Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás
Satti2010-01-05 13:53:41 // 22253
Az vhol eldugva egy rajzon vmelyik íróasztal fiókban. :-)
Ferko2010-01-05 13:53:40 // 22252
Ez bizony jó kérdés.:-)
Wickey2010-01-05 13:52:17 // 22251
Pedig lehet nem ártana, és akkor hajlandó lennék bmw-k helyett alfákat is nézegetni a 156 utódjaként. :-PPP
Hol a picsában van már a beígért 169 3.0 V6 JTDm hátsókerékhajtással?!
Hol a picsában van már a beígért 169 3.0 V6 JTDm hátsókerékhajtással?!
Satti2010-01-05 13:47:08 // 22250
Kipróbáltad, mentél vele?
Nem a kedvencem, de ha vmi jó, azt elismerem és ki is tudtam próbálni, nagyon komoly a futóműve, nem egyszerű dolgokat meg lehet vele csinálni.
Nem a kedvencem, de ha vmi jó, azt elismerem és ki is tudtam próbálni, nagyon komoly a futóműve, nem egyszerű dolgokat meg lehet vele csinálni.
Selmak2010-01-05 13:46:14 // 22249
Nem véletlen hogy a feltöltőt alkalmazzák a fordulatszámok emelése helyett.
Satti2010-01-05 13:45:04 // 22248
Én is hallottam, hogy lehet, most telket jegyeztetni a holdon, pici pénzért......:-)))
Ferko2010-01-05 13:31:17 // 22246
Én is csak hallottam.
tipoatti2010-01-05 13:22:45 // 22245
Dehogy volt... 2,4 JTD GT se1 volt sose'...
Selmak2010-01-05 13:18:53 // 22244
Még az se biztos hogy hamarabb tönkremegy mert a fordulatszám sokkal jobban igénybe veszi az alkatrészeket mint a töltőnyomás.
Grando2010-01-05 13:15:59 // 22243
Áááh! Downsizing van. Kicsi túrós kell a jónépnek, nem aresei kétkarakterű aljas V6 állat. A picimotorossal anyát is jobban meg lehet győzni otthon, mert 1400 vagy netán 1800 köbcentire hamarabb rábólint, mint 3000-re, viszont cserébe ugyanannyit fogyaszt, de legalább hamarabb tönkremegy, így több nyersanyagot és előállításra/felújításra/megsemmisítésre fordított energiát pazarol. :DDD
SzJ2010-01-05 13:13:09 // 22242
Szerintem a károsanyag kibocsátás miatt. Valószinüleg annyira vissza kellett volna fogni, hogy nem érné meg a plussz költséget. Egy példa az 5.20 VT motor a Kappában és a Coupe-ban 220 lovat termel, a Thesisben már csak 185, hogy az euroIV-et teljesítse.
Rumi2010-01-05 12:57:35 // 22241
a 147gta melto ellenfele :D :D
Selmak2010-01-05 12:51:56 // 22239
Mert a végén nem kellet volna bezárni a motorgyárat.
Ferko2010-01-05 12:46:14 // 22238
Láttam is valameilyk nap egyet. :-)
Ferko2010-01-05 12:45:08 // 22237
Egyetértek. Ráadásul azt sem értem, hogy miért nem lehetett belerakni a 3.0 V6-ot, a 2.5 V6-ot és a 2.0 V6 TB-t. Hiszen a 3,2 is benne van. :-o
Selmak2010-01-05 12:38:51 // 22236
Az nagyobb marhaság hogy a 147 esetén a TJET már fel sem merült mint beépíthető motor, ja csak akkor valszeg elkannibalizálta volna MiTo vásárlók jelentős részét.
Scott2010-01-05 12:32:27 // 22235
Viszont egy gusztustalan förmendvény ill. pont semmire nem jó, ugyanis utcára túl erős, pályára viszont nulla a futóműve. Na ez velős volt, de így gondolom :)
Selmak2010-01-05 12:17:28 // 22234
Volt/van ott 1.8 szívó benyás is.
SzJ2010-01-05 12:11:33 // 22233
Az Audi A6 létezik 1,9 TDI motorral.
Grando2010-01-05 11:59:00 // 22232
Hát ha ez igaz, és műszakilag valóban megoldották az öthengeres motor bepászítását, akkor galaktikus barmok, hogy nem árulnak ilyet. :((
Ferko2010-01-05 11:52:28 // 22231
Nem láttam, hanem Nyíregyházán az Autómérynél mondta az értékesítő srác, amikor még GT-t néztünk anno. Még én is meglepődtem.
Benne van a 3.2 V6 166?:-) Akkor nem figyeltem eléggé.:-)
Benne van a 3.2 V6 166?:-) Akkor nem figyeltem eléggé.:-)
Grando2010-01-05 11:50:38 // 22230
Nemtom van-e ott olyan autó, aminek az összes adata stimmel egyáltalán. A global sem teljes, naná. De a 3.2 V6 166 benne van. ;))
Abban a GT-ben tuti biztos vagy? Hol láttad? :))
Abban a GT-ben tuti biztos vagy? Hol láttad? :))
Ferko2010-01-05 11:41:52 // 22229
Szerintem egy ideje ne nagyon foglalkoznak az osszesauto.hu-val. Pl aGT mind modell nincs is a palettában.
Viszont, amit te mutatsz az sem teljes, mert a 3.2 166 illetve a 2.4 GT nincs benne. Igaz, ezek olyan kis számban vannak, hogy alig lehet belőlük látni példányt.:-)
Viszont, amit te mutatsz az sem teljes, mert a 3.2 166 illetve a 2.4 GT nincs benne. Igaz, ezek olyan kis számban vannak, hogy alig lehet belőlük látni példányt.:-)
Grando2010-01-05 11:24:25 // 22228
Ez teljesen biztos, hogy tévedés. Az összesautó nagyon gagyi adatokat tartalmaz. Párszor én is belelestem. A globalcar jobb vmivel. Vagy inkább sokkal. ;))
Ferko2010-01-05 11:04:55 // 22227
Legalábbis a www.oszesauto.hu szerint.
Azért itt is tévedtek már, mert a 1.9 Mjet moci a 156-ban simán 5 hengeresnek van írva.:-)
Azért itt is tévedtek már, mert a 1.9 Mjet moci a 156-ban simán 5 hengeresnek van írva.:-)
Selmak2010-01-05 11:02:37 // 22226
Utolsó előtti konfig igazi műmájer lehetett. XD
Totalcaron mindig poénkodtak hogy ha lenne BMW 712i akkor Magyarország felszívná az összeset. Erre az olaszok nem megcsinálták.
Totalcaron mindig poénkodtak hogy ha lenne BMW 712i akkor Magyarország felszívná az összeset. Erre az olaszok nem megcsinálták.
Ferko2010-01-05 10:54:58 // 22225
NA de a 166-ban is csak 305 Nm. Pedig az elég nagy kaszni.
(most nézem csak, hogy a 166-ban volt 1.9-es moci, meg 1.6, 1.8 TS? :-o)
(most nézem csak, hogy a 166-ban volt 1.9-es moci, meg 1.6, 1.8 TS? :-o)
Selmak2010-01-05 10:51:55 // 22224
GTben volt V6-s ha azt kibírta a kaszni akkor 2.4 JTDm is ki kellett volna.
Ferko2010-01-05 10:51:20 // 22223
Szerintem is az lehet benne.:-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-05 10:49:43 // 22222
Aha..érdekes. Mondjuk én mindenképp a 2.4-est választanám, több benne a tartalék. Fura hogy csak 305Nm, biztos nem bírja a bódé azért van így lekorlátozva :-) Vagy mert nem elég férfias autó, nem kell abba több :-P
Ferke2010-01-05 10:48:47 // 22221
Ha nem is egy kordé, de nem egy nagy durr. Addig-addig győzködött egy kolleganőm, amíg muszáj volt kipróbálnom...háát, rendesen túl van misztifikálva...
Don Gombóc2010-01-05 10:47:57 // 22220
Ez valszeg az a programú moci mint a 166-ba a 150 lovas verzió.
Don Gombóc2010-01-05 10:46:53 // 22219
Az meg az ő baja. :)
Don Gombóc2010-01-05 10:46:06 // 22218
Nem hanem a Mondeo. Nem volt egy durranás.
Ferko2010-01-05 10:40:11 // 22217
Az öszesauto.hu szerint az 1.9 140 lovas mocinak 305 a nyomatéka és a 2.4 JTD-nek is annyi. A GT-ben eprsze 150 lovasa moci így elképzelhet, hogy a nyomaték is vagy annyi vagy egy picivel több.
Satti2010-01-05 10:40:05 // 22216
Az ST nem rossz, az 225 lovas, de az új RS, ami téynleg nagyon el lett találva, ugyanaz a Volvo motorral már 305 lovas és nagyon durván lép és a futóműve is megfelel hozzá.
Satti2010-01-05 10:38:20 // 22215
A tulajdonos csak néha hétköznap ül abba, az egy autópótló neki. :-)
Általában jobb időben egy Merci CL-ben ül, AMG 6.3 kompressor. :-)
Általában jobb időben egy Merci CL-ben ül, AMG 6.3 kompressor. :-)
Putyesz2010-01-05 10:38:10 // 22214
uhh,de szép basszus....
Satti2010-01-05 10:37:12 // 22213
Az a motor az jó, de az egy Volvo motor, 5 hengeres, 20 szelepes turbo, a Mondeo-ban 220 lovas változata van, ugyanez a motor a Kuga-ban csak 200 lovas.
Ferko2010-01-05 10:35:56 // 22212
Ez nekem is eszembe jutott, de valahol ott van a kettő szerinem. Passz. Minnyárt megnézem.:-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-05 10:33:29 // 22211
Tán a nyomatéka nagyobb. Gondolom.
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-05 10:32:49 // 22210
A Focus ST az a kordé?
Ferko2010-01-05 10:32:02 // 22209
Lövésem nincs. nekem is egy kerskedő mondta. Nyíregyházán az Autómérynél.
Éretlme lehet, mert nagyobb a köbcenti; nem zabál annyit és szerintem jobban is mehet. Talán.:-)
Éretlme lehet, mert nagyobb a köbcenti; nem zabál annyit és szerintem jobban is mehet. Talán.:-)
Don Gombóc2010-01-05 10:30:25 // 22208
Arra rácsaphattál volna. :) A szín is stimmelt. :)
Na egyébként kipróbáltam a híres 2,5 TB Fordot amivel a főnökötök jár, amit meséltél. Hát az én V6 TB-nél nem nagyobb durranás. Sőt mivel van közöttük több mint tíz év korkülönbség a fejlesztésben, a Ford nem alkotott valami nagyot. Legfeljebb a környezetvédelmi besorolásban jobb. A motor az húz valahogy a de az a futómű. Emlékszem a nagypapámnak volt ilyen, úgy hívták hogy kordé. :)
Na egyébként kipróbáltam a híres 2,5 TB Fordot amivel a főnökötök jár, amit meséltél. Hát az én V6 TB-nél nem nagyobb durranás. Sőt mivel van közöttük több mint tíz év korkülönbség a fejlesztésben, a Ford nem alkotott valami nagyot. Legfeljebb a környezetvédelmi besorolásban jobb. A motor az húz valahogy a de az a futómű. Emlékszem a nagypapámnak volt ilyen, úgy hívták hogy kordé. :)
Selmak2010-01-05 10:24:43 // 22207
Vagy V6 GTV, igazi 4 kerekű pitbull.
Don Gombóc2010-01-05 10:24:37 // 22206
Sok minden van amiről nem is tudunk. Pl. Lancia Kappa is kapott egy pár darabba olyan 8.32-es Ferrari motort mint amilyen a Themaban volt. Vagy mint anno amikor a GTV 6 ugyebár csak 2,5 V6-tal lett gyártva de Dél-Afrikának lenyomtak egy széria 3,0 V6-ot. Persze ott leginkább versenyzésre használták.
Satti2010-01-05 10:24:04 // 22205
Akkor azt nem értem, mi értelme, mert az 1.9-es is 150 lovas.