Fórum >> Típusok >> MiTo

Kuzma2008-07-28 15:48:27 // 244
Nagyon igazad van, mindenben egyetértek.
tipoatti2008-07-28 15:16:17 // 243
"ha nem néz körbe az ember, hajlamos lesz kicsit belterjesen gondolkodni."

Óriási igazságot írtál!!! Remélem, nagyon sok olyan itteni tag is elolvassa, akinek inge... :)))
Zool2008-07-28 14:59:37 // 242
Szerintem amit a hozszólásod elején leírsz, azzal nincs semmi gond. Én is ezt a filozüfiát követtem, és szerintem itt még sokan, akik új vagy újabb Alfát vettek. Aki pedig 5-10 millát ad egy új alfáért, annak engedessen meg, hogy igenis végez összehasonlításokat más márkákkal. A nincsen más márka mentalitással két nagy bajom van: 1. ha létezne ilyen vevőkör (maradjunk annál, hogy új autónál azért nem igazán), a márkának elég lenne egy szűk kis rétegre koncentrálni, és mindegy milyen rossz autót gyártani. Márpedig ez még a Maseratinak sem jött be a 90es évek elején, úgyhogy inkább visszatértek az univerzálisabb de jó autók gyártásához, némi segítséggel. Ugyanezen okból vállalta be a 159cel az alfa a nehéz de legalább nem koporsó autót. A másik bajom az, hogy ha nem néz körbe az ember, hajamos lesz kicsit belterjesen gondolkodni. Attól, még hogy a klubban lelkesesen skandáljuk, hogy az Alfák nem guruló koporsók, attól még a 147 vagy a 156 az marad. Lehet szidni a 159est a túlsúlyért, de ah utánanéz az ember, feltúnik, hogy egy 3as vagy C klasse sem könynebb lényegsen, pedig bő 10 centivel kisebbek 1 vagy irányban is... Ha nem csak a sajt márka múltbéli modelljei alapján támasztjuk várakozásainkat, lehet hogy könnyebben megértjük mit miért csinál MOST a márka.

Jeveslaom mielőtt VWre váltasz a szerezz egy tartaósabb tapasztalatot, mert én csak rosszat hallottam a Passat ülséeiről...
Charlie 1662008-07-28 14:23:00 // 241
No, az lehet, de én azért nem húznék párhuzamot az Alfa és pl az Opel / Toyota ülései közé.
Szerény véleményem szerint pl az Opel üléseinek kényelme konvergál a vasúti resti vécécsészéjéhez :):):)
dyRo2008-07-28 14:22:38 // 240
Én úgy tudom hogy az én autómban a 147-hez hasonló ülések vannak, és nem igazán emlékszem, hogy a 2000km-es szicília-bp távon a hátfájás lett volna a legnagyobb bajom... pedig én is eléggé hátfájós tipus vagyok sajnos! A 156-tal is voltam nem egyszer hosszabb úton, és valahogy mindig teljesen kényelmes volt. Most a GT-ben van vmi deréktámaszom, de még eszembe nem jutott tekergetni... szerintem úgy jó ahogy van. Amúgy érdekes hogy a köztudottan szó szerint fapados, kemény üléses opel vagy vw neked jobban bejön... nekem például egy opelben fájdult meg eccer a hátam egy rövid 3órás út után. de lehet hogy neked pont erre van szükséged (marmint a kemény ülésekre) ennyi.
BeeGee2008-07-28 13:50:56 // 239
Most mér kell támadni valakit, mert ideálisak az alfák ülései neki?

A legtöbb Alfában nekem is megfájdul a hátam, szerintem inkább látványosak az ülések, mint jól tervezettek. Eddig a GT vezet szerencsére, de abban is hajlamos megfájdulni, de a 159es pl az utolsó sorban van nálam kényelemben..
Az ülésekre fordított több figyelmet én is hiányolom..
Kuzma2008-07-28 13:40:06 // 238
Nem hiszem, hogy ugyanazokat az üléseket rakják bele.
TarP2008-07-28 13:23:03 // 237
Mer' nem tudnék hazamenni. Fennakadnék a fekvőrendőrön.

Meg az állón is :)
mesa2008-07-28 12:59:09 // 236
Ha lesz is, nehogy bele ülj, mert ugyanaz a derékfájdító ülései vannak, mint a 147-esnek :))
Belga2008-07-28 12:53:24 // 235
Miert? :)
TarP2008-07-28 11:55:42 // 234
Én is szívesen körbeállok egy F430-at, de megvenni nem azt fogom :)
Belga2008-07-28 11:40:48 // 233
Nem mentem messzire, nekem London alig 2 ora. :o) raadasul rokonlatogatassal volt egybekotve az autoszalon, igy kevesbe volt elbaszott a hetvegem. :o)

3.2-vel nincs osszefugges, es remelem, hogy az emberek nagy tobbsegenek tetszeni fog, es majd viszik mint a cukrot, de en csalodtam benne. Evvan. :o(

Az utolso mondatodban leirtakat en is tapasztaltam. Tobben alltak korbe a 159ti-t es a Prodrive Brerat, mint a MiTo-t.
Kuzma2008-07-28 10:53:05 // 232
Ezen a képen tényleg egy kicsit furcsán mutat, de nekem egyébként minden eddigi fotón tetszett, még szemből is. Majd élőben kiderül minden.
Nem tudja valaki, hogy van-e már Mito a Csiki-Begénél? (Gondolom még nincs, de potyára nem szívesen mennék el.)
Kuzma2008-07-28 10:50:02 // 231
így van, bocsi. Amikor a 147-est vettem, úgy ítéltem meg, hogy ez a legjobb választás - Golfot, Focust, Astrát azért mégsem akartam. A hozzá fűzött reményeket egyébként be is váltotta az Alfa, én alapvetően elégedett vagyok, a megbízhatósággal sem volt soha gondom, ahogy írtam, csak egyszerűen fáj a hátam az autóban. Ennyit meg nem ér az Alfa-érzés nekem.
Úgy látom egyébként, hogy felháborított a véleményem, pedig nem ez volt a célom, csak leírtam, hogy miért spórolok VW-re.
Zool2008-07-28 09:48:43 // 230
Ehhez nem kellett volna ilyen messzire menned, a Luxembourgi kereskedésben van Mito, akkor gondolom már a belgákban is lesz, mert az importőr ugyanaz...

Én tovébbra sem vagyok az autó rajongója, de szombaton megmutattam az asszonynak, és neki tetszett. Márpedig szerintem ő jobban képviseli a modell fő piacát...

Persze lehet hogy nálad csak az a gond, hogy nem fér be a 3.2es a motorterébe? :)

Amúgy a szalonban inkább ácsorogták körbe a fehér 159 SWTI-t, nem éreztem azt a nagy lelkesedést, mint amikor a 159est mutatták be...
147Smz2008-07-28 09:08:32 // 229
Mivel én még nem láttam élőben, ezért nem vonom kétségbe a véleményedet. Viszont remélem, hogy nekem tetszeni fog. Végül is ha úgy veszem, Budapesten nem is baj, hogy magasabb a felfüggesztése. A 145-tel is sok fekvőrendőrnél, kátyús utakon megszenvedek, idegesítően lelassítok előttük, stb. Pedig gyári a rugója.
Belga2008-07-28 08:56:24 // 228
Nemtom, de nekem a sportosság nem jött át. :o( Keskeny, magas, és gólyalábakon áll. Pedig képeken szinte mindig tetszett, de igy élőben valahogy nem fogott meg igazán...
mesa2008-07-28 08:53:47 // 227
Értem. Tehát nálad csak pénz kérdése, hogy nem VW-t vezetsz...
Ha nincs ló jó a szamár is? Gratulálok. Igazi típusfan ember vagy, barátom! :P :D
147Smz2008-07-27 22:31:58 // 226
Érdekes, hogy az embereknek mennyire eltérhet az ízlése. Én egyszerűen odavagyok érte :-) A fotóidon is imádom, főleg mivel kicsi, aranyos, de egyben sportos is.
Viszont leginkább a motorra leszek kíváncsi, mert a 145 1.6 TS-ben engem speciel zavar, hogy alacsony fordulaton erőtlen. Ahogy néztem a Mi.To turbós adatait, alacsonyabban van a nyomatékcsúcs, de a kérdés itt inkább az, hogy a gyakorlatban majd ez mit fog jelenteni. Autópályán 6-osból vissza kell-e pakolni egy fokozatot, vagy elég nyomatéka lesz, stb.
Belga2008-07-27 22:22:39 // 225
Csúnya. :o( Sajnos.
Pedig reménykedtem, de az eleje élőben is elég elcseszett. Ha lehetne választani, semmiképp sem a fehér betétes első lámpával kérném, es mint ahogy valaki photoshoppolta itt régen, a ködlámpák körül is feketére fényeztetném. A krómkeretek a lámpák körül sem az igaziak. Érdekes, hogy annak elleneére, hogy Londonban volt a premierje, valahogy nem tolongtak körülötte az emberek. Persze ezt hülyeség abból a 30percből megitélni, amig én ott ólálkodtam, de szerintem a 8C vörösre fényezett 159ti és Brera S-nél többen álltak sorban, hogy beülhessenek.



Több kép az autószalonos topikban.