Tom122008-08-02 23:38:52 // 378
Ja, van olyan is, hogy valami részleteiben szép, az összkép meg nem az igazi...
Belga2008-08-02 16:42:27 // 377
A forma jó is. Az elhelyezésével (nemröhög) és a belső színnel van a gond. Persze kinek a pap kinek a papné.
Belga2008-08-02 16:39:33 // 376
Somez2008-08-02 16:18:57 // 375
Nem tudom elképzelni, hogy 140-150-nél síri csend legyen a kocsiban :-)
Tom122008-08-02 16:01:19 // 374
Tom122008-08-02 15:58:31 // 373
Az már a "tuningosok" dolga...:-)
Bazsa722008-08-02 15:32:22 // 372
Tom122008-08-02 15:19:20 // 371
Méé? Nem jó az "J" - vel? ;-0
Na, jó, nem folytatom...:-))
Na, jó, nem folytatom...:-))
Tedi2008-08-02 15:11:20 // 369
Ehh...:))
Látom megint burjánzik a hüjeség :)) Igen, így pontos jével.
Látom megint burjánzik a hüjeség :)) Igen, így pontos jével.
Tom122008-08-02 15:09:50 // 368
Nincs is, én hallgattam a dobozban is, felszerelve is, de teljesen csendben volt...:-)))
/Bocs´ ezt nem hagyhattam ki. :-)/
/Bocs´ ezt nem hagyhattam ki. :-)/
Tedi2008-08-02 15:03:33 // 367
Haggyadazt. A direktszűrőnek semmi hangja nincs, ha beállsz egy bizonyos tempóra, csak gyorsításnál szól, de akkor sem vészes. 140-150-nél "síri" csend van a vasban.
Tom122008-08-02 14:56:59 // 366
Somez2008-08-02 14:51:03 // 365
Nekem gyári állapotú, mert autópályán meghalna a fülem egy sportdobtól vagy direktszűrőtől :-)
Tedi2008-08-02 11:20:12 // 364
ROTFL :DDD
Somez
Nekem ilyeneket, hogy szép a TS hangja soha nem mondanak. Asszem túl hangos a direktszűrő és elnyomja :D Azt már mondták jópáran, hogy "de szép hangja van a boxermotornak..." :))
Somez
Nekem ilyeneket, hogy szép a TS hangja soha nem mondanak. Asszem túl hangos a direktszűrő és elnyomja :D Azt már mondták jópáran, hogy "de szép hangja van a boxermotornak..." :))
Attie2008-08-02 11:14:35 // 363
:DDD
Nekem nincs bajom vele.
Nekem nincs bajom vele.
Somez2008-08-02 11:01:24 // 362
Az engem is, de majd ráragasztunk egy almát :D
Halesz2008-08-02 10:14:54 // 361
hú, engem a windows jel a kormányon, és a windows mobile feliratú USB csatlakozóhely nagyon idegesítene! :):)
Somez2008-08-02 10:06:17 // 360
Nagyon jók a videók, és a hangja nekem is tetszett. De ezt el is várjuk, hiszen a TS-ből is szép hangot varázsoltak. Az Alfákat nem ismerő utasaim is mind ezt mondják, ha 3000 fölé pörgetem a 145-öt :)
zolee1452008-08-02 08:58:29 // 359
Azt vettem észre képek alapján (legjobban azon látszik amikor kicsit hátulról-oldalról van fotózva), hogy kettesben 3700-nál valahogy nem úgy húz ahogyan kéne. Előtte utána okés, de ez a 3700 kicsit aggaszt. Féltem a gyár jövőjét, ebbe csúnyán belebukhatnak így.:(
:DDD
:DDD
Attie2008-08-02 08:45:20 // 358
Na meglátjuk, hogy milyen lesz élőben :)
Tom122008-08-02 00:05:06 // 357
Na, ez a legelőnytelenebb szögből készült "gyári" fotó a MiTo-ról. Kár volt "alulról" fényképezni, ezért kell majd a valóságban látni, mert ez olyan, mint egy karikatúra, innen meg egyébként is csak az előle menekülő kisállatok fogják látni.:-))
Belga2008-08-01 22:47:00 // 356
Uhh... na, jó ez a MiTo igy ahogy van! Ne reszkírozzunk. :o)
Xixo2008-08-01 22:41:12 // 355
Kína csődbemenne, jönne a 3. világháború.... :)))))
Belga2008-08-01 22:36:58 // 354
Ha mégcsak a Novitec.
De mi lenne Chuang Ching fekete utánygártottgétéa lámpakészítő kisiparossal? :o)
De mi lenne Chuang Ching fekete utánygártottgétéa lámpakészítő kisiparossal? :o)
Xixo2008-08-01 22:35:00 // 353
De ha minden tökéletes lenne, akkor nem lennének gyári extrák. És pl a Novitec is csődbemenne... Globalizáció ez basszátok meg, globalizáció!! :)))
Belga2008-08-01 22:31:29 // 352
Na, csak hogy ne érje szó a ház elejét, és ne csak a buta linkjeimet pakolásszam ide, olvastam egy fórumon, hogy az Alfa beszállítót váltott, és a MiTo-hoz is többek között (de a My08as 159hez is) már más cég készíti az üléseket, és ezek már nagyon komfortosak lesznek.
