Halesz2009-04-24 13:23:04 // 5622
Na, meg is van a neve, látod, Vasony!? :)
Csöri2009-04-24 08:46:47 // 5619
Az uj kocsi az mindig is nagy feeling. Legalábbis egy darabig.:))))
Tibe2009-04-24 08:42:32 // 5618
Az új autó olyan mint a szűz lány, neked kell "bejáratni" :)))
Xixo2009-04-23 23:35:53 // 5617
Az is igaz! :)
Mondjuk valamit szarul csinálsz, ha így AC után se tudsz kp-re megvenni egy V6-ot!! :))))))))))))
Mondjuk valamit szarul csinálsz, ha így AC után se tudsz kp-re megvenni egy V6-ot!! :))))))))))))
Halesz2009-04-23 23:24:31 // 5616
Majd még kiderül. De nem bántam meg, mindenképpen akartam váltani! Azért egy újba beleülni is jó lehet :)
Xixo2009-04-23 23:19:55 // 5615
Nem is JUK-as!! :))
Amúgy nem bántad meg???
Mert ha nem 3.2 lesz, akkor nem is lesz akkora különbség. Vagy de?
Amúgy nem bántad meg???
Mert ha nem 3.2 lesz, akkor nem is lesz akkora különbség. Vagy de?
Szilárd2009-04-23 21:28:58 // 5613
Nálunk már drágultak...
Tibe2009-04-23 21:26:29 // 5612
Nem mondták a kereskedésben hogy drágulni fognak az új autók? Én mindenhonnan ezt hallom mostanság....
Szilárd2009-04-23 21:23:39 // 5611
Azt gondolom.
Nekem sem akar összejönni a GT...
Nekem sem akar összejönni a GT...
Szilárd2009-04-23 21:21:31 // 5609
Mennyi most egy Q2?
Szilárd2009-04-23 21:20:48 // 5608
Akkor most gratuláljak,vagy sem?:)
Halesz2009-04-23 21:14:44 // 5607
Nem szeretném azt a megoldást...
Tibe2009-04-23 21:01:04 // 5606
Az miért baj ha nem magyar rendszámos lenne a gép?
Mike.2009-04-23 20:48:57 // 5604
Ahh, pedig most akartam megvenni! :-)))
Halesz2009-04-23 20:47:02 // 5603
Már másnál pihen :) Most írtam róla blogbejegyzést is :D
Mike.2009-04-23 20:41:50 // 5602
Most akartam, kérdezni, hogy mi van az autóddal?
Halesz2009-04-23 20:36:34 // 5601
Meg lehet, csak nem jól sajna, mivel használt. És az eurotax szerint egyáltalán nem ér annyit, mint a vételára. És akkor még nem beszéltünk a 2,3 misis regadóról sem...
Attie2009-04-23 20:21:13 // 5600
Hogy hogy nem lehet meghitelezni?
Attie2009-04-23 20:20:51 // 5599
:-(
Ezek mindig szomorú pillanatok.
Ezek mindig szomorú pillanatok.
Halesz2009-04-23 20:15:13 // 5598
dyRo2009-04-23 19:54:02 // 5597
(Vegyél 1,8 vagy 2,0 benzinest és irány Londonban az autodelta) ;)
Halesz2009-04-23 19:48:47 // 5596
Mivel még az újabb is kb. olcsóbban kijön, mint a külföldről behozott, páréves V6-os (amire ugye semmi rendes hitelt nem adnak), lehet, hogy igen... Még dilemmázom.
Szilárd2009-04-23 17:33:18 // 5595
Az nem lehetett olcsó...
Szilárd2009-04-23 17:29:13 // 5593
Pedig nekem pont ebben a színben tetszik a legjobban...
Tibe2009-04-23 14:50:49 // 5591
Szoftvert írták át, vagy tuningboxod van?
BeeGee2009-04-23 14:38:24 // 5590
177LE / 375 Nm
Igen, papírformát hozták az autók. Állót nem néztünk mondjuk, csak 80-140ről elindulást ~220ig.
Igen, papírformát hozták az autók. Állót nem néztünk mondjuk, csak 80-140ről elindulást ~220ig.
dyRo2009-04-23 14:25:59 // 5589
170le-s GT 8,2 alatt van 100-on, csabié 7,9. a tiéd hány lóerős lett? nagyjából stimmel, hogy pariban volt a két autó.
