eddig csak 263 cm-es tengelytávot találtam, de ezen nem veszünk össze teljesen mindegy hogy tengelyenként 1,5 vagy 1,75 cm az eltérés, a lábad úgysem veszi észre
De ezt a 14 centiméter hossz differenciát az adataid közt sehol nem találom
( 4 méter 33,6 cm vs 4 méter 35 centiméter)
mesa2010-03-18 21:55:37 // 164
Kazes☻2010-03-18 21:55:00 // 163
Akkor megnyugodtam! :DDD
Tedi2010-03-18 21:48:18 // 162
A Delta nagyobb tengelytávú, de a Bravo és a Giulietta mm-re pont ugyanakkora
Tengelytáv:
Delta: 2700
Bravo: 2600
Giulietta: 2635
Hosszúság/szélesség/magasság:
Delta: 4336/1797/1499
Bravo: 4336/1792/1499
Giulietta: 4350/1800/1465
Szóval h/sz/m tekintetében a Delta és a Bravo a tökugyanolyan, a Giulietta 14 centivel hosszabb, kb 1-gyel szélesebb és kb. 3,5-tel alacsonyabb.
Tengelytávban meg mindegyik tökmás :))
Tengelytáv:
Delta: 2700
Bravo: 2600
Giulietta: 2635
Hosszúság/szélesség/magasság:
Delta: 4336/1797/1499
Bravo: 4336/1792/1499
Giulietta: 4350/1800/1465
Szóval h/sz/m tekintetében a Delta és a Bravo a tökugyanolyan, a Giulietta 14 centivel hosszabb, kb 1-gyel szélesebb és kb. 3,5-tel alacsonyabb.
Tengelytávban meg mindegyik tökmás :))
mesa2010-03-18 21:26:05 // 161
Lehet rosszul fogalmaztam, pont nem a Deltára illik az egy kaptafa! :) A három unokatestvér közül ott ötölték a legtöbbet a desingerek, kétségtelen
mesa2010-03-18 21:24:33 // 159
Bravo + Giulietta
Szerintem a Deltáé egyben a legsportosabb és legjobban kimunkált orr rész
Aztán szintén a Deltáé az oldalán a legjobb az ék forma az övvonal olyan trükkel, hogy az elejét lehúzták a tükör alá
A Giuliettáé a legsportosabb hátsó rész, a Deltáé a legmegosztóbb, a Bravoé a legszebb
Oldal nézetben, sziluettben mindent visz a Giulietta, a másik kettő egy kaptafa
Szerintem a Deltáé egyben a legsportosabb és legjobban kimunkált orr rész
Aztán szintén a Deltáé az oldalán a legjobb az ék forma az övvonal olyan trükkel, hogy az elejét lehúzták a tükör alá
A Giuliettáé a legsportosabb hátsó rész, a Deltáé a legmegosztóbb, a Bravoé a legszebb
Oldal nézetben, sziluettben mindent visz a Giulietta, a másik kettő egy kaptafa
pityke2010-03-18 21:21:19 // 158
kivülröl rendbe van a belsejébe tehettek volna tényleg egy egyedibb müszerfalat a bravoé helyett de hát ez van...
pityke2010-03-18 21:20:01 // 157
azért szerintem a deltára nem lehet mondani hogy kaptafa mert egyedi stilusos lett...
mesa2010-03-18 21:13:51 // 155
Szerintem a Deltának sportosabb a front része
(klikktuzúm)
A Delta nagyobb tengelytávú, de a Bravo és a Giulietta mm-re pont ugyanakkora
És az is igaz, hogy amilyen kaptafa kívűl,a beltér is ugyanolyan fantáziátlan egyen termék. Pedig mintha azt írtátok volna annak idején, hogy a fővezérnek nem tetszett és utasította a designereket, hogy tegyenek bele valami ütősebbet?
(klikktuzúm)
A Delta nagyobb tengelytávú, de a Bravo és a Giulietta mm-re pont ugyanakkora
És az is igaz, hogy amilyen kaptafa kívűl,a beltér is ugyanolyan fantáziátlan egyen termék. Pedig mintha azt írtátok volna annak idején, hogy a fővezérnek nem tetszett és utasította a designereket, hogy tegyenek bele valami ütősebbet?
pityke2010-03-18 21:13:50 // 154
két bmw vagy két audi között sincs nagyobb különbség....
Kazes☻2010-03-18 20:56:22 // 153
Ahaaa! A próféta szóljon belőled! :DDD
Buksi2010-03-18 20:53:37 // 152
Arra, hogy remélem lesz mindegyikből! ;-))
Kazes☻2010-03-18 20:46:12 // 151
Ezt mire írtad? :D
Amúgy úgy lenne jó, ha 2010-ben lenne meg a 2010-es évjáratú szép kis Giuliettam. :DDD
Amúgy úgy lenne jó, ha 2010-ben lenne meg a 2010-es évjáratú szép kis Giuliettam. :DDD
Buksi2010-03-18 20:39:07 // 150
Ami késik, nem múlik! ;-))
Kazes☻2010-03-18 20:37:55 // 149
Jó lenne, főleg ha lenne belőle hátul kaparós, de legalább Q4! :D
Buksi2010-03-18 20:23:23 // 148
Akkor lesz majd valamikor egy 2010-es évjáratú Giulietta-d is? :-)))))
Kazes☻2010-03-18 20:19:11 // 147
Viccelsz?! Első számú! :DDD
Buksi2010-03-18 20:15:31 // 146
Reméltem, hogy bekukkantasz! ;-))))))))
Buksi2010-03-18 20:01:37 // 144
Nénós Giulietta kicsit régebbről! :-))
Tedi2010-03-18 19:50:17 // 143
És akkor a Deltára mit mondtok? A beltere az utolsó csavarig ugyanaz, kívülről meg csak a lámpák, meg a fő vonalak térnek el, az Alfa legalább a beltérben és a külsejében is eltér a Bravótól.
KORYY2010-03-18 18:49:50 // 142
a műszerfala meg simán lehet bármi. az összes bemutatott autónak pont ilyen volt a műszerfala. lehet mindenki már a kinaiaktól veszi. nem sok fantázia szorult bele.
MYSKHA2010-03-18 18:43:12 // 141
Én nemláttam még élőben de így képek alapján tényleg Alfa scudetto-s Fiat bravó ledekkel :-D
KORYY2010-03-18 18:41:42 // 140
a genfi autókiállításon. amikor a 159est bemutatták másfél órát álltam sorba hogy beleülhessek, máshol azonnal bele tudtam ülni mindenbe, most ez elmaradt. szinte lézengtek csak az alfa standján. komolyan mondom a citroenek körül több ember volt. persze ott több újdonság is volt. mindenhol az elektromos és a hibrid technológiát erőltették, sikerrel. nálunk meg a dupla kuplungos dolgot forszírozták csak. elmúlt már az az idő amikor az alfákat a sportos autókkal azonosították sajnos. körbekerített 8c spider, jó pár éve tud róla már mindenki. ennyi
Kazes☻2010-03-18 18:11:42 // 139
Szép kis vélemény. Hol találkoztál vele? Mondjuk a Pinin Spider tényleg szebb, de szvsz nem ilyen rossz a helyzet, bár én még nem találkoztam vele. :)
KORYY2010-03-18 17:51:41 // 138
tök mind1 hogy miket tervezgetnek, élőben borzasztó nagy csalódás volt nekem ez az autó. ez a modell nem fogja kihúzni a márkát a gödörből. ez megint csak egy fiat kinézetű alfa emblémás autó. hozzá teszem a külföldi szaksajtó is lehúzta a márkánkat. frankón mondom semmi egyénisége nincsen. de ez csak az én egyéni véleményem. egy 100 éves jubileumát ünneplő márkától jogosan elvárhatna az ember valami különleges modellt. valami olyant kellett volna kihozni mint a pininfarina standján lévő spider volt. na az ütős darab. nem tudom ki tervezte ezt a giuliettát de lehet az opelnél vagy a kiánál dolgozott elötte és semmi fantáziája nincsen. a színe kivételével egy nagy rakás sz...r.
Belga2010-03-18 17:34:10 // 137
Az a gorog bennfentes arc, akitol regebben mar masoltam ide infokat, anno 265Le GTA tervrol irogatott. Raadasul BTB. Ez talan nem realis, de a Le inkabb lesz 265 mint 250 szvsz. Meglatjuk...
Tedi2010-03-18 17:24:22 // 136
Jókérdés...
ha valahol, akkor itt megbukhat a pletyka. Majd meglátjuk. Így első gondolatra, ha ugyanolyan súlya lesz, mint a QV-nak (ami ugye esélye,s mivel ugyanaz a motor hajtja őket), akkor a 15 ló azért érezhető lehet.
ha valahol, akkor itt megbukhat a pletyka. Majd meglátjuk. Így első gondolatra, ha ugyanolyan súlya lesz, mint a QV-nak (ami ugye esélye,s mivel ugyanaz a motor hajtja őket), akkor a 15 ló azért érezhető lehet.
BeeGee2010-03-18 16:39:31 // 135
Ha a QV 235, akkor nem kevés a 250 paci a GTA-nak?
Vagy atom könnyűnek kell lennie :)
Vagy atom könnyűnek kell lennie :)
Tedi2010-03-18 15:55:04 // 134
Na az bevágna...Bár ellentétes infók keringenek most a média rendszerében (ez de szép volt), egyesek szerint ez a QV lesz, amit egyébként is gyártanának. Szóval érdekesssss
Szilárd2010-03-18 15:48:42 // 133
Csak nehogy úgy járjon,mint a Mi.To!:((
Kazes☻2010-03-18 14:45:44 // 132
Kit érdekel a bömös és különben is a Giulietta tradicionálisan hátul kapar! :))) Elől kaparósnak ott a MiTo, elég az! :)))
Tedi2010-03-18 14:40:50 // 131
Most, amikor a BMW is előlkaparós vasat készít? ;)))
Kazes☻2010-03-18 14:39:15 // 130
Nem rossz, de a Q2 rendszerüket megb...nák már és készítsenek olyat ami HÁTUL KAPAR! :)
Tedi2010-03-18 14:35:38 // 129
Kazes☻2010-03-15 22:02:45 // 128
Valóban jó és simogatja a kis lelkünket! :)))
Kazes☻2010-03-15 20:25:34 // 127
Szívemből szólsz! :)))
Tom122010-03-15 10:38:49 // 126
"Minden kézre esik, ami a precíz váltóval együtt valami nagymenő germán sportautóra utal. Tamás kivágja a rezet: ez annyira jó, hogy csak az Audi TT lehet - az Alfa Spiderre ennél szebb dicséret nem is kell."
...de érdemes végig elolvasni...:-))
...de érdemes végig elolvasni...:-))
Tom122010-03-15 10:35:21 // 125
...és neeem?:-))
Csak annak hiszek, amit látok, most így látom /egyébként meg nem is nagyon kételkedtem idáig sem/:-)
Csak annak hiszek, amit látok, most így látom /egyébként meg nem is nagyon kételkedtem idáig sem/:-)
GEORGE2010-03-15 00:42:45 // 123
Keresse már meg valaki azt a videot, ahol egy audi fant bekötött szemmel beleültetnek egy audi TT-be meg egy Brerába. csak tapogatni szabad. A csávó olyan szépen lefikázza az audit és olyan szépen dicséri az Alfát, hogy öröm hallgatni.
Persze az Audit lealfázza és a Alfát audizza.
van meglepődés mikor leveszik a kötést...
Persze az Audit lealfázza és a Alfát audizza.
van meglepődés mikor leveszik a kötést...
GEORGE2010-03-15 00:39:16 // 121
Még a végén elhiszitek, hogy jól néz ki élőben :-)))
Tom122010-03-15 00:07:59 // 120
Rá lehetne rakni egy "védett műemlék" cetlit, mert igazi műalkotás.;-)
Tom122010-03-15 00:00:25 // 119
Elfogadható? :-)
Gyönyörűek a részletek is, mint általában az Alfáknál.;-)
Gyönyörűek a részletek is, mint általában az Alfáknál.;-)
SKrisz2010-03-14 18:57:58 // 118
Ebben a színben instant get!!!! :) Bár lehet itt csak a fotós volt ügyes, szemben a gyári fotókkal :))
Buksi2010-03-14 18:55:21 // 117
Nekem nem csak a színe tetszik! ;-)))
Szilárd2010-03-14 18:54:08 // 116
Szép ez az autó!
Jobban tetszik mint a Mi.To!
Jobban tetszik mint a Mi.To!
Seriff2010-03-14 12:02:30 // 115
Ezeken a képeken egész elfogadható látványt nyújt:
A színe legalábbis jó :DD
A színe legalábbis jó :DD