Belga2008-08-01 22:28:51 // 351
Hú de előítéletes vagy! Eszem megáll. :o))
Na kikerestem a Mesa féle faceliftet:
Ha lehetne rendelni: 2cm ültetéssel (talán lesz sportcsomag), a fehér csillámporos fényszóró helyett feketével, ködlámpa körüli fekete betéttel, és az első-hátsó lámpa körüli krómkeret helyett mondjuk matt titán színnel, akkor én erre a felszereltségre voksolnék.
Na kikerestem a Mesa féle faceliftet:
Ha lehetne rendelni: 2cm ültetéssel (talán lesz sportcsomag), a fehér csillámporos fényszóró helyett feketével, ködlámpa körüli fekete betéttel, és az első-hátsó lámpa körüli krómkeret helyett mondjuk matt titán színnel, akkor én erre a felszereltségre voksolnék.
Attie2008-08-01 22:23:18 // 350
Igen, az ülés nekem is feltünt. Így videó alapján nagyon gyengének tűnik. Se design se oldaltartás :-O
Xixo2008-08-01 22:20:09 // 349
Nem tudom, hogy az első lámpáiról beszéltetek-e, de az fura. Meg mintha kényelmetlen lenne az ülése, így kép alapján!! :))))))))))
Belga2008-08-01 22:17:56 // 348
Egyetértek! :o) Néhány aprósággal egész kellemes kis autó varázsolható belőle. Az, hogy mi nem tetszik továbbra sem, nem írom le, mert jönnek a megmondóemberek ismét. :o)
Tedi2008-08-01 22:11:32 // 347
Kimondottan kellemes hangja van. Nm tudja letagadni, hogy soros, de nagyon szépen duruzsol. Egy lefújó szelep meg egy direktszűrő és máris perfekt :)
Belga2008-08-01 21:37:25 // 345
Somez2008-08-01 16:59:50 // 342
Megmondom őszintén, nekem is tetszik annyira, hogy ha lenne rá pénzem, akkor az elsők között venném meg. De talán majd a megjelenést követő 2-3 év után már lesz rá zsé.
GT Ɨ|ѯ2008-08-01 15:32:59 // 341
Engem sem hagyott még cserben 1-ik Alfám sem,de nem is nagyon hívtak még vissza Alfákat:-)))
a MiTo-ba vakon bele mernék csöppenni,1.4TB-csak az 5 milla hiányzik:-DDD
a MiTo-ba vakon bele mernék csöppenni,1.4TB-csak az 5 milla hiányzik:-DDD
Kuzma2008-08-01 15:20:21 // 340
Szerintem nem olyan nagy gáz a visszahívás. Az a gáz, ha lerohad alattad az autó, vagy kigyullad, amikor benne ülsz.
Az mondjuk azért ijesztő, hogy pár éve azért hívtak vissza többezer, a 90-es évek közepén gyártott 5-ös BMW-t, mert a kormányzár menet közben lezárhat. Na, ha ilyen okból hívják vissza, az már nem annyira megnyugtató, de azért a legtöbb esetben "csak" szoftverproblémák szoktak lenni.
Az én Alfámmal sosem volt még olyan, hogy nem indult, vagy megállt, de ha előfordulna ilyen, akkor biztos kiszeretnék belőle. (Ezért félnék is új modellt venni)
Az mondjuk azért ijesztő, hogy pár éve azért hívtak vissza többezer, a 90-es évek közepén gyártott 5-ös BMW-t, mert a kormányzár menet közben lezárhat. Na, ha ilyen okból hívják vissza, az már nem annyira megnyugtató, de azért a legtöbb esetben "csak" szoftverproblémák szoktak lenni.
Az én Alfámmal sosem volt még olyan, hogy nem indult, vagy megállt, de ha előfordulna ilyen, akkor biztos kiszeretnék belőle. (Ezért félnék is új modellt venni)
GT Ɨ|ѯ2008-08-01 13:52:15 // 339
itt nem lesz visszahívás..giovannik rendesen dolgoznak már:-))
mesa2008-08-01 10:46:54 // 338
Szerintem nem.
Ha valami hasonlít az Y-ra, aza Delta, Musa :) Egyébként ezek bármelyike jobban néz ki szemből, mint a MiTo.
Ha valami hasonlít az Y-ra, aza Delta, Musa :) Egyébként ezek bármelyike jobban néz ki szemből, mint a MiTo.
Somez2008-08-01 10:41:47 // 337
A hátsó lámpa engem lenyűgöz, imádom minden egyes milliméterét :D
DJ2008-08-01 09:59:59 // 336
Ha teljesen előlről és alacsonyan-motorház magassága-nézzük, van hasonlóság....