BeeGee2009-04-23 14:19:56 // 5588
Benne vagyok. Vasárnap hazafelé a pályán Csabival fej fej mellett mentünk (najó, egymás előtt/után :) )
Csak füstöl, mint az atom nagy tempónál (országúti, városi tempóban szerencsére nem), azon akarok valamit segíteni.. Prémium dízel, több levegő, több ötletem, amit én is meg tudnék csinálni, nincs :)
Csak füstöl, mint az atom nagy tempónál (országúti, városi tempóban szerencsére nem), azon akarok valamit segíteni.. Prémium dízel, több levegő, több ötletem, amit én is meg tudnék csinálni, nincs :)
dyRo2009-04-23 14:18:24 // 5587
ja, az előzőelöttit az 1,75ös turbóról írták... :)
BeeGee2009-04-23 14:16:27 // 5586
Váltóáttételezés is más lehet.
Kíváncsi vagyok mindenesetre. A mito 1.4essel tud durci kis autó lenni, csak nagyobb tempónál (130 felett) fogy ki a szuflából. 1.8nál lehet hogy ez az érték 160 körül van.
Kíváncsi vagyok mindenesetre. A mito 1.4essel tud durci kis autó lenni, csak nagyobb tempónál (130 felett) fogy ki a szuflából. 1.8nál lehet hogy ez az érték 160 körül van.
dyRo2009-04-23 14:15:30 // 5585
igen, tudom ;)
már gondoltam is rá, hogy összefuthatnánk és kipróbálhatnánk a különbséget!
már gondoltam is rá, hogy összefuthatnánk és kipróbálhatnánk a különbséget!
dyRo2009-04-23 14:14:41 // 5584
na még egy kicsi, ez áll a honlapon:
A fajlagos forgatónyomaték 185 Nm/l, az egyik legkiemelkedőbb a mai motorok között, az 1400/perces fordulatszámon ébredő 320 Nm-es nyomatékcsúcs pedig abszolút rekordnak számít. Ezekkel, a mutatókkal különlegesen jó rugalmassági, és gyorsulási értékek érhetők el, ráadásul a széles fordulatszám tartomány miatt menet közben a sebességváltóhoz sem kell gyakran nyúlni. A nagy literteljesítmény mellett (115 LE/l) a 200 lóerős csúcs is kellemesen alacsony, 4750/perces fordulatszámon ébred, és egészen 5500/percig változatlan.
Nyomatékcsúcs 1400-as fordulaton, max teljesítmény 4750-nél?? Gyerekek, ez dízel ;))
A fajlagos forgatónyomaték 185 Nm/l, az egyik legkiemelkedőbb a mai motorok között, az 1400/perces fordulatszámon ébredő 320 Nm-es nyomatékcsúcs pedig abszolút rekordnak számít. Ezekkel, a mutatókkal különlegesen jó rugalmassági, és gyorsulási értékek érhetők el, ráadásul a széles fordulatszám tartomány miatt menet közben a sebességváltóhoz sem kell gyakran nyúlni. A nagy literteljesítmény mellett (115 LE/l) a 200 lóerős csúcs is kellemesen alacsony, 4750/perces fordulatszámon ébred, és egészen 5500/percig változatlan.
Nyomatékcsúcs 1400-as fordulaton, max teljesítmény 4750-nél?? Gyerekek, ez dízel ;))
BeeGee2009-04-23 14:12:28 // 5583
Nekem már van, nem gyári :)
dyRo2009-04-23 13:57:37 // 5582
nézegettem kicsit az olasz oldalra feltett teljesítményadatokat, mert már fenn van az új vörzsön adatai, sőt a 170LE-s 2,0 dízelé is.
előszöris én már nem emléxem pontosan, de vhogy úgy rémlik, h a brera régen 1600kg volt, és abból faragtak 50-et. na most a 210le-s dízel brera 1575 kg. akkor lehet h 1625 volt régen? talán csabi tudja ;) nos az övé 7,9s alatt van 100on, 28,4s alatt tesz meg 1000m-t.
Ezzel szemben az 1,75T 7,7 alatt van 100-on, de 28,9 kell az 1000m-hez, pedig csak 1430kg!
ebből azt látom, hogy 0-s startja jobb az 1,75T-nek, de később jobb a dízel. kanyarban viszont a 145 kg nagyon nagy előny. a 2,0jtd viszont nagyon elmarad mind2-től.
Hát ennyi, az alfa úgy látszik azért még mindig a mezőny elött jár, amikor kihozták a common rail dízelt elkezdtek teret hódítani a dízelek. Egyértelműen jobbak voltak benzines (ár)kategóriatársaiknál, de most talán visszajönnek a benzinesek. én nem bánnám, fő a változatosság ;) az árakat mondjuk még nem tudom..
a másik dolog meg amit megnéztem, hogy az olasz honlapon a GT adatlapján már csak az 1,8-as benyás és a két 150 és 170 le-s dízel van. az adatlap alapján a 170 le-s verzió 1 másodperccel gyorsabb 0-100-ra mint a 150le-s! azért ez durva... kell az a gyári chiptuning ;)
előszöris én már nem emléxem pontosan, de vhogy úgy rémlik, h a brera régen 1600kg volt, és abból faragtak 50-et. na most a 210le-s dízel brera 1575 kg. akkor lehet h 1625 volt régen? talán csabi tudja ;) nos az övé 7,9s alatt van 100on, 28,4s alatt tesz meg 1000m-t.
Ezzel szemben az 1,75T 7,7 alatt van 100-on, de 28,9 kell az 1000m-hez, pedig csak 1430kg!
ebből azt látom, hogy 0-s startja jobb az 1,75T-nek, de később jobb a dízel. kanyarban viszont a 145 kg nagyon nagy előny. a 2,0jtd viszont nagyon elmarad mind2-től.
Hát ennyi, az alfa úgy látszik azért még mindig a mezőny elött jár, amikor kihozták a common rail dízelt elkezdtek teret hódítani a dízelek. Egyértelműen jobbak voltak benzines (ár)kategóriatársaiknál, de most talán visszajönnek a benzinesek. én nem bánnám, fő a változatosság ;) az árakat mondjuk még nem tudom..
a másik dolog meg amit megnéztem, hogy az olasz honlapon a GT adatlapján már csak az 1,8-as benyás és a két 150 és 170 le-s dízel van. az adatlap alapján a 170 le-s verzió 1 másodperccel gyorsabb 0-100-ra mint a 150le-s! azért ez durva... kell az a gyári chiptuning ;)
BeeGee2009-04-23 13:26:56 // 5581
Nyomaték a turbó miatt van :)
Sztem a brera 1.8Tvel hozza már az elvárt menetteljesítményt.
Könnyű moci, jobb vezethetőség, kevésbé orrnehéz, stb. Jó gép lesz az.
Sztem a brera 1.8Tvel hozza már az elvárt menetteljesítményt.
Könnyű moci, jobb vezethetőség, kevésbé orrnehéz, stb. Jó gép lesz az.
dyRo2009-04-23 13:01:51 // 5580
de a dízel a nyomatékkal jobban elbánik a nagy tömeggel, az 1,8T vagy 2,0T a GT-be kellene, hátsókerékhajtással. brera-ba a 3,2 is haldoklik... szerintem ;)
SKrisz2009-04-23 11:52:44 // 5579
Én nem azt mondom, hogy rosz lesz, de a GT-ben sokkal jobban kijöhetne a karaktere. Majd meglátjuk mi lesz! :)
Halesz2009-04-23 11:47:38 // 5578
A Brerában sem lesz rossz szerintem annyira. Az egy könnyebb motor, mint a 2,4 jtd, szóval az autó is könnyebb lesz.
dyRo2009-04-23 11:44:52 // 5577
ja, és a 190le-s motort is betehetnék a GT-be. mondjuk most szerintem a legjobban valaki egy 2,0-es benzinessel járna, amire rádob egy autodelta turbót és lesz 220le...
SKrisz2009-04-23 11:43:56 // 5576
Tömegben pedig nem kicsit van feljebb... :( Azt hiszem az az 1.8T a Breraban elég vérszegény lesz. GT-ben tényleg optimális választás lenne...
dyRo2009-04-23 11:42:55 // 5575
Na ezaz, én is így tudom, hogy a hardver ugyanaz, csak a szoftver más ;)
esetleg nem lehet valahogy módosítani a 150-est, hogy 170 legyen belőle? ;) gondolom ez az egesz egy gyári chip-tuning... és azért a gyári programban jobban bíznék mint egy off-os tunerében. :D
esetleg nem lehet valahogy módosítani a 150-est, hogy 170 legyen belőle? ;) gondolom ez az egesz egy gyári chip-tuning... és azért a gyári programban jobban bíznék mint egy off-os tunerében. :D
Tommi2009-04-23 11:42:54 // 5574
És a 2.0 JTS? 165 LE és még a fogyasztása is elviselhető, szerintem az se rossz motor a GT-be :)
Halesz2009-04-23 11:29:13 // 5573
Ez is jelzi, hogy a GT fejlesztésébe már nem nagyon akarnak pénzt ölni, nem tervezik már bele ezt a motort, azaz még 1-2 évet jósolok neki. Pedig az egyik legjobb alfa a mostaniak közül...
Azért a Brerában is jó lesz az a motor, csak ugye egy árkategóriábal feljebb van az az autó.
Azért a Brerában is jó lesz az a motor, csak ugye egy árkategóriábal feljebb van az az autó.