Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning

BF1562005-06-29 12:09:27 // 1089
Azt már eladták:DDDDDDDDDDDDDDD
ystuc2005-06-29 12:01:57 // 1088
És az enyém? És az enyém???? :-)
BF1562005-06-29 11:59:21 // 1087
:)))))))))) Akkor már tudom is mit fogok csinálni az ebédidőmben:))))))
Zséke2005-06-29 11:26:27 // 1086
BF 165 kolléga!!! Megérkezett az oldalindex, és egy új finomság ;))
Vega2005-06-29 03:06:59 // 1085
Persze tudom ,hogy igy ertetted, csak kicsit okoskodtam :))) A mostani 164-esben egy kapaszkodjatok meg!! 1987-es Bosch riaszto van!!! A kocsi akkor meg nem is letezett... Annyit kell tudni a riasztorol ,hogy vezerel mindent, inditasgatlo, anyam kinja, belso tervedelem, ultrahangos nyavaja...ha nem latom nem hiszem el!!! Mai napig hibatlanul mukodik! Ket taviranyito! 18 eves, olyan mint egy mai full extras cucc...es MUKODIK :)
tom1642005-06-29 01:36:18 // 1084
Mechanikus kapcsolat mindenképpen kell csominyitáshoz! Elmesélem a saját esetemet: amikor vettem a gépet bele volt törve az egyik kulcs a csomi zárba. Nagyon nem zavart, mert ugye a müszerfalról is nyit6ó, legalábbis addig, amíg nem merült le az aksi. Akkor sörbontás és "na akkor gondolkodjunk" játék! A kocsiba bejutottunk (mechanikus kapcsolat!) de az aksi lemerülve a csomiban, zárban meg beletörve a pótkulcs! Cimbi kitalálta, hogy saját gépröl villanyt vezetett a biztosítéktáblára és ki tudtuk nyitni! Aksi kifelé tölteni, de mivel lakótelepen lakok, be kell mindent zárni, utána meg hogy nyitom megint aksi nélkül a csomit? Újabb gondolkodás.... A megoldás: egy hosszú drót a csomi zárjához, másik vége az utastérbe. Feltöltött aksiról villany a csomizárhoz és nyitás. Másnap szereztem új csomizárat és azóta 2 kulcsal járok.......
ystuc2005-06-28 21:29:58 // 1083
Én úgy tudom, hogy nyit... Bár az enyém jelenleg nem, mert oda bele van törve egy kulcs, de amúgy szerintem műxik...
ystuc2005-06-28 21:29:09 // 1082
Na most valamit rosszul olvashattál, mert én pont hogy így gondolom, mint te! :-) Amúgy rossz tapasztalatom nekem annyi van ezzel, hogy őseim offos Méganeján maga a riasztó szart be, ami a központizárat vezérelte, ezáltal az autót nem lehetett kinyitni... De a hibaszázalék akkor is legyen max 1%! :-)
..2005-06-28 21:08:54 // 1081
A zárak eltüntesé szerintem jó ötlet, ellentétben a kilincs eltüntetésével amit szerintem egy faszság, főleg mondjuk egy 156-nál...
András bácsi2005-06-28 21:06:34 // 1080
Arra azért vigyázz, hogy mechanikus kapcsolattal nyisson a csomagtartó-zár. A 146-ra nem emlékszem, de a 166-nál már mikrokapcsoló és elektromágnes nyit a csomagtérzárnál.
Vega2005-06-28 21:05:13 // 1079
mindenki ezzel a bejutas dologgal jon...2 okbol sem lenyeges...ma mar minden autoban van riaszto...es minden riszato vezerli a kozpontizarat...gondolom neked is volt ilyenhez szerencsed...ha en hibaszazalekrol akarok beszelni akkor sajat tapasztalataim alapjan szinte 0 azaz NULLA esetrol tudok amikor nem tudtam nyitni a kocsiaimat...de tetelezzuk fel, elofordul ,hogy nem tudod nyitni, rajta hagyod a vilagitast, leszivja az akksit...ilyesmi..ebben az esetben is van egy olyan lehetoseg ,hogy elrejtenek a kocsin egy kapcsolot amivel nyithato az auto..gyakorlatilag megtalalhatatlan...de persze csak ha kered!
Vega2005-06-28 20:58:15 // 1078
Ahh, nem maceras...pik-pakk megcsinaljak...csak a zarat szedik ki es esztergalnak bele (ami tobbnyire szabvany) egy bele illo hengert...aztan mar csak a fenyezes van hatra...de az nem letszukseg...ezersze olcsobban meguszom mint egy zarcseret...meg akkor is ha csak 3 zarat kell kicserelnem mert hordjon a tokom magaval 2 kulcsot...mellesleg igy is ket kulcs kellene mert a gyujtaskapcsolot nem szivesen csereltetem le...kodkartya kell az uj kulcshoz, az is utanajaras es meg sorolhatnam...a legegyszerubben es legkoltseghatekonyabban a befalazassal jarok...mellesleg tenyleg sokkal dijaznosabb...
ystuc2005-06-28 14:21:09 // 1077
Mivel nekem is utcán áll az autóm, ez a kulcslyuk eltüntetés nálam is be van tervezve. Kilincs marad, csak kulcslyuk tűnik el, még ezen a nyáron. Mivel csak az első ajtók zárait tüntetem el, a csomitartón az embléma mögött ott marad a lehetőség az akksilemerüléskor a bejutásra.
tom1642005-06-28 03:42:29 // 1076
Én tuti nem "falaztatnám be" a zárak helyét! Az a sok macera meg költség..... Egy alfa elég dizájnos hagyományos zárakkal is :-)
Gabriel2005-06-24 20:28:01 // 1075
Vagy csak kalapács :-))
Stee1462005-06-24 20:17:10 // 1074
Veso+kalapacs! :))))))
Gabriel2005-06-24 20:01:43 // 1073
Ez engem is érdekelt anno, ha megoldottad írd le lécci mot hogy lehet. Mi van ha lemerül az aksi hogy nyitod ki? :-)) Nem cikizlek csak kiváncsi vagyok...
simi2005-06-23 13:20:23 // 1072
Na ez az. Az álom autóm! Majd egy pár év múlva, mikor anyunak ott figyel a 156SW 2.4, apunak meg a GT. És akkor nem lesz vita.
Zséke2005-06-23 13:13:07 // 1071
plussz kelleni fog egy ilyen is ;))
Halesz2005-06-23 12:41:02 // 1070
Egy jó lakatos és fényező kell hozzá! Újra kell fújatni az ajtókat hozzá.
Vega2005-06-22 23:56:45 // 1069
Ize!!!! Azt is mondja mar meg valaki ,hogy akkor most ezek a lengescsillapotok gyariak e vagy sem??????????? (utolso kep az adatlapomon!!!)
Vega2005-06-22 23:43:38 // 1068
Sracok! Hol tudnam befalaztatni a zarakat, es persze egyben at is alakittatni tavirtanyitosra a kozpontizarat??? Ugy dontottem nem cserelem ki a feltores utan...inkabb eltuntetem...ugy ugyis dizajnosabb :)
Halesz2005-06-21 19:17:25 // 1067
Oké, próbáljuk meg. Esetleg érdekelne még az első helyzetjelzőkbe ez a ledes megoldás :) A jelenlegi izzók tök haloványak, és sárgás színűek...
Zséke2005-06-21 18:11:12 // 1066
Az félre van rakva. ;)))))
Zséke2005-06-21 18:10:37 // 1065
Szerintem is. A 156, 75, 166, osoké biztos ilyen.
BF1562005-06-21 18:09:49 // 1064
Nemááááááááá nekem mi lesz ha megjön az index:)))))))))
Halesz2005-06-21 18:08:39 // 1063
Ez jó az enyémbe?? Én úgy emlékszem, hogy ilyen kis foglalata van az izzónak!
Zséke2005-06-21 18:06:42 // 1062
1044 hsz balról az első? Ha igen, és kell,akkor azt már postázom is,mert van még 1 azaz egyetlenegy garnitúrám raktáron.
Zséke2005-06-21 18:04:45 // 1061
Akkor neked is a bedugós pici kell?
Halesz2005-06-21 18:01:03 // 1060
Wow, ez sem lehet rossz! :)
Punisher2005-06-21 17:58:56 // 1059
Novitec GT X-Supero

Halesz2005-06-21 17:58:47 // 1058
Zseti: nekem fehér az oldalindexem, de elfogadnék bele ilyen krómizzót! Kérhetek még én is, vagy későn szóltam?
BF1562005-06-21 17:47:58 // 1057
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ez a mai nap ööm bodottág!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wickey2005-06-21 17:29:39 // 1056
Jard megállított egyik este, hogy miazhogy piroson megyek át, meg miazhogy ilyen huligánul keresztbe közlekedek. Két dolgot említettem meg neki: Elsőre azt, hogy a tényt, miszerint piros vagy nem, azt ő a keresztutcából 30 méterről sebészi pontossággal meg tudja állapítani, ugye? Másodjára felhívtam a gépjármű típusára és gyártmányára a figyelmét... Smarttal voltam... Röhögés... Sokáig... Utána beismerő vallomást tettem. Tényleg keresztben mentem.. és megkértem, hogy de ugyanmár, írja le ezt egy feljelentésben, csatolom a 195/50R15ös vadonat új Continental SportContact hátsókerekekről készült fényképeket. Biztos mindenki elhiszi majd hogy száraz úton, smart, 195ös kerékkel keresztbe megy, amikor elöl vannak kemény 145-ös gumik. (amúgy meg igen, ha elpattog a szar úton, és a váltó egyesben, max. kettesben van. De büntetlenül lehet padlózni, általában megfogja a kipörgésgátló időben.) Napersze előkerült az izzókészletmentőládaháromszögmentőmellény combó egyből.
Zséke2005-06-21 16:41:19 // 1055
BF 156 cartárs! Megérkezett a Vogtland szettje!!! Érkezhet érte.
FRC2005-06-21 14:28:38 // 1054
he he
swan2005-06-21 14:09:46 // 1053
:))))))) Ilyen egyszerű a magyarázat!!!!!!!! Én meg órák óta töröm a fejem. :)) Keresek egy nagyobb kalapácsot ezután hátha azzal könnyebb. :))
Zséke2005-06-21 13:32:59 // 1052
Csak a tisztánlátás végett akik kérték a motyót : ystuc simi beep 146 banya 146 toto 1 Ollah
Zséke2005-06-21 13:17:10 // 1051
962 HSZ
Zséke2005-06-21 13:16:01 // 1050
Azért, mert a clear, vagy kristály oldalindexben hülyén néz ki a sárga izzófej. A krómfejű is sárgán világít de tök jól beleolvad az index foncsorába. :)) Olvass vissza,ott beraktam egy képet oldalindexről, abban láthatod.
simi2005-06-21 10:17:34 // 1049
Basszus, akkor nem csak az enyémről lopkodják. A múltkor elvittek kettő pirosat előről és képzeljétek az egyik helyett fektekert egy gagyi fekete műanyag biciklire való sapkát. Hát mondom ezt nem hiszem el.
Ollah2005-06-21 09:50:20 // 1048
Igen, oldalindexre fáj a fogam. Hogy' kell megrendelni? Elég itt jeleznem, hogy muszáj birtokolnom? :))) Mert jelezném, nem élhetek nélküle. :)
swan2005-06-21 09:47:06 // 1047
Miért van az indexeknek króm fejük?
András bácsi2005-06-20 18:10:26 // 1046
Szerintem nem drága, bár, ha azt nézzük, hogy nekem kb. kéthavonta "cserélődnek" a króm szelepsapkáim... Amíg el nem kapom a kölköt. :-)))
Zséke2005-06-20 14:37:02 // 1045
Nem. Kicsit lehet hogy megnyomtam amikor levettem a nagyítólencséjét.
Zséke2005-06-20 14:35:48 // 1044
Amiket én tudok, illetve nekem van :
Balról jobbra
krómfejű oldalindexbe (sárga) 700.-
4 ledes bármilyen 21 wattos helyére(piros) 1500.-
krómfejű első, hátsó indexbe (sárga) 1700.-
9 ledes általában féklámpa helyére (piros) 2000.-
swan2005-06-20 14:24:17 // 1043
Nem akar ennek az izzónak véletlenül kibukni a közepe? Csak azért mert egy kicsit ferdének tűnik.
Zséke2005-06-20 14:17:55 // 1042
Öööööö. Ha az indexre gondolsz, akkor kb 3 hét, 3500.- és én. Ja, és igen.
2005-06-20 14:17:09 // 1041
Be, de nem illik az autóhoz. Semmi hely nem marad elöl, aránytalan.
Ollah2005-06-20 14:12:11 // 1040
Énis énis!!! Mikor, hol, mennyiért, ki stb? Nekem is kell, köszi! (Ugye ez az, ami jó GTV-hez is?)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak