Halesz2007-03-20 19:50:33 // 134
Sírok vaze :DDD :))))))))
Halesz2007-03-20 19:50:33 // 133
Sírok vaze :DDD :))))))))
Tommaso 1592007-03-20 19:46:42 // 132
De mi a neve,és hol lehet hozzájutni??
Én Adriántól kaptam egy fújós,tej szerű műanyagápolót,ami szilikonmentes!!!!!!
Azzal szoktam tisztán tartani,igaz nincs full nagy fénye,de nem is vonzza a port!egyébként engem idegesít is ha fényes a műszerfal,mert visszatükröződik,és vakít!
Poló2007-03-20 19:46:07 // 131
Ha meg nem fested be, akkor messziről is látszik :P
Tommaso 1592007-03-20 19:40:46 // 130
Én is így szoktam waxolni,ahogy te:-)
Még annyit,hogy tűző napon nem szabad csinálni,és vigyázni kell a még nedves illesztéseknél,ahol ki-kifolyik még a víz,mert ott ha nem szárad meg 100%-ra,akkor az egészet elmaszatolod!
Tommaso 1592007-03-20 19:37:27 // 129
Köszi a biztatást és a javaslatot!
Egyébként ez a Rain-X ha megszagolod,vagy a viszkozitását nézed,akkor full alkoholnak tűnik!nyilván valami trükknek lennie kell,mert az alkoholtól nem kéne fel/le gurulnia a vízcseppeknek!
A szivacs sztem csak akkor jó,ha előtte tényleg lesterimózod,mert ha a kis szemcséket nem vereted le,akkor az viszoonttényleg beletapad a szivacsba!
Ha le van sterimózva vagy veretve,akkor azt aláírom,hogy alaposabb munka végezhető a szivaccsal!
Szerintem.-)
Mike.2007-03-20 19:36:44 // 128
Csak érdekelt, de még az is lehet! :-)
Satti2007-03-20 19:33:04 // 127
1 napig lesz ott az autó,az ár az mindig függ az autó méretétől,a színtől,meg persze,hogy metál vagy síma,15-20 ezer Ft között van.
Poló2007-03-20 19:31:09 // 125
Nekem gyári Alfa Romeo a javítóceruzám és ugyanolyan a színe, mint az autóé.
Tommaso 1592007-03-20 19:30:30 // 124
Előtt,és akkor értelmetlen a Pronto:-)))
de ezt én nem s használom,és nemis tudom,hogy ez,hogy mikor jó,és gondolom csak a műanyag elemekre használható?!
Poló2007-03-20 19:30:11 // 123
Szegedre akarsz menni políroztatni? :))))
Poló2007-03-20 19:29:42 // 122
Én egy habot vettem. Lemosom az autót, szárazra törlöm, majd ezzel a habbal átkenem az egészet. Vigyázni kell vele, mert ha sok megy rá, akkor nehéz eldolgozni és a törlés nyomok bennmaradnak.
Mike.2007-03-20 19:27:27 // 121
Mennyi pénzből csinálja a gépi polírt és mennyi ideig tart?
Poló2007-03-20 19:26:59 // 120
Ha arra a körömlakk szerű valamire gondolsz, akkor könnyű használni. Teljesen nem fog eltűnni a hiba, de még mindig jobban néz ki, mintha kilátszódna az alapozó.
csocsi2007-03-20 19:26:55 // 119
Így könnyű megoldani a tisztán tartást :)
Satti2007-03-20 19:25:42 // 118
A magam részéről már évek óta egy nagyon jó haverra bízom az autóm ápolását,hosszú évek óta ezzel foglalkozik,autómosója van,mindent meg tudnak csinálni,mindig,halad a technikával,és szépen dolgoznak,azt hiszem ez látszott is az előző Alfámon is,meg a mostanin is fog,pont holnap után viszem hozzá egy teljes gépi polírra,meg az apró hibákat bejavítani.
toto2007-03-20 19:24:56 // 117
Sziasztok!
Jól ott hagytam a cuccot!!!!!!!
krisz332007-03-20 19:23:25 // 116
nem ,ezek után hozám ne ! :))))))))))))))
csocsi2007-03-20 19:23:20 // 115
Valamiből élnie kell :))
Poló2007-03-20 19:22:22 // 114
Aztán meg vigyük fényezni az autót hozzád ;))))
Poló2007-03-20 19:21:56 // 113
Lehet kapni f@sza műanyagápolót, próbáld meg azzal.
Poló2007-03-20 19:21:03 // 112
Ugyanúgy bepárásodik, csak kicsit nehezebben.
szasza(SW)2007-03-20 19:20:37 // 111
sima mosás után jó nem probáltam de vax olyan mintha be kenéd lapozoval meg kell várni még megszárad ekkor kifehéredik és mikkor törlöd át por formályában jön le még el nem érsz alakrétegig addig fehér az autó töle.
krisz332007-03-20 19:20:00 // 110
Hello szerintem az auto belsejét jo vastagon be kell fujni szilikon sprayvel hogy a por a és a legyek jol beleragadjanak :)))) ezután töbsször polirozuk át az autot lehetöleg színezett tescos pasztával és waxoljunk böszen mert ez színtén jót tessz az autonk fényezésének :)))
Poló2007-03-20 19:19:14 // 109
Kefe helyett használj inkább szivacsot. Nekem egy Sonax szivacsom van, egyik fele puhább, másik fele érdesebb. 500 pénz körül volt a metróban. Ha nagyon dzsuvás a gép, akkor esetleg használok kefét, vagy max a kerekekre.
Ez a Rain-X és hasonló társai nálam nem játszanak. Olajos filmet képeznek az üvegen, ami nem éppen jó dolog.
