Kazes☻2010-02-03 22:11:43 //
79142
Klassz! :)

És ki a harmadik?
Andy2010-02-03 22:02:05 //
79141
Meg sem lepsz! Te bírod ezt a nonfiguratív tetko stílust. :))
Asszem ez lesz a kedvenc autóm kinézetileg!!!! Egyszerűségében nagyszerű a forma. A fényezése is hibátlan...
Ferke2010-02-03 20:44:25 //
79139
Lehet, hogy konkrétabban fogalmazna:D
Andy2010-02-03 20:14:47 //
79138
Korrekt nyilatkozat! Jó kis csapat alakul itt kérem! ;))
Grando2010-02-03 19:58:59 //
79137
Úgy is van!
Márpedig itt csapat formálódik, kérem szépen.
Nagyon korrekt nyilatkozat Alonsotól. Nem csodálnám, ha az öreg az egész szezon alatt inkább ott lóg majd velük. :DDD

GT Ɨ|ѯ2010-02-03 18:46:52 //
79136
Azért meghallgatnám 4szemközt is:-DD
Schumi egy úr azzal a vén trottyal szemben:))))
Buksi2010-02-03 18:19:07 //
79134
Kíváncsi leszek rá! :-)))
Tommi2010-02-03 18:09:48 //
79133
Tommi2010-02-03 18:09:16 //
79132
Andy+Ferke!
Igazatok van :) Én is csapatnak drukkolok - na vajon melyiknek :) Ennek a csapatnak drukkolt már az öregem is még bohó ifjúkorában és valószínű az unokám is nekik fog (ha lesz még akkor F1 és benne lesznek a vörösök) :)))
Ferke2010-02-03 17:51:30 //
79131
Na igen, de egy csapatnak tudsz 60 év után is szurkolni:))))
Andy2010-02-03 17:50:35 //
79130
Nekem ez nem okoz problémát. Ha a mindenkori Ferrari pilóta felveszi a csapat ritmusát, stílusát és hozza az elvárhatót akkor azt Én tudom értékelni. Alfonzó szerintem ilyen lesz. A flegmát azt nem bírom! :)))
Ferke2010-02-03 17:49:55 //
79129
Tommi2010-02-03 17:46:27 //
79127
Érdekes, mert ha valaki ugye csapatot szeret, akkor mindig más-más embernek kell szurkolnia. Ha viszont embert szeret, akkor meg mindig más-más csapatnak kell szurkolnia. Nehéz ügy ez :)))
Andy2010-02-03 17:46:17 //
79126
Ülj le egyes! :)) Aludtál eleget? Vagy nem ittál eleget? :)))
Ferke2010-02-03 17:44:25 //
79125
Nnnna, a Brisó az Briós volna....ehh
Ferke2010-02-03 17:43:44 //
79124
Az a gáz, hogy valahol sajnálni fogom szegény öreget, mert ha elvérzik idén, márpedig erre van esélye, akkor az aztán nagy leégés. Brisó túloz, de van abban valami, amit mond...
Ferke2010-02-03 17:42:42 //
79123
(akartam mondani: "de mégis megbarátkoztam Sumival" )
Ma nem megy ez nekem..:)
GT Ɨ|ѯ2010-02-03 17:42:15 //
79122
megszokni biztos, a másik része biztos nem...
Andy2010-02-03 17:38:15 //
79121

Hm, van valami probléma? :))
Ferke2010-02-03 17:36:11 //
79120
Én a fricceket kimondottan nem szeretem, de mégis Sumival. Ha győzelemre viszi a paripát, ezzel a kis rombuszos-pulcsis gyerekkel is elleszünk:)))
Andy2010-02-03 17:31:18 //
79119

Lassan megszokjuk! :))) Aztán majd meg is szeretjük, talán...
Grando2010-02-03 17:29:52 //
79118
Isten nem ver bottal... >:))
Ferke2010-02-03 17:27:45 //
79117
Jóól van, alakul, alakul:)))
Andy2010-02-03 17:25:13 //
79116
Van
gond a mercivel! :)))))
GT Ɨ|ѯ2010-02-03 17:19:53 //
79115
Úgy legyen!:-)
Majdcsak március lesz végre...
Buksi2010-02-03 17:18:07 //
79114
Remélem a próféta beszél belőled! ;-)))
Andy2010-02-03 17:16:50 //
79113
Vége a mai tesztnek is. Az eredmények:
1. F. Alonso Ferrari F10 1:11.470 127 pit
2. P. de la Rosa Sauber C29 1:12.094 +0.624 80 pit
3. M. Schumacher Mercedes GP W01 1:12.438 +0.968 82 pit
4. J. Alguersuari Toro Rosso STR5 1:12.576 +1.106 97 pit
5. J. Button McLaren MP4-25 1:12.951 +1.481 82 pit
6. V. Petrov Renault R30 1:13.097 +1.627 75 pit
7. N. Hülkenberg Williams FW32 1:13.669 +2.199 126 pit
Megállapítható a három nap alapján, hogy jónak tűnik a csapat! :))
Az időeredmények kimagaslóak és a megtett köre száma alapján a technika tartós is.
Bízunk a hasonlóan remek folytatásban.
Buksi2010-02-03 16:46:54 //
79112
Pont ezt akartam én is mondani! :-)))
Buksi2010-02-03 16:41:14 //
79111
Ez egy tróger! :-/
Grando2010-02-03 16:00:00 //
79110
Ez lenne a minimum azért, hogy tavaly kegyelemből benntartották őket a blöffjükkel együtt. :))
Ferke2010-02-03 15:57:34 //
79109
Tekergethetnek már azon, nem lesznek seholse:DDD
Grando2010-02-03 15:30:12 //
79108
Ne mondd már... Az már az. Már tavaly is oda merték pofátlankodni. Pont idén hagynák ki, amikor már biztosan szabályos? ;)))
Andy2010-02-03 15:29:45 //
79107
Majd az "öreg" megmondja melyik csavaron kell kettő és fél menetemelkedést tekerni! :))
Ferke2010-02-03 15:28:27 //
79106
És ez remélem így is marad:)))
Grando2010-02-03 15:19:57 //
79105
mesa2010-02-03 14:27:33 //
79104
A Williams-en meg még fenn sincs is, ahogy elnézem...
Szerintem a Mercedes-é a legdurvább. Keréktől-kerékig
Ferke2010-02-03 14:24:22 //
79103
Pontosan így van!:))
GT Ɨ|ѯ2010-02-03 14:19:38 //
79102
..a kocsmája előtt..nemcsoda..:-D
Andy2010-02-03 14:09:03 //
79101
Pédro délelőtt kicsit lekoccolta a gépet, de már újra a pályán van.
Grando2010-02-03 14:06:57 //
79100
Csak jó lesz ez az autó. Nem hiába dolgoztak vele majd' fél évet, és terveztek át rajta mindent. Ráadásul - ahogy beszéltük is - a Ferrari nyomja a leghosszabb programot, úgyhogy működik is a gép. :)))
GT Ɨ|ѯ2010-02-03 13:58:27 //
79099
De nehéz megszokni ezeket a keskeny, magas hátsó szárnyakat..:-)
Andy2010-02-03 13:50:51 //
79098
Őrült spanyol! F. Alonso FerrariF10 1:11.470 ! :))))
Grando2010-02-03 13:45:57 //
79097
Diffúzorok...
Ferrari:

Meki:

Merci:

Sauber:

Toro Rosso:

Williams:
...és a
pletykák szerint a Ferrari már egy újabb verzión is dolgozik. Pedig ez sem tűnik rossznak. :)))
GT Ɨ|ѯ2010-02-03 13:32:41 //
79096
Túl sokat volt a napon mostanában...:-)
Ferko2010-02-03 13:28:37 //
79095
Hehe, ez azért érdekes, hogy pont Flavio mondi ilyeneket ekkora cirkusszal a háta mögött. :-/
Grando2010-02-03 13:06:51 //
79094
Te kis látnok! Cassandra elmehet olajbogyóárusnak! :DDDD

Tegnap hűvösebb volt. (Meg a kutya megette a házi feladatomat.) :DD
Totti2010-02-03 12:32:14 //
79093
De a VBét igen csak el kalapálják még a Toro Rosso is ne ez a szégyen Button lajos legalább ben volot az első háromban! De még a "Rozsa" is !!!!!
Forza Ferrari!!!!!!
Ja és go MS