Tom122010-07-26 13:52:01 // 88042
...így akartam írni: Mindig azt buntetik meg, aki nem csal elég "élethuen"...:-) /máshol is az életben/
Tom122010-07-26 13:49:50 // 88041
Mondjuk, símán elbénázhatták volna Massa kerékcseréjét pár másodperccel és nem lett volna semilyen balhé.
Szerintem legkozelebb az lesz. Mindig azt buntetik meg, aki nem csak elég "élethuen"...:-) /máshol is az életben/
Szerintem legkozelebb az lesz. Mindig azt buntetik meg, aki nem csak elég "élethuen"...:-) /máshol is az életben/
Satti2010-07-26 13:43:08 // 88040
Nem Glock volt a hibás, nem volt elég ügyes Massa. :-))
Tom122010-07-26 13:41:37 // 88039
Ezen fognak elbukni... /elesnek a nyílt harcban/
:-)
:-)
Tom122010-07-26 13:39:46 // 88038
Így van, Glocknak azóta sem bocsátottam meg.:-)
Nagyon kellett volna az a VB cím...
Nagyon kellett volna az a VB cím...
Kazes☻2010-07-26 13:23:38 // 88037
Kösz Csoki, ......! :)))
Tommi2010-07-26 13:21:16 // 88036
Kicsinyes vagy Lalikám :)))
Kazes☻2010-07-26 13:18:23 // 88034
Igen, de hol a kenyér?! :)))
Tommi2010-07-26 13:15:10 // 88033
Tudod, kenyeret és cirkuszt a népnek, most egy darabig el lehet ezen csámcsogni :)))
pb_2010-07-26 13:12:37 // 88032
Az utolsó bekezDsbN van némi igazság.
Kazes☻2010-07-26 13:12:34 // 88031
"én mindig csodálkozom az F1-ben az ilyetén cirkuszolásokon." - én is. Anno Kimi is hisztizhetett volna, mikor Hami kiütötte egy egyszerű piros lámpánál (a béna), de mégsem volt különösebb, bezzeg mikor odébb lökte a pofátlan fotóst, na azt cincálták hetekig. :)
NaTo2010-07-26 13:07:49 // 88030
Azért a csapat tényleg megbeszélhetett volna egy egyezményes jelet, az elengedésre... Minden áldott versenyen bénázik valamit a csapat... amatőr munka.
Nem is értem, hogy lehet ezt csinálni a forma 1-ben, a csúcson. Azt gondolná az ember, hogy profik dolgoznak ott, de nekem nem úgy tűnik. Alonso és Massa is megbeszélhette volna verseny előtt, hogy ha ilyen szitu van, akkor ki kit enged el... és akkor nincs vita, nem kell csapatrádiózni se. Persze azt nem tudhatjuk, hogy vajon a rádión mióta győzködték Felipe-t hogy engedje el Alonsot, de ha győzködni kell, akkor Ő is amatőr... Én elhiszem hogy győzni akar, és szar dolog elengedni a másikat, de ezen a szinten (ennél a fizetésnél) ezen nem szabadna görcsölni egy mp-et sem. Ugyanígy nem értem a versenyzők kirohanásait, mint mikor Baricselló kihajította a kormányt... neki ezt is lehet? :) És ha pont a másik fejére esik? Massa baleset 2? Ez nem libakergető rally, én mindig csodálkozom az F1-ben az ilyetén cirkuszolásokon.
Nem is értem, hogy lehet ezt csinálni a forma 1-ben, a csúcson. Azt gondolná az ember, hogy profik dolgoznak ott, de nekem nem úgy tűnik. Alonso és Massa is megbeszélhette volna verseny előtt, hogy ha ilyen szitu van, akkor ki kit enged el... és akkor nincs vita, nem kell csapatrádiózni se. Persze azt nem tudhatjuk, hogy vajon a rádión mióta győzködték Felipe-t hogy engedje el Alonsot, de ha győzködni kell, akkor Ő is amatőr... Én elhiszem hogy győzni akar, és szar dolog elengedni a másikat, de ezen a szinten (ennél a fizetésnél) ezen nem szabadna görcsölni egy mp-et sem. Ugyanígy nem értem a versenyzők kirohanásait, mint mikor Baricselló kihajította a kormányt... neki ezt is lehet? :) És ha pont a másik fejére esik? Massa baleset 2? Ez nem libakergető rally, én mindig csodálkozom az F1-ben az ilyetén cirkuszolásokon.
Kazes☻2010-07-26 12:58:06 // 88029
Persze, mert ott Webber kétszer kib...a a liblinget. :)
Kazes☻2010-07-26 12:56:55 // 88028
Ott is egyértelmű volt a Vettel nyomás, jó példa a Török díj, csak Webber ott is keménykedett, viszont csúnyábban, mint most Massa. Vagy lehet, hogy azt épp úgy kellett?
De érdekes, hogy ugyanott a Meki is megpróbálta. :)
De érdekes, hogy ugyanott a Meki is megpróbálta. :)
Cro1662010-07-26 12:46:14 // 88027
Lehet, hogy egyértelmű Neked, Nekem, MIttudoménkinek, de Massának nem az ,az 100 %, mivel ő versenyző! Ha nem tudatosítják benne akkor ne várják, hogy enged, magától.
Azért önként nem lesz másodhegedűs.(legalábbis belül)
Ha 2 éve megnyerte volna a VB-t, talán más szájízzel teszi ma a dolgát a "csapat érdekében"...de sajnos, fogynak a lehetőségek, telnek az évek,öregszik, baleset, jobban tolják a csapattársat, nem ütőképes mindig a Ferrari stb.. ezért nehéz az Ő helyzete.
Nagyon kellett volna neki az a 2008-as VB cím. Én attól tartok, nem is lesz rá nagyobb sansza, mint akkor volt. De ne legyen igazam:(
Azért önként nem lesz másodhegedűs.(legalábbis belül)
Ha 2 éve megnyerte volna a VB-t, talán más szájízzel teszi ma a dolgát a "csapat érdekében"...de sajnos, fogynak a lehetőségek, telnek az évek,öregszik, baleset, jobban tolják a csapattársat, nem ütőképes mindig a Ferrari stb.. ezért nehéz az Ő helyzete.
Nagyon kellett volna neki az a 2008-as VB cím. Én attól tartok, nem is lesz rá nagyobb sansza, mint akkor volt. De ne legyen igazam:(
mesa2010-07-26 12:31:59 // 88026
Azért, simán lecserélik a jobb aerodinamikai elemet a másik autóján lévőre :D
Cro1662010-07-26 12:30:14 // 88025
jah nem 5 hanem 7pont.bocsi.
Satti2010-07-26 12:24:36 // 88024
Alonso-nak 123 pontja van, Massa-nak 85. Egyértelmű, hogy kit fognak nyomni a csapatnál.
A Red Bull-nál még nyílt a "harc", mert most egyformán 136-136 pontja van mindkét versenyzőnek.
A Red Bull-nál még nyílt a "harc", mert most egyformán 136-136 pontja van mindkét versenyzőnek.
Kazes☻2010-07-26 12:13:37 // 88023
Valószínűleg. És ez bizonyos fokig érthető is, csak hát akkor vagy más szerződés kell vagy máshova. :)
Cro1662010-07-26 12:13:19 // 88022
Na igen.
Mondjuk nem tudom, hogy ez az 5 pont megért-e ilyen cirkuszt..ez csak a szezon végén derül ki.
Nekem az a véleményem, ha nem volt megbeszélve, mi a teendő ilyen szituációban(amikor Massa közvetlenül Alo előtt van) az a csapatvezetés hibája.
Ha meg megvolt, akkor hiba, hogy Massa-t az érzelmei vezérelték, és ennyire konkrétan rá kellett szólni, hogy észbe kapjon.Elvégre profik mindannyian, állítólag.
Én mondjuk nem utasítottam volna ebben a szituban..csapatnak igy is úgy is ugyan annyi a pont. Most ezzel a szituációval senki sem nyert sztem.Ha nem lehet valaki, vagy valami miatt megoldani a helycserét, akkor így sztem nem szabad már a közvélemény miatt sem.
De attól tartok, az egyéni VB cím is számít , nem csak a csapat VB,főleg a szponzorok, és főleg a Santander miatt..
Mondjuk nem tudom, hogy ez az 5 pont megért-e ilyen cirkuszt..ez csak a szezon végén derül ki.
Nekem az a véleményem, ha nem volt megbeszélve, mi a teendő ilyen szituációban(amikor Massa közvetlenül Alo előtt van) az a csapatvezetés hibája.
Ha meg megvolt, akkor hiba, hogy Massa-t az érzelmei vezérelték, és ennyire konkrétan rá kellett szólni, hogy észbe kapjon.Elvégre profik mindannyian, állítólag.
Én mondjuk nem utasítottam volna ebben a szituban..csapatnak igy is úgy is ugyan annyi a pont. Most ezzel a szituációval senki sem nyert sztem.Ha nem lehet valaki, vagy valami miatt megoldani a helycserét, akkor így sztem nem szabad már a közvélemény miatt sem.
De attól tartok, az egyéni VB cím is számít , nem csak a csapat VB,főleg a szponzorok, és főleg a Santander miatt..
Grando2010-07-26 12:08:18 // 88021
A gyakorlat azt mutatja, hogy elég egy gyenge láncszem a csapatban, aki kitálal. Két csapat már bukott így a közelmúltban.
Andy2010-07-26 12:03:43 // 88019
Nekem is inkább egy hirtelen döntésnek tűnt. Csak nehogy a végén komolyabb szankciók is legyenek...
Grando2010-07-26 12:03:07 // 88018
Akkor eleve kapja be az összes faxomat! :DD
Grando2010-07-26 12:01:20 // 88017
Érdekes felvetés, és lehet is benne vmi. A nyom jó, csak néhány dolgot kihagy a számításból.
Az említettek mellett a következőket is figyelembe véve viszont nem nagyon áll össze a kép:
- A német futamért járó pontokkal együtt még 225 pont volt szerezhető az 1. helyekért. A pontverseny vezetője Hami Németországba 145 ponttal érkezett. (Értem én, hogy jobb egyetlen pilótát nyomni, naná! Na de már ilyenkor? Persze ezt a csapat agytrösztje dönti el. Ennek a pilóták is részei, tehát a döntést nekik is el kell fogadniuk. HA születik ilyen.)
- Volt már olyan helyzet (pl. 2007), amikor Massának segítenie kellett a másikat, akkor érdekes módon nem volt cirkusz.
- Alo már Ausztráliában is arra számított - vagy inkább azért nyávogott -, hogy Massa elengedje.
- Aki megszegi a szavát és a megbeszéltek ellenére ilyen helyzetet teremt, azt nem ölelgetik, csókolgatják és vígasztalják a futam után. Már HA lett volna előzetes megbeszélés.
Aztán tudja a rák. Mindenesetre vmi nem kerek ebben a szituban.
Az említettek mellett a következőket is figyelembe véve viszont nem nagyon áll össze a kép:
- A német futamért járó pontokkal együtt még 225 pont volt szerezhető az 1. helyekért. A pontverseny vezetője Hami Németországba 145 ponttal érkezett. (Értem én, hogy jobb egyetlen pilótát nyomni, naná! Na de már ilyenkor? Persze ezt a csapat agytrösztje dönti el. Ennek a pilóták is részei, tehát a döntést nekik is el kell fogadniuk. HA születik ilyen.)
- Volt már olyan helyzet (pl. 2007), amikor Massának segítenie kellett a másikat, akkor érdekes módon nem volt cirkusz.
- Alo már Ausztráliában is arra számított - vagy inkább azért nyávogott -, hogy Massa elengedje.
- Aki megszegi a szavát és a megbeszéltek ellenére ilyen helyzetet teremt, azt nem ölelgetik, csókolgatják és vígasztalják a futam után. Már HA lett volna előzetes megbeszélés.
Aztán tudja a rák. Mindenesetre vmi nem kerek ebben a szituban.
Ferke2010-07-26 11:48:41 // 88016
Na, pontosan ez a lényeg:))
Kazes☻2010-07-26 11:47:56 // 88015
Igen és jól összefoglalt vélemény. Tecc. :)
Kazes☻2010-07-26 11:46:57 // 88014
Érdekesen gondolod, pedig te ismered ezt a sportot és a Ferrarit és figyelemmel kíséred elég rég óta. Ezért nem is értem ezeket a kérdéseidet. Mind tudjuk, hogy Alonsot azért hozta ide idő előtt Kimi helyére, hogy VB.-t nyerjen neki, nem kis pénzek mozogtak, tehát ez eleve el lett döntve. Valószínűleg a "bank" is őt szeretné előrébb látni. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-26 11:25:05 // 88013
azért ha latolgatjuk az esélyeket inkább legyen idén hátvéd és akkor jövőre ott van az esély számára is hogy VB lehessen...ha nem engedi el Alonsot akkor kirakja a Ferrari és nem hinném hogy kis csapatnál VB lehetne ha egyáltalán kellene is valakinek..
Cro1662010-07-26 11:20:25 // 88012
Indexen találtam.
"Érdekes, hogy Massa ilyen látványosan engedte előre Alonsót, miközben tudja, hogy a FIA akár ezért ki is zárhatja őket utólag a futamból és törli a versenyen elért pontokat. Érthető a háborgása, hiszen milyen szimbolikus lehetett volna számára, hogy kerek egy évvel a balesete után nyer újra futamot. Ezt a pillanatot vette el tőle a Ferrari.
Azonban Alonso a verseny előtt arról beszélt, hogy számít Massára a védekezésben, így feltételezhető: a Ferrarinál már előre leosztották a lapokat, azonban Massa annyira felhevült lelkileg a start utáni előzésektől, hogy nehezen követte az előre megbeszélt taktikát. (Alonso a 21. körben nem tudta megelőzni Massát és ezért értetlenkedett a rádióban.) A nézők számára Massa úgy lett újra a legkisebb királyfi, hogy a verseny előtti taktikát nem betartva, félig-meddig kiprovokálta a beszédes utasításokat: látványosan hajtotta csak meg a fejét. A Ferrari pofátlan taktikájába belement, de ha ennyire sértette az önérzetét, miért engedte egyáltalán el Alonsót? A versenyt megelőzően még elfogadta a taktikát (mely feltételezhetően egy ilyen szituációra is tartalmazott utasítást), de a start után úgy érezhette, hogy most a Ferrari vág hozzá egy rugót, hiszen csodálatos sportolói teljesítményt mutatott fel a balesete utáni fellépésből.
A Ferrarinál a szenvedélyt e jelenet utána Alonso morgása és Massa sértődése jelenti, a csapat mögött azonban láthatóan kőkemény számítások uralkodnak.
Ez nem új keletű felfogás, ezzel tisztában volt Massa is: ennek tudatában írta alá a szerződését két évre. Fájdalmas döntés lehetett a pozíciócsere, de az ezt megelőző brazil szappanopera és a látványos elengedés nem Massa egy éves heroikus küzdelmét láttatja a nézővel, hanem színpadiasan bebetonozta magát (újra) az örök második pozíciójába. "
Ez is egy vélemény.
"Érdekes, hogy Massa ilyen látványosan engedte előre Alonsót, miközben tudja, hogy a FIA akár ezért ki is zárhatja őket utólag a futamból és törli a versenyen elért pontokat. Érthető a háborgása, hiszen milyen szimbolikus lehetett volna számára, hogy kerek egy évvel a balesete után nyer újra futamot. Ezt a pillanatot vette el tőle a Ferrari.
Azonban Alonso a verseny előtt arról beszélt, hogy számít Massára a védekezésben, így feltételezhető: a Ferrarinál már előre leosztották a lapokat, azonban Massa annyira felhevült lelkileg a start utáni előzésektől, hogy nehezen követte az előre megbeszélt taktikát. (Alonso a 21. körben nem tudta megelőzni Massát és ezért értetlenkedett a rádióban.) A nézők számára Massa úgy lett újra a legkisebb királyfi, hogy a verseny előtti taktikát nem betartva, félig-meddig kiprovokálta a beszédes utasításokat: látványosan hajtotta csak meg a fejét. A Ferrari pofátlan taktikájába belement, de ha ennyire sértette az önérzetét, miért engedte egyáltalán el Alonsót? A versenyt megelőzően még elfogadta a taktikát (mely feltételezhetően egy ilyen szituációra is tartalmazott utasítást), de a start után úgy érezhette, hogy most a Ferrari vág hozzá egy rugót, hiszen csodálatos sportolói teljesítményt mutatott fel a balesete utáni fellépésből.
A Ferrarinál a szenvedélyt e jelenet utána Alonso morgása és Massa sértődése jelenti, a csapat mögött azonban láthatóan kőkemény számítások uralkodnak.
Ez nem új keletű felfogás, ezzel tisztában volt Massa is: ennek tudatában írta alá a szerződését két évre. Fájdalmas döntés lehetett a pozíciócsere, de az ezt megelőző brazil szappanopera és a látványos elengedés nem Massa egy éves heroikus küzdelmét láttatja a nézővel, hanem színpadiasan bebetonozta magát (újra) az örök második pozíciójába. "
Ez is egy vélemény.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-26 11:19:52 // 88011
a redbull nem csinál ilyet inkább hagyják hogy egymásnak menjenek :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-26 11:16:32 // 88010
mert az emberek "hülyék" és ha másképp van tálalva akkor elhiszik hogy nincs is kanál :P
Ferke2010-07-26 11:07:37 // 88009
Azt nem értem, hogy mit kell ezen ragozni? Ha elegánsan csinálják, ha nem, a tényen nem változtat: Alonsonak van esélye, Massanak nincs, így kellett csinálni, és kész.
Felesleges ez a nagy színházi körítés....mi a franctól lesz szebb, ha eljátsszák a Hamletet?
Röhej az egész ügy....
Felesleges ez a nagy színházi körítés....mi a franctól lesz szebb, ha eljátsszák a Hamletet?
Röhej az egész ügy....
mesa2010-07-26 11:05:42 // 88008
A FERRARI VISSZATÉRT!




Grando2010-07-26 10:59:25 // 88007
Sokféle megoldás lehetett volna, ez így van. Mindegyiknek többé vagy kevésbé feltétele, hogy egyeztessék előtte az eshetőségeket. Volt is már ilyenre példa nem egyszer, és nem csak a Ferrarinál, és működött is, minden gond nélkül.
Ezúttal ott volt a bibi, hogy nem volt mit tenni. Úgy értem, hogy nem volt (lehetett) megbeszélve semmi. Teszem azt benyögik, hogy jegesmedve, Massa meg néz, hogy "most mi a francot akartok? Bejött a pályára egy jegesmedve, vagy mi van?" Ha "véletlenül" elxarják a taktikáját, akkor nézeteltérés lett volna, hiszen az ilyesmit előre egyeztetik. Nyilván van A terv. B terv, stb. Azután jön a rögtönzés. Márpedig ez vmiféle rögtönzés volt, különben nincs ez a cirkusz.
Csak azt nem értem, hogy ha ismerve a pontverseny állását tudják, hogy adott futamtól kezdve X a preferálandó pilóta, akkor ezt miért nem egyeztették az előzetes megbeszélésen. Mint ahogyan ezt megtették már korábban is a szezon kritikus szakaszában - és nem csinált belőle gondot sem Massa, sem Räikkönen. Ráadásul Alonso miért kiabál már a 2. futamon Ausztráliában csapatutasításért?
Áh, gáz. :(((
Ezúttal ott volt a bibi, hogy nem volt mit tenni. Úgy értem, hogy nem volt (lehetett) megbeszélve semmi. Teszem azt benyögik, hogy jegesmedve, Massa meg néz, hogy "most mi a francot akartok? Bejött a pályára egy jegesmedve, vagy mi van?" Ha "véletlenül" elxarják a taktikáját, akkor nézeteltérés lett volna, hiszen az ilyesmit előre egyeztetik. Nyilván van A terv. B terv, stb. Azután jön a rögtönzés. Márpedig ez vmiféle rögtönzés volt, különben nincs ez a cirkusz.
Csak azt nem értem, hogy ha ismerve a pontverseny állását tudják, hogy adott futamtól kezdve X a preferálandó pilóta, akkor ezt miért nem egyeztették az előzetes megbeszélésen. Mint ahogyan ezt megtették már korábban is a szezon kritikus szakaszában - és nem csinált belőle gondot sem Massa, sem Räikkönen. Ráadásul Alonso miért kiabál már a 2. futamon Ausztráliában csapatutasításért?
Áh, gáz. :(((
Selmak2010-07-26 10:39:25 // 88006
Sokkal egyszerűbben megoldhatták volna a kerékcserék alkalmával. Massat hozzák ki először és Alonsot meghajtani pár gyors körön lágy gumin, mivel a brazil gyenge a hideg gumikon, főleg a kemény keverékekkel.
TarP2010-07-26 10:32:22 // 88005
Focis hasonlattal:
Ha ez csapatsport, akkor nem minden esetben én rúgom a gólt. Meg kell érteni, hogy néha le kell passzolni a labdát, ha a csapattársnak jobb a pozíciója.
Ugyanakkor sajnálom Massát, mert végigvitte a labdát, végigcselezte az ellenfelet... De Alonsonak most át kellett passzolni...
De hogy ezért miért büntetnek, azt nem értem. Akkor ne legyen csapatsport, hanem legyen egyéni kizárólag.
2. A vezetőség nem tudott annyit megtenni, hogy beszólnak Massának: "Lassíts a 22. kanyar után, mert túlmelegszik a 3-mas csapágy". Ha már hazudni kell ebben sportban a bünt elkerülése miatt?
Ha ez csapatsport, akkor nem minden esetben én rúgom a gólt. Meg kell érteni, hogy néha le kell passzolni a labdát, ha a csapattársnak jobb a pozíciója.
Ugyanakkor sajnálom Massát, mert végigvitte a labdát, végigcselezte az ellenfelet... De Alonsonak most át kellett passzolni...
De hogy ezért miért büntetnek, azt nem értem. Akkor ne legyen csapatsport, hanem legyen egyéni kizárólag.
2. A vezetőség nem tudott annyit megtenni, hogy beszólnak Massának: "Lassíts a 22. kanyar után, mert túlmelegszik a 3-mas csapágy". Ha már hazudni kell ebben sportban a bünt elkerülése miatt?
Grando2010-07-26 09:56:15 // 88004
Néhány érdekesség az esettel kapcsolatban:
Nem Domenicali szólt a rádión, hanem a saját mérnöke, Rob Smedley. Csak gaibihülyegyerek összekeverte. Coulthard szóvá is tette az angol közvetítésben, hogy ez külön xar dolog. Neki anno vmelyik fejes szólt be, nem a mérnökére parancsoltak rá.
Egyébként az interjún érdekes volt az a kérdés is patkányzóhoz, hogy "Ugye az ausztrál futamon is mondtad a rádión, hogy szóljatok neki, hogy engedjen el, mert gyorsabb vagyok?" (Akkor nem szóltak, Alika meg olyan baxottul sokkal gyorsabb volt, hogy nem tudott elmenni.)
Most még megy az ügy a magasságos világtanács elé. Az a fórum, ahol most ítéltek, ennyi max büntit adhat, azaz 100.000 dollárt. Annak idején 2002-ben 500.000 dolláros büntetést kaptak, és az után az eset után hozták a csapatsorrendet tiltó szabályt. Amelynek megszegéséért kizárás is járhat.
Nem Domenicali szólt a rádión, hanem a saját mérnöke, Rob Smedley. Csak gaibihülyegyerek összekeverte. Coulthard szóvá is tette az angol közvetítésben, hogy ez külön xar dolog. Neki anno vmelyik fejes szólt be, nem a mérnökére parancsoltak rá.
Egyébként az interjún érdekes volt az a kérdés is patkányzóhoz, hogy "Ugye az ausztrál futamon is mondtad a rádión, hogy szóljatok neki, hogy engedjen el, mert gyorsabb vagyok?" (Akkor nem szóltak, Alika meg olyan baxottul sokkal gyorsabb volt, hogy nem tudott elmenni.)
Most még megy az ügy a magasságos világtanács elé. Az a fórum, ahol most ítéltek, ennyi max büntit adhat, azaz 100.000 dollárt. Annak idején 2002-ben 500.000 dolláros büntetést kaptak, és az után az eset után hozták a csapatsorrendet tiltó szabályt. Amelynek megszegéséért kizárás is járhat.
bilon2010-07-26 09:33:22 // 88003
szerintem mikor a csapatfőnök rászólt, az már a vége volt...előtte tuti mondták már neki a sok okosságot, amivel alonsot el kellett volna engedni...
persze ez csak az én spekulációm...mert nem hiszem, hogy ennyire balfaszok, csak felipe nagyon akart nyerni...
anno rubens is szart bele mindenbe...
persze ez csak az én spekulációm...mert nem hiszem, hogy ennyire balfaszok, csak felipe nagyon akart nyerni...
anno rubens is szart bele mindenbe...
Mike.2010-07-26 09:07:05 // 88001
Katasztrofális ez a csapat. Még egy ilyen helycserés utasítást sem tudnak megoldani csak ennyire nyilvánosan. Minden csapat alkalmazta már ezt , de mindegyik megtudja oldani okosabban.
Persze lehet nézni úgyis, hogy ennyit megért ez a művelet.
Persze lehet nézni úgyis, hogy ennyit megért ez a művelet.
Sanyi2010-07-26 09:03:53 // 88000

Happy 88K !
:)
Satti2010-07-26 08:45:14 // 87998
Vajon, ki, mit gondol? :-)
Satti2010-07-26 08:44:26 // 87997
Zsolt1552010-07-26 07:54:27 // 87996
Valahogy így kellett volna "elegánsan" megoldani.
Satti2010-07-26 07:53:38 // 87995
A tegnapi futam egy kissé unalmasra sikerűlt, legfeljebb néhány embert a Ferrari borzolhatott fel, bár jól belegondolva teljesen normális volt, ami történt, csak a rádióbeszélgetés sikerűlt kicsit furára.
Zsolt1552010-07-26 07:17:06 // 87994
Vagy a Red Bull-nál az előző versenyen az a bizonyos szárny csere, amire azt mondta Webber, hogy ezek szerint Ő 2. számú versenyző.