Oké Selmak. Mondod itt az okosságokat. Nem vitatom a szaktudásodat; bárcsak én értenék menynire a témához.
De(!) Neked sem T-Jeted sem pedig TS-ed nem volt még. Hidd el, hogy nem véletlenül mondjuk a TS-ről azt,a mit, mert már volt olyanunk.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás
Ferko2009-08-12 11:19:44 // 19703
Ferko2009-08-12 11:15:08 // 19702
Jó, én a 120LE-s T-jetről beszéltem, mert azt tudtam viszonyítani a szintén 120LE-s 1.6 TS-hez.
Selmak2009-08-12 10:57:55 // 19701
Mito tömege ott van ahol a 145QV, szóval nem kell a duma hogy szívót nem kellene a turbóhoz hasonlítani, meg hogy kisebb autó, más kérdés hogy Mito nem éppen szívem csücske és akkor még finoman fogalmaztam.
Piritu - 1.000.0002009-08-12 10:55:19 // 19700
Jelentkezem, csak én használom új kora óta az autóimat (kivétel a Pók) és a gyári előírások szerint vannak karban tartva gyári alkatrészekkel, ja és rendes üzemanyaggal nem magánkutakon tankolva.
Amit a szaxervíz elqrt, ott ment is a vezérműszíj. Más nincs.
Amit a szaxervíz elqrt, ott ment is a vezérműszíj. Más nincs.
Satti2009-08-12 10:53:08 // 19699
Basszus, siettem, 10-12 évesen is.....
Satti2009-08-12 10:52:23 // 19697
Egy szép 145 QY az még most is egy pofás autó, akár 10-02 évesen is, ez a MiTo-ról már nem lesz majd elmondható.
Satti2009-08-12 10:51:19 // 19696
Azon mondjuk nem kell nagyon csodálkozni, mert abba a mini autóba betették a 150 lovas turbo benzines motort, azzal bármiuylen hasonló méretű autó jól menne. Egy szívót sosem kellene egy turbo-shoz hasonlítani.
Liquid2009-08-12 10:49:15 // 19695
ez a teszt azé eléggé arról szólt hogy a MITO-t kell kihozni jobbnak, már eccer meg is beszéltük valamelyik topikban, a QV több sebből vérzett, pl. gumik
András bácsi2009-08-12 10:49:12 // 19694
Egyébként meg hülyeség az egész fejtegetés: akkor lehetne objektív véleményt mondani, ha valaki bejáratás után egyedül használja az autót, és rendesen karban is tartja. Ebben az esetben tényleg a gyártmány és a vezetési stílus dönt az esetek nagy részében. A használt autó a nagy szívás: olyan ember nincs, aki belelát.
András bácsi2009-08-12 10:44:56 // 19693
George, a motorgyilkos. :)))
Selmak2009-08-12 10:43:38 // 19692
Bravoban a 120 lovast T-JETet még jobban alulra hangolták mint Grande puntoban, a Mito 150 lovasa visszont végig virgonc. Érdemes elolvasni , meg végignézni a tesztet Mito vs 145QV. a 145 QV nek nincs esélye a Mitoval szemben.
Bagee2009-08-12 10:38:47 // 19691
vajon miért :DDDDDD
Satti2009-08-12 10:37:04 // 19690
5000-en vagy felette forgatni mindig egy 4 hengeres motort, az már lehet gyilkolászás! :-)
Ferko2009-08-12 10:25:03 // 19689
Végre valaki, aki szintén így gondolja.:-DDDDDDDDDDDDDDDD
András bácsi2009-08-12 10:23:15 // 19688
Pontosabban gyilkolta és ki is nyírta. :)))
András bácsi2009-08-12 10:22:55 // 19687
Szavazzuk meg: szerintem George gyilkolja. :)))
András bácsi2009-08-12 10:21:54 // 19686
Ezt jól leegyszerűsítetted. ;)
András bácsi2009-08-12 10:21:21 // 19685
Nem rossz motor a TS, a hibák majdnem 100%-a szerintem a nemtörődömség miatt van. Nulla olajjal, meg 20e-res csereperiódussal más sem megy el sokat. Na meg hidegen nem kell kitolni a szemét. Inkább az a gond, hogy az Alfa olcsó, és jól megy, ezért megveszi olyan is,akinek a fenntartásra már nincs pénze.
Ferko2009-08-12 10:19:17 // 19684
Én bármilyen autót olyantól vannék, aki korrektnek tűnik; legyen az TS vagy JTD vagy V6.
VAgy vacsi új TS.
VAgy vacsi új TS.
ALFI1562009-08-12 10:15:41 // 19683
Így van.Én csak olyantól mernék venni TS-t akinél tudom,hogy rendbe van és meg is ad neki mindent.Pl.Poló.De azon kivül meg nem venném.Igazi lutri,zsákbamacska.
Ferko2009-08-12 10:12:40 // 19682
oohhhhh, kérek engedélyt meghajolni.:-DDDDDDDDDD
Ferko2009-08-12 10:12:10 // 19681
Szerintem igenis erős a TS motor. VAn benne erő hidd el.
A T-Jetről meg csak anynit, hogy nekünk egy 120 LE-s Bravonk van. Szépen megy, nem azt mondom, de 4000-4500-től elfogy a szufla. Kell neki a nagyobb fokozat.
A T-Jetről meg csak anynit, hogy nekünk egy 120 LE-s Bravonk van. Szépen megy, nem azt mondom, de 4000-4500-től elfogy a szufla. Kell neki a nagyobb fokozat.
Youri2009-08-12 10:10:39 // 19680
És én itt szálltam ki a témából.
Youri2009-08-12 10:09:49 // 19679
Persze,mert azt Tibivel raktuk össze JÓL!!
Ferko2009-08-12 10:08:20 // 19678
Nekem, mielőtt kicseréltem a vezmódot olyan hangja volt reggelente, mint egy traktornak. Utána meg szép halk lett.:-)
Markazon voltunk egy kisebb alksz talin és ott volt Soma is. Neki 1.8 ST-e van. Na annak nagyon szép halk nagja van. Csak sasoltam én is.:-)
Markazon voltunk egy kisebb alksz talin és ott volt Soma is. Neki 1.8 ST-e van. Na annak nagyon szép halk nagja van. Csak sasoltam én is.:-)
Ferko2009-08-12 10:06:44 // 19677
Szar ügy.:-DDD Előbb kellett volna gondolkodni.:-)))
Selmak2009-08-12 10:06:34 // 19676
FIAT féle TS egy alfa hengerfejet kapott TIPO motor, ami még TIPO és kortársai szintjén megfelelő volt de az alfák erőszintjére húzva már nem bírja a gyűrődést, FIATnak a TJET-ig nem igazán volt normális és erős benzinmotorja.
Youri2009-08-12 10:05:33 // 19675
Szerintem is,de ezt már csak halkan merem ,remegő kézzel leírni........
dundun2009-08-12 10:05:08 // 19674
Hümm érdekes az én alapjáratom nem hangzik dieselesnek:)))
Youri2009-08-12 10:05:03 // 19673
Úúúúúúúúristeeeeeeeeeeeen,........ezt most megcsináltaaaam!! :-DDDD
Ferko2009-08-12 09:58:23 // 19672
Most már késő. Benne vagy és nem lehet kiszállni.:-))))
Ferko2009-08-12 09:57:47 // 19671
Dehogy az.:-))) Jó kis moci az.:-))
Youri2009-08-12 09:56:55 // 19670
Ezt még viccből is kár volt írnom,mert nem kívánok részt venni a "szaraTS" vitában.
Persze véleményem az van.... :-D
Persze véleményem az van.... :-D
Youri2009-08-12 09:55:50 // 19669
Káááár h úgyis szar a TS...... :-DD
Ferko2009-08-12 09:55:20 // 19668
Hááát valóban nem..-)))
Youri2009-08-12 09:51:49 // 19667
Akkor ezért megy olyan szarul..... :-DDDD
Ferko2009-08-12 09:50:49 // 19666
Mert az női autó.:-))))))
tipoatti2009-08-12 09:44:57 // 19665
Na, így biztos fasza tényleg!!!! 2000 rpm. felett meg gyorsan le kell dobni... :)
tipoatti2009-08-12 09:34:41 // 19663
Dehogynem, mind a kettő olyan volt... eccerűen nincs szép hangja alapjáraton annak a mocinak, Te is tudod jól! ;))
Youri2009-08-12 09:30:53 // 19662
Háááááát,van elég rossz vezérléssel szaladgáló az tuti.Érdekes h az enyém amiben 200e van,nem hangos........
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-12 09:25:34 // 19661
akkor még nem hallottál jó TS-t :D
tipoatti2009-08-12 09:10:27 // 19660
"sportos hangja ez a dejzelnek sosem lesz."
Terhelve az 5 hengeres dízel hangja azért már-már az, de legalábbis vérpezsdítő!
Terhelve az 5 hengeres dízel hangja azért már-már az, de legalábbis vérpezsdítő!
Stef2009-08-12 09:00:20 // 19659
Hát igen. Az alapjárati hang valami szörnyű. Amikor újkorában átvettem az autómat, elkövették azt a hibát, hogy felnyitott gépháztető mellett indították be. Azonnal szóltam is, hogy valami tévedés történhetett, én benzines autót rendeltem... :)
Viszont tényleg szépen, egyenletesen jár!
Viszont tényleg szépen, egyenletesen jár!
tipoatti2009-08-12 08:51:37 // 19658
A TS csak a dízelhez képest csendes, az alapjárati hangját pl. ( jó vez.móddal is! ) sok mindennek nevezném, csak szépnek, meg halknak nem. Kipörgetve viszont tényleg nem nagyon hasonlítható máshoz, nagyon egyedi és faxa orgánuma van, én is nagyon szerettem!!!
Igen, nekem is nagy álmom egy V motor turbóval, azt tartom én is a tökéletességnek. Mondjuk egy F40... ;)))
Igen, nekem is nagy álmom egy V motor turbóval, azt tartom én is a tökéletességnek. Mondjuk egy F40... ;)))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-12 08:27:51 // 19657
teljesen egyet értek az első sorokkal, a legtöbb ismerősömnek akinek elszállt a TS-e már előtte kókányolva volt amiről elfelejtettek szólni pl 156ban 46-os blokk + váltó vagy szarul felköszörült főtengely 1,27re stb stb...
azt hogy a TS szar konstrukció nem lehet egyértelműen kijelenteni mert legtöbbször emberi mulasztás áll mögötte néha anyaghiba ...van olyan ismerősöm akinek 200e km felett van az autójában és semmi baja sincs vele de láttam már 80e km-nél szétkopott vezérműtengelyest ....nekem csupán azért nincs TS-em mert sokat járok és számít mennyit zabrál a gép, meg dejzelt szerettem volna szeretem a turbó jótékony hatását (ettől függetlenül bármikor elfogadnék ez V6TB-t játszósautónak), amiben jobb a TS az a doxaóramű csendes, pontos járása és magas fordulaton a sportos hangja ez a dejzelnek sosem lesz.
azt hogy a TS szar konstrukció nem lehet egyértelműen kijelenteni mert legtöbbször emberi mulasztás áll mögötte néha anyaghiba ...van olyan ismerősöm akinek 200e km felett van az autójában és semmi baja sincs vele de láttam már 80e km-nél szétkopott vezérműtengelyest ....nekem csupán azért nincs TS-em mert sokat járok és számít mennyit zabrál a gép, meg dejzelt szerettem volna szeretem a turbó jótékony hatását (ettől függetlenül bármikor elfogadnék ez V6TB-t játszósautónak), amiben jobb a TS az a doxaóramű csendes, pontos járása és magas fordulaton a sportos hangja ez a dejzelnek sosem lesz.
Ferko2009-08-12 08:15:30 // 19656
Nem is azt mondom, hogy gyilkolod, hanem, hogy megadtad a módját a vezetésnek. Más lehet hogy kíméletesebben vezet.:-)
Satti2009-08-12 08:06:22 // 19655
Mondjuk "normális" használatnál nem forgatja az ember állandóan 5 ezerig vagy fölé a motort, hanem 3-4 ezer között elvált, mert jobban húzatni egyszerűen felesleges. Amennyiben állandóan olyan kihegyezett fordulaton van pörgetve egy motor, akkor nem is kell csodálkozni, hogy nem bír annyit, mint amelyiket "rendesen" használták. Attól mert viszonylag jól megy a 2.0 TS motorral ehy 145, 146. 156, még nem sportautó, hogy kinyomjuk a szemét.
Azzal az egy TS-el, igen, volt gondom, de pl. a 146-ot több mint másfél évig használtam, igaz, nem mentem vele, csak 18 ezret. de semmi probléma nem volt vele, sőt, akinek 4 éve eladtam, még mindig használja és őneki sem volt vele gondja. A 145-öt is egy bő évig használtam, nagyjából 12 ezret mentem vele és abszolút semmi problémám nem volt azzal sem.
Továbbra is azt mondom, hogy egy jó állapotú, normálisan hajtott TS-el, nincs semmi probléma, ha az egy ennyire szar motor lenne, akkor gondolom nem gyártották volna X évig, sőt egészen mostanáig GT-ét is adják az 1.8 TS mocival. Akkor az Alfa gyár szánt szándékkal fos motorral adta ki 15 éven keresztül az Alfákat??
Azzal az egy TS-el, igen, volt gondom, de pl. a 146-ot több mint másfél évig használtam, igaz, nem mentem vele, csak 18 ezret. de semmi probléma nem volt vele, sőt, akinek 4 éve eladtam, még mindig használja és őneki sem volt vele gondja. A 145-öt is egy bő évig használtam, nagyjából 12 ezret mentem vele és abszolút semmi problémám nem volt azzal sem.
Továbbra is azt mondom, hogy egy jó állapotú, normálisan hajtott TS-el, nincs semmi probléma, ha az egy ennyire szar motor lenne, akkor gondolom nem gyártották volna X évig, sőt egészen mostanáig GT-ét is adják az 1.8 TS mocival. Akkor az Alfa gyár szánt szándékkal fos motorral adta ki 15 éven keresztül az Alfákat??
tipoatti2009-08-12 07:42:53 // 19654
Elképzelhető, hogy azt tenné, amit sok cartárs itt: elhallgatná inkább, nehogy fikázzák a vasat, és egy esetleges eladásnál ebből "baja" származzon... ( bocs Poló, nem személyeskedni akarok, csak a jelenségre utalok! )
Másik ex-cartárs esete: jól ismert szerelő közölte vele, hogy sajnos nem kevés pénzt kellene invesztálnia a verdájába, mert vannak bajok vele ( motorikusan IS - 2,0 TS )... A válasz: áááá, inkább eladom a faxba ( pedig addig eléggé futtatta mindenhol a verdát... ) Így is tett, remélem az új tulaj nem fog beleroppanni a verdájába, ami szerintem egy időzített bomba...
NEM, nem mondom meg, ki(k)ről van szó...
A lényeg: az üzlet az üzlet, és itt is simán átbaxhat mindenki mindenkit. Ez egy ilyen mozi.
Véleményem szerint innen ( ha már létezik az Amore nem kevés taggal ) csak olyan vasat vásárolnék olyan cartárstól ( aki mondjuk nem annyira "közismert" ), akinek tényleg vezetett blogja van a verdáról, és még hitelesnek is tűnhet az, hál' Istennek, sokan vagyunk itt ilyenek.
Másik ex-cartárs esete: jól ismert szerelő közölte vele, hogy sajnos nem kevés pénzt kellene invesztálnia a verdájába, mert vannak bajok vele ( motorikusan IS - 2,0 TS )... A válasz: áááá, inkább eladom a faxba ( pedig addig eléggé futtatta mindenhol a verdát... ) Így is tett, remélem az új tulaj nem fog beleroppanni a verdájába, ami szerintem egy időzített bomba...
NEM, nem mondom meg, ki(k)ről van szó...
A lényeg: az üzlet az üzlet, és itt is simán átbaxhat mindenki mindenkit. Ez egy ilyen mozi.
Véleményem szerint innen ( ha már létezik az Amore nem kevés taggal ) csak olyan vasat vásárolnék olyan cartárstól ( aki mondjuk nem annyira "közismert" ), akinek tényleg vezetett blogja van a verdáról, és még hitelesnek is tűnhet az, hál' Istennek, sokan vagyunk itt ilyenek.
Online tag
2
Vendég2
565