Az ülések lehetnének kagylósabbak. Sokkal. Amúgy gyönyörű. Sokat kell érte letenni az asztalra, de az ember hosszú éveken keresztül jól érzi magát az autóban...
(Ezért vagyok a saját autóm belterébe is "szerelmes".Ö
azért itt dolgoztak a photoshoppal, hogy a görbe varrásokat kiegyenesítsék! :)) Élőben nem ennyire mutatós sajnos a MiTo bőrözése! Kb. olyan mintha japánok öltötték volna felhúzós kézivarrógéppel :(
Talán valaki kíváncsi rá, hogy milyen az 5000. kilométer után! Voltunk vele síelni a Fátrában (kb.600 km oda-vissza)! Autópálya nem volt csak autóút néhol, de az út nagy része faluk közötti normál úton vezetett! Meg persze hegyre fel, s le ....Az átlagfogyi 7,2 l/100 km-re jött ki, amivel én elégedett vagyok! Mostanában 7,7-7,8 normál körülmények között városi forgalomban a fogyasztása! Városi kisautónak vettem és nem bántam meg a döntésemet, autópályán is megállja a helyét! A gyerekek sem panaszkodtak hogy szűk hátul, pedig kritikusan szemlélik az új jövevényt! Igazából a futóműve ami szokatlan a 159 után, a többi szinte azonnal megszokható! 50-es tempóban sem gond ha 6. fokozatban van és ez is tetszik nagyon, meg a rugalmassága!