Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
Putyesz2013-04-16 09:50:19 // 23741
lehet nem volt ilyen nagy nitrópalack a boltban így hát....:):):)
Jimmi T.2013-04-16 09:16:39 // 23740
'''''2013-04-12 20:59:29 // 23739
Csak,hogy válaszoljon valaki,én nem tudom.
Cacho2013-04-12 20:48:13 // 23738
Tényleg senki nem tudja, hogy mennyi lehet gyárilag a max turbónyomása a 156 2.4 20v-nek?
DanZoli2013-04-10 20:34:26 // 23737
Sziasztok!1,8 16V ts-t felfuratom 83 mm-re utána bele tudom pakolni a 2,0 16V ts hajtókarjait és főtengelyét is,hogy 2,0 16V legyen belőle?Válaszokat előre is köszönöm!
156 áfa romeo2013-04-10 20:24:43 // 23736
Egyetértek,ez a sima tehát nem v6 vagy 2.4 jtd 156-on már abszolut beleérne,nekem 8x18 215/40-el et 38 -al ippen elfér de már ugyanez a gumi 8x18 et 35-el beleért,mondjuk van ültetve..:) et 32 meg még kintebb lenne a 8,5 meg széles a 225-el,szerintem felejtős
Imyx2013-04-10 17:53:04 // 23735
Próbáld fel előtte, anélkül ne vedd meg. 32-es ET, 8,5 J...R18.. én szkeptikus lennék.. ültetve biztos, hogy gond lesz :-). Szerintem. Durva az ET-je ebben a méretben (is) és még széles is..
Nekem ET40 van, 7,5 J, -4 cm-es rugók, ez így jó...
Nekem ET40 van, 7,5 J, -4 cm-es rugók, ez így jó...
Cacho2013-04-10 12:33:01 // 23734
A 159 200/210 ló, a 156 csak 175.
De ebből amúgy mi látszódik, hogy mennyi a max turbónyomás a 159-nek?
De ebből amúgy mi látszódik, hogy mennyi a max turbónyomás a 159-nek?
Public Enemy2013-04-10 09:18:00 // 23733
Public Enemy2013-04-10 09:17:09 // 23732
Igen, az nem tenne ártana neki. :-)
A lényeg, hogy próbáld fel előtte, ha lehet, de szerintem evvel az ET-számmal nem lesz gond.
A lényeg, hogy próbáld fel előtte, ha lehet, de szerintem evvel az ET-számmal nem lesz gond.
xbazsix2013-04-10 09:01:37 // 23731
Szia!
Köszönöm szépen, igen ez a fix méret ami most lenne igenbaráti áron:)
Futómű keményítés ültetés segítene neki szerited?
Köszi
Köszönöm szépen, igen ez a fix méret ami most lenne igenbaráti áron:)
Futómű keményítés ültetés segítene neki szerited?
Köszi
Public Enemy2013-04-10 08:38:23 // 23730
Felmegy rá. A 8,5 miatt a sárvédőívbe itt-ott lehet hogy bele fog érni. Elég lenne egy 8J széles felni is, de gondolom ez a kiválasztott!? :-)
xbazsix2013-04-10 08:17:31 // 23729
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Szerintetek 147-re felmegy a 225/40 R18 et32 8,5 felni gumival 5*100as osztókör az mozgókupós csavarral úgytudom ok.
Szerintetek?
Amennyiben igen lesz eladó 147 GTA felni 100%-os gumikkal eladó 215/45R17:D
Köszi szépen előre is a segítséget.
Üdv.
Balázs
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Szerintetek 147-re felmegy a 225/40 R18 et32 8,5 felni gumival 5*100as osztókör az mozgókupós csavarral úgytudom ok.
Szerintetek?
Amennyiben igen lesz eladó 147 GTA felni 100%-os gumikkal eladó 215/45R17:D
Köszi szépen előre is a segítséget.
Üdv.
Balázs
Föckös2013-04-10 06:15:27 // 23728
csere vgt-re! ;-)
Manky9562013-04-09 23:50:00 // 23727
Sajnos csak ezt találtam , gyorsba . , mondom hátha ugyanaz a motor van benne.
Cacho2013-04-09 23:21:12 // 23726
Kösz, de ez nekem abszolút magas, meg amúgy is 156 érdekel, nem 159 :)
Manky9562013-04-09 22:48:19 // 23725
Cacho2013-04-09 22:28:17 // 23724
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy a 156 2.4 20v-nek mennyi a gyári töltőnyomás?
Valaki meg tudná mondani, hogy a 156 2.4 20v-nek mennyi a gyári töltőnyomás?
Manky9562013-04-09 22:22:18 // 23723
gyárin megyek sajnos ez még nem ecu vezérelt. lepadlózáskor 1.4 vissza szabályoz, 1 barig, magas fordulaton 0.8 már csak. Csak sajna az én kocsim könnyen befüstől :S nem tudom miért , haveroméból meg egy pici füst se jön ugyanolyan beállításokkal....
enyémbe van 300ezer övébe 450ezer kb. Nem is értem ... lehet nálam még valami hiba van néha bedobja a alacsony töltőnyomás hibát .... nézem map sensor-t mindig jót ír ,nem tudom mi lehet a baj.
enyémbe van 300ezer övébe 450ezer kb. Nem is értem ... lehet nálam még valami hiba van néha bedobja a alacsony töltőnyomás hibát .... nézem map sensor-t mindig jót ír ,nem tudom mi lehet a baj.
