Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Willy2006-02-01 09:24:12 // 5443
Szerinted ezáltal, hogy Rossi ott tesztel mennyi Rossi fan drukkol a ferrarinak? Szerintem nem kevés.
Mike.2006-02-01 09:22:43 // 5442
A Ferrarinak kell még reklám?? áááá ez csak vicc. :-)))))
Willy2006-02-01 09:19:57 // 5441
Én két dologra gondolok: Az egyik amire te is gondolsz, hogy oda akarják csábítani, a másik pedig, hogy mint ismert Rossinak nagyon népes a rajongótábora, és azzal hogy ő teszteli a Ferrarit ez elég nagy reklám a ferrarinak.
Mike.2006-02-01 09:13:39 // 5440
Oké ezt mondja mindenki, de akkor miért viszik tesztelni. Külön rá beálítanak egy autót a semmiért!? És ez nem kis munka + saját űlést csináltatni. Sok itt a ?jel. :-)
Mike.2006-02-01 09:11:05 // 5439
Jóó érdekel engem is, hogy mit kezdene a négy kerekűvel. Azon csodálkozom, hogy titkolóznak cáfolgatnak, erre nagy nyilvánosság előtt viszik tesztelni. :-)
Willy2006-02-01 09:09:12 // 5438
Ez egy nehéz ügy. A közel jövőben nem látok rá reális esélyt, hogy Rossi váltana. Addig amíg jól érzi magát a MotoGP-ben és sikeres addig biztosan nem is fog. Még ha távozik Schumi a csapattól még akkor se adok neki sok esélyt. Az más kérdés, hogy az F1-nek (szvsz) nagyon jót tenne ha oda igazolna. Szívesen látnám ott.
someq-1472006-02-01 08:41:03 // 5437
Igen tesztelt de az eső alatt ki sem engedték, utána a 10. kanyarban kicsuszottt:-(((( Kiváncsi lennék hogy tényleg mit is tud!!! Olyan rossz nem lehet mert akkor a ferka nem engedte volna nyílvános tesztre, ja és persze ő sem égetné magát:-)
Mike.2006-02-01 08:31:10 // 5436
Rossi Valenciában tesztelte tegnap a Ferrarit. Nagy a titkolózás meg a cáfolat, hogy Rossi oda tart, de még is minden jel arra utal. :-)
SERPENTE2006-01-27 13:25:43 // 5435
Bocs mi egyformán nem hagyjuk magunkat:)))))PPPPP
SERPENTE2006-01-27 13:25:08 // 5434
szerencséd van a magyar nyelv sajátoságaival:) egyforma dolgok nincsenek csak hasonlóak:)
Punisher2006-01-27 13:03:20 // 5433
Én meg azt próbálom mondani, hogy még azonos beállítással sem lehet egyformára csinálni.
SERPENTE2006-01-27 12:49:31 // 5431
Ezt próbálom miondani:a rendszer ugyanaz!a beállítások különböznek!
Punisher2006-01-27 12:40:08 // 5430
Szögezzük le, hogy nincs két egyforma autó. Ha egy márkakupát nézel, ott is jobban megy az egyik a másiknál, az WTCC-ben is jobban megy az egyik Alfa mint a másik, az egyik utcai Skoda is jobban megy mint a másik, és két azonos F1 gép is egy kicsit máshogy fog menni, mint a másik.
Mike.2006-01-27 12:26:40 // 5429
Ez támadás???? ....na, nem baj. :-P
Mike.2006-01-27 12:24:43 // 5428
A bibi ott van, hogy te azt állítod , hogy csak a vezetőség tudja ki milyen autóval megy. Idáig oké???? Utána pedig, hogy egyforma autóval mennek! Most akkor egyforma autók vagy ezt csak a főnökök tudják???
