Hát nekem eléggé fázik ebben a lábam, nem emlékszem, hogy az előzőben ennyire így lett volna. Így felmerült, hogy esetleg nem működnek jól azok a kis motorok, amik azért felelősek, hogy hol jöjjön ki a meleg/a levegő.
Lehet, hogy kiolvasom este, hogy van -e ilyen hibakód.
Közben Ferko barátom is erről panaszkodik egyébként.
Automatán soha nem használtam.
Mindig "csak láb"ra volt állítva, az feltűnt, hogy ekkor is fúj valamennyit a szélvédőre.
Ha alsó és középső állásra teszem, és elzárom a középsőket, akkor jobb...
Föckös2022-12-07 14:25:50 // 13064
Piritu - 1.000.0002022-12-07 13:44:38 // 13063
Évek múlva bennem is ez maradt meg.
Nyomta lábra a meleget, süvített ahogy kijött a csövön, de meleg az nem lett.
Télen mindig kivettem automatából és középre és alulra irányítottam a levegőt. Csak így lett meleg ha kint mínuszok voltak.
Nyomta lábra a meleget, süvített ahogy kijött a csövön, de meleg az nem lett.
Télen mindig kivettem automatából és középre és alulra irányítottam a levegőt. Csak így lett meleg ha kint mínuszok voltak.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-07 12:22:45 // 13062
Mert nem svéd spec. modellt vettél XD Chili egy konkrét szauna, hidegindítás után kettő másodperccel már pólóban is meleged van XDD
Majd ha már nem lesz gáz, kiköltözünk télire a Giuliettába XD
Majd ha már nem lesz gáz, kiköltözünk télire a Giuliettába XD
Föckös2022-12-07 10:28:30 // 13061
Cromát nem illik hasonlítani a Giuliettához itt.
A Croma például praktikus! :-)
És kijelentem, hogy xarabb lábfűtésű autóm még nem volt!
A Croma például praktikus! :-)
És kijelentem, hogy xarabb lábfűtésű autóm még nem volt!
DKori2022-12-05 20:19:40 // 13060
Szia!
Hossza...egyébként évjárat és régió függő...van ami (a nyitó zárógombot hosszan nyomva) tudja azt, hogy amíg nyomva tartod a nyit/zár gombot addig le/fel engedi az összes ablakot, van ahol (biztonsági okokból) ezt csak lefele tudja fel nem, én van ahol semerre sem.
A végállásokat meg akksisaru levételkor újra kell tanítani az ablakoknak (nyomod lefelé amíg leér +4-5mp ig majd nyomod felfelé amíg felér +4-5mp ig, egyesével minden ablaknál). A Croma spec pl hibaüzenettel szól is érte, hogy elfelejtette az ablakok végállásait. :)
Hossza...egyébként évjárat és régió függő...van ami (a nyitó zárógombot hosszan nyomva) tudja azt, hogy amíg nyomva tartod a nyit/zár gombot addig le/fel engedi az összes ablakot, van ahol (biztonsági okokból) ezt csak lefele tudja fel nem, én van ahol semerre sem.
A végállásokat meg akksisaru levételkor újra kell tanítani az ablakoknak (nyomod lefelé amíg leér +4-5mp ig majd nyomod felfelé amíg felér +4-5mp ig, egyesével minden ablaknál). A Croma spec pl hibaüzenettel szól is érte, hogy elfelejtette az ablakok végállásait. :)
Marcika2022-12-05 19:56:26 // 13059
Köszönöm a tippet!
Így volt, feltanulta. 🙏🏼
A kulcsról való működtetés viszont nem működik, bár ilyen sosem volt.
Kétszer kell nyomni és akkor szellőztető funkció? Vagy hosszan?
Így volt, feltanulta. 🙏🏼
A kulcsról való működtetés viszont nem működik, bár ilyen sosem volt.
Kétszer kell nyomni és akkor szellőztető funkció? Vagy hosszan?
Föckös2022-12-05 09:10:26 // 13058
Akksi saru levétel után megesik, hogy nem tanulják meg elsőre a végállásokat az ablakmozgatók. Pár teljes fel, és le húzás után viszont jónak kell lennie. Kulcsról is kell működnie.
Föckös2022-12-05 09:08:41 // 13057
Dehát a Loudlinkből van BT verzió is. Azaz nem lóg ki semmi.
Piritu - 1.000.0002022-12-04 22:47:28 // 13056
Nem volt levéve az akkusaru? Mert utána be kell tanítani hogy működjön.
Marcika2022-12-04 22:43:50 // 13055
3 éve használom, eddig felhúzta 😏
Piritu - 1.000.0002022-12-04 22:30:01 // 13054
A használati utasítása mit ír róla?
Említi egyáltalán az automata felhúzást?
Lehet hogy a facelift előtt extra volt amit nem ikszelt be az akkori vevő?
Említi egyáltalán az automata felhúzást?
Lehet hogy a facelift előtt extra volt amit nem ikszelt be az akkori vevő?
Piritu - 1.000.0002022-12-04 22:08:59 // 13053
Nekem a 2015-ös Giuliettám felhúzta az ablakokat. Még a kulcsról zárva is.
Marcika2022-12-04 22:05:01 // 13052
Na most már kíváncsi vagyok - csak jöjjön meg.
Bár a hangulatom ingadozik - tekintve , hogy most vettem észre, hogy az ablakok nem jönnek fel automatán.
😩
Én komolyan mondom, ha nem lenne különleges a giu, már fent lenne a használtautón. - ugye mit vegyek 2-3-4 millióért, kiát?
MI A TÖKÖMÉRT NEM AUTOMATIK HÚZZA FEL?
Ez valami újabb típushiba?
Mikor megvettem, konzekvensen végigmentem az összes ismert típushibán, és előre kivégeztem őket.
Bár a hangulatom ingadozik - tekintve , hogy most vettem észre, hogy az ablakok nem jönnek fel automatán.
😩
Én komolyan mondom, ha nem lenne különleges a giu, már fent lenne a használtautón. - ugye mit vegyek 2-3-4 millióért, kiát?
MI A TÖKÖMÉRT NEM AUTOMATIK HÚZZA FEL?
Ez valami újabb típushiba?
Mikor megvettem, konzekvensen végigmentem az összes ismert típushibán, és előre kivégeztem őket.
Kristyon2022-12-04 20:29:09 // 13051
Szia,
A Giuliáról, vagy a Giuliettáról lenne szó?
A Giuliettánál:
A sárga kábel a légzsákhoz, műszerfalhoz, karosszériához, szervizhez, klímához, és az egyéb dolgokhoz kell. A többihez, mint a motor (ECU), ABS, elektromos kormány, sebességváltó, és a fényszórók nem kell, és nem is tudsz a sárga adapterrel csatlakozni.
Végül is a Proxi rendezésnek mennie kéne vele, de ha már a csatlakozás sem sikerül, valami más gond lehet...
A váltó ha TCT annak az olajcseréje nem külömbözik a hagyományos váltóétól, csak a TCT olajának a cseréje egy kicsit utánanézős, de szerintem bármelyik szerelő megcsinálja.
A Giuliánál
ha jól látom nem kell adapter a proxi rendezéshez. Sárgát pl sehova nem ír a MES.
5-ös, 6-os adapterek egyes menükben nálam...
Itt a váltóolaj csere az passz részemről, de más nem kérdezd a Giulia topikban.
Üdv.
A Giuliáról, vagy a Giuliettáról lenne szó?
A Giuliettánál:
A sárga kábel a légzsákhoz, műszerfalhoz, karosszériához, szervizhez, klímához, és az egyéb dolgokhoz kell. A többihez, mint a motor (ECU), ABS, elektromos kormány, sebességváltó, és a fényszórók nem kell, és nem is tudsz a sárga adapterrel csatlakozni.
Végül is a Proxi rendezésnek mennie kéne vele, de ha már a csatlakozás sem sikerül, valami más gond lehet...
A váltó ha TCT annak az olajcseréje nem külömbözik a hagyományos váltóétól, csak a TCT olajának a cseréje egy kicsit utánanézős, de szerintem bármelyik szerelő megcsinálja.
A Giuliánál
ha jól látom nem kell adapter a proxi rendezéshez. Sárgát pl sehova nem ír a MES.
5-ös, 6-os adapterek egyes menükben nálam...
Itt a váltóolaj csere az passz részemről, de más nem kérdezd a Giulia topikban.
Üdv.
DKori2022-12-04 20:14:45 // 13050
Szerintem amit rendeltél azzal menni fog (ha nem 5 PIN-es...)! :) Tulajdonképpen ez sacc/kb az én második megoldásom összemosása azzal, hogy nem aux bemeneted és külön eszközöd lesz, hanem egy ilyen bluetooth egység eleve rá van a kábel végére téve. Ha szerencséd van, akkor ez a kormányvezérléssel is barátságban lesz (az általam írt olcsó megoldással sajnos az nem játszik ugye, ez még hátrány, Yatour/Loudlink/Densionnal megy a dolog! :) ), plusz ezt nem kell töltögetni/nem merül le, meg hátha hangerőben is erősebb szint lesz...szóval hajrá! :)
DKori2022-12-04 20:03:12 // 13049
Az elmúlt bő 10 évben én is elég sokat elszórakoztam ezzel saját/családi/ismerősi autókban. :)
Nekem kb az eddigi tapasztalatom, hogy a legkevésbé kompromisszummentesebb szint az valóban a Loudlink/Dension/Yatour árszintje...tulajdonképpen a legfaxábban ilyen gyári fej upgrade-ből én is a BT modulos Yatouromat szerettem, még a Stiloba vettem majd jött át anno a GT-be - élvezhető hangerő/hangminőség, mindig kapcsolódott, nem kell neki plusz ár stb csak összedugod és kész, egyedül annyi, hogy nyilván a jellegéből fakadóan a telefonkihangosítás is csak akkor megy ha a rádió bekapcsolva és CDC forrásra állítva, bejövő híváskor magától ezt nem teszi meg, de hát érthető. Szóval max ennyi kritikát tudnék felírni neki.
Nálam a "kispénzből gyorsan csináljunk bluetooth kihangosítást és zene streamelést" az autóba (ideiglenes megoldásként sokszor alkalmaztam (addig míg fejegységet nen cseréltem bennük megteszi alapon...) vonalon vettem párezer Ft-ért egy jack dugós bluetooth adaptert régen és így mindig csak az adott autó aktuális fejegységéhez szerváltam AUX bemenetet a fej hátuljába (van aminél ugye CDC stekkeren megy, van ahol külön megoldás van AUX-ra...) szintén pár ezresért és így kb bő 5000ft-ból megvolt. Jack aljzatos aux bedugva a fej hátuljába, aux aljzat felvezetve a bal oldali A oszlop tetejére és ott beledugva a Bluetooth jack adapter. Ez így fúrással/faragással nem jár, relatíve esztétikus (csak a kis BT egység látszik az A oszlop tetején, de ez kell is ide mert a kihangosításhoz mikrofon is van benne és itt közel van a szádhoz) és messze low budget kategóriával megoldva a kulihangosítás a gyári fejen, plusz zene/navi/bármi streamelése. Tulajdonképpen az árához képest egész gyàrias/esztétikus megoldás DE ennek a hátránya kettő dolog, egyrészt ez a BT egység saját akksis > ~11 óra üzemidő után lrmerül, így (micro usb kábelen) néha töltögetni kell, illetve hangerőben messze a gyári fej egyéb (rádió, CD) jelforrásától halkabb (mindig tekerni kell a hangerőn a rádióhoz képest). Valamit valamiért, csodát ennyiért nem kell várni tény. :)
Nekem kb az eddigi tapasztalatom, hogy a legkevésbé kompromisszummentesebb szint az valóban a Loudlink/Dension/Yatour árszintje...tulajdonképpen a legfaxábban ilyen gyári fej upgrade-ből én is a BT modulos Yatouromat szerettem, még a Stiloba vettem majd jött át anno a GT-be - élvezhető hangerő/hangminőség, mindig kapcsolódott, nem kell neki plusz ár stb csak összedugod és kész, egyedül annyi, hogy nyilván a jellegéből fakadóan a telefonkihangosítás is csak akkor megy ha a rádió bekapcsolva és CDC forrásra állítva, bejövő híváskor magától ezt nem teszi meg, de hát érthető. Szóval max ennyi kritikát tudnék felírni neki.
Nálam a "kispénzből gyorsan csináljunk bluetooth kihangosítást és zene streamelést" az autóba (ideiglenes megoldásként sokszor alkalmaztam (addig míg fejegységet nen cseréltem bennük megteszi alapon...) vonalon vettem párezer Ft-ért egy jack dugós bluetooth adaptert régen és így mindig csak az adott autó aktuális fejegységéhez szerváltam AUX bemenetet a fej hátuljába (van aminél ugye CDC stekkeren megy, van ahol külön megoldás van AUX-ra...) szintén pár ezresért és így kb bő 5000ft-ból megvolt. Jack aljzatos aux bedugva a fej hátuljába, aux aljzat felvezetve a bal oldali A oszlop tetejére és ott beledugva a Bluetooth jack adapter. Ez így fúrással/faragással nem jár, relatíve esztétikus (csak a kis BT egység látszik az A oszlop tetején, de ez kell is ide mert a kihangosításhoz mikrofon is van benne és itt közel van a szádhoz) és messze low budget kategóriával megoldva a kulihangosítás a gyári fejen, plusz zene/navi/bármi streamelése. Tulajdonképpen az árához képest egész gyàrias/esztétikus megoldás DE ennek a hátránya kettő dolog, egyrészt ez a BT egység saját akksis > ~11 óra üzemidő után lrmerül, így (micro usb kábelen) néha töltögetni kell, illetve hangerőben messze a gyári fej egyéb (rádió, CD) jelforrásától halkabb (mindig tekerni kell a hangerőn a rádióhoz képest). Valamit valamiért, csodát ennyiért nem kell várni tény. :)
Marcika2022-12-04 18:19:19 // 13048
Megnéztem a loudlinket, de nekem nem tetszenek az olyan megoldások, amikor valahol a műszerfalon keresztül kilóg egy lengőkábel, amibe be van dugva egy doboz, amibe bedughatok egy másik kábelt, usbt stb.
A kesztyűtartós megoldással ugyanez a bajom.
Egyébként okos, ötletes,, le a kalappal, de nem akarok megint napokat fórumozni, gondolkodni mit hogyan rejtsek el.
A giuban nincs egy nyomorék felület, ahova egy rendes foglalatot be lehetne építeni - és értelmes helyen van.
Most rendeltem egy másik ilyen kis bluetooth eszközt, de olyat, ami igazoltan működik, és a telefonhívásokat is kezeli (bluemusic).
Megjön a héten. Ha nem működik, akkor veszek egy fm transzmittert, bedugom a csomiba, és elfelejtem. 😂
A kesztyűtartós megoldással ugyanez a bajom.
Egyébként okos, ötletes,, le a kalappal, de nem akarok megint napokat fórumozni, gondolkodni mit hogyan rejtsek el.
A giuban nincs egy nyomorék felület, ahova egy rendes foglalatot be lehetne építeni - és értelmes helyen van.
Most rendeltem egy másik ilyen kis bluetooth eszközt, de olyat, ami igazoltan működik, és a telefonhívásokat is kezeli (bluemusic).
Megjön a héten. Ha nem működik, akkor veszek egy fm transzmittert, bedugom a csomiba, és elfelejtem. 😂
Norby2022-12-04 14:32:27 // 13047
Hello, nem tudok csak motor adatokat olvasni MES-el. Proxy rendezést nem tudok csinálni, mert kéri a sárga kábelt, de hiába dugom rá, nem csatlakozik. Ki szerettem volna kapcsolni a központi zár hangjelzését is.
Nemrég vettük, nem tudom hol használták ez előtt.
Miért nem tudok csatlakozni a ECUhoz a sárga kiegészítő kábellel?
Autómata váltó atnézésére, olajcserére tudtok javasolni szakit?
