GT Ɨ|ѯ2008-12-08 19:00:44 // 56934
aztmondják..:-DD
Whiteskull2008-12-08 18:54:51 // 56933
Miért? Benne volt?
Igaz én csak a force indiáig kísértem a sorrendet idén. :))))))))
Igaz én csak a force indiáig kísértem a sorrendet idén. :))))))))
GT Ɨ|ѯ2008-12-08 18:50:25 // 56932
akko'most a honda télleg kiszáll?:-)
Buksi2008-12-08 16:33:08 // 56931
Érdekes az a KTM is! :-))
Buksi2008-12-08 16:31:24 // 56930
Neem! Az előzőben még azt lehetett ovasni, hogy csak fontolgatja a kilépést a Honda! De ebben a cikkben már konkrétan írták, hogy kilépett! :-)
Mike.2008-12-08 14:49:45 // 56929
A kis méregzsák 500 asra kíváncsi vagyok mit megy. :-)
Tommi2008-12-08 14:34:40 // 56928
A pilóták névsora mellett ajánlom figyelmetekbe a "Cars" menüpontot, érdekes verdákkal fogják idén csapatni a srácok :)))
Tommi2008-12-08 14:32:39 // 56927
Nem elfelejteni kedves kollégák, hogy vasárnap Race of Champions Londonban!!!
Ja, amúgy a Honda kiszáll a Forma-1-ből :)))
Ja, amúgy a Honda kiszáll a Forma-1-ből :)))
Mike.2008-12-08 14:30:15 // 56926
Tényleeeg?? Ez új hír? És mennyire tuti? :-))))))
Karakot2008-12-08 14:16:53 // 56925
Hallottátok, a Honda kiszáll az F1-ből. :)))))))))))))))))))))
GT Ɨ|ѯ2008-12-08 08:21:26 // 56924
Rá lehet számítani:-DD
Xixo2008-12-08 01:28:31 // 56923
Van aki már olvasta és mégis rácsodálkozott most is!! Igaz Buksi? :))))))
Mike.2008-12-07 19:20:29 // 56922
Te sem sűrűn szoktál itt visszaolvasni!? :-P :-))
Egy oldal majdnem csak erről szól.
Egy oldal majdnem csak erről szól.
Buksi2008-12-07 14:13:54 // 56921
Akkor ez már végleges! :-((
Viszont én attól félek, hogy nem a Honda az első és utolsó csapat, amelyik kiszáll a forma-1-ből! :-(( Persze nem csak a világ válság miatt! :-(
Viszont én attól félek, hogy nem a Honda az első és utolsó csapat, amelyik kiszáll a forma-1-ből! :-(( Persze nem csak a világ válság miatt! :-(
Taxi33™2008-12-07 12:13:59 // 56920
Xixo2008-12-07 03:42:24 // 56919
bózli viszont csak a saját igazát hajtja...
Az is érdekelne, hogy egy új motor kifejlesztése kerül-e többe vagy pl a KERS??
Amúgy meg a befagyasztott motoroknál milyen költségek is vannak??? Ha jól emlékszem, 3 évig nincs is fejlesztés. Az meg ugye nem sokba kerül.....
Az is érdekelne, hogy egy új motor kifejlesztése kerül-e többe vagy pl a KERS??
Amúgy meg a befagyasztott motoroknál milyen költségek is vannak??? Ha jól emlékszem, 3 évig nincs is fejlesztés. Az meg ugye nem sokba kerül.....
Xixo2008-12-07 03:39:39 // 56918
És ebben is...
Az új szabályok tényleg nem segítik elő a költségcsökkentést. Pl az eddig tök ismeretlen KERS kifejlesztése se kerülhet kevésbe...
De ezt így előírni megintcsak hülyeség. Ha valaki kitalálja és bejön neki, akkor hurrá, de lehet mások fejében teljesen más, új dolgok kavarognak, amik a kötöttség miatt sose fognak megvalósulni......
Az új szabályok tényleg nem segítik elő a költségcsökkentést. Pl az eddig tök ismeretlen KERS kifejlesztése se kerülhet kevésbe...
De ezt így előírni megintcsak hülyeség. Ha valaki kitalálja és bejön neki, akkor hurrá, de lehet mások fejében teljesen más, új dolgok kavarognak, amik a kötöttség miatt sose fognak megvalósulni......
Xixo2008-12-07 03:34:22 // 56917
Ebben is van igazság....
Régebben európa volt az F1 szíve, most meg már lassan az lesz a kuriózum, ha itt tartanak versenyt.
Kíváncsi vagyok, hogy ha tényleg olyan egységes a FOTA, akkor meddig fogják ezt eltűrni és mikor kezdenek valami újba. Ami nem is új lenne, hanem a régi tradícionális F1, a mostani idióta baromságok nélkül, csak más név alatt........
Régebben európa volt az F1 szíve, most meg már lassan az lesz a kuriózum, ha itt tartanak versenyt.
Kíváncsi vagyok, hogy ha tényleg olyan egységes a FOTA, akkor meddig fogják ezt eltűrni és mikor kezdenek valami újba. Ami nem is új lenne, hanem a régi tradícionális F1, a mostani idióta baromságok nélkül, csak más név alatt........
Xixo2008-12-07 03:20:12 // 56916
De attól még 2009ben maradhattak volna, hisz elég régóta készítik az új autójukat.... (?)
Xixo2008-12-07 03:18:07 // 56915
Na az lesz majd a kemény... Akkor majd mehetünk illegális medmex benzines versenyeket nézni!! :))
Kazes☻2008-12-06 22:07:39 // 56914
Meghiszem azt! :)))
Buksi2008-12-06 21:57:26 // 56913
Ááááá, ez hátborzongató! :-O
Satti2008-12-06 21:43:40 // 56912
Elég sokáig ez volt a csengőhangom! :-)
Buksi2008-12-06 18:35:43 // 56909
Hát aaaz van! ;-))
GT Ɨ|ѯ2008-12-06 17:22:19 // 56908
S - ély van rá a télen:-)
Buksi2008-12-06 17:20:28 // 56907
Sőt, nagyon is jó lenne! :-))
GT Ɨ|ѯ2008-12-06 17:19:07 // 56906
Nem lenne rossz húzás!:-)
Buksi2008-12-06 17:03:29 // 56905
Reméljük a legjobbakat! :-))
HátvédRomeo2008-12-06 16:44:24 // 56904
Miért az F-1 miből, nőtte ki magát? Gazdag csókák felpiszkált vasakkal rajthoz álltak, amiknek volt valami széri elődje, vagy szériából fejlesztették tovább. Volt némi szabály, aztán idővel lett szabályrendszer. A mai felgyorsult világba simán ki tud nőni egy új F-1.
Pénz, elhivatottság, és tradició tisztelet kell.
Pénz, elhivatottság, és tradició tisztelet kell.
Selmak2008-12-06 16:27:49 // 56903
Max és Börni túl sokat nézte Kúrcsányt és megfertőződtek.
Selmak2008-12-06 16:26:33 // 56902
Szuperszámítógépek: pl. Ferrari és a Red Bull ingyen kapta az AMD től fürtözött szuperszámítógépet. BMW hasonlóan ingyen az Inteltől, McLaren a Suntól. stb.
Legnagyobb faszság hogy nem engedik a kaszni vásárlást a kis csapatoknak, pedig azzal sokat tudnának spórolni mind a vevő mind az eladó csapat.
Legnagyobb faszság hogy nem engedik a kaszni vásárlást a kis csapatoknak, pedig azzal sokat tudnának spórolni mind a vevő mind az eladó csapat.
Mike.2008-12-06 16:26:14 // 56901
Cosworth Alfa Romeo ?? Áááá, ez nagyon xarul hangzik.
Remélem az Ferrari, a Merci, a BMW nem megy bele ebbe az egyenmotorosdi xarságba..
Remélem az Ferrari, a Merci, a BMW nem megy bele ebbe az egyenmotorosdi xarságba..
Mike.2008-12-06 16:18:13 // 56900
Nem vagyok benne 100°.ig biztos, hogy tényleg a gazdasági mizéria miatt lépnek le.
Vagy csak nem akarnak a mostani cirkuszban(és ez szó szerint értendő) rész venni.
Vagy csak nem akarnak a mostani cirkuszban(és ez szó szerint értendő) rész venni.
Mike.2008-12-06 16:15:12 // 56899
Na én ezt várom már évek óta! Az lenne az igazi autó verseny.
Kíváncsi lennék a csapatok véleményére. Vagy a nagyobb autógyártókéra.
Kíváncsi lennék a csapatok véleményére. Vagy a nagyobb autógyártókéra.
GT Ɨ|ѯ2008-12-06 16:04:03 // 56898
nincs más választása ( uk ) :-)
Buksi2008-12-06 14:29:51 // 56897
Hát nagyon remélem, hogy visszahozzák Brown-t a Ferrarihoz! :-)
Don Gombóc2008-12-06 07:22:40 // 56895
Vállalom! :) Lesz mindjárt V16 6000 ccm turbo moci engedélyezve. :)
Don Gombóc2008-12-06 07:20:02 // 56894
Így van, ezzel megcáfolták azt hogy az F1 az utcai autók előfutára, és hogy az ottani fejlesztéseket használják fel a későbbiekben. Vagy ha ez bejön nekik akkor lesz majd néhány év után az utakon Cosworth Alfa Romeo, Cosworth Dacia stb. :))) Hozyánna néked ó nagy Cosworth, szenteltessék meg a te neved nagy Mosley Próféta! :) Tiszta cirkusz. Még az is lehet hogy hibrid villanyautók is lesznek, és a box utcában a tankoláskor egy nagy teljesítményű akksi töltöt is rányomnak a verdákra? Mondjuk az nem olyan nagy gáz ha a piros és a fekete elektromos kábelt húzná maga után a versenyző amikor a nyalókás ember hamarabb emelné fel a táblát nem? Mégsem benzint nyomatna a pályára. DDD.
Xixo2008-12-06 04:40:11 // 56893
Amúgy egy ilyen lehetőségen rengeteget lehetne szakítani, rengeteg munkával.
HátvédRomeo2008-12-06 04:21:56 // 56892
NATO-hoz már leszerződtem táskahordónak, meg "duda" számolónak, De tegyél ajánlatot megfontolom, mint táskahordó. :-DDDDDDD
Xixo2008-12-06 03:25:03 // 56891
RB nyilatkozta még a napokban, hogy ha tényleg a költségcsökkentés lenne a cél, akkor a mostani motorok maradnának, nem lehetne fejleszteni, a fordulatot pedig 15000nél leszabályoznák, így több versenyt is kibírnának.
Szerintem meg amúgyis egy nagy f.szság ez a sok megkötés. Pont ezek fogják emelni a költségeket, hisz a még megmaradt lehetőségekbe fognak egyre több pénzt beleölni. Ha meg mindenbe szabad kezet kapnának, akkor mindenki úgy fejleszthetne ahogy épp a nyelvére jön. Megmaradna az innováció és talán ismét elmondható lenne az F1ről, hogy a technika csúcsa......
Szerintem meg amúgyis egy nagy f.szság ez a sok megkötés. Pont ezek fogják emelni a költségeket, hisz a még megmaradt lehetőségekbe fognak egyre több pénzt beleölni. Ha meg mindenbe szabad kezet kapnának, akkor mindenki úgy fejleszthetne ahogy épp a nyelvére jön. Megmaradna az innováció és talán ismét elmondható lenne az F1ről, hogy a technika csúcsa......
Xixo2008-12-06 03:09:54 // 56890
Xixo2008-12-06 01:53:35 // 56889
Ha megnézted a videót, akkor láthattad azt is, hogy ki mennyire vette komolyan. :))
Barika mintha az életéért küzdött volna, a többiek meg szórakoztak. És azzal, hogy ezzel a győzelemmel akarja bizonygatni, hogy jobb Suminál, na az a szánalmas...
Barika mintha az életéért küzdött volna, a többiek meg szórakoztak. És azzal, hogy ezzel a győzelemmel akarja bizonygatni, hogy jobb Suminál, na az a szánalmas...
Xixo2008-12-06 01:50:24 // 56888
Annyiért még én is megveszem!! :))
És akkor bátön mellett meglenne a másik pilóta is a költségmegtakarítás végett!! :)))
És akkor bátön mellett meglenne a másik pilóta is a költségmegtakarítás végett!! :)))
Xixo2008-12-06 01:48:40 // 56887
Jah, kifingottak. :((
Viszont most nem fognak rossz boltot csinálni vele, akik megveszik. Az autót fejlesztik egy éve és valszeg jön bele a Ferrari moci. Szal nem kell még temetni a csapatot, csak a hondát.
Viszont most nem fognak rossz boltot csinálni vele, akik megveszik. Az autót fejlesztik egy éve és valszeg jön bele a Ferrari moci. Szal nem kell még temetni a csapatot, csak a hondát.
Xixo2008-12-06 01:41:07 // 56886
A Ferrarit nem a Fiat tartja el, hanem a szponzorai. A hondának meg gondolom ezek hiányoznak. Amúgy meg lassan a Fiat lesz az egyetlen, akik nem kértek még állami támogatást. Mondjuk ők nincsenek is jelen amerikában, mert az igazi szar ott van autóeladás ügyben.