pb_2008-07-14 20:39:24 // 46771
Nekem olyan van, és még a nyomást is +tartja.))
ANGER2008-07-14 20:39:06 // 46770
Aha mostmár értem,remélem minnél előbb meg tudom csinálni,mert kíváncsi vagyok a végeredményre!
pb_2008-07-14 20:38:50 // 46769
Ahogy, Whiteskull kártárs leírta.
pb_2008-07-14 20:36:45 // 46768
Nem kell ragaszkodni a 45 fokhoz, Lforgatod valamennyit. Aztán beállítod, hogy jelen legyen a veztengely, majd vissza a főtengelyt jelre, és mehet fel a szíj, aztán még 1 Llenőrzés, hogy ott is maradte. hacsak 1-2 fog a különbség, akkor nem kell forgatni semmit.
Whiteskull2008-07-14 20:35:22 // 46767
De úgy is mondhatjuk, hogy kiszedsz a motorból minden gyertyát, fogsz egy kompresszió mérőt, és bedugod az egyik gyertya helyére. Aztán teligáz, és elkezdesz önindítózni.
Ezt minden hengerrel megcsinálod.
A mérés körülményeiből adódik, hogy nem árt ha ketten vagytok.
Bár van olyan kompresszió mérő is, amit be kell csavarni a gyertya helyére. :)))
Ezt minden hengerrel megcsinálod.
A mérés körülményeiből adódik, hogy nem árt ha ketten vagytok.
Bár van olyan kompresszió mérő is, amit be kell csavarni a gyertya helyére. :)))
ANGER2008-07-14 20:32:10 // 46766
És ezt milyen módon,és hogyan lehet mérni?
pb_2008-07-14 20:30:22 // 46765
A sűrítési végnyomást értjük kompresszió alatt. Ami röviden annyit jelent, hogy adott körülmények között, 1 henger mekkora nyomásértéket tud produkálni.Természetsen minél nagyobb annál jobb
ANGER2008-07-14 20:30:00 // 46764
Egyébként ezzel a jelek beállításával az volt a nagy problémám,hogy álítsam be jelre,aztán 45fokkal tekerjem el,hogy ne legyen gubanc,akkor hogy lehet jelen?
ANGER2008-07-14 20:27:06 // 46763
Már ma neki akartam állni,de nem akartam elázni,ahhogy az időjárás engedi rögtön neki ugrok! :-)
pb_2008-07-14 20:25:56 // 46762
Nem, nem, tudom, hogy szereted azt, amikor igazam van.))))))))
pb_2008-07-14 20:24:49 // 46761
Akkor ott a gyertyákat, és a kábeleket lehet még Llenőrizni, ahogy azt már beszéltük.
Nincs más hátra, mint Lőre, neki kell ugrani a vezérlésnek.)
Nincs más hátra, mint Lőre, neki kell ugrani a vezérlésnek.)
ANGER2008-07-14 20:23:13 // 46760
A kompresszióról bővebben tudnál 1 kicsit segíteni?
Whiteskull2008-07-14 20:21:31 // 46759
Te ne szólj be! :)))))
Utálom, amikor igazad van. :)))))))))))
Utálom, amikor igazad van. :)))))))))))
ANGER2008-07-14 20:21:14 // 46758
Amit belinkeltél képeket ,tekercs,és hengerek számozása gyári kialakításban
Nos a gyujtás a gyári pontokon volt,szóval ez kilőve!
A vezérlésen kell állítanom majd.
Nos a gyujtás a gyári pontokon volt,szóval ez kilőve!
A vezérlésen kell állítanom majd.
Whiteskull2008-07-14 20:21:04 // 46757
Hmmm. Tényleg ezzel kellene kezdeni. :)))))))))))))
Whiteskull2008-07-14 20:20:29 // 46756
Ugyanezek voltak a Giuliettámnál is a jelek nagyjából.
Sajna két hengerben csak fele kompressziót találtam.
Sajna két hengerben csak fele kompressziót találtam.
pb_2008-07-14 20:19:09 // 46755
Akkor +van az 1, probléma, jelre kell tenni mindent.
pb_2008-07-14 20:18:26 // 46754
Ha nagyon szeretnéd, akkor tudok segíteni a mérésben.)
pb_2008-07-14 20:17:38 // 46753
Várj, Lőbb a vezérlést kell Llenőrizni.
ANGER2008-07-14 20:17:26 // 46752
Ellenőriztem ,és mint kiderűlt nem jó!
Mert a "T" jelölés az álló részen van,de a veztengelyek máshol vannak.
Mert a "T" jelölés az álló részen van,de a veztengelyek máshol vannak.
pb_2008-07-14 20:16:35 // 46751
46699 hsz.
Igen jelen kell lennie, a Tn.
Igen jelen kell lennie, a Tn.
ANGER2008-07-14 20:15:17 // 46750
Miért szólnál bele?
Örülök ha hasznos tanácsokat kapok!
Egyébként nem értek a kompresszió méréshez! :-(
Örülök ha hasznos tanácsokat kapok!
Egyébként nem értek a kompresszió méréshez! :-(
Whiteskull2008-07-14 20:05:58 // 46749
Bocsi, hogy beleszólok, de nem olvasok vissza ennyit, mert ebben a korban az már ártalmas. :))))
Kompressziót mértél?
Kompressziót mértél?
pb_2008-07-14 20:05:27 // 46748
Gyújtás beállításnál, lehet majd matekozni.)
pb_2008-07-14 20:04:21 // 46747
Llenőrizd a vezérlést.
pb_2008-07-14 20:03:30 // 46746
Akkor mi a helyzet, ha nincsnek felcserélve a tápok, és a vezérlés, de ugyanez a kábelek sorrendje?)
Csak azt nem értem, ha van 1 sorrend, 1 adott számozás, 1 gyári leírás, hogy akkor, attól miért kell Ltérni, és házilag barkácsolt ötleteket alkalmazni? Többek között, ezért sem értem, hogy miért vitatkozunk Rről az egészről?) Persze, felőlem vitatkoz6unk, csak nem látom sok értelmét.)
Csak azt nem értem, ha van 1 sorrend, 1 adott számozás, 1 gyári leírás, hogy akkor, attól miért kell Ltérni, és házilag barkácsolt ötleteket alkalmazni? Többek között, ezért sem értem, hogy miért vitatkozunk Rről az egészről?) Persze, felőlem vitatkoz6unk, csak nem látom sok értelmét.)
pb_2008-07-14 19:56:39 // 46745
Melyik sorrendre, vagy képre gondolsz?
ANGER2008-07-14 17:37:31 // 46744
Nálam ez nem így van,de most nem is merem szétszedni ,mert bármikor eleredhet az eső.
Akkor lehet ezért egyenetlen az alapjáratom,és ezért gyengélkedik néha?
Akkor lehet ezért egyenetlen az alapjáratom,és ezért gyengélkedik néha?
szegecs2008-07-14 17:19:48 // 46743
Ha a "T" meg van, akkor a vezérmű tengelyeknek is jelen kéne, hogy legyenek.
ANGER2008-07-14 17:12:47 // 46742
Oksa megvan a "T" is,és akkor ebben a helyzetben az összes jelnek látszódnia kell?
ANGER2008-07-14 17:07:47 // 46741
Nekem valami > ilyen jel van a lendkeréken és az van most az álló részen.
És az a másik kérdés,hogy ebben a helyzetben a vezérműtengelyek jelölése látszik a kémlelőnyíláson?
Vagyis mind 3 jelnek egyszerre kell látszódnia a nyíláson?
És az a másik kérdés,hogy ebben a helyzetben a vezérműtengelyek jelölése látszik a kémlelőnyíláson?
Vagyis mind 3 jelnek egyszerre kell látszódnia a nyíláson?
szegecs2008-07-14 17:04:54 // 46740
Tudom, rád is gondoltam :)
szegecs2008-07-14 17:04:23 // 46739
A lendkeréken lévő "T" jelnek kell egybe esnie az álló jellel.
ANGER2008-07-14 16:51:25 // 46738
Viszont lenne 1 iszonyt fontos kérdésem,ismét
A jobb és bal vezérműtengely a kémlelő nyíláson van,akkor a lendkerék jelőlésnek is az állórészen kell lennie???
A jobb és bal vezérműtengely a kémlelő nyíláson van,akkor a lendkerék jelőlésnek is az állórészen kell lennie???
krecsi2008-07-14 16:50:15 // 46737
Az egyik én vagyok:) Az enyém se úgy van, ahogy leírtátok, de megy mégis rendesen.
ANGER2008-07-14 16:41:02 // 46736
Viszont az enyém akkor eddig is a gyári sorrenden volt!
De mégis alapjáraton majd kiesik a motor a helyéről,és ha 1 picit hírtelen gázt adok és úgy pörgetném fel akkor inkább fúldoklik!
Finom folyamatos gázadással nincs gond,szépen felpörög.
Már csak a vezérlést kell szemügyre vennem,az tuti,hogy a jobb és bal veztengely pontos helyén van,de arra mérget vennék,hogy a főtengely nem ott van ahol lennie kell!