Ez az én véleményem, nem mondom, hogy nekem van igazam, de én így csinálom :)
Amúgy nekem tetszik a topic ;)
Tackry2007-03-20 19:15:23 // 108
Tehát ha waxolok, akkor nem kell prontó? :)) És akkor mi lesz Mike foltmentes száradás ötletével? :))
szasza(SW)2007-03-20 19:10:29 // 107
Waxolni mosás után kell mivel vaxolás után ronggyal vagy géppel átpolirozod az autót nem kell mást használni.A Waxot kis területeken kell csinálni nem egyszerre az egész autón ,én kézzel tescoban kapható kesztyüvel polirozom utána át.Waxnak Turtlewaxot használok egy teknös van a dobozon nekem bevált nagyon jó fénye lesz és elég jól takarja a karcolásokat,sokáig lepörgeti a vizet nem áll meg rajta:)
Tackry2007-03-20 18:36:27 // 106
A wax mikor menjen fel a kocsira? A prontó előtt vagy után? :D
Mike.2007-03-20 18:33:12 // 105
Na ha már van ez a topic akkor írjatok a műanyagok ápolásáról is pár szót.
Na meg a gumik szépítéséről is lehetne beszélni így az Egomi tali előtt, hogy aztán sok csinosított Alfa jelenjen majd meg.
Tommaso 1592007-03-20 18:22:13 // 104
A kavicsfelverődés 100%-hogy nem fog eltűnni!!!!!!
De ha azt akarod kijavítani,akkor fújasd le a gépet,bár itt azért érdemes számolni egy pici amortizációval,ha eddig törésmentes volt a gép!
de van egy jó megoldás!
Ha még kevés kőfelverődésed van,vagy még nincs,akkor szintelen fóliával érdemes megcsinál az autók elejét!!!!!
így közel észrevehetetlen lesz a védelem,és nagyon jó kavicsok,bogarak okozta sérülések ellen!
Másik megoldás a koton (én így hívom),egy ponyva amit a mocitetőre lehet húzni,de ez szerintem csak fekete autón elfogadható!
Tackry2007-03-20 18:16:13 // 103
Jó, de nem tűnnek el az apró karcok, kavicsfelverődések tőle.:(
Tommaso 1592007-03-20 18:12:43 // 102
Ez így van!
Vastagon is fújnak,és narancsosak is az autók,főleg a feketéken látszik:-(((
Tommaso 1592007-03-20 18:10:38 // 101
Azért drasztikusan sokat kell sztem polírozni,hogy újra kelljen lakkozni!
de waxolj!És az biztos hogy nem csinál galibát,és attól is gyönyörű lesz a fény,és véded is a gépet!
Whiteskull2007-03-20 18:09:16 // 99
Ilyen szempontból pont a metálfény az ideális. :)))
Nagyon könnyen össze lehet fújni a javítószínt az eredetivel. :))
Tommaso 1592007-03-20 18:08:52 // 98
A waxolás és apolírozás között is különbség van!
Én waxolni rendszeresen szoktam!
Mosthogy akülönbség mi lehet,azt csak sejtem!Egyszer Cselentano járta ezt a témát át a 147 topicban!
A polírozás szerintem az amit az alábbiakban beszéltetek,a wax meg egy plusz védőréteg szerintem!
De majd valaki kijavít,ha rosszul írtam.-)
Tommaso 1592007-03-20 18:05:23 // 97
Én is hasonlóan tudom ,hogy a lakkéteget oldod fel egy picit,és az hajszálkarcolásokat tünteted el vele!
kru2007-03-20 17:20:37 // 96
Egy picit el fog ütni mindenképpen a javított elem színe. Vagy nem?
ilyen szempontból a metálfény egy átok...
Charlie 1662007-03-20 16:37:29 // 95
Ezzel maximálisan egyetértek !
Ékszij2007-03-20 16:22:54 // 94
A lakkozásnál elég jól el kell találni a lakk keménységét az se jó ha túl kemény és az se ha "puha" . Nekem az a tapasztalatom hogy érdemesebb drágább anyagokkal dolgozni .
Charlie 1662007-03-20 16:21:10 // 93
Az mondjuk igaz, de meg lehet nagyon profi módon is csinálni, hogy alig lehessen észrevenni.
Főleg ha jól össze van "ködölve " a széle.
Attie2007-03-20 16:19:19 // 92
Ja, nem gond, kérdezz bátran :)))
Na de most komolyan. Egy picit el fog ütni mindenképpen a javított elem színe. Vagy nem?
Charlie 1662007-03-20 16:08:56 // 91
Kösz hogy segítessz, mivel amúgy ezzel foglalkozom :):):)
Attie2007-03-20 16:01:13 // 90
Esetleg, de a színe még akkor is el fog ütni.
Fényképekkel dokumentálni kell a folyamatot, és eladásnál a vevő orra alá dugni :)
Charlie 1662007-03-20 15:45:57 // 89
Azért hidd el még mindíg jobb mint ami a jürgeneken van.
Charlie 1662007-03-20 15:45:19 // 88
Igen, valóban szebb lesz.
BeeGee2007-03-20 15:43:59 // 87
Teljes autó 250-400.000 is megvan. Elemenként ahogy Attie mondja.
Sajnos jó megoldás nincs, olaszok se a lakk keménységét se a fényezés minőségét nem vitték túlzásba..
Charlie 1662007-03-20 15:43:00 // 86
Hacsak nullára nem csiszolják és telibefújják.
Charlie 1662007-03-20 15:42:00 // 85
Nem, a gyári nem ekvivalens a benzinkutas verzióval.
A kisebb kacok polírral kivehetőek, a nagyobbak kontúrjait is ki lehet venni, és max rájavítani, de ha nagyon mélky akkor sajna fújás.