De teljesen mások az arányok, a Mi.To-nak laposabb a szélvédője, nagyobb ívekkel vannak az elemek szerkesztve...
Sztem csak hasonló, de nem az Y-ból csinálták a Mi.To-t. ...Már ha erre akar vki célozni.:)
De teljesen mások az arányok, a Mi.To-nak laposabb a szélvédője, nagyobb ívekkel vannak az elemek szerkesztve...
Sztem csak hasonló, de nem az Y-ból csinálták a Mi.To-t. ...Már ha erre akar vki célozni.:)
Cselentano2008-08-01 09:13:21 // 335
most mondja egy barátom , hogy lancia Y-os az első lámpa és a kocsi eleje
ez eddig ne is jutott eszembe :-)
na erre ki mit mond?
ez eddig ne is jutott eszembe :-)
na erre ki mit mond?
TarP2008-08-01 08:58:59 // 334
A hátsó lámpa meg eccerűen fenomenális!
Én sokat szeretnék látni belőle az utakon. Nekem nincs olyan gondom, hogy jajj ne legyen sok Alfa, mert az milyenmááá.
Legyen sok. Had lássak szép autókat is a világban, ne csak qrva Totyotákat mindenhol :(
Én sokat szeretnék látni belőle az utakon. Nekem nincs olyan gondom, hogy jajj ne legyen sok Alfa, mert az milyenmááá.
Legyen sok. Had lássak szép autókat is a világban, ne csak qrva Totyotákat mindenhol :(
Axl Trans2008-08-01 07:52:17 // 333
Ha alám tolnának egyet, hogy "nesze öreg, akkor barátkozz a lámpákkal", valószínűleg nem tiltakoznék túl hevesen...
Somez2008-07-31 18:04:37 // 332
Nem ismerem az öreg Alfákat, ezért nem tudok egyetérteni veled ebben, de én ettől függetlenül is szeretem a Mi.To-t. Persze úgy, hogy nem próbáltam ki testközelből, de ahhoz hogy élőben megutáljam valami nagy hibájának kell lennie. Én azt látom, hogy próbáltak csinálni egy méretben 145-össel egyező, stílusos, fiatalos, de minél szélesebb rétegeknek szóló autót. Nem érzem hibának azt, hogy nincs belőle brutális szörnyeteg motorral szerelt változat, és hogy nem olyan mint egy rakéta. A 8 másodperces gyorsulás így is teljesen korrekt, ráadásul a beltér és a küllem is rendben van. Nekem például nagy pozitívum a Blue&Me, mert nem kell majd külső bluetooth kihangosítókkal babrálni, ugyanígy tetszik, hogy picike, és a lámpájával sincs bajom :-)
koz2008-07-31 15:57:01 // 331
Szeretném megvédeni egy kicsit a Mitot. Kicsit túlsiklottunk ezen a mítosz-dolgon. Meg kell nézni egy csomó régi Alfát, és utána a Mitot. Most vannak friss képek az oldtimer topicban, de a Keresztapában is van egy 6C pl. Kicsit más érzés lesz ránézni az újra, és érthetőbb, mit is akarnak. Tényleg a régi értékekre támaszkodnak. Nem kell 50 millió, hogy vegyél egy veterán 6C-t, elég 5, és megkapod ugyanazt "az autó"-t. Szuggesztív lámpák, harcsaszáj a pajzzsal, domború kerékjáratok, kupéforma - ez az Alfa Romeo száz éve. Ne is legyen más, legalábbis a centenárium idején ne. Ha szem előtt tartjuk, hogy a Mitoval nem a 159, a 145, a 8C Comp. vagy bármelyik korunkbeli típust akarja továbbvinni, hanem a 8C-vel kéz a kézben képviselik a cég száz éves történelmét, akkor az a párhuzam sem stimmel, amikor a Volvo egyen-típuspalettájához hasonlítják. Szerintem nagy ívben tesznek a minire is. Ez a két autó most sokat képvisel, és nem a mai autók dimenziójában kell elhelyezni őket. Ezt azért hozzá kell venni a megítéléshez szerintem, és így azért büszkébben lehet majd "viselni" a Mitot. Amúgy meg kevés autógyártó vállalna be ilyet, ez önmagában tiszteletreméltó.
Belga2008-07-31 15:18:15 // 330
Igenis fonok ertettem! Ehh....
Alfati2008-07-31 14:58:09 // 329
Persze! A gyáriaknak biztosan az volt a terve hogy egy borulékony autót alkossanak! Jól meg "szakértettétek" a témát! Szerintem az hogy nem tetszik az autó, azt eléggé kivesézted már, ha alkotó módon nem tudsz hozzászólni, akkor inkább legyél csöndben! Szerintem nyissunk egy külön témát, amibe mindenki leírhatja, hogy mit miért utál, és stílszerűen adjuk neki a "fikázás" címet! Voltál már próbaúton vele? Jaaa, csak a szalonban láttad??