SERPENTE2006-01-27 12:19:48 // 5427
Nem értem miért mondtam ellen magamnak!Ez súlyos?:)vagy te nem értetted tisztán a bepötyögött szöveget..... Te nem vagy politikus???????kiragadz mondatokat....egy szövegből és utánna meg támadsz!:)
Gabriel2006-01-27 12:18:17 // 5426
nem szoktam idejárni szóval sorry ha már volt, ez van :-)
SERPENTE2006-01-27 12:16:57 // 5425
Kekeckedsz vagy mifene?????????????:) Saját magadnak modasz ellent. Te a következőket mondtad:"De a F1 annyira misztikus dolog,hogy a nézők csak azt látják vagy tudják amit a vezetőség eldönt!!!" Szerintem ez valós állítás! Ez is a te írásog:"A 2 versenyző ugyanazokat az autókat használja" Szerintem ez is valós állítás! De hol a bibi?:)
Mike.2006-01-27 12:07:17 // 5424
Saját magadnak modasz ellent. Te a következőket mondtad:"De a F1 annyira misztikus dolog,hogy a nézők csak azt látják vagy tudják amit a vezetőség eldönt!!!" Ez is a te írásog:"A 2 versenyző ugyanazokat az autókat használja" Erre írtam egy cáfolatot, ami pedig tény. Különböző autókkal mentek?? Igeeeen! :-)))
SERPENTE2006-01-27 12:00:00 // 5423
nem volt min megsértödnie....mert sosem emlegetté egy napon a 2 versenyzőt! Pont rossz példát mondtál szerintem mert új fejlesztésű autóról beszélsz.....én elfogadhatónak tartom ekkora költségeknél, hogy nem tudnak 2 autót produkálni ugyarra a napra!A másik variáció meg az ,hogy az egyik versenyző képes volt megmondani a még korrigálandó dolgokat az autón a másik meg nem! De a F1 annyira misztikus dolog,hogy a nézők csak azt látják vagy tudják amit a vezetőség eldönt!!!
Mike.2006-01-27 11:26:52 // 5422
A tavalyi évre ki emlékszik már !?? Az előzző években meg igazán jó termés volt, és az idénre is azt jósolnak. :-)))
Mike.2006-01-27 11:24:53 // 5421
Hahaha......2 versenyző ugyanazokat az autókat használja???...... tavaly Bari azon sértődött be, hogy MS kapta meg hamarabb a későn elkészült 2005-ös autót. És ez csak hírtelen egy példa. :-)
Mike.2006-01-27 11:19:59 // 5420
Ezért írtam, hogy van még példa, de mindenki csak a Ferrari Ausztriai, célegyeneben történt esetét emlegeti. A fő fikázók között pedig a McLaren állt az élen, holott az ő autói is megcsinálták ugyanezt. Pl. amit te írtál. :-)
Zsolt1552006-01-27 11:10:39 // 5419
Teljesen egyetértek veled. Az egész szinte csak a pénzről szól (sajnos). Aki nyer, lehetőleg egyéni világbajnok lesz, annak fizetnek a sponzorok, azt mutatják a TV csatornák! Csak így tudnak a befektetett pénzükből profitot kihozni! Nem véletelen, hogy sokan külön bajnokságot akarnak, mert a jogdíjakból több bevételt szeretnének. Ez amit mindenki ki akar préselni, amiért kőkemény harc folyik, és ahol csak az eredmény számít! Egyébként hiába megy el ALONSO a Renault-tól, nem hinném, hogy nem Ő a favorizált a csapatnál! Vagy inkább hagynák, hogy háziverseny legyen? Egy kiélezett versenyben, ne adj isten a csapaton belül az egyik a másiktól pontot raboljon, így a nevető harmadik győzzön??? Szerintetek melyik jobb egy csapatnak???
SERPENTE2006-01-27 10:46:03 // 5418
:)Maradjál ne légy csendben.....a szabad véleménynyílvánitás mindenkit megillet:)
SERPENTE2006-01-27 10:44:50 // 5417
S másik dolog:)Bocsi de rápörögtem a témára!:) Ő hozzájárul a fejlesztésekhez.........ami a F-en belül történik..... EMBER-GÉP-PÁLYA kapcsolat. Félreértés ne essék nem elfogult vagyok....... Kérdés: Én 28 éves építész vagyok xxx 38 éves építész... Kiben bíztok meg jobban ha a házatokat meg szeretnétek csinálni??????? Magam ellen beszélek:)
Inner Circle2006-01-27 10:38:14 // 5416
Inkább csendben továbbmegyek.
SERPENTE2006-01-27 10:36:54 // 5415
Schumi aki igazán ráérzett a Ferrari ritmusára,ő egy igazi mozgató rugója az olaszoknak, a F1 történelem hozzáfogható alajkja Senna volt!Ezek a gyerköcök akiknek egyszer-egyszer sikerül nyerni egy futamot:))))Nem kommentálom.
SERPENTE2006-01-27 10:31:33 // 5414
:)Köszönöm!
SERPENTE2006-01-27 10:30:26 // 5413
A másik:Ilyen nem létezik csapaton belül, hogy jobb v. rosszabb autó!!!!! A 2 versenyző ugyanazokat az autókat használja....a dolog ott döl el, hogy ki milyen beállításokat használ, hogy ki érzékeli jobban a versenypálya és autó kapcsolatát!!! Ennyi!
Punisher2006-01-27 10:29:31 // 5412
Igaz! És nem is kellett volna feladni! Ha a gumi nem bírja a tempót, akkor lassabban kell menni, és nem zendülést kelteni! :-))
SERPENTE2006-01-27 10:26:23 // 5411
Egy fontos dolog a F1.ben és az életben én azokat a csapatokat nem tisztelem akik feladnak egy versenyt!!!!! 3 csapat volt aki ment tovább a nagy Americában!!!!!Ebből 1 a FERRARI!Pont!! A többi csapat miért adta fel????????Ne röhögtessük már magunkat, miért nem vették észre már korábban a fennálló műszaki hibát a többiek???Egyszerű a kérdés:Mert nem gondolkodtak minden apró részleten?! Szerintetek az nem tréééééééé ha valaki a feladat megoldása közben abbahagyja az egészet?????Ez elég válasz arra, hogy ki a kitartó a céljai mellett ha törik ha szakad!
Punisher2006-01-27 10:02:27 // 5410
Szerintem teljesen normális, hogy egy csapaton belül van prioritási sorrend a pilóták között. Teljes álomvilág és logikátlan gondolkodásmód az, ha elvárjuk egy csapattól, hogy ne a jobb versenyzőnek adják a jobb autót, és jobb feltételeket. Hülyék is lennének, hiszen nyerni akarnak, és nem a gyengébbik pilótájukat felzárkóztatni. Ez nem jótékonysági intézmény. Sok pénzük van benne, és a legjobb eredményeket kell hozni. Ha pedig nincs pénz két egyforma autóra, vagy az egyik jobban sikerült, akkor azt igenis a jobbnak kell adni! A második pilótának meg biztosan nem fognak szándékosan rosszabb autót készíteni. Ezt így kell csinálni!
Inner Circle2006-01-27 09:54:00 // 5409
"Elég csak megnézni, hogy a tartalék autók kikkre vannak beállítva a verseny előtt!" Senkire, mert nincsenek tartalékautók :D Legalábbis abban a szabálytervezetben amit tavaly hoztak nyilvánosságra, kizárták a T-Car-t. Hogy végülis ezt elfogadták-e, azt nem tudom. Viszont annak idején volt egy csapat (talán a McLaren?) aki a gyengébb pilótára hangolta az autót, mert a jobbik tudott vezetni a társa beállításaival, a secondary viszont a jobbik pilóta autójával szinte el se tudott indulni. Ami a "10-ből 7-nél van csapatsorrend"-et illeti, annak még az ellenkezője sem igaz :D Renault - van McLaren - elvileg nincs, idén valszeg gyakorlatilag se, mert Dennis egyik pilótájával kapcsolatban sem élt az opciós jogával 2007-re, de Alonsót már leszerződtette... Ferrari - na vajon? Williams - nincs Honda - nincs Toyota - nincs BMW - nincs Red Bull - nincs Midland - nincs Toro Rosso - nincs Suzuki Auguri - nincs
Inner Circle2006-01-27 09:46:51 // 5408
"Egyetértek veled a Bari féle elengedés gáz volt, de sorolhatnék hasonlókat másik csapattól is. Na jóó, ilyen durva segítés még nem volt. :-)" Hát azért DC lépett már a fékre három kanyarral a vége előtt, épp a már említett '97-es jerezi versenyen. Más kérdés hogy a világon semmi tétje sem volt, csak azért csinálták, hogy végre Hakkinen is nyerhessen. Aztán következő évben annyira rákapott az ízére, hogy DC alighanem piszkosul bánta már hogy megkóstoltatta vele a győzelmet :D
Inner Circle2006-01-27 09:43:55 // 5407
"A pontok számába nem vagyok ilyen biztos, utána kellene néznem, de én úgy emléktem ez baleset döntötte el a versenyt!" A "baleset" döntötte el (ha nem lett volna tétje, akkor miért álltak volna rajthoz azon a versenyen?), ez igaz, de te azt mondtad hogy az döntötte el, hogy MS-nek elvették a pontjait. Pedig őt csak a második helyről zárták ki.
Inner Circle2006-01-27 09:42:30 // 5406
Te a 2006-os szőlőnek örüljél, mert a korábbi szőlőket csak kiröhögik a pályán :D
Zsolt1552006-01-27 08:58:50 // 5405
Ne hargudj, de nekem vannak fenntartásaim. Mivel az autósport a folyamatos fejlesztésekről szól, és különösen igaz a Forma 1-re, ezért nem hiszem. Mint ahogy két egyforma autó sincs. Szerintem a Hondánál is különböző irányú fejlesztések vannak, amiket külön-külön építenek be az autókba. Az egyikbe ezt, a másikba azt. Így már egy adott verseny előtt eldöl, ki az első számú vezető. (bocs a helyesírási hibáért!)
Zsolt1552006-01-27 08:57:00 // 5404
Ne hargudj, de nekem vannak fenntartásaim. Mivel az autósport a fojamatos fejlesztésekről szól, és különösen igaz a Forma 1-re, ezért nem hiszem. Mint ahogy két egyforma autó sincs. Szerintem a Hondánál is különböző irányú fejlesztések vannak, amiket külön-külön építenek be az autókba. Az egyikbe ezt, a másikba azt. Így már egy adott verseny előtt eldöl, ki az első számú vezető.
Mike.2006-01-27 08:03:46 // 5403
De! Én elhiszem, hogy pár futam erejéig teljesen azonos feltételekkel indulnak, és a továbiakban majd az eredménytől függ a besorolás. Ezt a BAR Hondára értettem, de van még csapat akire vonatkozhat.
Zsolt1552006-01-27 07:58:16 // 5402
Remélem ezt Te sem hiszed el??? Ha van egy olyan fejlesztés ami tuti jó, és nagyott dob az autón azt kinek az autójába teszik be előbb??? Vagy azt amelyiknek kétséges hatása??? Kivel kisérleteznek a futamokon, hogy versenykörülmények között probáljanak ki valamit? Az biztos most bizonyíthatja mit tud!
Zsolt1552006-01-27 07:50:20 // 5401
Azt el is felejtettem írni, hogy a nyilatkozatokat érdemes elolvasni. Ha valami nem megy általánosság szidni ezt vagy azt. Ha valaki figyelte akkor amikor a V12 után a V10 motorjait elkezdte probálgatni a Ferrari, vagy a tavalyi gumi problémánál nem szidták a Bridigstone-t, hogy ilyen meg olyan sz@r, hanem mindig azt, hogy valóban nem jó a gumi, de mindent megteszünk, illetve keményen dolgozunk a hibák kijavításán. Amerikában mindenki kiszállt az autóból, mert rosszak a gumik, és köpködtek a Ferrarira, hogy nem szolidálnak velük ebben a "nekik" fontos kérdésben! A FIA-nak volt javaslata, de azt nem fogadták el, mert az számukra hátrányos lett volna. Amikor viszont a Ferrarinak rossz volt a gumija, sorozatos defekt, elveszítette a tapadását, sorozatos kiesések, stb, érdekes módon ez a felajánlás akkor miért nem jutott egyik Michleines csapatnak sem az eszébe???
Mike.2006-01-27 07:44:10 // 5400
Egyetértek veled a Bari féle elengedés gáz volt, de sorolhatnék hasonlókat másik csapattól is. Na jóó, ilyen durva segítés még nem volt. :-) Majd most bizonyíthat a Hondánál, elvileg nincs megkülönböztetés.
Zsolt1552006-01-27 07:31:37 // 5399
Ez így van, de sajnos csak a Ferrarira "köpködnek", hogy ilyen meg olyan! Elég csak megnézni, hogy a tartalék autók kikkre vannak beállítva a verseny előtt! A Renaultnál sem tételezte fel senki, hogy nem Alonso-é lenne, egy rajt baleset után! Vagy a Mercinél nem Raikkonené! Csak kicsit már "divat" szidni a Ferrarit. Szerintem, ha nyíltan nem is vállalja fel minden csapat - a Ferrarin kívül -, de mindenhol van első, illetve második számú versenyző. Én konkrétan a Barricello ügyre gondoltam. A magasan kvlifikált, bár a szerződése szerint második számú versenyző, mégis szerintem dafke, egy hatalmas fékezéssel a célegyenesben engedte előre Schumachert. Kétség nem fér hozzá, azon a futamon az Ő teljesítménye sokkal jobb volt! Az ilyen dolgokat kellett volna letisztázni előbb. Így a csapat megítélésén nagyon sokat rontott! Bár emberileg megértem, de a szerződése szerint az Ő feladata a csapat segítése. Ráadásul még így is többett keres mint egy-két nagy csapat elsőszámú versenyzője. Nagyon sokszor csak azért hosszabbították meg a szerződését, mert Schumacher támogatta!
Mike.2006-01-27 07:10:53 // 5398
Reményeim szerint egy igen izgalmaz évad, ahol végre sikeres lesz egy-két kis csapat is. ( Kis csapat?... Torro Rosso, BMW, Honda) Ja, és a végén MS 8 szoros VB lesz a Ferrarival! :-))
Mike.2006-01-27 07:04:10 // 5397
Pletyka, pletyka, ....... savanyú a szőlő ? :-)))
Mike.2006-01-27 07:02:45 // 5396
"Az is valóban igaz, hogy sokszor nyiltan egy versenyzőre koncentrálnak. Egy ilyen nagy múltú csapatnak, mint a Ferrarinak nem lenne szabad így tennie" A 10 csaptból 7-nél van 1-es számú versenyző. :-)
Zsolt1552006-01-26 20:15:14 // 5395
Bocs, jogos a két pont! Valóban 1997-ben volt. A balesetről, amikor Shumacher bedugta a kocsi orrát, akkor Lauda is azt nyilatkozta, hogy Ő is így tett volna. A pontok számába nem vagyok ilyen biztos, utána kellene néznem, de én úgy emléktem ez baleset döntötte el a versenyt! Az is valóban igaz, hogy sokszor nyiltan egy versenyzőre koncentrálnak. Egy ilyen nagy múltú csapatnak, mint a Ferrarinak nem lenne szabad így tennie. Saját magukat égetik be, illetve le! Ráadásul nem is volt rá szükségük!
Viktor852006-01-26 20:07:43 // 5394
Én se drukkolok a Ferrarinak amíg ez a bagázs lesz ott ... Motorsportban szerintem nincs feltételesmód: Ha tavaly a Ferrai 10x több pénzt kap, ha a Minardi McLaren motrot kap ... Ezek is olyanok, h. ha Raikönennek nem szakadt volna le a kereke az utlsó körben stb. Szerintem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak