Xixo2010-09-28 11:58:11 // 89992
Egy 10 rajthelyest...
Kazes☻2010-09-28 11:56:21 // 89991
Xixo2010-09-28 11:52:56 // 89989
Ezekből is tisztán látszik, hogy ha valakit belülről akarsz megelőzni, akkor elé kell kerülni!!! És nem elvárni, hogy hagyjanak neked egy autónyi helyet, holott még sehol se vagy a másikhoz képest...
Kazes☻2010-09-28 11:52:55 // 89988
Kazes☻2010-09-28 11:51:28 // 89987
Kazes☻2010-09-28 11:48:00 // 89986
Xixo2010-09-28 11:47:33 // 89985
Azért aki lekörözni se tud rendesen és telibeveri az előtte haladót... na mindegy, látom Te nagyon csipázod Webbert! :))
Kazes☻2010-09-28 11:45:37 // 89984
Újabb büntetés, ismét változik a végeredmény
"A büntetésekből leginkább Felipe Massa húzott hasznot, aki a tízedikről feljött a nyolcadik helyre. "
"A büntetésekből leginkább Felipe Massa húzott hasznot, aki a tízedikről feljött a nyolcadik helyre. "
Xixo2010-09-28 11:42:24 // 89983
De azért illene a másik elé kerülni, nem? :))
mesa2010-09-28 11:00:58 // 89981
Tom122010-09-28 08:31:57 // 89978
Sumák meg ugyanezért már nemkapott...
Változnak az idők.
Változnak az idők.
Tom122010-09-28 08:26:55 // 89977
Így is lehet mondani - kinek hogyan...:-)
pb_2010-09-28 08:12:57 // 89974
ÉrdekS az 1. video, nM olyan rég, 1 hasonló manővRért osztottak ki 10 helyS rajtbünteTst.
Tom122010-09-28 07:37:55 // 89973
Jó kis videók, az ilyenektől /is/ válik emlékezetessé egy - egy futam.:-)
...de van itt pár kakukktojás, pl. a "Massa 2"- ben Massa ugyanúgy rázárta az ajtót, mint most Hemi, utána a "Hemi"-s videóban tulajdonképpen áldozat voltt, mert Hami leszorította, hogy ne tudjon bekanyarodni /neki sem kell a szomszédba menni ahhoz, hogy egy kis borsot törjön az ellenfelek orra alá - szerintem vasárnap is erre fázott rá/ , a "Hemi 2"-ben későn fékezett /Massa is "füstöset" fékezett/, ez bárkivel előfordul, a Valencia-sat meg hagyjuk, ott csak azon csodálkoztam, hogy Kovalainen nem kapott büntetést, hogy egy min. 100 km/ó sebességgel lassúbb autóval ott szerencsétlenkedett a pálya közepén, nézdd meg inkább ITT, világosan látszik, hogy Kovi még cikázik is előtte, nem csoda, hogy pár tized másodperc alatt nem tudta eldönteni, hogy melyik oldalróln kerülje ki...
...de van itt pár kakukktojás, pl. a "Massa 2"- ben Massa ugyanúgy rázárta az ajtót, mint most Hemi, utána a "Hemi"-s videóban tulajdonképpen áldozat voltt, mert Hami leszorította, hogy ne tudjon bekanyarodni /neki sem kell a szomszédba menni ahhoz, hogy egy kis borsot törjön az ellenfelek orra alá - szerintem vasárnap is erre fázott rá/ , a "Hemi 2"-ben későn fékezett /Massa is "füstöset" fékezett/, ez bárkivel előfordul, a Valencia-sat meg hagyjuk, ott csak azon csodálkoztam, hogy Kovalainen nem kapott büntetést, hogy egy min. 100 km/ó sebességgel lassúbb autóval ott szerencsétlenkedett a pálya közepén, nézdd meg inkább ITT, világosan látszik, hogy Kovi még cikázik is előtte, nem csoda, hogy pár tized másodperc alatt nem tudta eldönteni, hogy melyik oldalróln kerülje ki...
Tom122010-09-28 07:13:36 // 89972
Szerintem is, de még vannak utórengések...:-))
Tom122010-09-28 07:09:15 // 89971
Így van, aki nem elég agresszív azt elnyomják és be sem kerül a F1-be. Mondjuk, ha most Webber esett volna ki, vagy elengedte volna, akkor ő lenne a "puhapöcs", mert nem tud harcolni, stb. Ha az emlékezetem nem csak, Kimit tulajdonképpen azért "utálták ki" a Ferraritól, mert a vége felé nem volt elég agresszív, amit finom csomagolásban "motivációhiánynak" is nevezhetnénk.
Nehéz meghúzni a határt...
Nehéz meghúzni a határt...
Buksi2010-09-28 03:44:12 // 89970
Sztem jól tetted! ;-)))
kesa2010-09-28 00:23:47 // 89969
És ha W esik ki, és H megy tovább, akkor ki a vétkes, Kicsit olyan ez, mintha mindig az lenne a hibás, aki tovább tudott menni.
