Fórum >> Egyebek >> Forma-1

SKrisz2005-08-29 09:35:02 // 3909
Ezek ugyan nem axiómák, de valahol azt hiszem igazad van...
zolee1452005-08-29 09:33:22 // 3908
bármilyen "esemény" van ha Montoya benne van akkor ő a hibás és kész! Nem tudom miért, de így van. RB vs JPM, Indyanapolis, 2003. Szerintem RB ráhúzta a kocsit, de a hibás mégis JPM lett. Ez van. Persze tudom, hogy erőszakosabb az átlagnál, de azért versenyző, hogy versenyezzen. A másik ütközés, MS vs MW is hasonló elven lett megvizsgálva. Ha MS részese egy balesetnek akkor biztos nem ő a hibás, még ha nyilvánvalóan ráhúzza is az autót az egyébként előnyösebb pozícióban lévő versenyzőre.
joe752005-08-29 09:27:39 // 3907
Monteiro hibázott ez biztos. Pont amiatt mert nem lassított és engedte el Montoyat. Ezen nincs is mit ragozni. Viszont pont az autók aerodinamikai hibája miatt jött elő ismét a tétel, hogy szélárnyékban megszűnik a tapadás, és mikor Montoya az előzés után visszament Monteiro elé, az hiába fékezett hatalmasat egyszerűen belement. Nem tapadt az autó. Ezzel tisztában van minden versenyző, és Montoya sem vette ezt a tényt figyelembe.
Inner Circle2005-08-29 09:19:54 // 3906
Nem rossz, de találtam benne egy ostoba részt: "Természetes, hogy történjék bármi, az ember inkább egy többszörös futamgyőztesnek, semmint egy zöldfülűnek hisz - természetes, ugyanakkor bántóan felszínes is. Miért voltunk olyan biztosak benne, hogy Monteiro a saját hibájából öklelte fel Montoyát? Azért, mert újonc?" Nem, azért mert egyrészt néhány körrel korábban már eljátszotta szinte pontosan ugyanezt (asszem akkor egy Saubert tolt meg), másrészt meg a szabályok teljesen egyértelműen fogalmaznak, ilyen helyzetben a lekörözöttnek kell félreállnia (Monteiro le se ment az ideális ívről), a leköröző meg mehet amerre lát. Pikáns, hogy a cikkíró két bekezdéssel lejjebb viszont már tisztában van ezzel :D
Mike.2005-08-26 12:57:04 // 3905
Ha Briatore is áll Alonso mögött, miért nem hagyja a rönyonál ? :-)
2005-08-26 12:48:48 // 3904
Pont azért hasonlít a történet, a szereplők mások. :)
zolee1452005-08-26 12:45:40 // 3903
látod, én kiszámítható vagyok, nem úgy mint mondjuk egy pitbull:))) A sztori egyébként ott sántít, hogy Schumáknak nem Briatore volt a menedzsere, viszont ha jól veszem ki itt néhány cartárs szavaiból akkor Alonsonak viszont igen. Gondolom megunta FB, hogy mindig felfedez valakit és mások hülyére keresik magukat vele.
2005-08-26 12:33:59 // 3902
Valahogy sejtettem, hogy ráharapsz. :)
zolee1452005-08-26 12:32:52 // 3901
csoda......pff. SKrisz! nem tudom...még ezt sem.:) De jó lenne ha elmondanád. :)
2005-08-26 12:30:48 // 3900
Úgy én is tudnám tengetni meg lengetni. :)
SKrisz2005-08-26 12:29:45 // 3899
Nem hiszem el... Még ezt sem tudod?:PPPPPPP
SKrisz2005-08-26 12:27:26 // 3898
Kellemes szimbiózisban tengetik mindennapjaikat és közben szarrá keresik magukat!:)))
2005-08-26 12:21:35 // 3897
A történet kisértetiesen hasonlít egy kerpeni csoda ember pályafutásához. :)
Mike.2005-08-26 11:52:04 // 3896
Briatore meg fogja a fejét, ő ugyan is Alonsot tolja a Ferrarihoz. Neki ő a menedzsere vagy miért ?
2005-08-26 10:09:09 // 3895
Nem mindegy az neked?????, Mi a faxt kötözködsz itt kora reggel, he? Te figyeld a műszerfalat. :))))))
zolee1452005-08-26 10:07:03 // 3894
csak a tisztánlátás kedvéért: az F1 mely területén dolgozik a plitó?:)
2005-08-26 10:04:36 // 3893
Vót beszóni? :)
zolee1452005-08-26 10:03:59 // 3892
plitó???:)))
2005-08-26 10:01:56 // 3891
A plitónak is, nem vesznek a ködös homályba. :)
SKrisz2005-08-26 09:49:10 // 3890
Még jó, hogy vannak újságírók.. Ha épp nincs semmi szenzáció, amit fel lehet fújni, mjad csinálnak maguknak... Csodálom a pilóták türelmét...
zolee1452005-08-26 09:47:13 // 3889
reggel a rádióban hallottam, hogy bár mindenki tagad mindent Rajkó 2007-ben megy a ferkához. ez az az eset amikor a fagyi visszanyal! A jó öreg Ron hasonlóan hozta el a Williams-től Montoyát. Akkor is tagadtak mindent amíg csak lehetett.
kod2005-08-25 16:23:47 // 3888
Mai hir: "A Ferrari és a McLaren is tagadja, hogy megállapodott volna Kimi Raikkönen szerződtetéséről. Német sajtóinformációk szerint a McLaren finn Formula-1-es pilótája 2007-ben igazolna a Ferrarihoz, ezt azonban minden érdekelt tagadja. A Ferrari szóvivője elmondta: a jövő évre Michael Schumacher és Felipe Massa személyében már megvan a csapat, a 2007-es szezonra pedig hamarosan megkezdik a tárgyalásokat, de még senkivel nem tárgyaltak. A McLaren részéről a csapat főnöke, Ron Dennis kijelentette: Raikkönennel és Juan-Pablo Montoyával továbbra is hosszú távon számolnak, és egyelőre csak az idei évre koncentrálnak, ahol céljuk a világbajnoki cím. Kimi Raikkönen leszögezte: esze ágában sincs elhagyni a McLarent, ahol jól érzi magát, és világbajnok akar lenni. Korábban egyébként, szintén német sajtó még arról is cikkezett, hogy 2007-ben Michael Schumacher és Raikkönen helyet cserél egymással, de az érintettek ezt is tagadták. "
Tom122005-08-25 13:45:05 // 3887
A 45 év alattiak meg utána produkálhatnának 45 évvel ezelőtti jellegű versenyeket...:D
Mike.2005-08-25 13:08:05 // 3886
Egykori F1-es versenyzőknek, akik 45 év felett vannak, versenysorozatot indítanának. Porsche Boxterekkel versenyeznének az F1 betétfutamaként. Már több F1-es versenyző érdeklődik az új széria után.
2005-08-25 07:38:13 // 3885
Tom122005-08-24 11:58:31 // 3884
Bizinyíték = bizonyíték.:P
Tom122005-08-24 11:57:28 // 3883
Ja, a bizinyíték!
:))
Tom122005-08-24 11:56:17 // 3882
Nem, a Ferrari már a távoli jövőre gyúr.:)) Évente 1 tankolás és 1 gumicsere, igaz, a hang, meg a sebesség nem a régi, de ez már megfelel a 2010-es F1-es szabályoknak is.:DD
2005-08-24 11:26:21 // 3881
Be vannak tojva a Jordan-től és a Minarditól. :)
Mike.2005-08-24 11:09:48 // 3880
Ross Brawn és Norbert Haug KÖZÖSEN kérték fel a Nemzetközi Autómobil Szövetséget a 2006-os V10-es motorok szigorítására ! :-O
zolee1452005-08-24 10:53:20 // 3879
a dolognak nem az etnikai része volt az érdekes. Bár lehet hogy semelyik része nem volt az...:)
SKrisz2005-08-24 10:30:46 // 3878
De az új etnikai okfejtésed az indi(y)ánokról, alapjában rengetheti meg az amerikai társadalmat és ez akár Fókuszba is állíthatja a soraidat!:)))
zolee1452005-08-24 10:28:35 // 3877
ááá, ez ahhoz túl hétköznapi hogy bekerüljön a fókuszba, és különben sem halt meg senki... :)))
SKrisz2005-08-24 10:25:20 // 3876
Szép okfejtés... lehet, hogy van némi igazságtartalma is? Mindenestre védd le, mert Marsi Anikó ma este ezzel fog beköszönni az RTL műsorában!:)))
2005-08-24 10:21:58 // 3875
És a füst jelek mellet még a tüzes víz is segít a kiengesztelésben. :)
zolee1452005-08-24 10:16:49 // 3874
...és így akarják kiengesztelni az Indyanapolisi F1 rajongókat, ők legalább gondolnak az indiánokkal való jó kapcsolat fenntartására is. (persze kehet, hogy Indy-nek, és az indiánoknak semmi köze egymáshoz, de a füstjel az füstjel!) :)))
zolee1452005-08-24 10:14:41 // 3873
a Merci a látványra is ad :))))))))
2005-08-24 10:04:21 // 3872
A kigyorsításoknál a BMW volt a legjobb. Sokkal erősebb hangja volt mint a többieknek és mintha a kipörgésgátló is idegesebb lett volna.
SKrisz2005-08-24 09:57:19 // 3871
De a hang mellett legalább még füstje nem volt, nem úgy mint a kedves éllovas bandának nem egyszer... :)
zolee1452005-08-24 09:49:04 // 3870
azt tudjuk hogy az olaszok a hangra gyúrnak, és ez idén különösen igaz a Ferrarira:)))
zolee1452005-08-24 09:48:00 // 3869
azért a Mclaren azóta - a Hondán kívül - ment Ford és Rözsó mocival is, most meg Merci, ami egyébként Ilmor. Gondolom a motorhangot nem az határozza meg hogy milyen kocsiban van:) A legdurvább az akkor első, ma már egyetlen sikánból kijövet a kipörgésgátló hangja volt! A motor az csak visít, bár v12-t nem hallottam élőben, az állítólag még magasabb hangon szól. Elvileg a v8 kevésbé visítós lenne, de 20 000-nél már az sem hasonlítható egy hosszúlöketű amcsi v8 hangjához.
SKrisz2005-08-24 09:45:27 // 3868
...és ez messze nemcsak a Forma1-re érvényes. Az utcai autóknak is összetéveszthetetlenül jellegzetes hangja van!:)
Tom122005-08-24 09:43:54 // 3867
Kanyar után, hátulról hallani a legjobban.:)
Tom122005-08-24 09:43:06 // 3866
Sőt, nem csak élőben, hanem még TV-n keresztül is kicsit más, mint a többi.:)
SKrisz2005-08-24 09:41:06 // 3865
Én csak arra emléxem, hogy gyerekfejjel szülőkkel kinnt voltunk az első F1-es futamon a Hungaroringen. Minden autó motorféknél össze vissza ecsegett ropogott, durrogott, mint az atom, csak az akkori Wiliamsnek volt olyan egyenletes hangja ami nagyon megdöbbentette a közönséget... Azóta hallottam egy két motorhangot, de a Ferrarinak van egy olyan jellegzetes hangja, amit egyszerűen nem lehet összekeverni mással!:))
2005-08-24 09:36:12 // 3864
Nagy különbség nincs közöttük, nagyban függ attól milyen körülmények között hallod.
Tom122005-08-24 09:32:39 // 3863
Nekem a McLaren hangja volt a "legfülsértőbb"/már a Senna korszakban is/, sőt, a célegyenesben csak attól a "frekvenciától" remegett be a kép is a kamerán. A Ferrarinak a nyomába sem léphet.
2005-08-24 09:32:20 // 3862
Többek között ezért nem megyek ki a futamra. A legjobb a péntek, kevesen vannak, nincs nagy forgalom, dudát alig hallani, akik kijönnek az autók miatt jönnek szerintem. :) Nyugodtan lehet poroszkálni és jó helyet is lehet találni.
zolee1452005-08-24 09:29:29 // 3861
azt utáltam amikor végigdudálták a rajtot!!! Csak én akarom hallani ahogy 20-22 autó elindul???
2005-08-24 09:25:35 // 3860
Igen, csak az baj, hogy rövid időre jönnek ki és abban a pár körben sem nagyon van olyan, hogy tisztán csak a Ferrarit hallani főleg ha beledudálnak a füledbe. De ütős az biztos. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak