Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Tommi2005-10-25 15:50:51 // 5177
Az origon is van egy cikk az új szabályokról. Meg van 159 fórum meg év autója szavazás meg minden :)
Mike.2005-10-25 11:47:40 // 5176
Személy szerin sz@rok rá milyen szabályokat találnak ki, csak végre igazi autó versenyt lássunk már. Azt azért nem bánnám, ha a Ferrari újra feléledne. :-)
Mike.2005-10-25 08:09:07 // 5173

Az egyik szabálymódosítás, az új légterelő, így nézne ki. :-O
Mike.2005-10-25 07:11:53 // 5172
Shumi kipróbált a Moto GP-ben is futó Ducatit, Mugelloban. A köridőket inkább nem minősítem, max annyi, hogy maradjon inkább a négy kerekűeknél. :-)
Mike.2005-10-24 20:06:28 // 5171
Szerintem, ha jól megy jövőre és a csúcson végez akkor azért hagyja abba. Ha szar lesz a Ferka akkor meg azért, mert nem kínlódik tovább. :-) A véleményem eggyezik Montezemoloval, a világ elsőszámú pilótája. :-)
Tommi2005-10-24 19:23:39 // 5170
Szerintem ez a kókadt kólás dolog csak zavarkeltés :))) Az F1 fél évszázada "önálló", vagyis nincs egy nagy főszponzor, aki a nevét is adja mellé, mint pl a FedEx-Cart vagy milyen széria esetén. Tény, hogy Bernie, illetve a Cirkusz arra megy, amerre pénz van, de nem hinném, hogy tokkal-vonóval a CC rátenyerelne az egészre. Meg azért gondoljatok bele: a CC a világ legismertebb és egyik legtutibb cége, hülyére keresik magukat, minek vennének a nyakukba egy ekkora "koloncot", még ha annyi pénz is van benne? :) Ja, meg az is érdekes, hogy mikor láttatok utoljára CC reklámot a Forma-1-ben? Bár a kettőnek nincs köze egymáshoz :) Lehet, hogy Mateschitz majd gondol egyet és felvásárolja a CC-t :) Vagy a Cirkuszt :) Na, befejezem a hülyeség írást :)
Halesz2005-10-24 19:13:22 // 5169
A Forma-1-es Ferrari azt szeretné elérni, hogy a hétszeres világbajnok német Michael Schumacher hosszabbítsa meg a csapattal a jövő év végén lejáró szerződését. "Természetesen Michael majd maga dönti el, hogyan tovább. Ha velünk marad, magamhoz ölelem, mintha a saját fiam lenne, mert képesnek tartom az újabb sikerekre" - fogalmazott Luca Cordero di Montezemolo, az olasz istálló elnöke. "Amennyiben másképp határozna, nem fogok örülni, de ebben az esetben is csak elismerés illeti, annyit tett már a Ferrariért. Számomra örökre ő marad a világ elsőszámú pilótája" - tette hozzá. (MTI/Idex)
Tom122005-10-24 09:21:57 // 5168
Nem is csoda, hogy már unta az egészet...:-/ ...vagy próbálgatta a fizikai lehetőségek határait...:-))
Tom122005-10-24 09:17:24 // 5167
...aztán Todt helyét átveszi a nyugdíjas Suhamér...:-)
zolee1452005-10-24 09:09:50 // 5166
dehogynem! Schumák nagyot alakított, főleg most az utolsó futamon:))) mellesleg ilyen hibát még Alex Yoong sem csinált mint amiből MS kettőt is egy futamon, szóval neki már régen véget ért a 2005-ös szezon, mert az ilyen hiba nem lehet más csak a koncentráció hiánya.
SzJ2005-10-18 13:36:15 // 5165
Pontosítok a Forma-1 nevéről volt szó. http://www.origo.hu/auto/sporthirek/f-1/20051013ecclestone.html
Viktor852005-10-18 13:24:11 // 5164
Már csak egy év pés lelépnek. Alig várom:)
Mike.2005-10-18 13:01:50 // 5163
Egy Shumi interjúban olvastam erröl. Ott nem is cáfolta, de nem is erősítette meg. Annyit mondott csak sejtelmesen, 2006 év végén döntenek. Nagy pénzt mernék feltenni arra is, hogy ők hárman eggyütt mennek nyugdíjba. Brawn nélkül biztos nem marad. :-)
Inner Circle2005-10-18 12:48:53 // 5162
Már csak azért is érdekes, mert Jean Todt és Ross Brawn szerződése viszont 2006 végén lejár - vajon őket is megdumálta a Coca-Cola, hogy hosszabbítsanak? "Naponta tíz lityót kaptok a diétásból, ha maradtok, vazze!" :DDD Nélkülük nem tudom elképzelni Mihályt. Vagy ha mégis visszavonulnak, akkor a 2007-re kijelölt utódaiknak 2006-ban már komoly teret kellene engedni gyakorlásképpen, ami nem a legjobb ómen arra az évre (ld. Aldo Costa F2005 tervező esetét). És a Ferrari aligha engedheti meg magának, hogy 2006-ban ne akarjon minden eszközzel nyerni - ilyenkor meg nem lehet utódkiképzőset játszani. Szóval érdekes a helyzet.
SzJ2005-10-18 12:15:24 // 5161
A cikk azt sugallta, hogy megvette. Úgy látszik, a kereskedelmi tévék olyanok mint a bulvárlapok. "fele sem igaz" játékot játszanak. Egyébként az volt a lényeg, hogy Schumáknak 2008-ig maradni kell, és a menedzsere is azt jelentette be, hogy 2008 végén fog Michael visszavonulni. Érdekes egybeesés.
Inner Circle2005-10-18 12:11:58 // 5160
A bankoknak sem az F1-ben van tulajdonjoguk, hanem egy hasznosításra alakult cégben... mondjuk a fene se ismeri ki magát ezen az egész szövevényen :-) Nem hiszem, mert a Coca-Cola a hírek szerint személyesen Bernie-vel tárgyalt, a bankokról nem volt szó.
SzJ2005-10-18 11:54:53 // 5159
Valamelyik kereskedelmi tv teletextjén volt fenn. Nem elképzelhető, hogy a bankoktól vásárolták meg a többségi tulajdonjogot?
Inner Circle2005-10-18 11:25:23 // 5158
"Olvastam egy hírt, hogy a Coca-Cola megvette az F1-t." Ja, én meg megvettem a Nemzeti Múzeumot és mostantól csak Alfákat állítanak ki benne :DDD Szóval a hír igaz, csak nem osztogatnak hanem fosztogatnak... Az F1-et nem adhatta el Bernie, mert nem Bernie-é, sőt igazság szerint senkié, az F1 egy versenyszéria amit a FIA ír ki, ilyetén módon nem is lehet megvenni. Viszont ehhez kapcsolódó jogokat igen. Bernie asszem közvetítési meg hasonló jogokat vett meg sok-sok évre előre. A Coca-Cola most arra pályázik, hogy névadó szponzor legyen, nagyjából mint a Marlboro Magyar Nagydíj esetében. A Champ Car-nak már van is ilyen névadó szponzora, a teljes neve "Bridgestone Presents the Champ Car Championship Powered by Ford"; az F1, ha bejön a biznic, kb. "Coca-Cola Formula 1 Championship" lenne. Számunkra sok jelentősége nem lenne a dolognak.
Halesz2005-10-18 11:13:26 // 5157
És akkor minden autó rosso lesz? :)
SzJ2005-10-18 08:58:55 // 5156
Olvastam egy hírt, hogy a Coca-Cola megvette az F1-t. Kikötötték Berninek, hogy csak úgy adnak pénzt, ha rábeszéli Schuhamért, hogy 2008-ig versenyezzen. Még mindig neki van a legnagyobb reklámértéke, pedig az idén nem nagyot alakított a Ferrarival.
Mike.2005-10-18 08:35:29 // 5155
Fisichella nem érti miért büntették meg. Spa után egyértelműen megmondta a FIA, hogy az ilyen eseteket nem hagyják szó nélkül. Briatore és a Renault sem ált ki Fisico mellet, pedig szerintem ez inkább volt csapat érdek. Az ünneplésnél és a nyilatkozatokban is elfelejtették őt. Mert nem volt köze a csapat VB címhez? Briatorehoz kapcsolódó hír, hogy ő segítette a Ferrarit a VB címekhez, mert anno 1996-ban elengedte az általa felfedezett Sumit. :-O
2005-10-17 12:15:49 // 5154
Nagyon jó ez a név, egy kis fantázáit is vittek bele. :)
Halesz2005-10-17 11:04:20 // 5153
Jól hangzik: A Red Bull GMBH a hétvégén hivatalosan bejelentette, hogy a november 1-től a szárnyai alá vett Minardi Forma1-es csapat új neve "Squadra Toro Rosso" lesz. (Az olasz kifejezés magyarra fordítva: Red Bull Csapat) A Red Bull két Forma 1-es csapatának tagjai David Coulthard, Neel Jani, Christian Klien, Vitantonio Liuzzi és Scott Speed.
Inner Circle2005-10-17 10:42:04 // 5152
Alonso látta, Rajkónak meg mázlija volt. Monty szívott...
Mike.2005-10-16 20:19:53 // 5151
Nincs nagy jelentősége. Sajnálom őket a sok baki miatt, de hát aki VB akar lenni annak kell egy kis szerencse is a tudás mellé. :-))
count M2005-10-16 20:16:41 // 5150
Ööö... közbe' rájöttem hogy hülyeséget mondtam, mert nem Alonso hanem Fisico... De, ettől függetlenül Rainak se volt több ideje kikerülni mint Montinak, mert őelőtte is mentek. Legalábbis úgy látszott. :)
Mike.2005-10-16 20:10:55 // 5149
Monty a másik kettőtől nem látta. De azért az is f@sza, hogy über szuper pálya és már omlik szét. Mintha itthon lettünk volna. :-)
count M2005-10-16 18:50:39 // 5148
A technikai malőrök az ő saruk volt, azokért csak magukat okolhatják, ez evidens. Nekem a pech-sorozat "fáj", mint pl. a mai rázókő-incidens. Bár csak egész halkan jegyzem meg: Alonso és Rai ki tudták kerülni, tehát Monti is hibás volt. :)
Tedi2005-10-16 18:28:05 // 5147
Az F1-ben SINCS más márka ;)))
csocsi2005-10-16 18:12:44 // 5146
Nemcsak a F1-ben :-)
GEORGE2005-10-16 18:02:51 // 5145
"Az én szememben egy igazi versenyautó vörös és Ferrari. :-)))" igen, igen mondhatnánk ugyis hogy az F1-ben nincs más márka! :-))))
Tedi2005-10-16 17:58:07 // 5144
"Az én szememben egy igazi versenyautó vörös és Ferrari. :-)))" Maximálisan egyetértek! :))) Én sem kötexek :) Ahogy nézem kb. fele-fele arányban a technika és a balszerencse okozta azt, hogy most nem a Rai lett világbajnok és még csak a csapatbajnokságot sem tudták elhódítani. De hát az autósport már csak ilyen.
Mike.2005-10-16 17:44:53 // 5143
Nem kötexek csak.... Egy kis rövid emlékeztető. -Az év elején Monty lesérül és két versenyt kihagy -Olasz: Rai autója elromlik -Eu:Rai kereke az utolsó körben leszakad -Kanada: Montyt kizárják -Francia: Monty autója elromlik -Német:Rai autőja elromlik -Magyar: Monty autója elromlik -Török:Montyba belehajt Monteiro -Belgium:Montyba belehajt Pizzonia -Japán:Montyt ki tolta Villeneuve -Kína:Monty autója elromlik(rázókő) És akkor még a motorcseréket nem említettem. Igazad van, mert egy része a kiállásoknak, a rossz motor miatt volt, de a balszerencse is besegített néha. Az én szememben egy igazi versenyautó vörös és Ferrari. :-)))
Tedi2005-10-16 16:15:07 // 5142
Nem csak a balszerencséről van szó. Sajna nem voltak képesek strapabíró motorokat csinálni. Ha valamiben, akkor ebben a Renault jobb volt idén.
Mike.2005-10-16 16:12:30 // 5141
Az idei év nem csak a Ferrarinak felejthető, hanem a McLarennek is. Nem sok ilyen balszerencsés csapat van mint ők az idén.
Mike.2005-10-16 16:07:08 // 5140
Az idei évet a Ferrarinak el kell felejteni. :-( 1 jó futamuk volt. Az pedig az USA nagydíj. :-))))))))))
count M2005-10-16 15:58:42 // 5139
Nem hiszem el, hogy mindig az Ezüstökkel történik vmi balfaszság... ejjj. Rönyőnak gratula! Cipész hiper-dekoncentrált volt, ilyennek még nem is láttuk. A "verseny" amúgy egy kalap szar volt, jó hogy nem keltem fel reggel. ;)
2005-10-16 10:30:02 // 5138
Egy kicsit javult a helyzet. :) Az a felvezető körös nem figyelés, MS már máhol járt a mai futamon.
2005-10-16 10:24:47 // 5137
Nézzünk előre !!! Máshová nem is lehet. :)
Don Gombóc2005-10-16 09:55:53 // 5136
Hali! Vagy jót spóroltak ebben az évben. Nem baj, lesz még szöllő lágy kenyér. :))
Mike.2005-10-16 09:53:22 // 5135
Azt hiszem a Ferrarinak, megváltás ez az év vége. :-(
Don Gombóc2005-10-16 09:48:26 // 5134
Szar volt!
GEORGE2005-10-15 22:23:15 // 5133
Holnap reggel 08:00tól Forma 1 Kinai futam aki nem tudná!!! :-)
Inner Circle2005-10-14 13:49:26 // 5132
Hagyjuk az "én-vagyok-a-szegény-meg-nem-értett-tifosi" melodrámát. El kell olvasni a cikket és világosan látszik, mi történik: mindenki megegyezett valamiben, ami mindenkinek jó. Ameddig a Ferrari mindenki fölött állt, addig a többiek nem rúgták fel, megpróbálták így megverni őket. Most hogy meg is verték őket, a Ferrari képtelen ugyanerre a sportemberi magatartásra, mint ahogy mindig is képtelen volt.
Ollah2005-10-14 13:11:45 // 5131
Ejj, a Suhamér nem váltott 3-as fölé? Baromi gáláns és nagyvonalú ember, ezért is kedvelem. Annyi VB-t nyert már, most hagyja a kicsiket a húscafatokért mérkőzni, miután a nagyját már bekebelezte. De legalább valamennyit ad a pórnépnek is. Mátyás király jut eszembe... Tisztára elérzékenyültem... :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
zolee1452005-10-14 12:56:20 // 5130
P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps 1. 35 DE LA ROSA McLaren Mercedes M 1'32"834 211.384 Km/h 2. 38 ZONTA Toyota M 1'32"977 + 0'00"143 3. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'34"092 + 0'01"258 4. 5 ALONSO Renault M 1'34"226 + 0'01"392 5. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'34"541 + 0'01"707 6. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'34"618 + 0'01"784 7. 6 FISICHELLA Renault M 1'34"932 + 0'02"098 8. 7 WEBBER Williams BMW M 1'35"035 + 0'02"201 9. 3 BUTTON BAR Honda M 1'35"072 + 0'02"238 10. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'35"196 + 0'02"362 11. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'35"201 + 0'02"367 12. 37 LIUZZI RedBull Cosworth M 1'35"306 + 0'02"472 13. 4 SATO BAR Honda M 1'35"397 + 0'02"563 14. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'35"567 + 0'02"733 15. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'35"613 + 0'02"779 16. 8 PIZZONIA Williams BMW M 1'35"709 + 0'02"875 17. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'35"894 + 0'03"060 18. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'36"051 + 0'03"217 19. 16 TRULLI Toyota M 1'36"079 + 0'03"245 20. 39 KIESA Jordan Toyota B 1'36"644 + 0'03"810 21. 20 DOORNBOS Minardi Cosworth B 1'36"993 + 0'04"159 22. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'37"173 + 0'04"339 23. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'37"435 + 0'04"601 24. 19 KARTHIKEYAN Jordan Toyota B 1'37"467 + 0'04"633 kezd visszaállni a rend:)
2005-10-14 08:07:16 // 5129
Az elmúlt szabadedzéseken rendszerint hátul végeztek, remélem most jobbak lesznek. :)
Mike.2005-10-14 08:04:11 // 5128
Ne most villogjanak. Majd holnap, az időmérőn. :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak