Fórum >> Típusok >> Giulietta

Jimmi T.2014-02-27 08:25:55 // 5924
a Giuban is . a kormánytól balra lévő három kis gombbal lehet állítgatni ezt -azt. többek között a légzsákot is.
Jimmi T.2014-02-27 08:22:12 // 5923
a hátsó ablakfűtés szálai között asszem antenna szálak is vannak. legalábbis az enyémben. kettős antennát ír a könyv. egy a tetőn egy a hátsó szélvédőn.
Tommi2014-02-27 08:14:59 // 5922
Köszi, ott speciel eszembe nem jutott volna keresni, de akkor majd megnézem :)
.......................2014-02-27 08:10:37 // 5921
A menüben van a légzsák bekapcs ahol a sípolás hangerőt fényszórómagasságot stb lehet állítani ,legalábbis a mitoban
Tommi2014-02-27 08:03:10 // 5920
Sziasztok!

7 év után a 147 topicból átigazolnék ide hozzátok, miután tegnap Giulietta tulaj lettem :)))

Egy nagyon szép és megkímélt állapotú, 2012-es gépet sikerült találni 22 ezer kilométerrel, TCT váltó és 170 LE, a xenonon kívül pedig gyakorlatilag minden benne van (full bőr, ülésfűtés, tolatóradar, mp3, könyöklő, stb...). Egyenlőre még csak ismerkedünk, a 147 után egy teljesen más világ, de szerintem gyorsan meg fogom szokni :)

És rögtön lenne is egy kérdésem, az utasoldali légzsák ki van kapcsolva, azt hol tudom visszakapcsolni? A 147-ben a jobb első ajtónál, a kesztyűtartó oldalában volt a "kulcslyuk", ahol az indítókulccsal lehetett ki-be kapcsolni, most viszont nem találtam ilyet. Meg tudja valaki mondani, hová dugták el az olaszok? :)

Bettesp2014-02-26 21:02:05 // 5919
Tovább vizsgálódtam, és kiderült, hogy akkora tévúton járok hogy csak na...

A középről bal oldalra elkanyarodó vastag kábel mint kiderült nem a tető alá megy be, hanem az a hátsó sprici és a féklámpa vezetékelése... o.O Az megy be a kasztniba a bal oldali zsanérnál.

Szétnéztem a jobb oldalon is, ott pedig a páramentesítő kis kábele (ami az üvegre van forrasztva) valamint a bal oldali lámpa vezetékei mennek a gumikönyökbe, ami a csomagtérfedél és a kasztni találkozásánál van.

Ám az jutott eszembe, hogy mivel az antenna a tetőre van rögzítve, miért jönne annak a kábele hátra a csomagtérfedélbe? Hogy aztán onnan előre menjen a műszerfalig? Nekem nem logikus... Sztem az a koax kábel ami a hibás lehet a tetőkárpit alatt kellene hogy végigfusson vhol. Nem? Nah azt viszont már tuti nem bontom le... :)
Bettesp2014-02-26 12:12:11 // 5918
Lepattintottam a csomagtérfedél hosszú takaró elemét és gyanús volt, hogy az a vezeték ami a tető alól jön balra kanyarodik. Így óvatosan azon az oldalon tovább bontottam és akkor láttam, hogy a lámpa vezetékei mellé csatlakozik egy közös szigetelésbe és úgy futnak tovább abba a gumicsőbe ami a kasztniba tart.
A jobb oldalon semmi mást nem látok csak a páramentesítő vezetéket.
Bettesp2014-02-26 12:06:34 // 5917
Most olvasom az Alfa honlapján hogy 2 év gyártói garancia van és ezen felül (feltéve hogy 2013. április 1 után lett forgalomba helyezve az autó!) jár még 3 év garancia 100.000km futásteljesítésig. 2+3 év, így jön ki az 5 év; ami végülis csak 2 :)
pe-Ti2014-02-26 11:39:55 // 5916
2011-től 4 év, most meg már 5 ha jól tudom de olvasd el a megrendelőt!
pe-Ti2014-02-26 11:38:40 // 5915
Teljesen igazad van eleinte én is így gondoltam de amióta 3 márkaszervizben is palira vettek azóta elment a kedvem tőlük.....a "szakember" gárdáról meg ne is beszéljünk, folyamatosan cserélődnek (vajon miért?) úgy kellett múltkor rászólni, hogy ne karistolja össze a laptoppal a légzsák burkolatot. Sajnálom én ilyen dolgokra allergiás vagyok...
Bettesp2014-02-26 11:30:41 // 5914
2012 jan. 31-én lett forgalomba helyezve az autó. Úgy tudom akkor 2 évet kapott + 2 kiterjesztettel. Így garanciális javításként már nem működne a dolog. Vagy rosszul gondolom?
'''''2014-02-26 11:02:18 // 5913
Nekünk 4 év a gari.Most jöttem el a szervízből.Olaj+szűrő+pollenszűrő és átvizsgálás összesen 35.000Ft volt.Más gondot nem találtak meg egyenlőre mi sem.
Jimmi T.2014-02-26 10:56:45 // 5912
az újaknak vagy két éve eleve 2+2 a gari. kötelezőre meg azt tesznek bele amit odaviszek. kifizetem a munkadíjat és kész. ha a magas C-ével kezdtétek ne is várjátok hogy térdig hajolnak majd.
a ( hátulról nézve) bal oldali kötegben a helyi erő (opel szerelő) nekem a tolatólámpa vezetékét forrasztotta. a Budaörsi szerelőhöz nem mentem be javítás közben, de mintha azt mondta volna hogy az egy koax kábel szerű vezeték . ???
Jimmi T.2014-02-26 10:47:17 // 5911
4500 ft volt számlásan.
Bettesp2014-02-26 10:15:28 // 5910
Az ilyen mekk-mesterekkel kapcsolatban vannak előítéleteim sajnos (pl. a műanyag elemek kipattintása, gumi tömítések leszedése néha problémát okoz és nem sikerül nyomtalanul megoldani).

Épp ezért csak akkor szeretném kiadni a kezem közül, ha már minden remény elszállt arra vonatkozóan, hogy meg tudjam magamnak csinálni. :)

Lehet a délután rászánom magam még1x és alaposabban körbenézek hátul. Arra gyanakszom, hogy a - fenyitott - csomagtérajtó bal oldalán lévő szigetelt vezetékköteg lehet a ludas, mert - ahogy írtam is - az megy be a tető alá, így szerintem abban lehet az antenna kábel is. Megnézem, a rádióba milyen színű vezetékpár megy hátha az ad egy kis támpontot azzal kapcsolatban mit is keressek pontosan.
pe-Ti2014-02-26 09:28:37 // 5909
Jobban jársz ha keresel egy lelkiismeretes villamossági szakit a környezetedben hidd el jobban jársz a márkaszerviz kiszámláz majd erre a munkára egy óra hosszát 12500-ért!
Bettesp2014-02-26 09:03:08 // 5908
A +2évnek én is utána jártam, és, hát kettőt hátraléptem amikor meghallottam az összeget... A "kötelező" szervízt egy hete én is magamnak csináltam, szintén abból az okból kifolyólag, hogy tudom mi megy bele!

Viszont most úgy néz ki, hogy ezzel a rádió-jel problémával mégis muszáj leszek felkeresni egy szakszervízt... :/
pe-Ti2014-02-26 08:44:20 // 5907
Ne bánd, amikor én kérdeztem a +2 év kiterjesztett garancia 350 ezerbe került.....ennyiből veszek egy fél Giut kintről :-D Azóta magam csinálom a "kötelező" szervizt" így legalább tudom mi kerül bele, ja és Budaörsről csak annyit, hogy egy cascós szélvédőcsere elsőre nem sikerült mivel rossz üveget rendeltek (amit be is raktak) kétszer is kifizettem a diagnosztikát de a nem működő Start&stop azóta sem funkcionál de legalább nem kell kikapcsolnom minden induláskor :-)
Bettesp2014-02-25 20:41:36 // 5906
Jan. 31-én lejárt a 2 év gari... :(
'''''2014-02-25 19:25:02 // 5905
Ez nem tartozik bele a gariba?Akkor kár kínlódj vele.
Én holnap viszem a második garanciális szervizre.Eddig semmi hiba nem jelentkezett.
Bettesp2014-02-25 18:35:48 // 5904
Megnéztem, és a jobb oldali gumicsőben egy szövetszalagba csomagolt masszív kábelköteg van. Én azt ki nem bontom... :) A bal oldali ugyanilyen kábelköteg pedig középen bemegy a tető alá.

A másik ötletem az a kb 1m hosszú műanyag takaróelem volt, ami a felnyitott csomagtérajtó tető felőli részén van. Kipattintottam, de ha jól gondolom az alatt a páramentesítő csatlakozója van a szélvédőre "forrasztva".
.......................2014-02-25 14:46:18 // 5903
anno a bravoban érintkezök kapcsolódtak össze amikor lecsuktad ,
söt a Skoda Favoritban is,
soha semmi baj nem volt azokkal,

a mai autókban csak a spórolás látszik
(a mito n nekem is elöjött ez,csak 4 évesen)
Jimmi T.2014-02-25 14:20:09 // 5902
tolatólámpa nekem is hasonlóképpen lett megoldva. az antenna meg a téli átvizsgálás során Budaörsön, nem nagy pénzért.
pe-Ti2014-02-25 13:48:08 // 5901
Üdv!
Érdekes nekem karácsony táján volt ilyen problémám igaz nem a rádióval hanem a tolatólámpa+ ködlámpa ment el és a csomagtérajtóba menő vezetékkötegben volt két szál elszakadva. Már láttam az Unixnál van javítókészlet igen borsos áron.... inkább a vill. szerelő cimbi megoldotta 0 forintért egy kis forrasztással meg zsugorcsővel :-D
Jimmi T.2014-02-25 13:33:25 // 5900
Asszem jobb. Nekem már mind két oldalon volt javítás, mert a tolatólámpa vezetéke is elszakadt egyszer. Érdemes mind a két oldali cuccot megnézetni.
Bettesp2014-02-25 11:51:24 // 5899
Köszi

Épp pár hete múlt 2 éves az autó! :) Akkor lehet hogy ez a probléma nálam is. Azt meg tudod mondani, hogy melyik oldalon jön le az a bizonyos vezeték?
Jimmi T.2014-02-25 11:46:34 // 5898
Szia !
Az enyémmel is ez lett úgy két évesen. A hátra menő vezeték volt eltörve a csomagtartófedél-kasztni kapcsolódásánál. A villamos szerelő aki javította azt mondta ez márkafüggetlen hiba sz ötajtósoknál.
Bettesp2014-02-25 11:28:55 // 5897
Sziasztok!

Úgy érzem, nagy tudorok vannak itt jelen, ezért merem feltenni a kérdésem az egyetlen, az autóval kapcsolatos problémámmal kapcsolatban.

Azt vettem észre, hogy a rádió jel-minősége nagy kereskedelmi rádiók kapcsán igencsak gyenge. Úgy értem, hogy a helyi adó (aminek a körzetben nagy jelerőssége van) viszonylag szépen szól (bár ez is hagy kívánnivalót maga után), de pl, egy ClassFM vagy egy Petőfi már élvezhetetlen, csak a sistergés, olyan mintha abszolút nem találna a jelet. Az automatikus hangolás be van kapcsolva.

Már megnéztem a rádió hátulján az antenna-kábelt, de nincs kilazulva.

Mi a véleményetek? Tudtok erre valami megoldást vagy tippet?

Előre is köszi!
pe-Ti2014-02-23 15:43:32 // 5896
Üdv!
Szerviz kinullázva saját cuccal végre! Köszi a segítséget!
Jimmi T.2014-02-19 11:28:22 // 5895
Jimmi T.2014-02-18 09:20:38 // 5894
Én olyat nem tapasztaltam. Budaörsre hordom ha arra van utam. Jobb áron szervizelnek mint a megyén belüli "márkaszervíz" és nekem megbízhatónak tűntek kezdettől fogva.
'''''2014-02-17 18:57:23 // 5893
Azt cserélik,ha akarom,ha nem de az nem is gond.Olyanra gondoltam amit csak lehúzásért csinálnának.
Jimmi T.2014-02-17 09:19:17 // 5892
a gyertya az még lehet hogy várhat egy évet, de az olajon én nem gondolkodnék egy percet sem. a csereciklusra az 1.4 Tb és 1.4 multiair-nél írja az 30000km-t vagy az egy évet.
'''''2014-02-16 17:43:58 // 5891
Csak 16.000Km-nél tart.Gyertyát minek ennyinél?Még az olaj is tiszta lesz.7000km-et mentünk csak egy év alatt.
Jimmi T.2014-02-16 16:25:17 // 5890
Emlékeim szerint olaj,szűrők,gyertya. Km. mennyi ?
theBanyai2014-02-15 16:09:00 // 5889
Nagy felbontásba hol lehet fellelni?? Oldalamra a linket ha van légyszi!
'''''2014-02-15 14:41:31 // 5887
Nem tudjátok,a második szerviznél mit kell cserélni? És mit akarnak majd kicseréltetni,amit nem hoz a könyv?
.......................2014-02-11 11:26:20 // 5886
ez mekkora:

"AutoItalia - Természetesen felmerült a Giulietta QV, de már nincs elérhető tesztautó a hazai importőrnél. "

ezért nincs Guli QV teszt
Kazes☻2014-01-22 22:23:10 // 5885

hangulatos...
Buksi2014-01-21 20:56:25 // 5884
Akkó' mi? :-)))
GT Ɨ|ѯ2014-01-21 14:13:47 // 5883
Hallgattam Skriszre tavaly én is ( szerencsére ) és ezt vettem, tutiiiiiiiiii:-)
GT Ɨ|ѯ2014-01-21 14:12:31 // 5882
Nem ez nem wtf:-)
Tommi2014-01-18 22:37:54 // 5881
Köszi :)))
Forsberg2014-01-17 08:17:55 // 5880
Én ezt vettem, és tökéletesen működik több autónál is.
pe-Ti2014-01-17 07:57:56 // 5879
Ez a szett jó lehet ennyiért?
pe-Ti2014-01-15 17:07:57 // 5878
Köszi! Nem az enyém a progi meg az ELM úgyhogy nem tudok kísérletezni de lehet beszerzek egyet magamnak is! Hol tudom letölteni az Ecuscan progit illetve hol kapok jó áron Giuliettához való interfészt? Nálunk a cégnél Bosch KTS 500 van azzal tudok hibakódot olvasni-törölni benne meg diag adatot lekérni de a szervíz kijelző visszaállítást nem tudja!
.......................2014-01-15 15:24:02 // 5877
elég csak az ellenállást kiforrasztani
nem kell kondit meg stb. t beforrasztani
.......................2014-01-15 15:21:13 // 5876
itt megtalálod melyik ellenállást:
Multiecuscan
.......................2014-01-15 15:15:26 // 5875
szerintem ua mint a Mito a vezérlö
csak ezekkel megy ,
vagy átforrasztod az ELM 327 nél a busz kábelt,
de ne kérdezd hova ,én nem mertem ,nem akartam gallyravágni semmit

ja és az ELM 327 el tudtál kapcsolódni már?
mert elöször ki kell az ellenállást belöle szedni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak