Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Kazes☻2010-10-13 23:58:43 // 90742
Dögös csajszi merészen terpeszt egy F1-es autón - Fotó!


Khmmm....., hát nem is tudom. Majd Buksi! :D
Kazes☻2010-10-13 23:55:59 // 90740
Gerion2010-10-13 22:34:59 // 90739
De azért ezen a képen szó szerint is látszik, hogy ki adja Nick a szájába a szavakat... :) A szakállas a főnök.
GTPeti2010-10-13 20:19:50 // 90738
Hú bakker. Tud élni a csóka. :)
mesa2010-10-13 20:14:18 // 90737
Nem a tulajdonos mondta, hanem a csapatfőnök Nick Wirth.
Kicsit Mr Bean SZVSZ :)))
Gerion2010-10-13 20:08:56 // 90736
Mekkora f.sz ez a Branson.... :) Nyomja itt a dumát, hogy náluk nincs félmeztelen felszolgáló, pedig biztos bejönne neki. Itt pl egy fotó róla, nem fotosop, de van még bőven hasonló a neten a Mesterről. :) Még a Brawn szponzoraként az ausztrál GP után a győzelmi banketten Button meg akarta verni, amikor Branson beszívva rámozdult a barátnőjére.
Satti2010-10-13 15:42:53 // 90735
Pedig Virgin is egy milliárdos cég, ( angol font-ban ), nyugodtan megtehetnék, de valószínűleg úgy vannak vele, hogy minek.
mesa2010-10-13 15:02:26 // 90734
Nem, most nem állt szándékomban ilyesmi. :) Csak megemlítettem, hogy az amatőr versenyek is érdekelnek, ahol nicns semmi média figyelem, így reklámból bevétel sem, tisztán kiadás, mégis működik

Az igaz, hogy nem ilyen költségvetéssel :)

De erre eszembe jutott a Virgines csapatfőnök dumája, hogy nekik nincs 3 szintes diszkó-lakóbuszuk félmeztelen felszolgálókkal, annyijuk van, amennyiből lehet versenyzni és nekik az is elég ;)
Tommi2010-10-13 14:00:27 // 90733
A Pirellinél minden csapat azonos bánásmódban részesül

De gondolom lesznek majd egyenlőbbek :)))))))))))))
Gerion2010-10-13 13:04:44 // 90732
Imola is azért alakult ki 94-ben (meg pl utánna Monaco, a köv. futamon a nagy baleset), mert ész nélkül variáltak a szabályokkal akkor is, és egycsapásra hirtelen kitiltottak szinte minden elektronikus segédeszközt a kocsikból. Mondjuk Senna kormánya konkrétan nem ezért tört el, de a nehezebb vezethetőségben és az év baleseteiben bőven benne volt.

"Azok az idők már soha nem jönnek vissza, mikor egy "garázsban" összedobtak egy vázat, egy jó futóművel, vettek bele egy...."

Dehogyisnem! Ezek az idők most is itt vannak! :) Csak nem Forma-1 a neve, hanem ilyen-olyan alacsonyabb géposztályok. A Forma-1 túlburjánzott. Ezt a vezetők is érzik, ezért az állandó útkeresés, csak éppen a nagy cselekvési kényszer káoszt eredményezett. Behívták az új "kiscsapatokat" is, oké, olcsó lesz az F-1, költségplafon, stb. Nagy nehezen kiizzadtak egy-egy pályára küldhető taligát, ami mára úgy-ahogy végigdöcög a versenytávon. De erre most 2013-tól jön a vadonatúj motorszabály (talán 1.6 turbós), így építhet mindenki új autót fehér papírról indulva, meg mehetnek az ugyancsak költséges alapkutatások már addig is. Nesze neked takarékosság.
Tommi2010-10-13 12:57:17 // 90731
ROTFL :)))

Lájk :))))))))))
Gerion2010-10-13 12:53:59 // 90730
Az igaz, de jelenleg egy Mercedes csak akkor tudja a mezőnyt vezetni, ha beküldik az SC-t... :)
Tom122010-10-13 11:35:45 // 90729
Azt elismerem, hogy a biztonságot fejleszteni kellett /nagy lökést adott Imola ´94/, de ez, ami a "spórolás jegyében" megy pár éve már helyenként nevetséges. Készíthetnének egy "öszesítést", hogy mi volt olcsóbb a csapatoknak, évente lesöpörni az asztalt és szinte teljesen új autót fejleszteni, vagy mindig csak annyit lépni, amennyit a fejlődés megkövetelt volna...
Talán még az új csapatoknak is jobban megérné egy szinten belépni és onnan fejlődni. Azok az idők már soha nem jönnek vissza, mikor egy "garázsban" összedobtak egy vázat, egy jó futóművel, vettek bele egy Coswort motort /egy két kivétellel, pl. Matra, Ferrari, stb,/ meg egy Hewland sebességváltót és irány a F1...:-)
Olyan "olcsó" már soha nem lesz, habár lehet, hogy nem ártana visszatérni az alapokhoz, talán érdekesebb futamokat látnánk...:-))
Grando2010-10-13 11:35:04 // 90728
Az, hogy ki miért nézi, megint más kérdés. Viszont azért nézheted, mert van benne reklám és így megéri benne részt venni. :)))

(Jó, tudom, hogy tudod, csak kötekedni akartál egy kicsit... :DD)
Tom122010-10-13 11:18:22 // 90727
Sajnos, az de sokkal jobb reklám egy VB cím...:-)))
Tom122010-10-13 11:16:07 // 90726
Csak gratulálni tudok nekik, ezzel igazán sok mindent megoldottak...:-DDD
Gerion2010-10-13 10:34:12 // 90725
Ez az állandó kapkodás a Forma-1 fő baja. Előbb slick a gumi, azután barázdás, azután másképp barázdás, azután megint slick. Van KERS, nincs KERS, megint van. És az összes többi ilyen. Állandóan a költségcsökkentésről beszélnek, de közben ezek az állandó irányváltások kerülnek a legtöbbe. Valamennyi variálás persze kell, mert akkor örökre beállnának az erőviszonyok, így meg van esélye a lemaradtaknak is, de mégis mostanában inkább átgondolatlan kapkodásnak látom a szabályváltozásokat.

Ezzel a safety car-ral is megy az állandó ba.szakodás, már tényleg csak az hiányzik, hogy egy időre tiltsák be azt is. :)
mesa2010-10-13 10:03:43 // 90724
Akkor én lehet maradi vagyok, mert nem a reklámért nézem :))))
Grando2010-10-13 09:50:11 // 90723
Na de ha így nézzük, akkor az egésznek ez a lényege, nem? :)))
mesa2010-10-13 09:40:26 // 90722
Meg a haverjának szerzett egy örökélet-garanciás állást :)
SKrisz2010-10-13 09:24:55 // 90721
Rohadt nagy reklám... ennyi és nem több az oka :)
Cro1662010-10-13 09:03:22 // 90720
Mert ez így látványosabb:)
Xixo2010-10-13 01:35:51 // 90719
Minek egyáltalán széftikár? Csárlivájting megnyom egy gombot, ha kell és azzal leszabályozza az összes autót... vagy akár a pilóták is megtehetik ezt...
pb_2010-10-13 00:17:19 // 90718
Faxkodás. Aztán majd +int látunk 1 újabb Monacot.
pb_2010-10-13 00:15:03 // 90717
Jah, majd legközLebb rollRt kap, hátha vb lSZ vLe.)))
Cro1662010-10-12 23:58:20 // 90716
na és ha a KERS bexarik...akkor jöhet a tolás:DD
Tommi2010-10-12 23:57:33 // 90715
Még jobb :)
Cro1662010-10-12 23:57:10 // 90714
Nem kell tolni..csak KERS-el lehet majd menni a boxutcában:))
Tommi2010-10-12 23:42:03 // 90713
Szuper... Aztán jöhet megint az, hogy kereket sem lehet cserélni. Sőt, a végén meg már tolni kell majd az autót :)))
Kazes☻2010-10-12 22:22:54 // 90712
Buksi2010-10-12 21:04:00 // 90711
Jah, így már értem! :-)))
Buksi2010-10-12 21:03:40 // 90710
És megnyeri a VB-t! ;-))
Gerion2010-10-12 21:02:48 // 90709
Hát Alonso helyett inkább Vettelre tippelt, mert ismeri a mondást: "Úriember biztosra nem fogad" :) :)
Cro1662010-10-12 20:40:01 // 90708
nem tudom..pedig Alonso feltör, mint a talajvíz!:))
Buksi2010-10-12 19:59:31 // 90707
Jah, értem! :-))
GT Ɨ|ѯ2010-10-12 19:54:35 // 90706
mert savanyú a szőlő:-))
Buksi2010-10-12 19:50:17 // 90705
Nem is tudom hogy hagyhatta figyelmen kívül Alonso-t a Ferrarival? :-)
GT Ɨ|ѯ2010-10-12 19:19:13 // 90704
még jó, hogy csak tipp:-))))
Kazes☻2010-10-12 18:34:30 // 90703
Nagyon helyes! :)
Gerion2010-10-12 18:31:29 // 90702
Mit ér pár látványos előzés...! :)
Cro1662010-10-12 18:27:49 // 90701
Visszatér a Panasonic?

Lesz szponzora Kobayashinak:)
Cro1662010-10-12 18:07:07 // 90700
Button Vettelre tippel..

végül is..logikus amit mond:)
Buksi2010-10-12 17:25:56 // 90699
Hát nagyon remélem! :-)
Cro1662010-10-12 17:21:49 // 90698
sima ügy:))
Cro1662010-10-12 17:21:01 // 90697
Ok. köszz. majd a "végén" szólok:)
Tommi2010-10-12 16:26:28 // 90696
Ok :)

A Le Mans is "alapfilm" szerintem az autóbuziknak :))) Régóta vadásztam rá és nehezen sikerült megszerezni, jó, hogy feltetted, így a többieknek könnyebb dolguk van :)

Ha lemegy ez az F1 szezonosdi, utána felteszem majd a Grand Prix című filmet is, az is alap :)))
Buksi2010-10-12 16:25:40 // 90695
Na ez azért jó hír! :-)
Egyel több esély Alonso-nak a VB-re! :-)))
Tommi2010-10-12 16:25:11 // 90694
Persze :) De ha bárki lemarad bármiről, akkor tessék szólni és fent hagyom tovább. Ha viszont végképp lemaradtok valamelyik évadról, jelezzétek a falamon vagy itt és felkerül újra.
Buksi2010-10-12 16:21:47 // 90693
Tényleg az!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak