zolee1452005-08-31 10:31:35 // 3929
nem arról van szó, hogy szép, vagy nem szép. Ez egyszerűen csak nevetséges...
Punisher2005-08-31 09:34:48 // 3928
A WTCC-nek semmi köze az F1-hez. De mivel az F1-ben a csapatokkal áll szerződésben a Michelin, ott nem tudnak mit kezdeni az FIA-sok. A WTCC-ben viszont az FIA áll szerződésben a Michelinnel. Így szankcionálják és kész. Nem a legszebb, de gondolom olcsóbb elégtétel mindenkinek, mint a pereskedés.
Mike.2005-08-31 09:02:28 // 3927
Hát igen, rengeteg ilyen cáfolatot tudnánk még felsorolni, ami mégis valós lett.:-)))
zolee1452005-08-31 08:30:07 // 3926
jaja! Kicsit OFF és George is meg fog rám haragudni, de az előző rendszerben mindenki attól félt a legjobban, hogy nehogy elkezdjék mondogatni, hogy nincs semmi probléma Pakson! :))))))
Amit nagyon cáfolnak az általában igaz! Megintcsak JPM Mclarenhez történő szerződtetésére utalnék, azt is cáfolták...
SKrisz2005-08-31 08:19:40 // 3925
Ha valamit erősen cáfolnak, akkor azt simán komolyan lehet venni!:)))
Mike.2005-08-31 08:07:24 // 3924
Én is hallottam erről, de Rossi és a Ferrari is cáfolta ezt. Mint tudjuk sem a pletykákat sem a cáfolatokat nem kel komolyan venni.:-)
zolee1452005-08-31 07:32:44 // 3923
tegnap azt hallottam a rádióban hogy Rossi 2007-től 3 évre aláírt a Ferrerihoz!
Erről tud valaki valamit?
joe752005-08-30 16:59:12 // 3922
Amúgy hogy mi szerepe van a gumiknak....Jól látszott a Hungaroringi, és a Török nagydíj különbségein. MS itthon Pole-.t autózott, kint meg esett kelt. Valami szar tavalyi keveréket kaptak.
joe752005-08-30 16:57:38 // 3921
Lerágott csont ez, nem szándékozom veled megint erről vitázni. Nyilatkozatokat lehet találni szinte bármiről.
Inner Circle2005-08-30 16:21:49 // 3920
Hol olvastad?
Amúgy a csapatokat minden vád alól tisztázták, de a balhét valakinek el kell vinnie. A FIA nyilván nem szeretné beismerni a saját hülyeségét - Mosley eddig sem az önkritikai érzékéről volt ismert, inkább a hiányáról -, nyilván a Michelint fogja abajgatni.
zolee1452005-08-30 11:56:00 // 3919
gondolom most a 150000 néző elégedetten dől hátra a székében, hiszen jól megbüntették a Michelint. Mi köze van a WTCC-nek az F1-hez?? Gondolom ismeritek a régi viccet, mikor a fickó panaszkodik a barátjának, hogy a szódás megdugta a feleségét, de aztán azt mondja, hogy ő is jól kitolt vele, mert kiengedett 10 üveg szódát, meg seggberúgta a lovát...
Na kb ilyen szintű az amit most csinál az FIA.
Magát a gumitémát már kibeszéltük, szót sem érdemel.
Punisher2005-08-30 10:11:04 // 3918
Most olvastam, hogy az FIA egyértelműen a Michelint teszi felelőssé a az USA F1 nagydíjon történtek miatt. Hiába igért a Michelin visszatérítést 150.000 nézőnek, és ajánlott fel 20.000 jegyet a 2006-os nagydíjra. Ha a Forma 1-ből nem is tudja, de a WTCC-ből kipenderíti a Michelint az FIA. Az új WTCC gumibeszállító a Yokohama lesz. Az október 16-án megrendezésre kerülő FIA ETCC első futamára már a Yokohama fogj hozni a gumikat.
Inner Circle2005-08-29 15:31:32 // 3917
Figyu Joe, aszongya Tót János:
"With the Bridgestone and Ferrari package we have had so much success over the years. We had the best tyres, the best engine, the best chassis and the best drivers."
Amire te azt mondod hogy "Persze hogy nem mondhatja hogy az ő gumijuk rosszabb volt!", ami rendben is van, de tök vicces hogy amikor Düskakárki mondja hogy a Michelin mennyivel jobb, azt teljesen hiteles nyilatkozatként kezeled :DDD
Mike.2005-08-29 11:44:26 // 3916
És ha hivatalosan bevezetnék, még izgalmas futamokat is látnánk.:-)))
zolee1452005-08-29 11:36:23 // 3915
oké! Felvesszük a tűzálló kezes-lábasunkat, írunk egy új F1 szabálykönyvet, és járunk vele téríteni, házról-házra, majd az aluljárókba, és F1 futamokra!
:)))
SKrisz2005-08-29 09:59:43 // 3914
Igazán nincs mit... Szólj ha segíthetek még valamiben!:))))
Inner Circle2005-08-29 09:50:51 // 3913
Egyszerűen azt memorizáld, hogy "be kell tiltani a kib.szott diffúzort, csak a szárnyak adjanak aerodinamikai leszorítóerőt, a többit meg slickekkel pótolni". Ezt úgy kell mondogatni, mint a Hare Krisna mantrát, mert ez vezet az üdvösséghez! :DDD
zolee1452005-08-29 09:43:19 // 3912
köszönöm! Végre vége a kétségek közt lebegésnek! Elképzelem ahogyan bemászol a fejembe - van hely bőven, nem sok agy van benne - majd kicsi elemlámpáddal megkeresed a kapcsolót, és egy könnyed mozdulattal nappali világosságot varázsolsz!:)
mégegyszer köszönöm!
:)))))
SKrisz2005-08-29 09:39:45 // 3911
Van, csak nem olyan, mint régen!:)))
zolee1452005-08-29 09:36:51 // 3910
kezdem elveszíteni a fonalat "aero" ügyben! Ha valaki nem előz azt mindig azzal magyarázza, hogy
1) kanyarban nem lehet elég közel kerülni, mert nincs tapadás, a szélárnyék miatt.
2) egyenesben nem lehet elég közel kerülni, mert mostanában úgy építik az autókat, hogy nem szélárnyék van mögötte, hanem olyasmi légörvények mint pl. egy repülő mögött.
Most akkor van szélárnyék, vagy nincs???
SKrisz2005-08-29 09:35:02 // 3909
Ezek ugyan nem axiómák, de valahol azt hiszem igazad van...
zolee1452005-08-29 09:33:22 // 3908
bármilyen "esemény" van ha Montoya benne van akkor ő a hibás és kész! Nem tudom miért, de így van. RB vs JPM, Indyanapolis, 2003. Szerintem RB ráhúzta a kocsit, de a hibás mégis JPM lett. Ez van. Persze tudom, hogy erőszakosabb az átlagnál, de azért versenyző, hogy versenyezzen.
A másik ütközés, MS vs MW is hasonló elven lett megvizsgálva. Ha MS részese egy balesetnek akkor biztos nem ő a hibás, még ha nyilvánvalóan ráhúzza is az autót az egyébként előnyösebb pozícióban lévő versenyzőre.
joe752005-08-29 09:27:39 // 3907
Monteiro hibázott ez biztos. Pont amiatt mert nem lassított és engedte el Montoyat. Ezen nincs is mit ragozni. Viszont pont az autók aerodinamikai hibája miatt jött elő ismét a tétel, hogy szélárnyékban megszűnik a tapadás, és mikor Montoya az előzés után visszament Monteiro elé, az hiába fékezett hatalmasat egyszerűen belement. Nem tapadt az autó. Ezzel tisztában van minden versenyző, és Montoya sem vette ezt a tényt figyelembe.
Inner Circle2005-08-29 09:19:54 // 3906
Nem rossz, de találtam benne egy ostoba részt:
"Természetes, hogy történjék bármi, az ember inkább egy többszörös futamgyőztesnek, semmint egy zöldfülűnek hisz - természetes, ugyanakkor bántóan felszínes is. Miért voltunk olyan biztosak benne, hogy Monteiro a saját hibájából öklelte fel Montoyát? Azért, mert újonc?"
Nem, azért mert egyrészt néhány körrel korábban már eljátszotta szinte pontosan ugyanezt (asszem akkor egy Saubert tolt meg), másrészt meg a szabályok teljesen egyértelműen fogalmaznak, ilyen helyzetben a lekörözöttnek kell félreállnia (Monteiro le se ment az ideális ívről), a leköröző meg mehet amerre lát. Pikáns, hogy a cikkíró két bekezdéssel lejjebb viszont már tisztában van ezzel :D
Mike.2005-08-26 12:57:04 // 3905
Ha Briatore is áll Alonso mögött, miért nem hagyja a rönyonál ? :-)
Pont azért hasonlít a történet, a szereplők mások. :)
zolee1452005-08-26 12:45:40 // 3903
látod, én kiszámítható vagyok, nem úgy mint mondjuk egy pitbull:)))
A sztori egyébként ott sántít, hogy Schumáknak nem Briatore volt a menedzsere, viszont ha jól veszem ki itt néhány cartárs szavaiból akkor Alonsonak viszont igen. Gondolom megunta FB, hogy mindig felfedez valakit és mások hülyére keresik magukat vele.
Valahogy sejtettem, hogy ráharapsz. :)
zolee1452005-08-26 12:32:52 // 3901
csoda......pff.
SKrisz!
nem tudom...még ezt sem.:) De jó lenne ha elmondanád.
:)
Úgy én is tudnám tengetni meg lengetni. :)
SKrisz2005-08-26 12:29:45 // 3899
Nem hiszem el... Még ezt sem tudod?:PPPPPPP
SKrisz2005-08-26 12:27:26 // 3898
Kellemes szimbiózisban tengetik mindennapjaikat és közben szarrá keresik magukat!:)))
A történet kisértetiesen hasonlít egy kerpeni csoda ember pályafutásához. :)
Mike.2005-08-26 11:52:04 // 3896
Briatore meg fogja a fejét, ő ugyan is Alonsot tolja a Ferrarihoz. Neki ő a menedzsere vagy miért ?
Nem mindegy az neked?????, Mi a faxt kötözködsz itt kora reggel, he? Te figyeld a műszerfalat. :))))))
zolee1452005-08-26 10:07:03 // 3894
csak a tisztánlátás kedvéért: az F1 mely területén dolgozik a plitó?:)
A plitónak is, nem vesznek a ködös homályba. :)
SKrisz2005-08-26 09:49:10 // 3890
Még jó, hogy vannak újságírók.. Ha épp nincs semmi szenzáció, amit fel lehet fújni, mjad csinálnak maguknak... Csodálom a pilóták türelmét...
zolee1452005-08-26 09:47:13 // 3889
reggel a rádióban hallottam, hogy bár mindenki tagad mindent Rajkó 2007-ben megy a ferkához.
ez az az eset amikor a fagyi visszanyal! A jó öreg Ron hasonlóan hozta el a Williams-től Montoyát. Akkor is tagadtak mindent amíg csak lehetett.
kod2005-08-25 16:23:47 // 3888
Mai hir:
"A Ferrari és a McLaren is tagadja, hogy megállapodott volna Kimi Raikkönen szerződtetéséről. Német sajtóinformációk szerint a McLaren finn Formula-1-es pilótája 2007-ben igazolna a Ferrarihoz, ezt azonban minden érdekelt tagadja.
A Ferrari szóvivője elmondta: a jövő évre Michael Schumacher és Felipe Massa személyében már megvan a csapat, a 2007-es szezonra pedig hamarosan megkezdik a tárgyalásokat, de még senkivel nem tárgyaltak. A McLaren részéről a csapat főnöke, Ron Dennis kijelentette: Raikkönennel és Juan-Pablo Montoyával továbbra is hosszú távon számolnak, és egyelőre csak az idei évre koncentrálnak, ahol céljuk a világbajnoki cím. Kimi Raikkönen leszögezte: esze ágában sincs elhagyni a McLarent, ahol jól érzi magát, és világbajnok akar lenni. Korábban egyébként, szintén német sajtó még arról is cikkezett, hogy 2007-ben Michael Schumacher és Raikkönen helyet cserél egymással, de az érintettek ezt is tagadták. "
Tom122005-08-25 13:45:05 // 3887
A 45 év alattiak meg utána produkálhatnának 45 évvel ezelőtti jellegű versenyeket...:D
Mike.2005-08-25 13:08:05 // 3886
Egykori F1-es versenyzőknek, akik 45 év felett vannak, versenysorozatot indítanának. Porsche Boxterekkel versenyeznének az F1 betétfutamaként. Már több F1-es versenyző érdeklődik az új széria után.
Tom122005-08-24 11:58:31 // 3884
Bizinyíték = bizonyíték.:P
Tom122005-08-24 11:57:28 // 3883
Tom122005-08-24 11:56:17 // 3882
Nem, a Ferrari már a távoli jövőre gyúr.:)) Évente 1 tankolás és 1 gumicsere, igaz, a hang, meg a sebesség nem a régi, de ez már megfelel a 2010-es F1-es szabályoknak is.:DD
Be vannak tojva a Jordan-től és a Minarditól. :)
Mike.2005-08-24 11:09:48 // 3880
Ross Brawn és Norbert Haug KÖZÖSEN kérték fel a Nemzetközi Autómobil Szövetséget a 2006-os V10-es motorok szigorítására ! :-O