De mégis alapjáraton majd kiesik a motor a helyéről,és ha 1 picit hírtelen gázt adok és úgy pörgetném fel akkor inkább fúldoklik!
Finom folyamatos gázadással nincs gond,szépen felpörög.
Már csak a vezérlést kell szemügyre vennem,az tuti,hogy a jobb és bal veztengely pontos helyén van,de arra mérget vennék,hogy a főtengely nem ott van ahol lennie kell!
ANGER2008-07-14 16:36:26 // 46735
Nekem ezzel a formációval be sem röffent,csak szenvedett!
szegecs2008-07-14 16:36:21 // 46734
Óóóóó, hát pont ezt papoltam én is :)
Tudom, most úgy látszik, mintha AHP-ban lenne gyújtás. De nem az a baj, ha a jobb ill. baloldali hengerek vannak felcserélve (1-2 és 3-4), amelyek együtt járnak; hanem az, hogy az 1-es van a 3-assal és a 2-es van a 4-essel felcserélve és azt is mondtam, hogy ez csak akkor lehet, ha a vezérlő (primer oldali) kábel is meg van cserélve a két tekercsen. Tehát mégsem AHP-ban gyújt, mert a két tekercs pont ellenkező ütemben működik egymáshoz képest, mint ahogy kéne.
Tudom, most úgy látszik, mintha AHP-ban lenne gyújtás. De nem az a baj, ha a jobb ill. baloldali hengerek vannak felcserélve (1-2 és 3-4), amelyek együtt járnak; hanem az, hogy az 1-es van a 3-assal és a 2-es van a 4-essel felcserélve és azt is mondtam, hogy ez csak akkor lehet, ha a vezérlő (primer oldali) kábel is meg van cserélve a két tekercsen. Tehát mégsem AHP-ban gyújt, mert a két tekercs pont ellenkező ütemben működik egymáshoz képest, mint ahogy kéne.
ANGER2008-07-14 16:09:03 // 46733
Szemben álltam, az autóval,és így jött ki a sorrend.
ANGER2008-07-14 16:07:32 // 46732
Sziasztok!
Látom segítségben nincs hiány !
Köszi mindenkinek!
Most kimegyek amíg nem esik az eső,és megnézem a dolgokat.
Nemsokára beszámolok.
Látom segítségben nincs hiány !
Köszi mindenkinek!
Most kimegyek amíg nem esik az eső,és megnézem a dolgokat.
Nemsokára beszámolok.
pb_2008-07-14 16:02:43 // 46730
Pont fordítva van a hengersorok gyújtása.
szegecs2008-07-14 15:42:27 // 46729
Azért én sem ismerhetem mindegyiket személyesen :)
szegecs2008-07-14 15:41:17 // 46728
Szabad a gazda :), akkor mire?
pb_2008-07-14 15:32:34 // 46727
Aha. Hány AR boxert gyártottak összesen?)
pb_2008-07-14 15:31:42 // 46726
Nem egészen Rre gondoltam.)
szegecs2008-07-14 13:30:06 // 46725
4 Sprintest ismerek (találkoztam is velük :), és ezekből 2-nek úgy van a vezérlés, ahogy leírtam. Ez pont a fele, nem? :)
szegecs2008-07-14 13:27:03 // 46724
Már kezd derengeni, hogy mire gondolsz :)
Szóval, a DI rendszernél a vezérlés általam leírt elrakásánál nem /, * az 1-2 henger felcserélésénél, a gond az 1-3 és 2-4 felcseréléssel van (vagy 1-4 és 2-3). Ez csak úgy lehetséges, ha a vezérlő (primer oldali) kábel is meg van cserélve a két tekercsen (gondolam a csatik megegyeznek)
Szóval, a DI rendszernél a vezérlés általam leírt elrakásánál nem /, * az 1-2 henger felcserélésénél, a gond az 1-3 és 2-4 felcseréléssel van (vagy 1-4 és 2-3). Ez csak úgy lehetséges, ha a vezérlő (primer oldali) kábel is meg van cserélve a két tekercsen (gondolam a csatik megegyeznek)
pb_2008-07-14 12:55:27 // 46723
Én, azért nem vennék Rre, annyira mérget.)
Nézd, +, az általam, és Gróf kártárs által linkelt képet.
Nézd, +, az általam, és Gróf kártárs által linkelt képet.
szegecs2008-07-14 12:34:06 // 46722
Merem állítani, hogy a boxerek fele így van összerakva (legalább is az ismerőseim közül), hiába állnak másképp a jelek.
Mire gondolsz, mit kéne látnom a képeken?
Mire gondolsz, mit kéne látnom a képeken?
Online tag
2
Vendég2
554