Áki2006-10-01 18:19:12 // 44
Ja-ja, a társaság az nem túl szimpatikus, a verseny viszont jó, ha kiforja magát a sportág és tényleg profin fogják nyomni akkor jó lesz!:-)
Vega2006-10-01 18:13:50 // 42
Na igen...errol beszelek....es akkor ehhez add meg hozza azt is ,hogy mi kartosok vagyunk, "mienk" az a palya..es akkor muszaj vegignezned ,hogy ez a sok taplo igy szetbassza a palyat...aztan mehetsz rajta ugy ,hogy hasznalhatatlan...igy is alig van ilyan palya itthon...es meg azt is tonkrekurjak...
na mind1...
respect!
Seriff2006-10-01 18:13:42 // 41
Áki2006-10-01 18:09:47 // 39
Kint voltam én is azon a Drift napon,és tényleg kicsit sok volt már amit néha csináltak. Van köztük pár olyan ember aki tényleg azért csinálja mert ért hozzá meg érdekli mint sport a többit a kíváncsiság hajtja a maradékot meg a túlzott beképzeltség,hogy ő ebbe nagyon penge azrtán rájön,hogy nem..tudod ez a tipikus bmw-s aki nem tud egyenesen autózni és azt hiszi,hogy mindenhól tud keresztbe menni!Mondjuk annyiból jó,hogy itt rájön,hogy annyira nem tud vezetni. Nekem a társaság annyira nem tetszett, a dolog látványos meg jó!
Gábor(figi75)2006-10-01 18:05:51 // 37
Dehogy veszekszek,csak húzlak főnök! :-)
Gábor(figi75)2006-10-01 18:04:04 // 36
A felnit pörgetni tényleg bunkóság,azt nem szabad engedni és kész,attól még nagyon látványos és sportérték ide-oda ez má ilyen lessz,bele kell nyugodnod,tért hóditott,csak sajna téged nem kérdeztek meg erről !DD..:-) )
Vega2006-10-01 18:03:11 // 35
Majd ha Te fizeted ki a 250 milliot az ujraaszfaltozasra akkor ujbol megbeszelhetjuk a dolgot...addig meg nekunk kell szetbarmolt palyan mennunk...
ezen ne vesszunk ossze...
Vega2006-10-01 18:00:15 // 34
az objektiv, ki er eri el elobb az X meteres vonalat......a drift pedig szubjektiv....igaz egy szertornazot is csak szubjektive lehet megitelni....de azt gondolom mindenki elismeri ,hogy ettol fuggetlenul annak van sporterteke...
van bennem nemi elfogultsag...tonkrebasztak a palyankat...mert olyan baszott fontos volt mindnekinek eldurrant gumival acelfelnin vegigszantani a palyat...mert az olyan gizda...mi vagyunk a fasza drifetelos csavok...8 tonna szemetet szetszorni...osszeszarni a palya melletti reszt holott van toalett is...es meg sorolhatnam tovabb..
mind1, hagyjuk....nem akarok veszekedni senkivel...
Gábor(figi75)2006-10-01 17:58:17 // 33
Ha ezen az alapon nézzük teljesen igazad van,annyi külömbséggel,hogy itt még technikásnak is kell lenni!:-)
Rumi2006-10-01 17:56:34 // 32
nyugodt lehetsz hogy ezek is széthullanak, csak 1/10ed áron javítják :PPP
amugy kérdezz meg vmilyen autószerelő komát, ő majd megmondja pontosan hogy mi is a gáz a drifttelésssel
Gábor(figi75)2006-10-01 17:56:30 // 31
Ok főnök!:-)
Aért mert szemeteltek ott az emberek azért sz@r az egész,csekkolom!:-)
Rumi2006-10-01 17:54:40 // 30
nem is az a lényeg, itt a funon van a hangsúly. miért? szerinted a gyorsulásnak mennyi a spot értéke???
Gábor(figi75)2006-10-01 17:53:58 // 29
Rumi2006-10-01 17:53:35 // 28
nem a motor a gáz, a hajtás, diff., tengelyek, csapágyak, széthullik.
ezért mondja wickey hogy E30! az gyárilag is bírja
persze sokkal nehezebb is mint egy alfa, nem gyorsul úgy stb. de beton hajtása van
Vega2006-10-01 17:53:08 // 27
Ez a kecskemeti gokartpalya...es a gokartosoke nem a bunko driftelos kocsogoke...nem is kapjak meg tobbet a palyat mert teljesen szetbasztak...csak 2x aron hajlando kiadni nekik a Tibi...akkora taplo tarsosag ,hogy 2 hetig kell utanuk takaritani...
tehat mostmar a velemenyemet tudjatok a driftelesrol....sporterteke meg erosen kozelit a nullahoz...
Gábor(figi75)2006-10-01 17:50:23 // 26
Aha,én azt látom,hogy sok teljesen gyári bömöcs driftel,csak gummát cserélnek rejta!:-O
1 régi cápa bömöcs és mondjuk 1 Alfetta vagy GTV,sokkal nem lehet gyengébb ilyen célra,hamár a motorja bírja,mondjuk extra hűtés nem árt bele!:-)
Rumi2006-10-01 17:44:08 // 25
nem, mert az az egyetlen gyári autó aminek nem hullik szét a futóműve, és bírja a hajtáslánc. bár azt mondják a bömösnek meg a motorja nem bírja :)
szóval ha alfát akarsz drifteléshez építeni, akkor válasz egy nagy tengelytávút, könnyűt, aminek "acélból" van alul minden....
Lacza2006-10-01 17:21:13 // 23
Úgy látszik Mo-ra is elért a fastendöfurulyás harmadik részében látott őrölet:)))
Gábor(figi75)2006-10-01 17:10:38 // 22
Poló2006-10-01 14:06:42 // 21
Ez a 4 ilyen "keresztbe fordulós" képem van a múltkori Fiat taliról.
Gábor(figi75)2006-10-01 14:03:56 // 20
Oh,az igaz,de te hogyan kivitelezed Alfa nélkül,szégyeld mgad! DD.. :-))
Gábor(figi75)2006-10-01 14:02:22 // 19
Te hol csapatod? :-)
Poló2006-10-01 13:57:57 // 17
prooF_752006-10-01 13:56:39 // 16
Reméljük hogy az 1. verzió, vagyis tuti, hogy a transaxle-vonal kiváló eszköz erre!:)
Gábor(figi75)2006-10-01 13:48:10 // 15
http://www.drifter.hu/index2.php
Gábor(figi75)2006-10-01 13:40:29 // 14
Miért,azt nem sajnálnád,vagy az Alfák erre nem képesek? :-O
Vega2006-10-01 13:33:39 // 13
En aszem meg mondome l a velemenyem errol mert meg fogtok kovezni :))))))))
Rumi2006-10-01 12:59:32 // 12
én meg egy 80-as évekbeli toyotát
Rumi2006-10-01 12:58:08 // 11
az igaz, hogy hátul a legkirályabb, mert az oldalgyorsulástból a tapadás elvesztését követően hirtelen átváltó centrifugális erő ott hat a legnagyobb erővel.
amugy a Kálvintéri eset előre megfontolt szándékkal kézi fékes rásegítéssel lett elkövetve
Wickey2006-10-01 12:52:05 // 10
namost megmondom az őszintét, hogy másfél éven belül két gtv6-osom lesz, egy parádés meg egy ökörködős, de driftre 99% hogy egy E30-as BMW-t használnék...
ystuc2006-10-01 12:48:57 // 9
Jó buli, az tuti, és látványos is. Szóval királyság, de én ezt kihagyom. Lévén az autóm elsőkerekes. Hóban télen még a 33-asommal sokat csúszkáltam kézifékkel, de miután a kerékagycsapágy megadta magát, befejeztem. A céges Olelt majdnem fel is borítottam egyszer a Felvonulási téren egy ilyen keresztbecsúszás alkalmával... :-) Na, nagyon elmentem a témától...
Háccsókerekes Alfák, gyerünk, nyomjátok a driftet, mutassátok meg a béjemvés meg a japáncsodás tulajoknak, hogy ilyet is tudtok! :-)
Zsolt1552006-10-01 12:42:04 // 8
Minap a fóti Coránál láttam/hallottam egy BMW-s, és egy japán csoda Driftelését. Nem volt gyenge, csak közben egy-két autó becsorgott a körforgalomba.
Gábor(figi75)2006-10-01 12:26:48 // 7
Hát ezeket a gumikat is elbírja,csak erősen dobálni kell a kuplungot,csak nehogy úgy járjatok mint én 1x,picit rajtamaradt a lábam a kuplungon és az égett nem a gumi! DD.. :-))
Gábor(figi75)2006-10-01 12:24:23 // 6
Jah,habár vizes úton nagyon óvatos vagyok mostmár,kitőr a fara és keresztbe dob,még szerencse,hogy nem jöttek szembe 2-3 mp levegőt sem kaptam a meglepetéstől!:-)
Már ültem hátul és a j1-en is drift közben,és aztkell mondjam hátúl a legkirályabb!:-)
Igaz Kopasssz? :-)
Wickey2006-10-01 12:21:43 // 5
előtte azért építs egy sperres 180-200 lóerős 75-öst.
Annyi kell száraz aszfaltra, hacsak nem akarsz Trabant gumikkal driftelni :)
Rumi2006-10-01 12:20:04 // 4
épp tegnap éjszaka nyomtam egy ladás fordulót a bent ülők legnagyobb örömére :D a kálvintéren a villamos megálló utáni visszafordítóban. sínek amugy is csusznak, és az ut is fel volt locsolva
Gábor(figi75)2006-10-01 12:09:11 // 3
Még én sem értek hozzá igazán csak szeretnék,de ha van valaki aki érti az meghalganám!:-)
Igaz készült rollam 1 látványos kisfilm Lacházán,gyerekes próbálkozás! DD.. :-))
Most,hogy szabályok alakultak és bajnokságokat rendeznek érdemes gyakarolni? DD.. :-))
Laurent2006-10-01 12:03:40 // 2
Én amikor csak lehet csúsztatok kihasználva a kereszteződésekbe összehordott koszt és kavicsot. De tényleg jó kis móka való igaz, csak érteni kell hozzá! No de én nem értek hozzá!
Gábor(figi75)2006-10-01 11:38:30 // 1
Uraim,itt kilehetne tárgyalni a legujjabb őrületet,ami most hódít MO-n is!:-)
Igazi bajnokságok alakulnak,szövetségbe tömörülnek és elkészültek a hivatalos szabályok is eme sportágra!:-)
Igaz hátsókerekesek előnyben,habár én láttam jól driftelő első kerekest is,igaz kézifékkel komplikáltabb de látványos sport az bizti!:-)
"Erőcsúszás legyen veletek!":-))))
Majd zárod a topockot: Halesz,Tedy!