Föckös2013-04-09 19:56:10 // 23722
akkor nem is emeltél sokat, 1500 még abszolút nem gond.
mennyivel több ez az emelt turbónyomás a gyárinál?
mennyivel több ez az emelt turbónyomás a gyárinál?
Manky9562013-04-09 19:11:44 // 23721
1500bar , gyárilag betilt 1450nél. Teljesen jól forog 5ezerig !
RoliQ42013-04-09 16:56:13 // 23720
a Q4- ben is gyári teljesítményhez bőven elég a gyári cooler.. Egy dolog még érdekes lehet .. hideg vizet spriccelni a coolerre... vagy a vizes cooler..
Föckös2013-04-09 06:58:29 // 23719
mekkora a max cr nyomás?
Föckös2013-04-09 06:56:09 // 23718
nekem nem is azért kell, hanem mert pár gyorsítás után úgy átmelegszik minden, hogy úgy húz az autó, mint remap nélkül...
Föckös2013-04-09 06:55:06 // 23717
wmi! nincs más választás:-)
ha ügyes az ember, akkor megvan annyiból, mint egy nagy cooler, és az is hűt rendesen.
ha ügyes az ember, akkor megvan annyiból, mint egy nagy cooler, és az is hűt rendesen.
Manky9562013-04-08 21:36:35 // 23716
Nem okádja ,egyáltalán nem volt vészes ,de látni lehetett , már a kuplung megcsúszott , visszább írtam füstmentesre.
pb_2013-04-08 21:11:00 // 23715
Ettől nem kell tartanod, már simán rayta van.DD
mreni2013-04-08 21:04:00 // 23714
szerintem vegyél vissza belőle,nem lesz hosszúéletű a hajtás és a motor/turbó sem.
az meg nem jó jel ha okádja a füstöt
az meg nem jó jel ha okádja a füstöt
Manky9562013-04-08 20:57:54 // 23713
mreni2013-04-08 20:41:48 // 23712
szerintem a gyári nincs alulméretezve,tökéletesen elég,én beraktam próbaképp a 156 jtd-be a turbós 45 cooler-ét,és azt kell mondjam,hogy nem volt semmi javulás,sőt... szóval 2 nap után vissza is került a gyári
'''''2013-04-08 18:50:52 // 23711
Sajna a nagyobb coolerrel a levegő útja alapból hosszabb lesz.A 159-nél így is nagy a turbójuk.Akkor ez így nekem nem az igazi.
Gyalu2013-04-08 15:08:41 // 23710
Ezt ezért így nem mondanám, hogy nincs értelme... A gyári az általában alul van méretezve, így nem is működik túl jó hatásfokkal. A legkisebb utólagosan beszerelt cooler is jobb hatásfokkal működik, amit elég nehéz százalékban kifejezni! De a két végét megfogva érzed a különbséget amikor megállsz.
Mivel több a térfogata és a csövezése is hosszabb így lassabban épül fel a töltőnyomásod. Szerintem még ezek ellenére is megéri megcsinálni!
Mivel több a térfogata és a csövezése is hosszabb így lassabban épül fel a töltőnyomásod. Szerintem még ezek ellenére is megéri megcsinálni!
TSiga ( I am the TSIG)2013-04-08 12:51:31 // 23709
Természetesen!
Én is eljátszottam a gondolattal, hogy esetleg majd csinálok valamit a motorral.
Én is eljátszottam a gondolattal, hogy esetleg majd csinálok valamit a motorral.
RoliQ42013-04-08 12:25:13 // 23708
Ha túl nagy a cooler akkor nehezebben tölti fel a turbo ergo nagyobb lesz a turbó lyuk... ez igaz arra is ha túl hosszú lesz a csövezés. Önmagában egy nagyobb cooler nem hoz többlet teljesítményt... sőt...
'''''2013-04-08 11:22:18 // 23707
Írtátok többen,hogy ha túlméretes a cooler,akkor lassabban pörög fel az autó.Elvileg a gyári cooler a jó,normál esetben.Akkor ha bármennyivel nagyobb,már lassabban pörög fel a turbó?Főleg csak városban használom az autóm.Nem szeretném,ha minden indulásnál,gyorsításnál pörgetnem kéne.
G-Burt2013-04-08 11:17:20 // 23706
Nem mertem megállni mellette, féltem, h átterjed a rohadás az enyémre:D
pb_2013-04-08 09:45:37 // 23705
Nah, pont ezért lehetett.DDD
G-Burt2013-04-08 09:41:23 // 23704
Az nem lehetett, először azt hittem, h egy kupac rozsda:P:D
pb_2013-04-08 09:36:46 // 23703
Az a TSattogólepkéd volt, csak roxxul láttad.DDD
G-Burt2013-04-08 08:19:13 // 23702
Láttam vmi lepattant tolókocsit előtted:D
G-Burt2013-04-08 00:18:18 // 23700
majd megyek bontani a ház elé:D
G-Burt2013-04-08 00:09:56 // 23696
Holnap (remélhetőleg) már nálam lesz:D
pb_2013-04-07 23:54:44 // 23695
Én + 3 cikket Lolvastam.DD
pb_2013-04-07 23:53:27 // 23694
Minek az Neked? Úgy sincs boxered, + nem is lex.DDD
G-Burt2013-04-07 23:48:41 // 23693
Amire mozdulsz egyet Nyugger, én már 3 hsz-t megírtam :D
G-Burt2013-04-07 23:48:16 // 23692
Akkó ctrl+c, ctrl+v :D Kicsit gyengébbre számoltam a sima cuccokkal a 2.0-t :D