Azmo2005-01-06 11:32:18 // 169
jaja meg a Honda....de az úccse számít :D
Punisher2005-01-06 11:31:25 // 168
Ez már tegnap előtt is így volt. Nagyjából van a Ford, a PSA, a VW, a GM, Chrysler, a Toyota. A többieket ezek részben, vagy teljesen birtokolják. Egy-két cég van akik még megtartották önállóságukat pl. a BMW és még néhányan. A kérdés csak az, meddig bírják, mert a nagybevásárlásokkal, fúzókkal lehet igazán pénzt spórolni. Egy fejlesztési költséggel, egy gyártósorral több autótípus és márka futtatható és nem csak egy.
Punisher2005-01-06 11:23:28 // 167
Ez elég sok autógyártóra igaz a mai napig. De az a szerencse, hogy mostanában nem tapasztalom, hogy Fiatéknál kevernék az Alfafiatlanciamaseratit. Már a keverést nem műszakilag gondolom, hanem arra amit látunk, megfogunk. Nemúgy mint mások. Remélem ez a jövőben is így marad.
Azmo2005-01-06 11:20:17 // 166
ez szégyen, szánalmas....apám olvasott fel egy cikket tegnap, hogy minden autó már szinte egy cég, ill 3-4 nagyobb konszern....de rühellem ezt a globalizáció nevű f@szségot :(
SKrisz2005-01-06 11:18:49 // 165
OK! Ezeket ennyire nem ismerem, nem találkozom vele (sajnos) nap mint nap... Ettől nekem még nincs semmi bajom ezekkel az autókkal. Mindenki ott spórol ahol tud! :) Az Alfába legalább Alfa cucc kerül, nem úgy mint pl. a Jag.-nél ahol a bajuszkapcsoló Octaviából származik!:)))
András bácsi2005-01-06 11:13:27 // 163
Ne a sajátodat nézd, hanem egy korábbit, vagy mondjuk a 141 alatti Spidert. Ja és a csíklámpás 33-ast.
SKrisz2005-01-06 10:52:38 // 162
Légbeömlő: - Most nem azért, de az Alfa légbeömlőit mindenki koppintja nem? Akkor miért ne lehetne több Alfában egyforma? Ablakemelőkapcsoló... na ne vicceljünk má':) Egyébként nem ugyanaz. Ajtóbehúzó. Még csak hasnonlítani sem hasonlít!!!!
András bácsi2005-01-06 10:45:09 // 160
Majd megnézem pontosan. (légbeömlők, ablakemelő kapcsoló, ajtóbehúzó azt hiszem.) Az is érdekes, hogy Maserati kispolski első lámpákkal, Ritmo tükörrel stb. készült. Lehet, hogy a feelinghez tartozik, de nekem az a véleményem, hogy ha más kategóriás autót épít a gyár, akkor válogassa meg az összetevőket. Nem biztos, hogy a spórolás célravezető mindíg.
Másik példa: Guilietta ajtó ua, mint 75-ös. (legalábbis fő részeiben)
giovanni2005-01-06 10:42:13 // 159
Meg az ajtónyitó... gyanús...
Punisher2005-01-06 10:39:25 // 158
Giorgio2005-01-06 09:53:40 // 156
Mostmár akár az is lehet...echhh...megkavarodtam, mint szar a lefolyóban. :-PP
SKrisz2005-01-06 09:49:01 // 155
Vagy mind a 3 szellőzője?:)
Azmo2005-01-06 09:45:48 // 154
nos, Ferrari....tegnap a Múzeum körúton haladtam a Bajcsy felé és a Deák magasságában egy lapos piros valami ment kb 40-el....igen, az volt az....hát az én piros ördögömmel mentem mögötte-mellette jódarabig és csodáltam, a 2 rokon egymást nézegette, majd elkanyarodott az Andrásyn.....hjejj, be szép este volt!
Giorgio2005-01-06 09:43:57 // 153
Na, basszus olyan egyforma a kettő. De a végén csak kiderül hogy ugyanolyan mind a kettő szellőzője.
Giorgio2005-01-06 09:42:45 // 152
Jaja, ninTS ezzel semmi gond, úgy jó ahogy van, ettől olasz!
SKrisz2005-01-06 09:42:00 // 151
Jól... De még a 355-ben is a Fiat Tempra - Ducatto páros szellőzői vannak!:)
giovanni2005-01-06 09:41:26 // 149
Ducato vazz' Ducato (nem Tempra) kisteher :)) De ahogy SKrisz mondta ezért szeretjük.....
Giorgio2005-01-06 09:39:31 // 148
A 348-ban is Tempra szellőzők vannak. Asszem jól mondom, 348...pill megnézem.
SKrisz2005-01-06 09:35:52 // 147
Egyébként a bajuszkapcsolón kívül mi az ami még 33-omban is ua?
norbee2005-01-06 09:35:07 // 146
Khmmm... 33as mint illúzióromboló?
SKrisz2005-01-06 09:34:49 // 145
Ez szvsz hozzá tartozik a feelinghez... De most komolyan. Nézz meg egy Ferrari belsőt. Nemrég ültem egy Dino-ban. A gyermekkorom legszebb évei sejlettek fel. Lada kézifékkar és a Lada műszercsoport fogadott! Ami ugye megegyezik a Fiat akkori műszereivel. Pedig az egy Ferrari. Istenem olasz autógyártás. De ezért is szeretjük nem? ;))))
SKrisz2005-01-06 09:32:28 // 144
Megnéztem... Tényleg nem sárgul!:)))
András bácsi2005-01-06 09:31:45 // 143
Ja, a régebbi GTV-kben igazán illúzióromboló egy-két 33-asból átvett alkatrész. Mondjuk már akkor is volt a Fiat-csoporton belül igényesebb bajuszkapcsoló, stb.
András bácsi2005-01-06 09:29:43 // 142
Egy, magát gengszternek gondoló fickó szépen kisuvickolt fekete 164-esében ültem egyszer. Lehangoló élmény volt a szövetszőnyegen 2 garnitúra gumiszőnyeg, azokon meg fehér géppapír. Jó, hogy havas idő volt, de azért ez már túlzás!
giovanni2005-01-06 08:38:21 // 141
Ollah2005-01-06 08:20:03 // 140
????? Írták, hogy sárgul. Émmeg írtam, hogy nem sárgul a'! Ezze' mos' miva'? :))) Feküdj le aludni... :DDD
TtK2005-01-06 08:17:51 // 139
Érett megfontolás után csatlakozom Pacohoz és Szilárdhoz: olyan bőr/cérnával, amilyen az ülés.
A belinkelt képek alapján pedig az itt-ott rosso betét felejtős. nagyon erősen felejtős.
Szerintem. :)
farki2005-01-06 01:32:54 // 138
Bocsesz, most nem volt cérnám végigolvasni a topikot... De ez, hogy nem sárgul, ez mindent üt! :-))
Giorgio2005-01-06 00:24:08 // 137
Ollah:
Fehér GTV vörös bőrrel: Igazi Pimp ride! csak győzd levakarni a lyányokat a szélvédőről.
Úgy egyébként hozzászólás a témához :
Belsőtér dizájnban szerintem a flokkolás felejtős dolog (kínai, ócsó hatása van, pont mint egy öngyújtó tartó dobozkának), szerintem a gyári vörös bőr (esetleg beige színű) ülések, rosso, vagy nero karosszériával a legkanosabb összeállítás egy GTVhez.
De ez megintcsak az én sajátos véleményem.
Szilárd2005-01-05 22:03:25 // 136
Szvsz olyan vagy hasonló színűvel kéne varratni amilyennel az ülések vannak.
Ollah2005-01-05 19:44:01 // 135
Az ülésen sem sárgul a cérna...
Ollah2005-01-05 19:42:20 // 134
Álmaimban. :)
Nemtom, nekem a fehér nagyon bejövős. Lehet azért, mert manapság olyan kevés fehér autó van. Ha nagyon el lennék engedve, egy percig nem gondolkodtam volna, hogy fehérre fújassam a GTV-t és rosso bőrt rakassak bele. Egy szóval: strici. :DDD
SKrisz! Paco ötlete megfontolandó. Végülis a varrás nem kell, hogy látványos legyen a váltó és a középkonzol tájékán. Revideáltam álláspontomat, és a kacsás mellé állok. :) És az ülés az enyém!!!
András bácsi2005-01-05 17:13:25 // 133
Nézd meg tzoli155 Imoláját, bár neki ezüstre van festve.
András bácsi2005-01-05 17:09:45 // 132
Punisher, Szutyok, kösz az infot.
Punisher2005-01-05 17:05:46 // 131
Amikor Alfákat árultam kb. 7 éve, akkor volt egy hasonló kárpitozású Spidrünk. Még a padlókárpit is ilyen sárgás volt. Beszállás csak zokniban! :-)
SKrisz2005-01-05 17:04:40 // 130
Na majd holnap eldől minden... Majd jól megbeszélem a szakival, azt döntök...
Punisher2005-01-05 17:03:04 // 129
Szerintem a fehér cérna gáz. Ha be sem ülsz az autóba, még a levegőtől is meg fog sárgulni.
A piros viszont tuti, Alfához való cérna. Az én gépemben is gyárilag pirossal van varva a kormány, meg a váltógomb.
SKrisz2005-01-05 17:01:19 // 128
Noooormális??? Ennek még teteje sincs! :DDDD
count M2005-01-05 16:59:55 // 127
SKrisz2005-01-05 16:59:48 // 126
Na tessék... te vagy a második!:) Eddig Kilo : Azmo - 1:1 !:)))
Attie2005-01-05 16:58:25 // 125
Én szeretem magam jól érezni belül :-))))))
Ja, hogy itt autókról van szó? :))
Én meg a címe alapján azt hittem Azmo nyitotta a topicot.
SKrisz2005-01-05 16:58:10 // 124
Ötletnek nem rossz, de az autó velem együtt Veszprémben van, a cuccom meg Kecskeméten... Kicsit nehéz lenne kivitelezni a próbát:) Maximum a telefonos segítséget vehetem igénybe!:)))
Paco2005-01-05 16:54:29 // 123
Serintem menj oda a csávóhoz. Fogjon egy fekete bőrdarabot, és egy fehér meg egy vörös jelölőkrétát. A bőr egyik végébe fehérrel a másokba vörössel húzzon egy vonalat és terítsétek rá a műszerfalra :) Majd ülj be, és amelyik jobban tetszik azzal varrja. :-P
SKrisz2005-01-05 16:50:59 // 122
Nem akarom én bonyolítani... Csak eccerűen nem megy eccerűen!:)))
Csöri2005-01-05 16:47:22 // 121
Ne aggódj, én is sztahanov vagyok.:)