Igen,igen...
Van miért ,de miért ,és hogyan és miért... :)
Szal... értem vízhőfok jeladó esetleg?
ANGER2012-08-10 16:57:34 // 78221
pb_2012-08-10 09:39:39 // 78220
Szal az a helyzet, hogy mindennek oka vanik.)
Tulképp a válasz benne is van a kérdésedben, azon a környéken kell keresgélni.
Tulképp a válasz benne is van a kérdésedben, azon a környéken kell keresgélni.
ANGER2012-08-07 05:43:53 // 78219
Üdv!
Így van.
Igazából az IAW örök rejtély marad számomra. :(
Többször is cserélve lett minden és a hiba megmaradt,na mindegy.
Hát igen a múltkor nagyon szívatott ,és láss csodát egyszer csak kezdett magához térni.
Ismét utálatos helyzet mikor nem tudom a hiba forrását.
Időközben kapott új AC-t,amúgy semmi változás nem volt,persze azóta nem mértem benzinnyomást,majd az is meg lesz.
Aztán kapott másik légtömegmérőt amivel fixeb és alacsonyabb lett az alapjárat.
Első indításnál rendszeresen lefulladt vagy alig tért magához.
Amúgy miért van az ,hogy első indításnál amíg el nem ér 1 bizonyos hőfokot a motor addig nem akar menni fulladozik és nem húz szenved?
Hali.
Így van.
Igazából az IAW örök rejtély marad számomra. :(
Többször is cserélve lett minden és a hiba megmaradt,na mindegy.
Hát igen a múltkor nagyon szívatott ,és láss csodát egyszer csak kezdett magához térni.
Ismét utálatos helyzet mikor nem tudom a hiba forrását.
Időközben kapott új AC-t,amúgy semmi változás nem volt,persze azóta nem mértem benzinnyomást,majd az is meg lesz.
Aztán kapott másik légtömegmérőt amivel fixeb és alacsonyabb lett az alapjárat.
Első indításnál rendszeresen lefulladt vagy alig tért magához.
Amúgy miért van az ,hogy első indításnál amíg el nem ér 1 bizonyos hőfokot a motor addig nem akar menni fulladozik és nem húz szenved?
Hali.
pb_2012-07-26 07:59:19 // 78218
Igen kitárgyaltuk, mindenre Mléxem.) De arról, hogy a motor qka, és nem úgy műxik, ahogy kell nem a befecskendező rendszer tehet róla. Ill rémlik, hogy a LE3nál is akadtak problémiáid, ilyen hiba hibát fed jelenségek. Ezekkel mi lett?
ANGER2012-07-26 05:33:45 // 78217
Sajnos csak rossz élményem van vele,mindent kicseréltem rajta jó alkatrészekkel és még sem hozta azt amit kell...
Anno minden nyűgöt kitárgyaltunk itt szóval ismered a történetet.
Nemrégiben is voltak gondjaim és hiphop mintha mi sem történt volna minden jó...
Nem is értem! :)
Anno minden nyűgöt kitárgyaltunk itt szóval ismered a történetet.
Nemrégiben is voltak gondjaim és hiphop mintha mi sem történt volna minden jó...
Nem is értem! :)
pb_2012-07-25 22:41:20 // 78216
Nem kell azt annyira gyűlőlni.) Sztem a LE3nál tuti jobb.
ANGER2012-07-25 20:38:52 // 78215
Üdv!
Nekem is IAW volt valaha ,gyűlöltem is rendesen!
Mint ahogy írták MAP szenzor illetve lehet valahol falsot is szívhat gumicsövek ellenőrzése.
Nekem labda nélkül ment így 10-12L volt az átlagom.
Hali.
Nekem is IAW volt valaha ,gyűlöltem is rendesen!
Mint ahogy írták MAP szenzor illetve lehet valahol falsot is szívhat gumicsövek ellenőrzése.
Nekem labda nélkül ment így 10-12L volt az átlagom.
Hali.
G-Burt2012-07-25 18:09:22 // 78214
lambda vagy mapszenzor
killaghost2012-07-25 15:27:36 // 78213
köszi megnézem megprobálom remélem beválik
TDI752012-07-25 15:25:48 // 78212
Szia! Esetleg lambda szonda? Nekem akkor ugrott fel a fogyasztásom 14-15 literre amikor megdöglött benne a szonda.
killaghost2012-07-25 12:36:25 // 78211
fiuk segitsége kérek ismét mi lehet a gáz ha az 1,4 i m nek megnött a fogyasztása most kb 16 litert eszik nem tudok rájönni mi a gáz ugyan akkora a cipö mis illetve a felni mérete az változott 14 esre de tavaj 15 ös volt rajta és kb 10 be megált sajnos az eletromos kütyüihez nem értek szerintem ott lesz a gond a befecskendezöje az iaw rendszerü sokszor meleg motornál megfolytja a benzin a kersztezödésben lefullad meg utána uy akar elindulni mintha nem lenne benne kompreszió pedig az elég jó még már sajnos tanácstalan vagyok
köszi elöre is mindjárt megyek rámérek a pontos kompreszióra illetve a üza nyomásra
köszi elöre is mindjárt megyek rámérek a pontos kompreszióra illetve a üza nyomásra
BuBu.2012-07-21 13:03:26 // 78208
hmm
pb_2012-07-18 22:35:01 // 78207
Akkor goto 78190 hsz, és jól sejtettem.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2012-07-18 21:36:40 // 78206
7, off korsz...
amúgy már lebontottam a cuccost, illetve a "díler"-rel is átrágtuk a témát, holnapután talán már "pászíthatom" :-)
illetve kicsit megakadt a motorprojekt (nagykönyvbe való, hogyan sikerült egymással kölcsönösen gátolni a munkafolyamatokat :-p) , de szerintem 7végén újraizzíthatom...
amúgy már lebontottam a cuccost, illetve a "díler"-rel is átrágtuk a témát, holnapután talán már "pászíthatom" :-)
illetve kicsit megakadt a motorprojekt (nagykönyvbe való, hogyan sikerült egymással kölcsönösen gátolni a munkafolyamatokat :-p) , de szerintem 7végén újraizzíthatom...
pb_2012-07-18 00:03:04 // 78205
Áh ne számíts sok jóra, még tart a rehab.D
pb_2012-07-18 00:02:19 // 78204
Értem, köszi az infokat! Naja, törött pumpát, már volt xerencsém látni.) 1 teli képed nincs az aljáról?
pb_2012-07-17 23:59:17 // 78203
Mindig ez az italozás, vate.D
pb_2012-07-17 23:58:06 // 78202
kesa2012-07-17 23:32:45 // 78201
Alkalom adtán megpróbálom.
Köszi!
Köszi!
kesa2012-07-17 23:32:06 // 78200
Ideje lenne már, mert várom az e-mailt, csak nem akar megérkezni.
:)
:)
Gábor332012-07-16 20:15:09 // 78199
Hali! A kartervédö viz szintes részénél(ahol a legalacsonyabb) ott 13,5cm a hasmagasság. Figyelembe kellett venni,hogy az olajteknö,leömlö és a gyüjtöcsötöl is legyen távolság. Elöl a kereszt tartonál több,tehát a padkát is meg lehet vele közeliteni. Elöl a kereszt tartora lett konzol csinálva mindkét oldalon,hátso részt meg a TD válto tarto bölcsöhöz fogattuk. Elég brutál modon lett megoldva,hogy tartson rendesen. Összesen 17.000ft volt szereléssel,konzolokkal mindennel. Ennyit böven megér,mert egy letörött olajszivattyu sokkal több kárt csinál. Illetve a leömlö elsö részét is védi. Meg ugye a válto közepéig ér,igy védi a váltot is,kapcsolo rudazatot stb. Jo magyar utakra nem is árt,mert sokszor találkozni "tankcsapdákkal" a városban.
VinceP4 (Il capitano)2012-07-16 19:16:41 // 78198
Nekem a Prevent + dörzsi bevált. Csak az anyagába beleégett kis köralakú valamiket nem hozta le. Tényleg az mi? Majd adok neki sósavat, hátha az viszi.
Ferke2012-07-16 09:57:33 // 78197
Ne is mondd. Most kezdek jobban lenni kicsit, közben eltelt 2 nap:P
ÁdidiGaga (il hempescattore)2012-07-16 09:44:45 // 78196
Arra a tömítésre gondolok, ami nagyjából a motorblokk tetejével egy magasságban van.
atesz792012-07-16 07:52:43 // 78195
sziasztok,
tudja esetleg valaki hogy mekkora az atmeroje a fagydugonak az 1.5 boxer motoroknal?
Elkezdett szivarogni a viz az egyik mellett es piszkosul nem talalok rola infot a neten. probaltam lemerni a foldon fekve de nincs tolomerom h tudjam pontosan mennyi.
hatha esetleg cserelt mar valaki es emlekszik ra.
koszi,
atesz79
tudja esetleg valaki hogy mekkora az atmeroje a fagydugonak az 1.5 boxer motoroknal?
Elkezdett szivarogni a viz az egyik mellett es piszkosul nem talalok rola infot a neten. probaltam lemerni a foldon fekve de nincs tolomerom h tudjam pontosan mennyi.
hatha esetleg cserelt mar valaki es emlekszik ra.
koszi,
atesz79
pb_2012-07-15 22:36:19 // 78194
Ok. Kezdjük az Lejeről, mit értesz szívótorok alatt? Sztem 1re gondolunk.)
pb_2012-07-15 22:34:37 // 78193
A kereszttartótól van szűk 20cm? A földtől kb milyen magasan lehet? Amúgy nekem is QV futóművem van(1 dologtól Ltekintve).))) Ok, thx, majd +látjuk.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2012-07-15 16:07:51 // 78192
pb_!
"a karbitalp alatti tömítésre gondolsz."
nem arra gondolok!
Eggyel lejjebb bontanám a dolgokat, szóval lefelé a következő tömítésre kérdeztem, ami a szívócsonk és a hengerfej között van.
"a karbitalp alatti tömítésre gondolsz."
nem arra gondolok!
Eggyel lejjebb bontanám a dolgokat, szóval lefelé a következő tömítésre kérdeztem, ami a szívócsonk és a hengerfej között van.
Gábor332012-07-15 14:24:11 // 78191
Hali! Igy kb 15-18cm a szabad magassága. Igaz nekem qv futomüvem van elöl,ami kicsi alasonyabb a széria futomütöl. Nagyon nem lehet variálni,mert kell helyet hagyni a leömlönél,olajteknönél,gyüjtö csönél. Viszont igy már tuti biztonságban vannak az érzékeny részek. Meg elég brutál a kartervédö(viszont alig van sulya) és a felfogatás is. Szoval nem fog le esni csak ugy. És ehez képest nevetségesen olcso volt. Ha érdekel,akkor tudok segiteni ilyen téren is.
pb_2012-07-15 12:24:45 // 78190
Gondolom a karbitalp alatti tömítésre gondolsz. Azok +1eznek dupla karbison és IEn is, típustól függetlenül.
pb_2012-07-15 12:16:32 // 78189
Mijaz a sok kosz az olajbetöltőnél?)))
pb_2012-07-15 12:15:10 // 78188
Nem rossz. A kartervédővel mennyivel került lentebb az Leje?
pb_2012-07-15 12:13:57 // 78187
Mindig az italba menekül.D
pb_2012-07-15 12:13:13 // 78186
Ivászat? A pofám leszakad.
DD
DD
pb_2012-07-15 12:10:56 // 78185
pb_2012-07-15 12:07:20 // 78184
Sztem csak simán túl nagy a mechanika holtyátéka.
pb_2012-07-15 12:03:11 // 78183
Akkor ezen xerint simán bírta a technika. De ezt + is mondtam, hogy így lesz.)) A 2 bs.DDD
pb_2012-07-15 11:59:41 // 78182
Az Lőre verziót még nem próbáltam, asszem ki kell próbálnom.)))
pb_2012-07-15 11:57:59 // 78181
Láttam már olyat, aki 64 ülést épített be, és áthelyezték a csomagtér nyitóját. Igaz az a verda már a múlté.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2012-07-14 22:42:37 // 78180
Üdv Urak!
Azt tudja valaki, hogy ha a motorom kód szerint egykarbis volt, de dupplásosra lett átalakítva, akkor a szívócsonk alatti tömítést melyik motorhoz nézzem?
(valaki említette, hogy nekem a motor a blokk tetejéig az, ami a száma (AR30502), felette már a szívócsonkok is cserélve lettek - csak ezt nem tudom, ez belezavar-e a kérdéses tömítés típusába?)
Azt tudja valaki, hogy ha a motorom kód szerint egykarbis volt, de dupplásosra lett átalakítva, akkor a szívócsonk alatti tömítést melyik motorhoz nézzem?
(valaki említette, hogy nekem a motor a blokk tetejéig az, ami a száma (AR30502), felette már a szívócsonkok is cserélve lettek - csak ezt nem tudom, ez belezavar-e a kérdéses tömítés típusába?)
Zé.2012-07-14 20:54:15 // 78179
szép szép Tik tak S -pré vagy Kályha Ezüst :)))))
Atesz772012-07-14 20:48:30 // 78178
Szia Ha ez segít egy autókozmetikus ismerősöm,higított sóssavat használ a felni tisztítására,ez nála működni szokott,persze ha 2k-s festékkel van fényezve a felni akkor nincs gond,viszont ha csak sima spray-vel van megfújva akkor azt megmarja.
Gábor332012-07-14 20:28:05 // 78177
Üdv! Én ezért csináltattam a kartervédöt. Meg védi a leömlöt és egészen a válto közepéig ér.
Ferke2012-07-14 20:02:18 // 78176
kesa2012-07-14 19:49:32 // 78175
Mi az achilles?
Festékhiány az olajteknőn :)?
Festékhiány az olajteknőn :)?
Gábor332012-07-14 19:45:47 // 78174
Üdv mindenkinek! Kicsit elmaradtam az irással. Bekerültek a MOMO ülések,most rendesen tartanak kanyarban. Vettem egy tábla 2,0MM-es alulemezt és egy dekopir fürészt és megoldottam az ajtokárpit dolgot. Már régota terveztem,mert a gyári kárpitok enyhén szolva siralmas állapotuak voltak. Minden ajtonál 20DB lemez csavart tettem igy nem zörög semmi. könnyü tisztitani,nem hullámosodik be stb. Kapott a kis 33 egy komolyabb kartervédöt is. Sajnos Györben senki nem találtam,aki ezt legyártotta volna. aztán a neten találtam Csóton egy kis mühelyt ott vállalták. Lementem leméretezték. Ma mentem,hogy elkészült kartervédöt feltegyék. Minden méret pontos,furatok milliméterre passzolnak. Lézerrel vágták és cnc hajliton hajlitották. Elöl vágtak hütöbordákat,hogy véletlenül sem melegedjen semmi sem. Kartervédö 5,0MM vastag aluminium-silicium ötvözet,igényesen megcsinálva. Még az elsö vonoszemet is tudom használni,mert oda esik az egyik hütöborda,mindenre figyeltek. Probaéppen megemeltük a kosit é semmi gond nélkül birta. Most már nem kell tartani nagyobb uthibáktol,padkáktol stb. Pár kép:
kesa2012-07-14 19:03:34 // 78173
Talán nem írtam, hogy fényezési szükséglet kerülésével. Maga a felni szép is, jó is, csak nem mostanában takarították meg tisztességesen (az agy felé legalább 1mm vastagon van a fékpor lerakódva!).
Amúgy meg ja! Írjál inkább emailt :)!
De ha most elmész inni, holnap megint nem lesz levél :P.
:)
Amúgy meg ja! Írjál inkább emailt :)!
De ha most elmész inni, holnap megint nem lesz levél :P.
:)
Ferke2012-07-14 18:53:58 // 78172