Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
Liquid2013-07-22 21:22:48 // 23891
tudoménaztat :) Csak Ronnie gépen igen messze került az MK1-es széria 2.5 V6-tól az elmúlt években :)
'''''2013-07-22 20:53:13 // 23889
Jól látom,hogy a szelepet,vagyis a solenoidot egyből a palack mögé tetted?Nálam a motortérben van elöl.Jobb a palacknál?
Zoli19802013-07-22 20:29:54 // 23888
Na ezt most cáfolom!!!!
Dévid2013-07-22 20:01:03 // 23887
A széria 2.5 V6 is jó móka ám. Kb. füst nélkül tudja azt, amit a tied kormolva. :P
Ha cserélek vezérlést meg kuplungot (vagy megtanulok rendesen váltani), és kideríti a szerelőm, miért jár néha furán a motor, utána megtapasztalhatod, ígérem. :D
Ha cserélek vezérlést meg kuplungot (vagy megtanulok rendesen váltani), és kideríti a szerelőm, miért jár néha furán a motor, utána megtapasztalhatod, ígérem. :D
Tuningman2013-07-22 15:46:28 // 23886
Látom elindult az új projekt:))
Kéne írni blogot:)
Hátsó lökös betétet még nem találtad meg?
Kéne írni blogot:)
Hátsó lökös betétet még nem találtad meg?
ystuc2013-07-22 15:13:26 // 23885
Jééé, egy Ronnie... :-D
Liquid2013-07-22 13:55:37 // 23884
na mi történt? visszaalakítod sima első szériás 2.5V6-ra? :))
mreni2013-07-22 13:30:50 // 23883
van jónéhány tipus ami a környezetvédelmi normák(vagy jogsi kw határ ) miatt lettek elektronikusan és részben mechanikusan butítva,amiből több eu országba is szállítottak,ezeknél megoldható.
Ronnie2013-07-22 12:17:37 // 23882
Tuningman2013-07-22 02:42:57 // 23881
"Én nem ismerek olyan típust és olyan embert aki ebből a négyesből(szűrő+kipu+pc+pad) az alap teljesítményhez képest kihoz +20%-ot a motorból. "
Én sem:) Benzines szívó motoroknál, ilyen nevetséges kombóval nem lehet.
Minimum veztengely csere, befecskendezők cseréje ha szükséges, szívó és kipuff csatornák átalakítása, ennek függvényében a kipuff rendszer módosítása és az ECU optimalizálása.
Én sem:) Benzines szívó motoroknál, ilyen nevetséges kombóval nem lehet.
Minimum veztengely csere, befecskendezők cseréje ha szükséges, szívó és kipuff csatornák átalakítása, ennek függvényében a kipuff rendszer módosítása és az ECU optimalizálása.
pb_2013-07-21 21:56:52 // 23880
"Autónál ha azt mondod elő lehet csalni a 20%-ot elfogadom, mert azt gondolom jobban értesz hozzá mint én."
Ööö...))
Autónál sem lehet.
Ööö...))
Autónál sem lehet.
Jack2013-07-21 16:10:05 // 23879
Én nem ismerek olyan típust és olyan embert aki ebből a négyesből(szűrő+kipu+pc+pad) az alap teljesítményhez képest kihoz +20%-ot a motorból. Mondjuk ez nem azt jelenti, hogy ilyen akkor a földön nincs! :)
Nekem a Végh Jana csinálta a motorom, ismerősök az Agonál szinte bent laknak:), de még ők a nagy guruk sem tudnak 20%-ot előcsalni egy szívó motorból anélkül, hogy ne cserélnének minimum egy felső injektor sort vagy ne alakítanák át fizikailag a motort. De ez nem a motoros topic:), viszont ezt tudom a saját tapasztalatomként felhozni. Autónál ha azt mondod elő lehet csalni a 20%-ot elfogadom, mert azt gondolom jobban értesz hozzá mint én. Viszont érdekelne melyik típus az és ki az a mágus?;)
Nekem a Végh Jana csinálta a motorom, ismerősök az Agonál szinte bent laknak:), de még ők a nagy guruk sem tudnak 20%-ot előcsalni egy szívó motorból anélkül, hogy ne cserélnének minimum egy felső injektor sort vagy ne alakítanák át fizikailag a motort. De ez nem a motoros topic:), viszont ezt tudom a saját tapasztalatomként felhozni. Autónál ha azt mondod elő lehet csalni a 20%-ot elfogadom, mert azt gondolom jobban értesz hozzá mint én. Viszont érdekelne melyik típus az és ki az a mágus?;)
SanyiJTD2013-07-21 08:24:00 // 23876
Jack2013-07-20 19:43:36 // 23875
Néhány százalékon nem vitatkoznék, de "csak" szűrő+kipu+pc+pad nem hoz 20%-ot.
LacUS2013-07-20 15:55:31 // 23874
Motoroknál általában adott egy hengerenkénti pillangó, egy kurva pörgős motor, eleve "sport" tengelyekkel... Ha egy hengerenkénti pillangót beraksz meg két olyan tengelyt amitől 9000-et forog a motorod akkor rögtön ott vagy hogy a megfelelően módosított elektronikával meglesz az a 10-15%... :-)
danikab622013-07-20 15:35:37 // 23873
kipuff+légszűrő+pc+fékpadon beállítás hoz annyit (motorkerékpároknál)...
[k i z z o]2013-07-20 15:32:32 // 23872
Egy gyári motoron biztosan nem hoz 15-20% -ot. Ahhoz máshol is meg kell tenni a módosításokat.
danikab622013-07-20 15:22:25 // 23871
Köszönöm a válaszokat.
Tehát nem éri meg foglalkozni vele...
"Pénztemetőt" nem akarok csinálni belőle :)
Tehát nem éri meg foglalkozni vele...
"Pénztemetőt" nem akarok csinálni belőle :)
Kareszka19842013-07-20 14:39:45 // 23870
én is néztem, de ez van mellé írva:
"Alfa Romeo GT Junior 1300" :) nálunk árulják itt SRBben potom 1O5OO euróért :)))
KLIKK
"Alfa Romeo GT Junior 1300" :) nálunk árulják itt SRBben potom 1O5OO euróért :)))
KLIKK
G-Burt2013-07-20 14:18:14 // 23869
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Vicc kategória, vegyél 1.7 16v-t, ha meg hobbiautó, akkor mehet bele bármi.
Jack2013-07-20 13:43:43 // 23868
A power commanderrel azért elég precízen állítják különböző gázállásokon (10%-ként) a megfelelő üa/levegő keverék arányt. Biztos van olyan hazai műhely ahol csinálnak hasonlót autóval is,de ez azt gondolom a versenysport kategória már(ha valaki tud ilyet, ne tartsa magában).
Amúgy a commander sem csodaszer, 15-20%-ot csak annak használatával nem lehet elérni. A keréken mért 150le nagyon nehezen lesz keréken 180le, az komolyabb átalakítást igényel egy beállításnál.
Amúgy a commander sem csodaszer, 15-20%-ot csak annak használatával nem lehet elérni. A keréken mért 150le nagyon nehezen lesz keréken 180le, az komolyabb átalakítást igényel egy beállításnál.
Piritu - 1.000.0002013-07-20 13:29:59 // 23867
Meg.
A 156-om nagyon király lett tőle. Az a +8 LE fél mp-et jelentett a 0-100-as sprinten, és meghozta a kedvét a motornak.
Az asszony OFF-ja is kapott +7 LE-t a gyári 75 mellé, most már nem gond, ha bekapcsolja a klímát.
A 156-om nagyon király lett tőle. Az a +8 LE fél mp-et jelentett a 0-100-as sprinten, és meghozta a kedvét a motornak.
Az asszony OFF-ja is kapott +7 LE-t a gyári 75 mellé, most már nem gond, ha bekapcsolja a klímát.
LacUS2013-07-20 13:22:16 // 23866
Optimalizálni.. Mindent lehet, kérdés hogy megéri-e?Egy minőségi chipelésért kérnek 65etől felfele kapsz 5LE , najó gáláns és hazug leszek 10LE-t.. Megéri?Nekem nem érné meg. A tapasztalat és itt az olyat értem, aki pad előtte pad utána szívónál csak chippel ilyen szintű "eredményekről" adnak számot.Ha nem akarsz komolyabban nyúlkálni a motorban hagyd így, ha meg teljesítményt szeretnél, nem ezzel kell kezdeni ;-)
danikab622013-07-20 12:55:25 // 23865
Motorkerékpároknál egy Power Commanderrel 15-20%-ot simán lehet hozni vele, az autók tuningolásához nem értek, de szerintem a befecskendezést itt is lehet optimalizálni.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-20 11:42:32 // 23864
Ezt felejtsd is el. Sima benzines motrot chippelni, egy csomó pénzt ki fizetsz érte és kb 1-2 pacit kapsz. Gondolj csak bele miből hoznának ki nagyobb teljesítményt, itt nincs turbó nyomás emelés stb.
danikab622013-07-20 11:37:47 // 23863
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata 1,4 boxer chippeléssel kapcsolatban? (Tudom, vegyek 1,6-ot, de a helyzet az, hogy munkahelyet váltok(eddig napi szinten használtam) ott lesz céges autó, így a kis drágám háttérbe szorul, már csak hobbiautó lesz)
Van valakinek tapasztalata 1,4 boxer chippeléssel kapcsolatban? (Tudom, vegyek 1,6-ot, de a helyzet az, hogy munkahelyet váltok(eddig napi szinten használtam) ott lesz céges autó, így a kis drágám háttérbe szorul, már csak hobbiautó lesz)
Jack2013-07-20 01:28:54 // 23862
A kép persze csak illusztráció:)!
Ha le lesz szedve, gondoltam bele lehetne nyúlni... Örülök hogy mondtad, így marad majd csak a polírozás. A hengerfej "finomhangolása" ezzel nagyjából véget is ért? Ebből a hengerfejből levenni szinte nem lehet, szívórészen csak polír a max. Mivel lehetne a hengerfej felújításból a maximumot kihozni? Persze komoly átalakítások nélkül...:)
Ha le lesz szedve, gondoltam bele lehetne nyúlni... Örülök hogy mondtad, így marad majd csak a polírozás. A hengerfej "finomhangolása" ezzel nagyjából véget is ért? Ebből a hengerfejből levenni szinte nem lehet, szívórészen csak polír a max. Mivel lehetne a hengerfej felújításból a maximumot kihozni? Persze komoly átalakítások nélkül...:)
Tuningman2013-07-19 19:52:41 // 23861
Így van, nem számít. A hengerfej ugyanaz, viszont a blokk nem.
Tuningman2013-07-19 19:49:39 // 23860
Igen! Bocsi elnéztem az 1.8-at 1.6-nak. Kicsit korán volt már:))
Szóval ahogy írtad:)
Szóval ahogy írtad:)
[k i z z o]2013-07-19 17:45:32 // 23859
Ha tényleg beteg, ki kell tisztítani, elég jó a port geometriája, azt majdnem tökéletesre csinálták nem nagyon kell formálni. Mivel direktes, lehet polírozni is.
Jack2013-07-19 16:26:19 // 23858
Buksi2013-07-19 14:06:05 // 23857
Jesszus! :-DDD
MIFI2013-07-19 12:38:36 // 23856
ez meg mi a fene akar lenni..... ? :D
Kareszka19842013-07-19 12:27:06 // 23855
MIFI2013-07-19 11:41:18 // 23854
a veztengely lefogó sablon az biztos hogy ugyanaz 2.0 és 1.8 is... :)
GTVili2013-07-19 11:31:54 // 23853
Ez is igaz lehet.....tudtommal,Kau 1.8-as tengelyeket (2.0-es tehát ugyanaz) rakott az 1.6-ba......
MIFI2013-07-19 09:09:25 // 23852
Viszont a tengely az tök egyforma a 2.0 az 1.8 assal :) Ugyanúgy az 1.6.-1.4 is ugyanaz :)))
Liquid2013-07-19 08:10:34 // 23851
nem más a furat? a 1.8-as 82mm, a 2.0 83mm, vagy ez nem számít? Ennyire nem értek hozzá
pb_2013-07-19 07:58:03 // 23850
Akkor mégsem tök 1forma.)
Tuningman2013-07-19 02:30:03 // 23849
Ha csak tuningolás céljából ejtenéd meg a cserét akkor felesleges.
Ami viszont tehetsz, hogy 2.0 veztengelyeket raksz az 1.8-ba:)
Ami viszont tehetsz, hogy 2.0 veztengelyeket raksz az 1.8-ba:)
Tuningman2013-07-19 02:26:25 // 23848
Nem más, teljesen kompatibilis, mondhatni tök egyforma:)
Csináltam már párat:))
Csináltam már párat:))
Liquid2013-07-18 23:33:53 // 23847
a blokk furata más, sztem már ezen elbukik a dolog
GTVili2013-07-18 22:51:59 // 23846
Miben tér el....?
Csak mert egy rakás alkatrésze azonos....
Csak mert egy rakás alkatrésze azonos....
Guti862013-07-18 22:18:24 // 23845
Tehát? :)
Guti862013-07-18 21:25:45 // 23843
Akkor értelmetlen...Köszönöm a választ :)
GTVili2013-07-18 21:18:18 // 23842
Nem röhög....elvileg tökegyforma......tehát,semmit sem nyersz vele ha kicseréled....:-)