Hakuna2008-01-06 19:33:07 // 38721
Mindenesetre ha eldobod a kis motrot, olyan helyre dobd ahol én állok :)
Zoli332008-01-06 19:33:03 // 38720
miért? az 1.3-as váltója nem megy fel amugy a 16v-re?
Scott2008-01-06 19:31:54 // 38719
Meg lehet csinálni, nem azt mondom, de mivel a te verdád gyárilag 1.3-as különösen sok mindent kell cserélni, ami szvsz már nem éri meg. Ha van egy donor verda, akkor abból át lehet építeni mindent, de csak akkor gazdaságos, ha te csinálod, vagy haverod, vagy együtt.
Hakuna2008-01-06 19:31:34 // 38718
Áhám, az már nyomós indok.
Hakuna2008-01-06 19:31:08 // 38717
Nem csak az egyszerűség számít, hanem a költségek is. És 300-ért legdrágábban már veszel egy neked tetszőt. Komplett fényezés lesz? És mit jelent az, hogy viseltes? Nem megy tökéletesen, vagy csak többre vágysz?:)
kaibinger842008-01-06 19:30:41 // 38716
és LE be is meg szeretném fejelni a jelenlegit!
kaibinger842008-01-06 19:29:28 // 38715
A motor csere azért is lenne esedékes mert az enyém már sajna csapágyas!Hangjábol itélve és szerintem nem sokáig húzza!
kaibinger842008-01-06 19:28:17 // 38714
na szóval van bent egy kis motor 1.3 karburátor megy is szép is csak szegényem viseletes!és én úgy gondoltam kikéne cserélni amotort ha már megy festésre! és ha már motor akkor legyen a számomra favorit gondoltam én!de ezek szerint ez nem is olyan egyszerű mint ahogy azt én elsőre gondoltam !
Hakuna2008-01-06 19:25:36 // 38713
Írd le ismételten a problémát töviről hegyire, jobb megoldást tudnak majd ajánlani úgy!
kaibinger842008-01-06 19:24:16 // 38712
??????????
kaibinger842008-01-06 19:23:54 // 38711
akkor most mi légyen!
kaibinger842008-01-06 19:23:03 // 38710
most nagyon le lomboztál!:-((
Scott2008-01-06 19:22:56 // 38709
Ja tényleg, most látom ez 1.3-as. Akkor kapásból kell egy hűtött tárcsa garnitúra előre.
Meg kell az 1.7-es váltó is, arról eddig nem esett szó.
Meg kell az 1.7-es váltó is, arról eddig nem esett szó.
Scott2008-01-06 19:20:56 // 38707
A keresztartónak kicsit más a kialakítása, süllyesztve van a teteje, hogy elférjen a 16V hf, ezenkívül a stabilizátor alulról van rögzítve ( 8V-nél felülről ). A 8V kereszttartó teteje egyenes, azaz nem tudnád berakni a motort, mivel a hf-ek nem férnének el.
Gróf2008-01-06 19:18:31 // 38706
Inkább már nem is írok vissza neki. Hagyom a kis bogaras retardáltad, hagy örüljön a feje.....
pb_2008-01-06 19:17:52 // 38705
+ a féket sem árt fejleszteni.)
kaibinger842008-01-06 19:17:02 // 38704
a motor kifogástalan! 100%-ig mert ismerem a tulajt és minden kábel meg is van!
Scott2008-01-06 19:16:38 // 38703
Igen de a Motronic nem 8V. Most csak 8V systemerkről beszélünk. Szándékosan nem említettem :P
Az IAW-nak a motortérben ( MP3.1-nek is ), de a Jetronicnak nem. Az aksi mellett van, az már nem a motortér :))
Az IAW-nak a motortérben ( MP3.1-nek is ), de a Jetronicnak nem. Az aksi mellett van, az már nem a motortér :))
pb_2008-01-06 19:15:36 // 38702
Kérdés, hogy milyen állapotú az a motor, kábelköteg, stb, +van-e minden része.
kaibinger842008-01-06 19:15:22 // 38701
tudom de ha más nem marad!
pb_2008-01-06 19:13:51 // 38699
Nagy meló, motort át kell építeni, stb, stb.
Hakuna2008-01-06 19:13:26 // 38698
Ilyenekbe kár is belefutni :) Csak felhúzza magát az ember.
pb_2008-01-06 19:12:42 // 38697
Miért szted, a 0 kábelhez képest nem sok a mondjuk 8 szál vezeték?)) Amúgy pedig "" jelek között volt. + aztán az sem mind1, hogy milyen állapotban van az a kábelköteg. Az IAWnak is a motortérben van a vezérlője.) Csak a Motronic van bent az utastérben. Van azért hagyományos gyújtásLosztóval rendelkező Motronic is.)))
kaibinger842008-01-06 19:12:19 // 38696
de az a baj hogy a környéken nem igen találok!Pedig már meganyit kerestem!
Gróf2008-01-06 19:11:50 // 38695
ÓÓÓ ez a csávó nem kerek... Most 6 hengeres boxerel nyomul... Ja meg Fisher cartárs kocsiját mutogatja..
Seriff2008-01-06 19:11:18 // 38694
Hallgass rá, tudja mit beszél:))
kaibinger842008-01-06 19:10:48 // 38693
ja a megnövekedett teljsítmény miatt!
Hakuna2008-01-06 19:09:52 // 38692
Az enyémbe gondoltam az injektort, miután annak most ismert jó motorja, ismert jó kasztnija lesz. Gondoltam megveszem a pirosat, használom egy évig, és ü.a. ellátó rendszer cserét applikálok. (addigra talán talpra áll a meglévő :))
Scott2008-01-06 19:09:43 // 38691
Az kevés. Mint korábban írtam, kell kapásból egy fél futómű is: a kereszttartót is cserélni kell stabilizátorral együtt. A kábelezés a legegyszerűbb.
kaibinger842008-01-06 19:06:42 // 38690
hát nem tudom az új motort 40 000-ért szereztem!
kaibinger842008-01-06 19:06:03 // 38689
azt mondták hogy akábelezés nagy meló lesz!
Scott2008-01-06 19:05:35 // 38688
Ne állj neki. Vegyél inkább egy csík 16V-t. Olcsóbb :)
kaibinger842008-01-06 19:04:47 // 38687
ezt hogy érted?
pb_2008-01-06 19:03:53 // 38686
Tételesen ezt így nem lehet Lmondani, mindenre kell figyelni, főleg, hogy nagylámpás a kasztnid.) + aztán az sem mind1, hogy, hogy történik a kivitelezés.
Scott2008-01-06 19:03:32 // 38685
Sok kábel? Miért mondod. Összesen egy darab kábelköteget kell behúzni. Ha Jetronic-ról beszélünk, akkor még az utastérbe sem kell, mert annak az ECU-ja kívül van.
Ha IAW vagy MP3.1, akkor viszont jobban bele kell nyúlni a dolgokba. Pl. ki kell cserélni a blokk hátsó pajzsát, mivel ezeknél ugyebár a lendkerékről veszi a gyújtás jelet ( így lendkereket is kell cserélni ).
A legkisebb átalakításhoz a Jetronic passzol ( hagyományos gyújtás elosztó ).
Ha IAW vagy MP3.1, akkor viszont jobban bele kell nyúlni a dolgokba. Pl. ki kell cserélni a blokk hátsó pajzsát, mivel ezeknél ugyebár a lendkerékről veszi a gyújtás jelet ( így lendkereket is kell cserélni ).
A legkisebb átalakításhoz a Jetronic passzol ( hagyományos gyújtás elosztó ).
pb_2008-01-06 19:01:43 // 38684
Most ez melyik gép lesz?
kaibinger842008-01-06 19:01:37 // 38683
nagy fába vágom a fejszémet ugyanis teljes átalakítás lesz a kocsimon bele értve a motort is 1.3 karburátorosról 1.7 16v injektorosra!azt szeretném kérdezni hogy mire figyeljek nagyon ill hogy időbe ez mennyi ?
Scott2008-01-06 18:58:58 // 38682
Na azért a 33-as szervoja nem egy city szervo :) Hidd el érdemes berakni.
Hakuna2008-01-06 18:57:35 // 38681
Előbb még meg kell venni egy olyat, amiben ez jó :) Amiről eszembe jutott, az amúgy tegnapi piros Monoron. De sokallom az árát még donornak. Viszont ki tudja mi a baja a kuplungnak, és nyárigumival nem kockáztatok egy 150kmes utat.
pb_2008-01-06 18:55:43 // 38680
Hártánya, amiket Scott kártárs nem említett, a "sok" kábelből, és csatlakozási pontból adódik. Ha ezeket beszerelés előtt átnézed/kijavítod, vagy, ha xtra nagy fannak érzed magad újakat gyártasz helyette, akkor tuti lesz a dolog.
Hakuna2008-01-06 18:53:24 // 38679
Utálom a szervót. Fater TS-én egyszerűen kibírhatatlan. És szeretek kormányozni, valamint azt is csípem, ha érzem az utat. Szóval akkor javaslod az injektorosítást :)
Hakuna2008-01-06 18:51:05 // 38678
Még nem tudok róla semmit, csak hogy 93-as, nyári gumija van, és nem emel ki rendesen a kuplung. Ez bőven elég infó ezekre az ónosesős napokra :) Viszont akkor nyitott szemmel járok majd az ilyenekre innentől.
kaibinger842008-01-06 18:50:24 // 38677
pont ezzel kapcsolatba szeretnék kérdezni!
Scott2008-01-06 18:49:41 // 38676
Persze, hogy át lehet rakni. Úgy látszik nem figyelsz a részletekre :)
Nekem is karbis volt, aztán lett injektoros. Be kell húzni az új kábelköteget, felrakni az injektor talpazatot és szívócsonkot, légtömegmérőt, légszűrőházat ( ezt a mosótartály helyére kell tenni )..stb. Az AC pumpát pedig izlés szerint elhelyezni, de lehetőleg hátra a tankhoz ( hangos ). Nem nagy kaland. Sőt, ha már így beindultál melegen ajánlom egy szervo kormánymű beszerelését is. Nagy mértékben javul a komfort :)
Karbi vs Injektor mindennapi használatban: hidegindítás ( és bármilyen indítás ) sokkal jobb injektorral, jobb fogyasztás, nagyobb végsebesség, kultúráltabb és csendesebb motorjárás. Karbikat ( pedig én is nagy fan voltam ) kizárólag versenyzésre ajánlanám.
Normál használatban szinte képtelenség úgy beállítani egy karbit, hogy keveset egyen, jó legyen az alapjárat, alacsony és magas fordulaton is egyaránt tökéletes legyen a keverékképzés. Ezek közül egy időben az összeset lehetetlen összehozni.
Nekem is karbis volt, aztán lett injektoros. Be kell húzni az új kábelköteget, felrakni az injektor talpazatot és szívócsonkot, légtömegmérőt, légszűrőházat ( ezt a mosótartály helyére kell tenni )..stb. Az AC pumpát pedig izlés szerint elhelyezni, de lehetőleg hátra a tankhoz ( hangos ). Nem nagy kaland. Sőt, ha már így beindultál melegen ajánlom egy szervo kormánymű beszerelését is. Nagy mértékben javul a komfort :)
Karbi vs Injektor mindennapi használatban: hidegindítás ( és bármilyen indítás ) sokkal jobb injektorral, jobb fogyasztás, nagyobb végsebesség, kultúráltabb és csendesebb motorjárás. Karbikat ( pedig én is nagy fan voltam ) kizárólag versenyzésre ajánlanám.
Normál használatban szinte képtelenség úgy beállítani egy karbit, hogy keveset egyen, jó legyen az alapjárat, alacsony és magas fordulaton is egyaránt tökéletes legyen a keverékképzés. Ezek közül egy időben az összeset lehetetlen összehozni.
kaibinger842008-01-06 18:48:42 // 38675
sziasztok kartársak!
pb_2008-01-06 18:46:01 // 38674
Előbb nézzen utána a típusnak, ássa bele magát, aztán fosozzon. Hogy én +teszem az 1 dolog.
pb_2008-01-06 18:40:07 // 38672
Átrak6ó. Melyik rendszerű lenne? Bár 93mas évjárat már sejteti.) Előnye, hogy nem kell szenvedni a szinkronizálással(ill bizonyos típusoknál kell, még akkor is, ha befecskendezős))), +bíz6óbb, mint a kopott karbi, gazdaságosabb is. Hátránya nincs.))) Nem kell engedély.