, hogy szétdobálta az egész elejét, és mindent ki kell cserélni. Mondom neki, hogy legalább utána lesz egy f@sza autód. Erre a válasz: Nem, akkor is csak egy Golfom lesz. :-)
VinceP4 (Il capitano)2012-03-11 10:44:38 // 77723
:-P :-D
Jogos, de ez volt az ára, hogy megmaradjom a P4. 159 SW meg akkor még nem jött volna ki annyiból, mint a jakuza.
Az a szomorú, hogy ma a Subi árából kb. a legjobb 159-esek között válogathatnék.
De még jó is, hogy nem Alfa lett, mert most mit kapnék a pofámra, hogy begázosítottam. ;-)
Jogos, de ez volt az ára, hogy megmaradjom a P4. 159 SW meg akkor még nem jött volna ki annyiból, mint a jakuza.
Az a szomorú, hogy ma a Subi árából kb. a legjobb 159-esek között válogathatnék.
De még jó is, hogy nem Alfa lett, mert most mit kapnék a pofámra, hogy begázosítottam. ;-)
VinceP4 (Il capitano)2012-03-11 10:40:25 // 77722
Nem szerelő vagyok, és nem fordult meg a kezem alatt 40 autó, csak a saját hármamról beszélek. Pedig a jelenlegi egy igazi lomkazal (főleg a motorjai voltak azok :-P )és tényleg csak a befecsnek nem volt még baja.
Nem emlékszem hogy bármelyik karbis is odabaszott volna nekem kb. 6 év alatt, pedig volt lehetőség. És nem versenyautóm volt tudjátok ti is, hanem főiskolás ösztöndíjből fillérekből összesufnizott hobbiautóm, még meg sem volt csippelve.
A "Recaros résznél" nem úgy értem, hogy szar ami nem ilyenekkel felszerelt, mint írtam is, hanem azt, hogy a jobbat nem butítom le, hanem örülök neki. Ezeknél a ritka autóknál megvan a varázsa a legegyszerűbbeknek is, nem egy 3-as Golf, hogy csak a ritkábbak érnek valamit.
Nem emlékszem hogy bármelyik karbis is odabaszott volna nekem kb. 6 év alatt, pedig volt lehetőség. És nem versenyautóm volt tudjátok ti is, hanem főiskolás ösztöndíjből fillérekből összesufnizott hobbiautóm, még meg sem volt csippelve.
A "Recaros résznél" nem úgy értem, hogy szar ami nem ilyenekkel felszerelt, mint írtam is, hanem azt, hogy a jobbat nem butítom le, hanem örülök neki. Ezeknél a ritka autóknál megvan a varázsa a legegyszerűbbeknek is, nem egy 3-as Golf, hogy csak a ritkábbak érnek valamit.