Nemrég vettük, nem tudom hol használták ez előtt.
Miért nem tudok csatlakozni a ECUhoz a sárga kiegészítő kábellel?
Autómata váltó atnézésére, olajcserére tudtok javasolni szakit?
mesa2022-12-04 13:16:01 // 13046
Az nem derül ki a kép alapján, hogy mi a probléma. Amit én látok ebből:
~300 kilométerenként generál a DPF az valamit jelez. Vagy csak városban használod, dugóban, vagy eszegeti az olajat? 750-1100 Km között lenne ideális.
a 99,9% olaj elhasználódás azért van, mert nem lett nullázva, vagy tényleg ritkán van benne cserélve?
~300 kilométerenként generál a DPF az valamit jelez. Vagy csak városban használod, dugóban, vagy eszegeti az olajat? 750-1100 Km között lenne ideális.
a 99,9% olaj elhasználódás azért van, mert nem lett nullázva, vagy tényleg ritkán van benne cserélve?
Föckös2022-12-04 10:17:29 // 13045
Én is elgondolkodtam anno ilyen olcsóbb verzión, aztán vettem Loudlinket.
Jó minőség, kormányról léptethető még a Youtube is.
És össze tudtam úgy hozni, hogy a Blueme csak kihangosít, a Loudlink meg zenelejátszó.
Drágább jóval, de van oka.
Jó minőség, kormányról léptethető még a Youtube is.
És össze tudtam úgy hozni, hogy a Blueme csak kihangosít, a Loudlink meg zenelejátszó.
Drágább jóval, de van oka.
Föckös2022-12-04 10:15:15 // 13044
Norby, nem tiszta hogy mi a kérdés.
Felraktál egy képet, pár adattal.
Nem látok előzményt, hogy miért olvastad ki, vagy hogy volt e hibakódod előtte stb.
Ami eddig itt számomra látható, hogy vmi dpf gond van, és hogy nem túl gyakran regenerál, valószínüleg nincs rossz állapotban.
Felraktál egy képet, pár adattal.
Nem látok előzményt, hogy miért olvastad ki, vagy hogy volt e hibakódod előtte stb.
Ami eddig itt számomra látható, hogy vmi dpf gond van, és hogy nem túl gyakran regenerál, valószínüleg nincs rossz állapotban.
Norby2022-12-03 16:36:47 // 13043
DKori2022-12-03 14:21:15 // 13042
Félek, hogy annak a környékén lesz a baj. :(
Ugye áramot kap a kis bt eszközöd, hiszen tudsz vele párosodni, a hangjelet is átvinné a fejnek DE ott lesz a kutya elásva, hogy a CD-tár egy külön szálon jel formájában érteti meg a fejegységgel, hogy ő jelen van >>> ha ezt a jelet nem kapja meg akkor nem tudja a fejegység, hogy a CDC csatin valamit keresnie kellene...valahogy így tudom elmagyarázni. Ha kicsit utána olvasol talán van róla leírás, hogy melyik lábon kellene ennek jönnie, nem tudom ez így segít-e. :(
Ugye áramot kap a kis bt eszközöd, hiszen tudsz vele párosodni, a hangjelet is átvinné a fejnek DE ott lesz a kutya elásva, hogy a CD-tár egy külön szálon jel formájában érteti meg a fejegységgel, hogy ő jelen van >>> ha ezt a jelet nem kapja meg akkor nem tudja a fejegység, hogy a CDC csatin valamit keresnie kellene...valahogy így tudom elmagyarázni. Ha kicsit utána olvasol talán van róla leírás, hogy melyik lábon kellene ennek jönnie, nem tudom ez így segít-e. :(
Marcika2022-12-03 13:16:55 // 13041
Á, 8pin-nek vettem azt most látom csak 5 ér van benne.
Marcika2022-12-03 12:46:29 // 13040
Jó messzire hajítottam.
Visszaraktam a gyárit, szebben szól, van jelerősség, látom is.
Azt a következtetést vontam le, hogy vagy gyári, vagy többszázezres fejegység a megoldás.
Mivel utóbbihoz nincs “kedvem”, marad a gyári.
Lefrissítettem a blue&me. Jól működött, persze most behalt az usb.
Aux nincs.
A rádióm márkáját nem tudom meglesem. Az a sima cd-s radió. Source gomb nincs csak media.
A cd gondolom akkor aktiválódik, amikor berakok cdt, de ugye azt sem ismerem MERT AZ SEM MŰKÖDIK, legalább is cdt még nem sikerült lejátszanom.
Ez az első autóm, amit egyszer az ilyen hülyeségek miatt fogok eladni 😂 pedig aztán nem sajnáltam a pénzt. Szerintem 1.5-2M papírt össze tudok rakni a vételár mellé.
Most levettem az akksisarut, hátha újracímzi majd az eszközöket.
Visszaraktam a gyárit, szebben szól, van jelerősség, látom is.
Azt a következtetést vontam le, hogy vagy gyári, vagy többszázezres fejegység a megoldás.
Mivel utóbbihoz nincs “kedvem”, marad a gyári.
Lefrissítettem a blue&me. Jól működött, persze most behalt az usb.
Aux nincs.
A rádióm márkáját nem tudom meglesem. Az a sima cd-s radió. Source gomb nincs csak media.
A cd gondolom akkor aktiválódik, amikor berakok cdt, de ugye azt sem ismerem MERT AZ SEM MŰKÖDIK, legalább is cdt még nem sikerült lejátszanom.
Ez az első autóm, amit egyszer az ilyen hülyeségek miatt fogok eladni 😂 pedig aztán nem sajnáltam a pénzt. Szerintem 1.5-2M papírt össze tudok rakni a vételár mellé.
Most levettem az akksisarut, hátha újracímzi majd az eszközöket.
DKori2022-12-03 11:53:45 // 13039
Apropó > kihajítottad a Kenwood-ot? :O Milyen gyári fejegységed van (megpróbálok segíteni...pl Visteonoknál jellemzően CDC-n megy, Blaupunktnál típusfüggő, pl van egy Milano Mp34 fejegységem, azon CDC csatiba kell az AUX-ot tenni és a fej menüben bekapcsolni, hogy az AUX, Cromában gyári Blaupunkt - volt, amíg Androidot nem kapott tőlem :) - nem megy ezzel a CDC-s kábellel, oda külön AUX csatis kell..)
DKori2022-12-03 11:39:21 // 13038
Szia!
Source/src gombbal kellene tudnod átváltani (persze ha jó amit vettél és látja/felismeri...ha nem akkor az SRC gombrra csak a rádió/CD közt tudsz váltani, nem jelenik meg a CDC :( ).
Source/src gombbal kellene tudnod átváltani (persze ha jó amit vettél és látja/felismeri...ha nem akkor az SRC gombrra csak a rádió/CD közt tudsz váltani, nem jelenik meg a CDC :( ).
DKori2022-12-03 11:37:33 // 13037
Ciao!
Remek, megrendeltem én is, grazie! ;)
(én most elöl a w5w-kkel szenvedek, harmadik szett CAN-busosnak árult van benne...tapasztalatok: első szett egyből KO, hibát jelez > ment az ajtókba lábtérvilágításnak :); második szett Homasitás, helyszínen bedobtam, faja, majd ~fél év múlva elkezdte dobni a hibákat; most a harmadik szett felkapcsolás után egy ideig jó, aztán előbb csak fékezéskor dob hibát, utána állandóan...ha pihen megint jó...szóval tanácstalan vagyok :/ ...annyira nincs kedvem előtét-ellenállásozni... - meg a ködlámpák mellé is megvan a DRL, "csak" le kéne venni a lököst stb...áá :D )
Remek, megrendeltem én is, grazie! ;)
(én most elöl a w5w-kkel szenvedek, harmadik szett CAN-busosnak árult van benne...tapasztalatok: első szett egyből KO, hibát jelez > ment az ajtókba lábtérvilágításnak :); második szett Homasitás, helyszínen bedobtam, faja, majd ~fél év múlva elkezdte dobni a hibákat; most a harmadik szett felkapcsolás után egy ideig jó, aztán előbb csak fékezéskor dob hibát, utána állandóan...ha pihen megint jó...szóval tanácstalan vagyok :/ ...annyira nincs kedvem előtét-ellenállásozni... - meg a ködlámpák mellé is megvan a DRL, "csak" le kéne venni a lököst stb...áá :D )
Marcika2022-12-03 10:19:40 // 13036
Sziasztok!
Vettem egy bluetooth transzmittert Csingcsungból, amit a CDtár helyére kell bedugni, 4ezer forintoszért.
Tök jól kapcsolódik rögtön, de hogy a fenébe tudok átkapcsolni a CDtárra? 😂
Vettem egy bluetooth transzmittert Csingcsungból, amit a CDtár helyére kell bedugni, 4ezer forintoszért.
Tök jól kapcsolódik rögtön, de hogy a fenébe tudok átkapcsolni a CDtárra? 😂
mesa2022-12-02 20:37:18 // 13035
Szia cartárs! Az biztos, hogy a Cromába is lesz (nálunk is)! :))
Az ellenállás hűtőbordás és megcsavartam a két vezeték között és úgy dugtam fel a lökhárítóba. Így nem rázkódik és nem ér semmihez...
Az ellenállás hűtőbordás és megcsavartam a két vezeték között és úgy dugtam fel a lökhárítóba. Így nem rázkódik és nem ér semmihez...
DKori2022-12-02 19:32:38 // 13034
Az ellenállás nem melegszik? Hova tetted/rögzítetted valahogy? (gyanítom ilyen kellene a Cromába is...)
mesa2022-12-02 16:28:34 // 13033
CANBUS csak mellé gépeltem! :))
A lemaradt kép pedig itt.
Azzal lehet valamit kezdeni, hogy a Navit éjjeli módban, automata fényszórókkal zavaróan erős, sötét háttérrel is. Ha manuálba teszem és vissza automatába, akkor megy le 4-esig, tovább nem a félnyerő. Későbbi szoftverfrissítésnél ezt a bugot orvosolták vajon?
Gyári riasztó hangerején lehet programból vagy manuálisan állítani? Ki/be nyitáskor nagyon hangosan bippel...
A lemaradt kép pedig itt.
Azzal lehet valamit kezdeni, hogy a Navit éjjeli módban, automata fényszórókkal zavaróan erős, sötét háttérrel is. Ha manuálba teszem és vissza automatába, akkor megy le 4-esig, tovább nem a félnyerő. Későbbi szoftverfrissítésnél ezt a bugot orvosolták vajon?
Gyári riasztó hangerején lehet programból vagy manuálisan állítani? Ki/be nyitáskor nagyon hangosan bippel...
mesa2022-12-02 16:23:53 // 13032
Sikerült kicserélnem, köszi! Blogomba tettem fel róla képet.
Ugyanott SPORTIVA hűtőrács eladó! :)))
Innen rendeltem. Nagyon fontos, hogy legyen a két ellenállás, jülönben a CABBUS miatt reklamál az autó. Ezzel tökéletes és nagyon szépen világít.
https://www.aliexpress.com/item/32950288090.html
Ugyanott SPORTIVA hűtőrács eladó! :)))
Innen rendeltem. Nagyon fontos, hogy legyen a két ellenállás, jülönben a CABBUS miatt reklamál az autó. Ezzel tökéletes és nagyon szépen világít.
https://www.aliexpress.com/item/32950288090.html
Föckös2022-12-01 10:06:53 // 13031
Lökhárító:
Érdemes megnézni Vialetto Tony csatornáját Youtube-on.
(más miatt is, elég részletes anyagokat tesz fel)
Párszor levettem már, elég gyorsan lehet haladni vele:
Sárvédőnél 4db csillag csavar, illetve egy 30as torx a felső részen.
Ez után egy olyan 200db 30as torx alul, és felül 55ös torx (ha nincs, akkor impusszal helyettesíthető, ha nem tépték meg)
Célszerű a lenti torx csavarokból nem az első sort csavarozni le, hanem a másodikat, és csak azt, így visszailleszteni könnyebb lesz.
ha minden csavar lent van, akkor kipattintod két oldalon, aztán felül kiakasztod a fényszórók felett, és utána lehúzod a lökit.
A kábelek, és a vízcső is engedni fog annyit, hogy letedd a földre. Amire leterítettél mondjuk egy pokrócot.
A szélvédőmosó tartálynál le tudod húzni a csövet, van ott egy gyorscsatlakozó.
Ha tele a tartály, akkor valami lavórral, vödörrel stb készülj, ez a gyorscsati nem a legmagasabb ponton van sajna.
Visszafele ugyanez fordítva.
Nekem a nagycooler felszerelése volt cca 2 óra, pedig vágni kellett, patentanyákat kellett fúrni stb.
Ha nincsenek a csavarok begyógyulva, akkor elég hamar fog menni.
Én nem akartam sokat küzdeni alul, így cca 15centit emeltem az autón, térkövekkel, aztán az összes csavart meglazítottam racsnis kulccsal, és utána pici csavarbehajtó géppel hajtottam őket le.
Hol vetted a rendszámtábla világítást?
Éppen csere előtt állok, dobálja a hibákat rá.
Érdemes megnézni Vialetto Tony csatornáját Youtube-on.
(más miatt is, elég részletes anyagokat tesz fel)
Párszor levettem már, elég gyorsan lehet haladni vele:
Sárvédőnél 4db csillag csavar, illetve egy 30as torx a felső részen.
Ez után egy olyan 200db 30as torx alul, és felül 55ös torx (ha nincs, akkor impusszal helyettesíthető, ha nem tépték meg)
Célszerű a lenti torx csavarokból nem az első sort csavarozni le, hanem a másodikat, és csak azt, így visszailleszteni könnyebb lesz.
ha minden csavar lent van, akkor kipattintod két oldalon, aztán felül kiakasztod a fényszórók felett, és utána lehúzod a lökit.
A kábelek, és a vízcső is engedni fog annyit, hogy letedd a földre. Amire leterítettél mondjuk egy pokrócot.
A szélvédőmosó tartálynál le tudod húzni a csövet, van ott egy gyorscsatlakozó.
Ha tele a tartály, akkor valami lavórral, vödörrel stb készülj, ez a gyorscsati nem a legmagasabb ponton van sajna.
Visszafele ugyanez fordítva.
Nekem a nagycooler felszerelése volt cca 2 óra, pedig vágni kellett, patentanyákat kellett fúrni stb.
Ha nincsenek a csavarok begyógyulva, akkor elég hamar fog menni.
Én nem akartam sokat küzdeni alul, így cca 15centit emeltem az autón, térkövekkel, aztán az összes csavart meglazítottam racsnis kulccsal, és utána pici csavarbehajtó géppel hajtottam őket le.
Hol vetted a rendszámtábla világítást?
Éppen csere előtt állok, dobálja a hibákat rá.
Föckös2022-12-01 09:53:44 // 13030
mesa2022-11-25 23:01:56 // 13029
Köszi!
Ez megnyugtató. Reménykedem benne, hogy nem szakad le a csati :-)
Rendeltem kettőt egy kábeles,t, meg egy BT-s, a Netdigiről. Ha megjön a foxpostra, majd beszámolok, mire jutottam velük.
Pár izé már meg is jött, tankajtó zsanér- tengely, ablakmosó kupak, tíz karosszéria patent, meg egy 2016-os scudetto. Utóbbit nem tudom még, mekkora szívás cserélni, illetve levenni az első lököst, mivel ablakmosó és csak "simáról" találtam videót.
Raktam be LED paneles rendszámtábla világítást, ami felkarcolja az aszfaltot, olyan erős, pótoltam a kiégett izzót az ajtóban a pocsolyafényhez, itt észrevettem, hogy a hátsó ajtókárpit aljában csak kitörhető "vakdugó" van, világító test az nincs. Nem tudom, hogy kábel van-e kiépítve és csak egy lámpát kéne rádugni vagy sem?
Ez megnyugtató. Reménykedem benne, hogy nem szakad le a csati :-)
Rendeltem kettőt egy kábeles,t, meg egy BT-s, a Netdigiről. Ha megjön a foxpostra, majd beszámolok, mire jutottam velük.
Pár izé már meg is jött, tankajtó zsanér- tengely, ablakmosó kupak, tíz karosszéria patent, meg egy 2016-os scudetto. Utóbbit nem tudom még, mekkora szívás cserélni, illetve levenni az első lököst, mivel ablakmosó és csak "simáról" találtam videót.
Raktam be LED paneles rendszámtábla világítást, ami felkarcolja az aszfaltot, olyan erős, pótoltam a kiégett izzót az ajtóban a pocsolyafényhez, itt észrevettem, hogy a hátsó ajtókárpit aljában csak kitörhető "vakdugó" van, világító test az nincs. Nem tudom, hogy kábel van-e kiépítve és csak egy lámpát kéne rádugni vagy sem?
Németh Lajos2022-11-25 21:09:54 // 13028
Szia. Ez 100% jó lesz hozzá:
https://netdigi.hu/spd/1356/USB-ELM327-V1-4-OBDII-EOBD-CANBUS-FT232RL-usb-fiat
Ezt használom és a színes adapterekkel mindent tudok vele csinálni. Lancia Phedra-hoz is működött
https://netdigi.hu/spd/1356/USB-ELM327-V1-4-OBDII-EOBD-CANBUS-FT232RL-usb-fiat
Ezt használom és a színes adapterekkel mindent tudok vele csinálni. Lancia Phedra-hoz is működött
alfa1562022-11-25 16:30:48 // 13027
Azt még nem majd holnap már nem volt rá idegzetem. Köszi a tippeket azért.
pettinke2022-11-25 12:11:00 // 13026
megmérted, hogy az ülés alá eljut-e a delej, mikor bekapcsolod? hogy a kapcsoló világít, az még nem jelent semmit :D
pettinke2022-11-25 12:09:55 // 13025
elvileg pedig a kábelekkel együtt még egy ilyen kínai ELM / BT fossal is kéne menjen a GT is meg a Giu is, nálunk van másodpéldányként egy ilyen. vannak olyan műveletek, amihez nem elég gyors, de azért 90%-ban megy. valaha kifejezetten Fiathoz igazítottként árulták.
a csatlakozó aljzatot arra tervezték, hogy évente egyszer rádugj valamit, kötelező szervizkor. amúgy még sose láttam olyat, hogy az leszakadt volna
a csatlakozó aljzatot arra tervezték, hogy évente egyszer rádugj valamit, kötelező szervizkor. amúgy még sose láttam olyat, hogy az leszakadt volna
alfa1562022-11-25 12:07:36 // 13024
A kapcsoló szerintem jó mert világítanak is, csatlakozók össze vannak dugva, bele nem térdeltünk meg az a fura hogy mind két oldalon egyszerre romlik el.
Piritu - 1.000.0002022-11-25 11:51:40 // 13023
Az a helyzet hogy te is és mi is egy "hekkelt" kiolvasót használunk. A gyárival nem lenne semmi gondod, az 5 éve volt 2 milla használtan :-)
pettinke2022-11-25 11:36:30 // 13022
hát ...
- kapcsoló jó-e?
- csatlakozó az ülés alatt össze van-e dugva?
- ép még a fűtőszál az ülésben? (sajnos ezt ki lehet nyírni, az idők során ha pl. beletérdelnek, akkor hajlamos szétszakadni)
- kapcsoló jó-e?
- csatlakozó az ülés alatt össze van-e dugva?
- ép még a fűtőszál az ülésben? (sajnos ezt ki lehet nyírni, az idők során ha pl. beletérdelnek, akkor hajlamos szétszakadni)
mesa2022-11-25 11:34:49 // 13021
Színes adaptereim már vannak, csak semmire sem mentem velük, mert régi típusú az USB kábelem (és benne van az ellenállás) :)))
Sajnos úgy látom, hogy nem tudok olyat venni, ami a GT-hez és G-hez is egyszerre jó lenne.
De legalább ha lenne egy BT-s, ami elég kicsi és benne maradhat az autóban, hogy a DPF-et lehessen monitorozni és ne kelljen egy lapotopt hordozni...
Ez a csatlakozó is, az egész úgy fityeg, bizonytalan a felfogatása és el sincs takarva, mint a GT-n. Rádugni, lehúzni is f.sok egy kütyüt, nem is értem, gyárilag ezt a rögzítést hogy gondolták ? .:D
Sajnos úgy látom, hogy nem tudok olyat venni, ami a GT-hez és G-hez is egyszerre jó lenne.
De legalább ha lenne egy BT-s, ami elég kicsi és benne maradhat az autóban, hogy a DPF-et lehessen monitorozni és ne kelljen egy lapotopt hordozni...
Ez a csatlakozó is, az egész úgy fityeg, bizonytalan a felfogatása és el sincs takarva, mint a GT-n. Rádugni, lehúzni is f.sok egy kütyüt, nem is értem, gyárilag ezt a rögzítést hogy gondolták ? .:D
alfa1562022-11-25 11:34:15 // 13020
Sziasztok! Ülés fűtés gondom van. Konkrétam nem fűt egyik sem . A biztosíték jó az megnéztem. Merre induljak tovább ? Ötletek tippek? Köszi.
pettinke2022-11-25 00:03:58 // 13019
Van ott a bal szélső "napocska áthúzva"-gomb, azt nyomd meg...
Viccek kívül: nem tudom, ezzel sose tököltem. A telefon navigál, nem az autó.
A kábelek mellé adapter, vagy fordítókábel, vagy hogy mondjam kell. A Multiecuscan honlapján fent van, hogy mihez, milyen színű ODB fordító való.
Van persze olyan OBD kütyü, aki saját magán belül tudja ezeket kapcsolgatni, de azt szerintem nem akarod megvenni. http://tiecar.net/products.html
Viccek kívül: nem tudom, ezzel sose tököltem. A telefon navigál, nem az autó.
A kábelek mellé adapter, vagy fordítókábel, vagy hogy mondjam kell. A Multiecuscan honlapján fent van, hogy mihez, milyen színű ODB fordító való.
Van persze olyan OBD kütyü, aki saját magán belül tudja ezeket kapcsolgatni, de azt szerintem nem akarod megvenni. http://tiecar.net/products.html
mesa2022-11-24 22:34:10 // 13018
Újabb kérdés.
A z Uconnect 6,5 kiégeti a szemem éjjeli módban.
- Automatán nem lehet állítani a fényerőt, viszont feketére vált a térkép de még mindig kaszott erős
- Manuálban levehetem 4-ig (lejjebb nem engedi), viszont fehér marad a navi
Bugos a szoftver!
- ha a főmenü Settingben átkapcsolom manuálba, majd rögtön vissza is autóba, akkor éjjeli a mód (sötét navi) és minden klappol, egyébként kiég a szemem, ahogy írtam
Lehet ezt még tovább finomítani,. vagy ez ilyen ?
Illetve akiknek frissebb verziójú szoftver fut, azokon ezt a bugot már orvosolták?
:D
Milyen OBD II-es kütyüt /kábelt használtok?
Nekem van egy KL kábelem, semmire sem jó a Giuliettánál, illetve két BT-os, de azokkal csak az "Engine"-hez lehet csatlakozni ...
Szeretnék egy olyan eszközt, amivel a "Board " computerhez IS, meg mindenhez is lehet csatlakozni :)) Csak nem tudom már melyik legyen, mert három feleslegessel sem jutok előrébb :)
A z Uconnect 6,5 kiégeti a szemem éjjeli módban.
- Automatán nem lehet állítani a fényerőt, viszont feketére vált a térkép de még mindig kaszott erős
- Manuálban levehetem 4-ig (lejjebb nem engedi), viszont fehér marad a navi
Bugos a szoftver!
- ha a főmenü Settingben átkapcsolom manuálba, majd rögtön vissza is autóba, akkor éjjeli a mód (sötét navi) és minden klappol, egyébként kiég a szemem, ahogy írtam
Lehet ezt még tovább finomítani,. vagy ez ilyen ?
Illetve akiknek frissebb verziójú szoftver fut, azokon ezt a bugot már orvosolták?
:D
Milyen OBD II-es kütyüt /kábelt használtok?
Nekem van egy KL kábelem, semmire sem jó a Giuliettánál, illetve két BT-os, de azokkal csak az "Engine"-hez lehet csatlakozni ...
Szeretnék egy olyan eszközt, amivel a "Board " computerhez IS, meg mindenhez is lehet csatlakozni :)) Csak nem tudom már melyik legyen, mert három feleslegessel sem jutok előrébb :)
Marcika2022-11-24 21:42:02 // 13017
3. éve lesz, hogy tulajdonlom a giut. Én csak most vettem észre, hogy a “belső levegő keringtetés” gomb 3 állású.
Úgy hogy itt abba is hagyom a magyarázkodást..
Úgy hogy itt abba is hagyom a magyarázkodást..
Föckös2022-11-21 09:24:50 // 13016
hát szénné nem, a szenesedéshez magas hőmérséklet kell:-D
De igen, a klímának ki kell szárítania a belső levegőt, teljesen.
Hátul is megy a fűtés?
Én többnyire elzárom hátul.
Aztán nagyobb kanyarodás után érzem, hogy hideg jön előre.
Hátul nekem is volt olyan hogy párásodott, lehet hogy ez az oka.
Egy próbát megér.
De igen, a klímának ki kell szárítania a belső levegőt, teljesen.
Hátul is megy a fűtés?
Én többnyire elzárom hátul.
Aztán nagyobb kanyarodás után érzem, hogy hideg jön előre.
Hátul nekem is volt olyan hogy párásodott, lehet hogy ez az oka.
Egy próbát megér.
Marcika2022-11-20 18:13:36 // 13015
Az szuper
Tegnap kicseréltem a pollenszűrőt, biztos ami biztos.
A klíma indul, tavaly új kompresszor, új kondenzátor.
A kondenzkifolyóból tud kifolyni víz. Igaz a kondenztálcát nem tudtam tesztelni.
Most nem esik az eső, mégis klímával vagy anélkül 10 perc autózás után hátul már párásak az üvegek. :/
Tegyük fel: lamellaállító, és nem jön frisslevegő.
Klíma szénné szárítaná a belső levegőt, nem?
Tegnap kicseréltem a pollenszűrőt, biztos ami biztos.
A klíma indul, tavaly új kompresszor, új kondenzátor.
A kondenzkifolyóból tud kifolyni víz. Igaz a kondenztálcát nem tudtam tesztelni.
Most nem esik az eső, mégis klímával vagy anélkül 10 perc autózás után hátul már párásak az üvegek. :/
Tegyük fel: lamellaállító, és nem jön frisslevegő.
Klíma szénné szárítaná a belső levegőt, nem?