Iniezione2010-06-14 12:28:06 // 86542
eléggé fogynak a többek mostanában:))
Iniezione2010-06-14 12:26:30 // 86540
előbb még GP2-esek voltak:))KIMI távozása vagy pihenője óta nincs is F1,csak GP2:))))
Tom122010-06-14 12:25:23 // 86539
...többek közöt...;-)
Tom122010-06-14 12:24:07 // 86538
Ki. :-)
Szent Andrásnak is dobhat egy 100-ast, hogy a gumik is kibírták, remélem, a Pirelli jobban fogja bírni az iramot.
Szent Andrásnak is dobhat egy 100-ast, hogy a gumik is kibírták, remélem, a Pirelli jobban fogja bírni az iramot.
mesa2010-06-14 12:21:07 // 86537
Igazad van, ezek Forma1-es pilóták, KIMI pedig nem ... :D
Iniezione2010-06-14 12:19:45 // 86536
na jó te nem:))
Iniezione2010-06-14 12:18:56 // 86535
KIMI-t ezekkel a macskajancsikkal összevetni:)))))))
Iniezione2010-06-14 12:17:54 // 86533
Tegnap kitett magáért!!!
mesa2010-06-14 12:17:38 // 86532
"úgy is lenyomták volna"
Fejsze, fejsze, Kimi meg VB lehetett volna vagy 5x ha ... Ismerjük, nálad a feltételes mód és a valóság közt kicsi a résnyi különbség :D
Fejsze, fejsze, Kimi meg VB lehetett volna vagy 5x ha ... Ismerjük, nálad a feltételes mód és a valóság közt kicsi a résnyi különbség :D
Iniezione2010-06-14 12:16:39 // 86531
idény végéig kitartanak reméljük:))
Tom122010-06-14 12:14:01 // 86530
Na, jó, van, mikor nem jön be neki, de kb. 80%-ban igen, tegnap még belefért.:-)
Andy2010-06-14 12:05:54 // 86528
Magyarázhatod neki! Fordos... :)))))
Tom122010-06-14 12:05:51 // 86527
...de meddig? ;-)
pb_2010-06-14 12:04:58 // 86526
Majd bSorolunk mi.DDD
Iniezione2010-06-14 12:04:54 // 86525
Azért a meki meg a Red Bull jóval előrébb járnak mindenkinél!!!
Tom122010-06-14 12:01:10 // 86524
Ez nem az a klasszikus, "lehetett volna" eset, csak ne "egyszerűsítsük" ennyire.:-) Mesának igaza van, Alonsonak rendesen keresztbe tettek a "zöldfülű" csapatok. Egész futam alatt nem tudtak tőle megszabadulni a McLarenek. Szerintem most annyira kiegyenlített a McLaren, Red Bull /nekik sem volt tegnap jó napjuk/ és a Ferrari, hogy ilyen szinten már a GP2-esek kezében a döntés, hogy kit mikor, milyen körülmények között hajlandóak elengedni - sajnos...
Ferke2010-06-14 11:55:39 // 86523
Azért nem egészen van így:)) Az egyenesekben érezhetően gyorsabbak...de köridőt tekintve nem.
Az előbbinek és a lekörözött marháknak köszönhetően cseszett rá Alonso, és szintén ezért cseszhette a visszaelőzést is, mert sikánokban nyilván nem tud előzni, egyenesekben meg helló van, elmegy a meki.
1 körön viszont nem gyorsabb a csalóbanda, ezt tisztán láthattuk:)
Az előbbinek és a lekörözött marháknak köszönhetően cseszett rá Alonso, és szintén ezért cseszhette a visszaelőzést is, mert sikánokban nyilván nem tud előzni, egyenesekben meg helló van, elmegy a meki.
1 körön viszont nem gyorsabb a csalóbanda, ezt tisztán láthattuk:)
Tom122010-06-14 11:53:51 // 86522
Milyen magyarázkodás? Biztos, hogy a 2 - 3 sorból indulva nem ennyire vitte volna, pl. mindjárt kimaradt volna a rajt utáni "lökdösődésből", HA... :-)
Satti2010-06-14 11:52:12 // 86521
Lehetett volna, akár, ha.......:-))
Nem kell megmagyarázni. :-))
A Mclarenek így is, úgy is lenyomták volna, egyszerűen most gyorsabbak és azt el kell ismerni, hogy a 2 angol srác is ügyes. :-)
Nem kell megmagyarázni. :-))
A Mclarenek így is, úgy is lenyomták volna, egyszerűen most gyorsabbak és azt el kell ismerni, hogy a 2 angol srác is ügyes. :-)
Ferke2010-06-14 11:51:29 // 86520
Jaja, szerintem is hasonlít a korábbi "szarazautó" esetekhez!:)))
Satti2010-06-14 11:48:42 // 86519
Ez csak magyarázkodás. :-))
Ferke2010-06-14 11:47:44 // 86518
Biztos ezért is kivételeznek vele....már nem tudják nézni sem, hogy milyen peches szegény:)))
Iniezione2010-06-14 11:46:45 // 86517
ő és a szerencse?az ág is húzza:))
Ferke2010-06-14 11:45:17 // 86516
Na akkor lesz végem, ha engem is besorolnak valamelyikhez:))))
Tom122010-06-14 11:43:44 // 86515
Még szép, hogy ott is szerencséje volt - szokás szerint...:-)
Iniezione2010-06-14 11:42:37 // 86513
miért nem nyomta le Hami a GP-t???
Tom122010-06-14 11:40:46 // 86512
Nem volt olyan rossz Massa, csak az volt a baj, hogy a "korpa közé keveredett" még az elején, ill. az időmérőn. Ezen kéne még javítania, és lehetne végre megint Ferrari 1 - 2 a célban.;-)
Andy2010-06-14 11:37:41 // 86511
Ott a pont! Jobbra természetesen. :))) Köszi.
mesa2010-06-14 11:36:48 // 86510
"sokkal lassabban tervezte balra kanyarítani az autóját."
Még szerencse, hogy mégsem nem tette, ugyanis ott egy jobb kanyar van ;))
Még szerencse, hogy mégsem nem tette, ugyanis ott egy jobb kanyar van ;))
Tom122010-06-14 11:36:40 // 86509
Nincs kedved nicknevet váltani? Mondjuk Iniezione-ról Provokazione-ra? ;-DD
Andy2010-06-14 11:30:47 // 86508
Érdekes, hogy itt kevés kivétellel mindenki Massát fikázza. De nézzük csak:
Igen jó rajtot vett, nem hibáztatható az ütközés miatt. Jobbról Button szorította, balról pedig az ámokfutó Liuzzi belement, majd mivel ez nem tűnt elégnek a következő jobbosban még egyszer rátépte a gépét a Ferrarira. Massa az első kört bal első defekttel és rommá törött első szárnnyal abszolválta. Abszolút utolsó helyre esett vissza. Innen szépen jött fel, többször is említette a két "riporter" hogy mennyire jó köröket fut. Scumi előzésénél rontott, de valószínű már nagyon elkapta a hév és még jobb eredményt remélt. (ha türlemesebb akkor sima ügy lehetett volna)
Én úgy látom, végre valódi versenytempót ment és ha nem ütközik az elején akkor közel végzett volna Alfonzhoz.
Alfonz nagyon jó volt, jó látni a csapat előrelépését.
A csokinak újra mindent szabad volt, de ez már nem meglepő.
Button viszont maga az állandóság, folyamatosan jól teljesít.
A Red Bullok hatalmas előnye eltűnni látszik.
Kubica amit lehetett elszúrt, de az ominózus előzése szvsz teljesen szabályos volt. Hiába sugallta a két "sztárriporter szakértő" ennek ellenkezőjét. Tudniillik a boxutca bejárata a vonaltól kötelezi a pilótákat fékezésre. Ő pedig versenyben volt Liuval aki ugyan nem a boxba tartott, de sokkal lassabban tervezte balra kanyarítani az autóját. Ha Kubi itt fékez akkor értékes mp-ket veszít. Jó volt az csak váratlan. :)) És mint tudjuk a boxutca bejáratában is lehet előzni.
A mezőny Gp2-es része meg ismét bizonyított.
Igen jó rajtot vett, nem hibáztatható az ütközés miatt. Jobbról Button szorította, balról pedig az ámokfutó Liuzzi belement, majd mivel ez nem tűnt elégnek a következő jobbosban még egyszer rátépte a gépét a Ferrarira. Massa az első kört bal első defekttel és rommá törött első szárnnyal abszolválta. Abszolút utolsó helyre esett vissza. Innen szépen jött fel, többször is említette a két "riporter" hogy mennyire jó köröket fut. Scumi előzésénél rontott, de valószínű már nagyon elkapta a hév és még jobb eredményt remélt. (ha türlemesebb akkor sima ügy lehetett volna)
Én úgy látom, végre valódi versenytempót ment és ha nem ütközik az elején akkor közel végzett volna Alfonzhoz.
Alfonz nagyon jó volt, jó látni a csapat előrelépését.
A csokinak újra mindent szabad volt, de ez már nem meglepő.
Button viszont maga az állandóság, folyamatosan jól teljesít.
A Red Bullok hatalmas előnye eltűnni látszik.
Kubica amit lehetett elszúrt, de az ominózus előzése szvsz teljesen szabályos volt. Hiába sugallta a két "sztárriporter szakértő" ennek ellenkezőjét. Tudniillik a boxutca bejárata a vonaltól kötelezi a pilótákat fékezésre. Ő pedig versenyben volt Liuval aki ugyan nem a boxba tartott, de sokkal lassabban tervezte balra kanyarítani az autóját. Ha Kubi itt fékez akkor értékes mp-ket veszít. Jó volt az csak váratlan. :)) És mint tudjuk a boxutca bejáratában is lehet előzni.
A mezőny Gp2-es része meg ismét bizonyított.
Iniezione2010-06-14 11:30:03 // 86507
Hami simán lenyomja a GP2-eseket is:))van aki küszködik velük:))))
Iniezione2010-06-14 11:28:23 // 86506
Azért mert ekkora stratégák:))))Ezek ketten sose lesznek VB-k a ferkánál az tuti!Nagyon ócska a vas!!
mesa2010-06-14 11:05:27 // 86505
Érzésem szerint Alonsotól minimum egy, de akár kettő helyezést is elvettek a GP2-es csapatok.
Egyszer, amikor Hamilton elment mellette, lekörözéskor, egyszer amikor Button elment mellette lekörözéskor.
De akár ide számíthatjuk azt is, amikor Buemi feleslegesen kekeckedett, mikor épp abban a körében állt ki kerékcserére, és miatta nem sikerült Alonso gyors körével a csoki elé visszatérnie ...
Peches nap volt, simán lehetett volna futamgyőzelem is, akár
Egyszer, amikor Hamilton elment mellette, lekörözéskor, egyszer amikor Button elment mellette lekörözéskor.
De akár ide számíthatjuk azt is, amikor Buemi feleslegesen kekeckedett, mikor épp abban a körében állt ki kerékcserére, és miatta nem sikerült Alonso gyors körével a csoki elé visszatérnie ...
Peches nap volt, simán lehetett volna futamgyőzelem is, akár
pb_2010-06-14 10:52:28 // 86504
Az alkSZ már, vagy 1,5 éve olyan volt, mint a bűn, úgyhogy nM kár érte.))
Tom122010-06-14 10:52:28 // 86503
Valahol régebben említettem, hogy Hamilton a "tesztpilóta", ami a szabályok át - nem áthágását, módosítását illeti, de úgy látszik ez így is van.:-))
pb_2010-06-14 10:51:21 // 86502
AutóvRSNY, ennyi.))) Ha türLmSebb, akkor simán +Lőzi.
mesa2010-06-14 10:46:43 // 86501
Michael Schumachert tegnap mindenki megelőzte.
Massát leszámítva.
Massát leszámítva.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 10:43:49 // 86500
most magadra gondoltál a cégnél vagy Te a terhelhető zseni kategória vagy? :D
Ferke2010-06-14 10:38:25 // 86499
A legtöbb melóhelyen is ez van, a tiszta kapitalizmus-recept alapján működik ez is: előbb baxxák ki a zsenit, aki kiszámíthatatlanul dolgozik, mint a gyengébb képességűt, aki viszont 2 műszakot tol egy nap és mindig terhelhető:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 10:34:05 // 86498
sajnos sokkal gyengébb mint Kimi volt tavaly ...nem is értem miért őt tették lapátra miért nem Massát....de ők tudják
Grando2010-06-14 10:23:10 // 86497
Az biztos, hogy az öreg nem egyszerű eset még akkor sem, ha védekezik. A levédett kanyar előtt gondolom egy nagyobb fékezéssel megszaggatta a ritmust - amit amúgy Liuzzi is megszívott. Massa meg rátolta a kocsit. Na dehát ez ilyen, nem elengedősdit játszanak. :DD
Bár Kovalainen és Chandhok pont az elengedősdit nem játszotta megfelelően. Alonsónak lehet, hogy akár az első, de minimum a második helye ment el ezek miatt.
Viszont a Ferrarik szemlátomást jók voltak ezen a versenyen. Nem tudom, hogy ebben mennyire volt szerepe az új fejlesztéseknek (a nagyobb csomag ráadásul Valenciára érkezik), illetve annak, hogy VÉGRE meleg volt az idő, és kijöhetett a Ferrari előnye a kíméletesebb gumihasználat terén. Végülis mindegy, a lényeg, hogy látszik a fény az alagút végén. 11 futam még hátravan (vagy legalább 10, ha Korea kimaradna esetleg), szóval bőven lehet még pontokat gyűjteni. :)))
Bár Kovalainen és Chandhok pont az elengedősdit nem játszotta megfelelően. Alonsónak lehet, hogy akár az első, de minimum a második helye ment el ezek miatt.
Viszont a Ferrarik szemlátomást jók voltak ezen a versenyen. Nem tudom, hogy ebben mennyire volt szerepe az új fejlesztéseknek (a nagyobb csomag ráadásul Valenciára érkezik), illetve annak, hogy VÉGRE meleg volt az idő, és kijöhetett a Ferrari előnye a kíméletesebb gumihasználat terén. Végülis mindegy, a lényeg, hogy látszik a fény az alagút végén. 11 futam még hátravan (vagy legalább 10, ha Korea kimaradna esetleg), szóval bőven lehet még pontokat gyűjteni. :)))
pb_2010-06-14 09:39:13 // 86496
MS, csak szimplán visszahúzodott az ideális ívre, mivL még Massa mLlette sM volt.
pb_2010-06-14 09:34:03 // 86495
Tudta, hogy melyik futamon kLl +jLNni.D
TarP2010-06-14 09:32:17 // 86494
Érdekes ez a szabályrendszer:
Ha valaki egy egyenesben kétszer változtat irányt, mint ahogy Shumi tette, azt meg kell, vagy meg lehet, vagy meg szabad büntetni???
Ha valaki a boxutcában úgy indul el, hogy a mellette lévőnek nekiront, akkor azt meg kell, meg lehet, vagy meg szabad büntetni???
Ha egyértelmű lenne a versenybírák hozzáálása, azaz egyenesben kacsázás esetén áthajtásos büntetés, boxutcában direkt bénázás után szintén... akkor nem lennének idióták a versenyzők. Massa szerintem egyszerűen úgy gondolkodott, hogy Shumi úgysem jön már vissza külső ívre, hiszen az egyenes közepén bement belsőre. Hamilton pedig úgy gondolkodik, hogy mivel őt sosem büntetik meg kisebb nagyobb genyázásért, így mindent megtehet, max majd a végén figyelmeztetik erre-arra, basznyirá...
Ha valaki egy egyenesben kétszer változtat irányt, mint ahogy Shumi tette, azt meg kell, vagy meg lehet, vagy meg szabad büntetni???
Ha valaki a boxutcában úgy indul el, hogy a mellette lévőnek nekiront, akkor azt meg kell, meg lehet, vagy meg szabad büntetni???
Ha egyértelmű lenne a versenybírák hozzáálása, azaz egyenesben kacsázás esetén áthajtásos büntetés, boxutcában direkt bénázás után szintén... akkor nem lennének idióták a versenyzők. Massa szerintem egyszerűen úgy gondolkodott, hogy Shumi úgysem jön már vissza külső ívre, hiszen az egyenes közepén bement belsőre. Hamilton pedig úgy gondolkodik, hogy mivel őt sosem büntetik meg kisebb nagyobb genyázásért, így mindent megtehet, max majd a végén figyelmeztetik erre-arra, basznyirá...
Tom122010-06-14 08:09:59 // 86493
"monnyon le a merga, nagyon sz@r egy valami"
Láttad Ron elégedett arcát a boxban a futam alatt? Sokat mondó volt.:-))
Láttad Ron elégedett arcát a boxban a futam alatt? Sokat mondó volt.:-))