pb_2005-10-23 23:00:58 // 8220
Ja igen, lehet ismerem is.
kando.2005-10-23 23:00:03 // 8219
No, én azért a kék felnijét elfogadnám :-))
Meg majdnem olyan színűre akarom fényezni az enyémet :-))
pb_2005-10-23 22:59:46 // 8218
Ja nem ezen még van 1 karbi(ill 2), ha jól nézem.
M-GEGE2005-10-23 22:56:19 // 8216
Persze, azért írtam, hogy versenygép!
kando.2005-10-23 22:54:49 // 8215
Ilyent én is, elhiheted :-))
Valaki már beoltott a vírussal... ;-)
pb_2005-10-23 22:54:04 // 8214
Látom, de ez utcára nem való, így.
M-GEGE2005-10-23 22:53:07 // 8213
így néz ki az a rész ahol végetér a szívócső? Látod az egyik ilyen csövet még nem rakták rá.
pb_2005-10-23 22:50:40 // 8212
Ha jól nézem, kicsit átépítették a 16v-t.
pb_2005-10-23 22:48:22 // 8211
Eléggé versenygép jellege van, de azért nem mondanék nemet 1 tesztre.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-10-23 22:48:01 // 8210
Ez most mi ez?
Elsőre karbisnak tűnik,ezt támasztja alá a kis piros doboz a szélvédő előtt. Tele van - gondolom különféle - "berzinfurulyákkal" (=Főfúvóka+keverőcső),amiért nagyon irigylem ! :-)
Viszont jó néhány plusz cső is tekereg,amiről lövésem sincs,micsoda! :-)
pb_2005-10-23 22:45:59 // 8209
M-GEGE2005-10-23 22:38:03 // 8208
Pár "fölösleges" dolog ki van pakolva a motortérből, főleg egy 16V-es klímás, légszűrőházas motortérhez képest, pláne ha még abs is van benne...
Poló2005-10-23 22:37:40 // 8207
Lehet, hogy pár jürgennek meglepetést okozna? :)))
GEORGE2005-10-23 22:34:26 // 8206
Kemény lehet! Ki kéne probálni mit is tudhat :-P
kando.2005-10-23 22:34:00 // 8205
Ilyen hátsó lámpát akarooook! :-))
Hmm, nem rossz vas, nem rossz... ;-)
M-GEGE2005-10-23 22:32:53 // 8204
kando.2005-10-22 19:47:16 // 8203
Azt nem mutatták meg, mert ha be van izzítva, akkor naon mérges... :-))
De láttunk pár érdekes dolgot, finom kis csavarokat...
pb_2005-10-22 18:54:01 // 8202
Olyan nincs! Esetleg olyan elképzelhető, hogy viszonylag jó árban +veszed, és 1 kicsit kevesebbet kell ráköltened az átlagnál. A 164-esról nem tudok nyilatkozni olyanom még nem volt. Próbáld a 164 topikban.
Rumi2005-10-22 18:10:09 // 8201
jo, de akkor szerezzetek nekem vhonnan egy olyan 16V 33-ast (nem muszäj P4) ami megeri, szerintetek, vagy amin nincs kifogäsolni valo. a 164-esröl nem mondtatok semmit :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-10-22 07:46:45 // 8200
Jó reggelt neked is! :-)
Na,jó volt megnézni "a atomot"? :-)
kando.2005-10-22 00:20:53 // 8199
Viszont!
Jó éjt mondenkinek! :-))
Poczy2005-10-22 00:16:10 // 8198
Ok. uram. Nem fogom kihagyni.
Fellőtték a pizsimet.
Szép jó éjt és kellemes 7végét mindenkinek !
Sziasztok!
kando.2005-10-22 00:09:51 // 8197
Tavasszal lesz még, jelentkezzél :-))
Megyek esetéleg én is, akkor ott talizunk! :-))
Poczy2005-10-22 00:02:32 // 8196
Nem jelentkeztem időben. Lemaradtam :-((
Biztos fain lehetett. Késő bánat.
Poczy2005-10-22 00:01:08 // 8195
Majd próbálok kisebb cipőben vezetni, ha csak ezen múlik !!
pb_2005-10-21 23:57:02 // 8194
Na akkor ezért lesz több a fogyi. Érzetre lehet jobban megy, de ez csak a hanghatás miatt lesz/van.
kando.2005-10-21 23:55:34 // 8193
Pakson, Paksra, George-val és a többi ,,atomos'' cartárssal :-))
Poczy2005-10-21 23:53:07 // 8192
Hol voltál barátom? Hova nem mentem ?
Bocs, lehet, hogy feledékeny vagyok :-))
Poczy2005-10-21 23:51:06 // 8191
ja és tényleg jobban tolom neki :-DD
Poczy2005-10-21 23:50:00 // 8190
Jelentem a katalizátor megmaradt !! :-)))
kando.2005-10-21 23:43:49 // 8189
Lehet, hogy nem ennél van, de ha nincs igazi kipuff, csak a motor után a szabadba a cső, akkor asszem a szelepek nem úgy hűlnek le, mint egy rendes kipuff. rendszernél :-)
Bár erről a jobban hozzáértők tudnak majd mesélni, én meg itten égek esetleg a hülyeségek miatt :-))
Kár, hogy ma nem tudtál jönni... Tuti tetszett volna ;-)
pb_2005-10-21 23:40:43 // 8188
A teljesítményed szinte semmit sem fog változni. A fogyasztásod az igen, sajna nem kevesebb lesz, hanem több. Ha nincs katalizátorod, azért biztos, amúgy pedig a hang miatt jobban fogod tolni neki.
Poczy2005-10-21 23:40:17 // 8187
Köszke uram :-) , bár ezt a szelep hűtés témát nem nagyon értem.
kando.2005-10-21 23:37:35 // 8186
Én annyit tudok, de bb vagy mások kijavítanak, hogy a szelep hűtése szempontjából jó, ha van középen is valami...
Viszont a kisebb folytás miatt elvileg könnyebben áramolnak ki a gázok :-))
pb_2005-10-21 23:33:01 // 8184
Na igen. De a gokart érzés az király.
Poczy2005-10-21 23:25:22 // 8183
Szia cartársak!
Ma kidobtam a boxim alól a középső kipuffdobot. Hátul sportkidörrencs van.
állat mély dübörgő hangja lett. Majdnem bevizeltem a gyönyörtől mikor meghallottam! :-)
Nem tudom van e valakinek tapasztalata, hogy mennyiben változtathatja ez meg a moci paramétereit. /teljesítmény, fogyi/ ?
kando.2005-10-21 23:23:27 // 8182
Az élet is egy nagy szenvedés és buktató minden napja...
Akkor már ez szinte élvezet ;-))
Na, jó, nem, de hát hátha... :-PPP
Boxer, gokart, speeed... mmmm!
pb_2005-10-21 23:17:49 // 8181
Nézőpont kérdése.
Ha előre tudom, hogy ekkora hulladék lesz amit venni akarok, lehet nem vettem volna +. De így alakult, akkor asszem már a végére járok. Szenvedés volt, + asszem lesz is még.
kando.2005-10-21 23:12:25 // 8180
Na ja, de ezek nem vadi új autók..
Ezek használt gépek
Leharcoltak is néha/néhol...
Ezzel a kockázattal is számolni kell...
De én inkább szenvedek ezzel, mintsem valami vadi új géppel, amihez nem tudok hozzányúlni, mert mindet sz@rt a kamputer vezényel...
pb_2005-10-21 23:08:15 // 8179
O és ez, csak 1 a sok közül.
kando.2005-10-21 22:55:50 // 8178
Azmo, nem kell ennyit hisztizni egy vacak műszer miatt...
Tipikus 33 betegség, ezt mondta nekem eddig minden tapasztalt cartárs itt, és nekem sem jó, már mikor megvettem, sem volt az...
Most van egy bontott műszerfalam, majd bepróbálom a helyére...
Szerintem fölösleges gyári újat rendelni, lehet bontani is működőt...
A hátsó kis panelen van az az IC, ami leginkább minden baj okozója, de ennek a beszerzése eléggé nehézkes, akkor egy bontottból egyszerűbb az egész panelt cserélni...
Az is lehet, hogy most a jeladó ment tönkre, de az is lehet,hogy a vacak fólianyákos vezetékesés kontakot a műszeren, valahol a hajlítási éleknél megtörött és hol érintkezik, hol nem...
Ezt a legszarabb javítani, valami módon ezt a fólát kéne kiváltani valami masszívabb dologgal...
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-10-21 14:01:39 // 8177
Üdv,boxeristi!
M-GEGE2005-10-21 13:00:30 // 8176
jaja, szakmai ártalom :-)
swan2005-10-21 12:44:18 // 8175
Neked is csupa érdekes és izgalmas olvasmány van a pulcodon :))
swan2005-10-21 12:42:45 // 8174
Az igaz, de a három vezeték a saruval megy után az órába. Bár inkább a dugos csati lehet kontakthibás. Azt meg tod úgy vizsgálni ha leszeded a burkolatot benyúlsz mögé és megmozgatod a csatit. De pb-nek abban igaza van, hogy csak az alapos szétszedés segít igazám.
pb_2005-10-21 12:26:07 // 8172
Az én véleményem az, hogy tisztán kiderüljön, szét kell szedni, az egészet, szinte ficnikre. Ez 1ütt járhat azzal, hogy pár napig nincs autó.