Egyébként meg di Grassi volt az igazi hibás, H csak élni akart a kínálkozó lehetőséggel, W meg nem akarta hagyni. Ezért hívják versenynek, ami történt, azt meg versenybalesetnek.
Egyébként meg di Grassi volt az igazi hibás, H csak élni akart a kínálkozó lehetőséggel, W meg nem akarta hagyni. Ezért hívják versenynek, ami történt, azt meg versenybalesetnek.
kesa2010-09-28 00:21:44 // 89967
A kifékezéses előzés alapjaiban így működik. Ahova Hami befordult, ott nem volt elég hely. W. a rázókövön ment, mégis ütköztek. Ennyi.
Xixo2010-09-28 00:17:05 // 89966
Nem kívánom Hemiltont védeni, mert ő is egy agresszor, de Webber se kevésbé az és most az utóbbi ment túl a határain.
Xixo2010-09-28 00:14:24 // 89965
Akkor ezek szerint úgy kell előzni az F1ben, hogy lemegyünk az ideális ívről belülre, ott későn fékezünk, mert a másik majd úgyis hagyja, hogy keresztbe vegyük be a kanyart. Hiába van előttünk, hiába megy az ideális íven, ha nem enged el, akkor nekimegyünk, mert mit erőszakoskodik...
Kazes☻2010-09-28 00:10:34 // 89964
Bocs, közben átolvastam az oldalt és látom Tom12 cartárs már próbálkozott ezzel. :)))
kesa2010-09-28 00:04:16 // 89963
Nyilván, akibe nem szorult egy kis agresszivitás, az itt nem tud érvényesülni. A különbség annyi, hogy valaki jól megtalálja ennek a határait / szerencsésebb, mások meg nem.
kesa2010-09-27 23:54:24 // 89960
Talán teljes kocsihosszal előtte volt, de ez lényegtelen.A kanyarhoz érve tisztán odaért mellé Webber, max. fél kocsihosszal volt hátrébb, a belső kamerás felvételeken pedig látszik, hogy nem hagyott Hami egy kocsi szélességnyi helyet a kanyarban, "ráhúzott". A tükrök meg azért vannak, hogy használják őket. Csak bele kellett volna néznie, és látta volna, hogy mi a szitu. Vagy látta is, csak így akart pontot tenni a harc végére. Végül is sikerült :).
Kazes☻2010-09-27 23:41:28 // 89959
Érdekes a kommentárod. Szerinted ez elengedő verseny? :)
Xixo2010-09-27 23:38:13 // 89958
Azért ha megnézzük még egyszer az esetet, akkor tisztán látszik, hogy Hemi már egész autójával volt Webber előtt, amikor elkezdett fékezni (ergo befejezte az előzést), ezután az ausztrál még lopta a távot -később fékezett- és pont ő ment minden mindegy alapon bele abba a kanyarba.
Vagy akkor a múltkori Hemi-Massa esetnél meg a brazil volt a hibás?
Vagy akkor a múltkori Hemi-Massa esetnél meg a brazil volt a hibás?
Xixo2010-09-27 23:27:07 // 89957
Nem hiszem, hogy bárki is gyűlölné őket.
Én pl Webbert egy középszintű pilótának tekintem, aki még a leggyorsabb autóval se biztos, hogy VB lesz. Alo meg egyszerűen idegesít a sok hisztijével és taszít a nagyképű viselkedése (hogy a csalásosdiról ne is beszéljünk), de ettől ő még jó pilóta.
Az alapján tudjuk őket megítélni, amit látunk-hallunk...
Én pl Webbert egy középszintű pilótának tekintem, aki még a leggyorsabb autóval se biztos, hogy VB lesz. Alo meg egyszerűen idegesít a sok hisztijével és taszít a nagyképű viselkedése (hogy a csalásosdiról ne is beszéljünk), de ettől ő még jó pilóta.
Az alapján tudjuk őket megítélni, amit látunk-hallunk...
Willy2010-09-27 22:44:59 // 89956
Ezeken a képeken az is tisztán látszik, hogy Hami simán megadja az 1 autónyi helyet.... :)
Webber erőszakos volt, Hami nem adta meg a helyet. 1-1. Most Hami húzta a rövidebbet, ez van.
Webber erőszakos volt, Hami nem adta meg a helyet. 1-1. Most Hami húzta a rövidebbet, ez van.
pb_2010-09-27 21:38:50 // 89954
LégG, tisztába kéne már tNni.
Tom122010-09-27 21:27:42 // 89953
Ja, ezt is mondta Lauda, hogy Webbernek óriási szerencséje volt, hogy nem sérült annyira az autója, hogy ki kellett volna állnia - azt hiszem, akkor már tudtak erről a gumiügyről.
Akkor lett volna igazi Webber vs. Hamilton meccs, ha Webber is lenullázta volna:
:-))
Ja, én meg azt hallottam, hogy a következő futamon ezzel a "géppel" indul, hogy elférjen Hami mellett:

:-))
...Hami meg ezzel, hogy jobban lássa az ellenfeleket:

;-)
Akkor lett volna igazi Webber vs. Hamilton meccs, ha Webber is lenullázta volna:

Ja, én meg azt hallottam, hogy a következő futamon ezzel a "géppel" indul, hogy elférjen Hami mellett:

:-))
...Hami meg ezzel, hogy jobban lássa az ellenfeleket:

;-)
Tom122010-09-27 21:15:05 // 89952
Nem ártana pár ilyen "lecke" Hamiltonnak, mondjuk, NASCAR-ban...:-)
Attól tartok, hogy egy versenyt sem fejezne be... Illetve. úgy, mint az utóbbi kettőt...:-)
Attól tartok, hogy egy versenyt sem fejezne be... Illetve. úgy, mint az utóbbi kettőt...:-)
Tom122010-09-27 21:08:38 // 89951
Én nem az igazamat hajtottam, csak a tényeket közöltem, amit láttam, de nem kellett volna...;-))
OK, bízzuk rá.:-)
Szerintem elbukhatná, inkább "vesztek" Alonso javára... ;-DD
OK, bízzuk rá.:-)
Szerintem elbukhatná, inkább "vesztek" Alonso javára... ;-DD
Whiteskull2010-09-27 21:03:07 // 89950
Oszt így járt. :))))))))
zolee1452010-09-27 21:00:48 // 89949
Mennyire jó, hogy ez a mentalitás csak F1 pályán létezik.:D
Tudom off, de ha a NASCAR-ban így vezetnének egy előzés sem lenne Bristolban, vagy Martinsville-ben. Ott egyszerűen nem tudsz F1-es szemmel tisztán előzni (vagyis szinte kigyorsításon). Féktávon odaszúrod a kocsi orrát, akár 2 centire is, és a másik már szabadon hagyja a belső ívet. Aztán persze ez nem jelent előzést, de pozíciót fogtál, innentől a másik a külsőn gyorsít, stb. Ha ügyes vagy 1-2 kör és megelőzöd.:)
De mondok mást, roadon is elfordulnak hárman egymás mellett, nem egyszer nem kétszer egy futamon. Annyi a titka, hogy nincs kivételezett helyzet, előrébb vagyok vagy ilyesmi. Ha melléd érnek helyet hagysz belül, igaz kijáraton sem engedi rázóig/falig az autót a belső, hagy helyet neked.
Hamilton itt jó F1-es szokás szerint ráhúzott, mert ő van előrébb, övé a pálya...
Tudom off, de ha a NASCAR-ban így vezetnének egy előzés sem lenne Bristolban, vagy Martinsville-ben. Ott egyszerűen nem tudsz F1-es szemmel tisztán előzni (vagyis szinte kigyorsításon). Féktávon odaszúrod a kocsi orrát, akár 2 centire is, és a másik már szabadon hagyja a belső ívet. Aztán persze ez nem jelent előzést, de pozíciót fogtál, innentől a másik a külsőn gyorsít, stb. Ha ügyes vagy 1-2 kör és megelőzöd.:)
De mondok mást, roadon is elfordulnak hárman egymás mellett, nem egyszer nem kétszer egy futamon. Annyi a titka, hogy nincs kivételezett helyzet, előrébb vagyok vagy ilyesmi. Ha melléd érnek helyet hagysz belül, igaz kijáraton sem engedi rázóig/falig az autót a belső, hagy helyet neked.
Hamilton itt jó F1-es szokás szerint ráhúzott, mert ő van előrébb, övé a pálya...

szasza(SW)2010-09-27 21:00:25 // 89948
Majd a sors eldönti kinek van igaza.Ha Webber elbukja a VB-t ,akkor nem neked meg a Lauda trottynak volt.Isten nem bottal ver:))
Tom122010-09-27 20:58:42 // 89947
Én már nem, kiszálltam...:-))
Buksi2010-09-27 20:54:10 // 89946
Vitatkozzatok csak! Úgy is ez a lényeg! :-))))))


Tom122010-09-27 20:49:51 // 89945
Tom122010-09-27 20:45:41 // 89944
Szerintem kettőnk /meg még páran/ közül nem én vagyok felháborodva, mint már lejjebb említettem, csak azt nem értem, hohy hogy lehet ennyire "szemellenzősen" látni egy - egy esetet. Szerintem egy síma versenybalesetet kár volt ennyire felfújni. /Millió hasonló példát kereshetnék YouTube-n, de azt így este már na várjátok el. ;-)/ Egyébként nem igazán értem, mkire válszoltál, mert enyhén káoszos a dolog. Pl. hol említettem Alonsót és kit érdekel a Red Bull autója?
Mindegy...
A biztonság kedvéért, azért az előbb megnéztem "nagyban" /TV/, vagy 15x, mindenféle kameraállásból, a Webber / Hami akciót, min. 10x a Kubica, di Grassi akciót + /szerencsére még nem vágtam ki a tegnapi felvételekből a reklámokat és a végén a riportokat/ a németek futam utáni "elemzését".
"Elvette mert Kubica elfért mellette"
Nem vette el, az is igencsak határeset volt, csak ott Kubica is egy picivel több helyet hagyott és nem húzott rá a kanyar végén - ezért jött ösze az előzés. Nagyon is nyomta di Grassi, akkor vette el, mikor Webber, csak Webberre a kanyar közepén Hami még jól "rá is húzott", talán "oktatás céljából", de nem jól sült el, mert ő húzta a rövidebbet. Bőven lett volna még helye a jobb oldalon...
Niki Lauda /tudom, sokak szerint egy vén hülye, de higyjétek el, tőlünk azért sokkal több fogalma van arról, hogy hogy zajlik le egy verseny belülről és hogy gondolkodik egy pilóta verseny közben/ ezt mondta, mikor az ominózus esetről kérdezték: "Tipikus Hamilton, megint túl agresszív volt ..."
"Egyáltalán nem volt Kamikaze akcio Hamiltontól ezt ott és akkor meg kellett próbálni"
Akkor most az volt, vagy nem...? :-/
Ezt tök komolyan gondoljátok, hogy Webbernek le kellett volna fékeznie, hogy Hami beférjen elé? Gyerekek, ez nem közlekedési park óvodásoknak, hanem AUTÓVERSENY. Itt semmit nem adnak ingyen, főleg helyezést nem és nem ilyen helyzetben /tul.képpen a VB cím forog kockán/, aki meg elkapkodja, ráfizet - dupla, vagy semmi, az erősebb kutya b.szik - vagy hogy mondjam még? :-)
Az a "szemét" Webber volt a bűnös, máglyára vele!
Lezárhatjuk végre a témát? :-)
Mindegy...
A biztonság kedvéért, azért az előbb megnéztem "nagyban" /TV/, vagy 15x, mindenféle kameraállásból, a Webber / Hami akciót, min. 10x a Kubica, di Grassi akciót + /szerencsére még nem vágtam ki a tegnapi felvételekből a reklámokat és a végén a riportokat/ a németek futam utáni "elemzését".
"Elvette mert Kubica elfért mellette"
Nem vette el, az is igencsak határeset volt, csak ott Kubica is egy picivel több helyet hagyott és nem húzott rá a kanyar végén - ezért jött ösze az előzés. Nagyon is nyomta di Grassi, akkor vette el, mikor Webber, csak Webberre a kanyar közepén Hami még jól "rá is húzott", talán "oktatás céljából", de nem jól sült el, mert ő húzta a rövidebbet. Bőven lett volna még helye a jobb oldalon...
Niki Lauda /tudom, sokak szerint egy vén hülye, de higyjétek el, tőlünk azért sokkal több fogalma van arról, hogy hogy zajlik le egy verseny belülről és hogy gondolkodik egy pilóta verseny közben/ ezt mondta, mikor az ominózus esetről kérdezték: "Tipikus Hamilton, megint túl agresszív volt ..."
"Egyáltalán nem volt Kamikaze akcio Hamiltontól ezt ott és akkor meg kellett próbálni"
Akkor most az volt, vagy nem...? :-/
Ezt tök komolyan gondoljátok, hogy Webbernek le kellett volna fékeznie, hogy Hami beférjen elé? Gyerekek, ez nem közlekedési park óvodásoknak, hanem AUTÓVERSENY. Itt semmit nem adnak ingyen, főleg helyezést nem és nem ilyen helyzetben /tul.képpen a VB cím forog kockán/, aki meg elkapkodja, ráfizet - dupla, vagy semmi, az erősebb kutya b.szik - vagy hogy mondjam még? :-)
Az a "szemét" Webber volt a bűnös, máglyára vele!
Lezárhatjuk végre a témát? :-)
Cro1662010-09-27 20:24:24 // 89943
Mázlista Webber..
Fél centiméteren múlt Webber defektje
Fél centiméteren múlt Webber defektje